Ässähuhut ja mutut

  • 6 163 282
  • 29 401

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mitäs tekee Valtteri Viljanen? Olisiko aika kypsä kotiinpaluulle?
Mielenkiintoinen kysymys, tuskin nyt ainakaan Ruotsissa jatkaa.. siis ainakaan nyt SHL:n puolella. Mutta kun katsoo nyt jo tiedossa olevaa Ässien ensi kauden pakistoa, niin ei Viljanen oikein ole sitä mitä sen täydentämiseen tarvitaan..

Tämä ketjuhan on muutoin juuri tänään todella mielenkiintoinen.. joko se Crosby vihdoinkin olisi tulossa viemään Ässät playoffeihin
 

Fuzzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
Sakari Salminen ei jatka uraansa ensi kaudella Våsterasissa. Vähän haiskahtaisu siltä, että Vuorinen olisi miehen palveluksia kysellyt.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sakari Salminen ei jatka uraansa ensi kaudella Våsterasissa. Vähän haiskahtaisu siltä, että Vuorinen olisi miehen palveluksia kysellyt.
Liia pehmee. Ei yhtä ainoaa paikallaan seisojaa kaivata takas.
Vaikka se kuinka yrittäs ja punnertas menemää, ni jaloissa se pyörii, eikä tuo oikeastaan yhtään mitään joukkueeseen. Roolin pitäs olla taas kaikki yyveet ja vähintään kakkoseen. Ei kiitos enää.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Liia pehmee. Ei yhtä ainoaa paikallaan seisojaa kaivata takas.
Vaikka se kuinka yrittäs ja punnertas menemää, ni jaloissa se pyörii, eikä tuo oikeastaan yhtään mitään joukkueeseen. Roolin pitäs olla taas kaikki yyveet ja vähintään kakkoseen. Ei kiitos enää.
Jos saataisiin ns jäähdyttelyhintaan, kolmosen laitaan ja ylivoimalle, niin en täysin dumaisi vieläkään Sakkea. Muuten ei kiitos.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Tietysti nykyiseen Ässiin olisi helpompi tulla, kun on edes jotenkin vaihteen vuoksi pärjätty. Ja Joensuu jatkaa kapteenina, niin ei tarvitse sellaista taakkaa ottaa.

On kyllä todella vaikeaa uskoa, että näitä legendoja kuitenkaan takaisin tulisi. Kaikkien unelmana ei ole Poriin palata, ja voi muita tekijöitä, kuten esim Viljasella, pysyä vaan muualla. Eikä Ässien ole mitään syytä kovilla liksoilla houkutella näitä takaisin, kokemustahan joukkueeseen jää.

Mielellään tulisi nyt jo pikapuoliin niitä sopimuksia ulos, niin ei tarvitsisi enää olla niin epätietoisia.
 

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Miksei?
Mitä Röglen playoff pelejä muutamaa vilkaisin, niin pelasi siellä ihan ykköspakin minuutteja.
Rögle ilmoitti juuri neljä pelaajaa jotka eivät jatka ensi kaudella. Mukana oli mm. Sportiin palaava Hjalmarsson sekä suomalaisista Tony Sund. Viljasta ei ollut listattu, joten voi hyvinkin vetää Röglessä ensi kaudellakin
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kärppien U18-joukkue voitti ikäluokan finaaleissa Lukon otteluvoitoin 2-0. Mestarijoukkueesta Ässiin siirtyvät hyökkääjät Otso Ylitalo ja Lauri Eskola. 1. finaalissa Ylitalo teki pisteet 1+2 ja lisäksi Eskola pelasi hyvin, vaikka jäi pisteittä. Hyviä poikia molemmat.

Ilmeisesti joku puolustaja on myös siirtymässä Kärppien junnuista meille.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kärppien U18-joukkue voitti ikäluokan finaaleissa Lukon otteluvoitoin 2-0. Mestarijoukkueesta Ässiin siirtyvät hyökkääjät Otso Ylitalo ja Lauri Eskola. 1. finaalissa Ylitalo teki pisteet 1+2 ja lisäksi Eskola pelasi hyvin, vaikka jäi pisteittä. Hyviä poikia molemmat.

Ilmeisesti joku puolustaja on myös siirtymässä Kärppien junnuista meille.
Jos IG:ia on uskominen, niin Joona Karvonen.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Anteeksi, mutta tarvitsemmeko Komarovia juuri nyt?

Siis lähinnä kun joukkueessa on jo Joensuu ja Talaja isoissa rooleissa fyysisellä / hämmentämispuolella ja viime kaudella ei kuitenkaan siitä jäänyt kiinni. Edes lähelle. Maalin- ja pelintekoon tässä enemmän kaipaisi pelaajia kuin varsinaisesti siihen porilaiseen osastoon.

Toki Leo-madafaking-Komarov on aina tervetullut lisäys minun Ässiini. Kunhan ei kaavailla ykkösketjuun (ja kiinnostaako Komarovia muka 2. ketjun rooliin?).

Vahva ehkä siis ja mäkin olen nähnyt unia, mutta Kiira Korpi ei luultavasti silti tule Ässiin
 

Kylnäio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Anteeksi, mutta tarvitsemmeko Komarovia juuri nyt?

Siis lähinnä kun joukkueessa on jo Joensuu ja Talaja isoissa rooleissa fyysisellä / hämmentämispuolella ja viime kaudella ei kuitenkaan siitä jäänyt kiinni. Edes lähelle. Maalin- ja pelintekoon tässä enemmän kaipaisi pelaajia kuin varsinaisesti siihen porilaiseen osastoon.

Toki Leo-madafaking-Komarov on aina tervetullut lisäys minun Ässiini. Kunhan ei kaavailla ykkösketjuun (ja kiinnostaako Komarovia muka 2. ketjun rooliin?).

Vahva ehkä siis ja mäkin olen nähnyt unia, mutta Kiira Korpi ei luultavasti silti tule Ässiin
Vähän samoilla linjoilla olen, jos 2.ketjuun tai 3.ketjuun tulisi niin olisi varmasti ihan sopiva sinne, mutta ei Komarov kyllä maalinteon ongelmia ratkaisisi.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Vähän samoilla linjoilla olen, jos 2.ketjuun tai 3.ketjuun tulisi niin olisi varmasti ihan sopiva sinne, mutta ei Komarov kyllä maalinteon ongelmia ratkaisisi.
Ei varmaan isossa kuvassa, mutta jos muu viisikko olisi tehtäviensä tasalla, niin varmaan Leksa kykenisi sen kymmenkunta riparia kaudessa hakkaamaan maalin edestä verkkoon.
 

UrhoJalo88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei oo mikään huhu tai edes välttämättä mutu, mutta oon huomannu et tänne on välillä heitelty ihan randomi nimiä ketkä ns. vois tulla niin mun vuoro heittää yks. Entinen ässäläinen, kylläkin oikeestaa vain junnuis pelannu Borna Rendulic. Tietysti nyt ei taida ol järkee ku huhuis Davidsson ja Antonen ja tarjolla jo Erholtz, Lenni ja Graber rightin laitureina. Sopis Ässiin oikeen hienosti minun mielestäni jos ei jatkais Saksassa. Kaveri osaa myös tehdä maaleja ja isokokonen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jännä, että Bornakin on "vasta" 31v. Jos joku olisi kysynyt, niin olisi veikannut jotain 35v. Onhan tuolla vielä useampi vuosi huippukiekkoa jäljellä, jos terveenä pysyy.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ei oo mikään huhu tai edes välttämättä mutu, mutta oon huomannu et tänne on välillä heitelty ihan randomi nimiä ketkä ns. vois tulla niin mun vuoro heittää yks. Entinen ässäläinen, kylläkin oikeestaa vain junnuis pelannu Borna Rendulic. Tietysti nyt ei taida ol järkee ku huhuis Davidsson ja Antonen ja tarjolla jo Erholtz, Lenni ja Graber rightin laitureina. Sopis Ässiin oikeen hienosti minun mielestäni jos ei jatkais Saksassa. Kaveri osaa myös tehdä maaleja ja isokokonen.
Enpä tiedä onko pelkoa siitä, että Borna palaisi koskaan Poriin.. asuin kesällä 2012 Hämeenlinnassa, kun mies siirtyi Kerhoon, koska hänhän ei tuolloisen EU:n ulkopuolisten pelaajien kiintiön (3) takia saanut jatkoa Ässiin. Ja hän oli tuolloin asiasta hyvin katkeroitunut, ja haukkui Hämeenlinnan paikallismedian haastattelussa erittäin suoraan Ässät ja koko Porin.. noh, ehkä nyt jo on kyennyt antamaan anteeksi, tiedä häntä..
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös