Ärsyttävin SM-Liiga seura

  • 7 784
  • 63

Ärsyttävin Sm-liigaseura

  • Blues

    Ääniä: 26 4,7%
  • HIFK

    Ääniä: 52 9,5%
  • HPK

    Ääniä: 48 8,7%
  • Ilves

    Ääniä: 10 1,8%
  • Jokerit

    Ääniä: 139 25,3%
  • Jyp

    Ääniä: 29 5,3%
  • KalPa

    Ääniä: 4 0,7%
  • Kärpät

    Ääniä: 98 17,8%
  • Lukko

    Ääniä: 14 2,5%
  • Pelicans

    Ääniä: 10 1,8%
  • Tappara

    Ääniä: 50 9,1%
  • SaiPa

    Ääniä: 1 0,2%
  • TPS

    Ääniä: 53 9,6%
  • Ässät

    Ääniä: 16 2,9%

  • Äänestäjiä
    550

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jokerit - muita ei oo.


Tosin turkulaisuus herättää negatiivisia viboja, mutta itse TPS:n jengi ei niin ärsytä.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
hahhah! loistavat perustelut Grainger.. :D

Itse en edes muista mitä aikoinaan olen äänestänyt mutta kyllä siitä tittelistä taistelevat lähinnä Kärpät ja Blues

Kärpät vituttaa kun ne voittaa mestaruuksia ja joka saatanan vastaan tuleva oululainen jaksaa muistuttaa siitä. En myöskään tykkää siitä mukataitokiekko pelityylistä, jota ne pelaa. Nyt sentään vähän helpotti kun Kalajokelainen Jussi "lipevä homo" Jokinen painui helvettiin tästä liigasta ja katos vaan, näyttää tekevän hienoa uraa Ameriikassa (vittu).

Blues on sitten Blues. Traditioita jopa vähemmän kuin Jokereilla ja on lisäksi Stadin maalaiskunnasta. Aivan raivostuttavia ottelutapahtumia, jotka kruunaa se paska maalilaulu "Who let the dogs out" joka on pahempi rangaistus kuin kuusi tuntia putkeen Liikasen Ekin Hunajataa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ankkalinnan JYP

2. JYP, tuo SM-liigan oma pikku mikkihiiri.

Suurin syy sille että JYP ärsyttää minua on Jyväskylä - Suomen Ankkalinna ja sen käsittämättömät ihmiset. JYP onkin käsilaukkuhippien sekä kitaraa soittavien ja punkkua litkivien sivariopiskelijoiden seura.

Hirmuinen kateus ja katkeruus leimaa JYP:n fanikulttuuria, etenkin Oulua kohtaan. Pahin kolaus kannattajaparoille aiheutui kun Petr Ton päätti valita joukkueen jossa voisi voittaa muutakin kuin pistepörssin. Toinen kammottava henkinen vamma Jyp HT:n murretta puhumattomille faneille tuli kun Kärpät nousi keväällä 2003 sillasta ja voitti viimein JYP:n seitsemännessä puolivälierässä.

Peliasuista tulee ensimmäisenä mieleen kaukalopallojoukkue eikä seuran tunnus ole kovin onnistunut ja se muistuttaakin pyörremyrskyn sijaan koirankakkaa.

1. Jokerit
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tappara

1: Tappara on typerä sana, varsinkin kun se rämäytetään tamperelais-ärrällä.
2: Jutila.
3: Oranssi on ruma väri. (2&3 yhdistettynä on saatanan keksintöä)
4: Rautakorpi on ruma vanupuikkopää.
5: Luulin kerran naispuolista Tappara-fania Jope Ruonansuuksi.
6: Tapparalla on ruma logo.
7: Entisessä työpaikassa oli monta rumaa ja tyhmää Tappara-fania.
8: Maila kainalossa on oletettavasti vittumaista pelata.
9: Menee mihin tahansa paikkaan Tampereella, siellä on aina joku pilottitakkinen Tapsu-fani syömässä mustaa makkaraa. (Tämä kyllä lienee enemmän koko kaupungin kuin pelkästään Tapparan ongelma)
10:Takatukka.
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Redalert kirjoitti:
Jokerit ! Olen vain AINA inhonnut Jokereita ja kaikkea niihin liittyvää...

Samoilla linjoilla. Vituttaa ihan kaikki sen jengin tekemiset
 
Blackie kirjoitti:
Jokerit. Tämän kauden alku on ollut suorastaan ihana kun tämä Suomen muovisin seura on rämpinyt oikein kunnolla. Areenassa on jotain 3000 katsojaa joka pelissä, mutta yleisömääräksi ilmoitetaan noin 9000. Kusettaa siis sponsoreita, miten huvittaa.

Kappas, Blackien kanssa aivan samaa mieltä, paremmin ei asiaa oikein voisi ilmaista.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
1. Ehdottomasti Tappara
2. Kärpät, se on vain niin
3. Jokerit, koska aina hehkutetaan vaikka miten menisi!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Sydäntä lämmittää, että vanha, kunnon Jokerit herättää edelleen tunteita ympäri Suomea. Kissankarvan Tappara-perustelut olivat silti huikeimmat tässä ketjussa tähän mennessä, ylivoimaisesti. Ns. Kahvit näytölle-kamaa.

Itse pidän edelleen kiinni siitä, että Jokerit on liigan ärsyttävin joukkue itselleni.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
HIFK tuntuu juuri nykyisin sellaiselta, tosin kyllä helsinkiläisyys on korkealla listalla yleisestikin. Tämä Raumalta aikanaan pakkorahdatun väen jälkipolvi ja muu siirtolaisryhmä näyttää kyllä pitävän ääntä enemmän kuin laki sallii tai viinakauppa suostuu myymään.

Hyvänä kakkosena tuleekin tämä nousukkaiden ryhmään kuuluva Kärppien faniryhmä.

Tuskin erästä kolmatta ryhmää kannattaa edes mainita, ne nyt ovat enemmän taakaksi (siedätyshoitona) meille tuotu kuin ärsyyntymisen aiheeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
tonderi kirjoitti:
Kärpät.
Ei niiinkään joukkue vaan osa n.s. wannabe faneista ketkä on jo ruvennut ylimielisiksi muita kohtaan jotka ovat "faneja" juuri niin kauan kun menestystä tulee.

Minä olen saanut sen kuvan, että lähes kaikki tänne kirjoittelevat ylimieliset wannabe fanit ovat tarponeet kärppien peleissä läpi synkän 90-luvun, joten missä näitä ns. wannabe faneja hyppii silmille. Minun silmin kärppien suosio on täällä oulussa ihan yhtä suurta tai pientä kuin divarin viimeisinä vuosina. En sitten tiedä onko niitä wannabe faneja ilmestynyt sinne eteläiseen suomeen. Viime aikoina olen itseasiassa havainnut pientä väsymystä ja kyllästymistä kärppiin (yleisellä tasolla). Jotenkin tuntuu, että turun ilmiö ei ole enää kaukana oulusta. Se buumihan täällä oli 90-luvun lopulla(ja 2000-luvun ihan alussa) ja vastaavaa ei ole nähty edes mestaruusvuosina. Toki ihmiset juhlivat ja silleen, mutta siinä buumissa oli jotain ainutlaatuista ja itse näkisin, että juuri tuolloin oli jopa enemmän wannabeitä mukana ainakin oulussa. Voisi mainita vaikka täpötäydet hallit harjoituspeleissä esim. jokereita vastaan.

Jokereiden rämpiminen on kivaa, mutta ei jokerit ärsytä niinkuin ei oikeastaan mikään muukaan seura. No jos pakko sanoa, niin rautakorven tappara, mutta ainoastaan ja vain sen pelityylin vuoksi.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Tampereen Ilves. Syy: En tiedä, mua vaan henkilökohtaisesti ärsyttää kyseinen poppoo.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Tampereen Tappara, en tiedä miksi. Jotenkin porukasta tulee mieleen hikinen ja kuiva joukkue. En tiedä tosiaan syytä. Joukkueen peli kun tulee tv:stä, katson mielummin jotain subtv:n smallvillen uusintoja.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Keväällä 2005 alottamani äänestys näyttää kulkevan samoilla linjoilla uuden äänestyksen kanssa. Jokerit ja Kärpät jatkavat kärjessä.

Kai näitä voi sitten vertailla joka vuosi???

edit.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Ihanaa, että meitä vihataan/kadehditaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös