Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 551 409
  • 9 521

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa sarjaa kuin poppari ja jonkun yksittäisen kirjoittajan pelaajalle keksimä, kirjoittajan omasta mielestä ”nerokas” lempinimi, jota sitten hoetaan viestistä toiseen.

Loukki, poppareilla, Ylikylän ukko ja Huipun veljekset mainittu, näiden myötä voitaisiinkin laittaa jo ketju lukkoon. Ärsyttävämpiä termejä tai fraaseja ei yksinkertaisesti ole olemassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Loukki, poppareilla, Ylikylän ukko ja Huipun veljekset mainittu, näiden myötä voitaisiinkin laittaa jo ketju lukkoon. Ärsyttävämpiä termejä tai fraaseja ei yksinkertaisesti ole olemassa.
Harmi kun Ylikylän ukoksi kaavailtu nuorin Huipun veljes on jatkuvasti joko loukissa tai poppareilla.
 
K

Kiekkokatsoja

Ketjunavauskielto rassaa minua syvästi ja syvältä.
No kerrotkos minkälaisessa uudessa avautumisketjussa olisit, jos mahdollista?
Ja mikset kirjoita siihen ketjuun, jossa muut voivat avata puolestasi?

Hieman ärsyttäviä sanoja on useita. Niitä kannattaa vältellä, tosin aina sekään ei onnistu. Ellei sitten muuta erakoksi metsään. Tai siellä voi sitten ärsyttää jokin linnun lauluhokema.

Lisäys. Mua ärsyttää tuo "ilimanpilluu" kampanja, ja sen synonyymit. Vähän.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
"Because it's the cup" änärin tauoilla. Itse termi ei sinänsä ärsytä, vaan se että jo viime kaudella puhkisoitetut pätkät näyttävät olevan edelleen käytössä. Ilmeisesti NHL:n historiasta löytyy vain kymmenkunta tarinaa kerrottavaksi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Hox! Ostohousut jalkaan!

Tuossa on semmoinen yhdistelmä ja erikseenkin ovat sitä, että joku verisuoni menee heti päässä solmuun.
 
K

Kiekkokatsoja

Hox! Ostohousut jalkaan!

Tuossa on semmoinen yhdistelmä ja erikseenkin ovat sitä, että joku verisuoni menee heti päässä solmuun.
Onhan se kyllä hieman tökeröä, sillä nykyisin kai harvalla on enää, omatekoisia housuja.

Monenlainen ostamiseen "painostava mainonta" pitää sisällään ärsyttäviä sanoja, ja hokemia. Siksipä telkkua katsellessani, pistän mainostauon ajaksi ääntä pienemmälle.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Länki jr
Kuulostaa omaan korvaan todella vammaiselta, toivottavasti pojalle keksitään joku parempi nimi ja äkkiä, puhetta Lundellista tulee nimittäin riittämään.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Jotenkin ärsyttää kun Jukka-Pekkaa sanotaan jiipeeksi. Ja Anna-Kaisaa aakooksi. Alan kutsua työpaikan Veli-Mattia veeämmäksi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jotenkin ärsyttää kun Jukka-Pekkaa sanotaan jiipeeksi. Ja Anna-Kaisaa aakooksi. Alan kutsua työpaikan Veli-Mattia veeämmäksi.
Ja mikä ihmeen itu yleensäkään on näissä kaksiosaisissa etunimissä? Olisi nyt vaan pelkkä Jukka tai Pekka tai Anna tai Kaisa. Onko se ollut sitä 70- ja 80-lukujen erikoisuuden tavoittelua mikä nykyään ilmenee Adalmiinoina ja Sädekehinä ja minä helvetin muina naurettavina niminä. Toisin sanoen: onko kaksiosaiset etunimet 70- ja 80-lukujen white trashia?
 

Glove

Jäsen
Ja mikä ihmeen itu yleensäkään on näissä kaksiosaisissa etunimissä? Olisi nyt vaan pelkkä Jukka tai Pekka tai Anna tai Kaisa. Onko se ollut sitä 70- ja 80-lukujen erikoisuuden tavoittelua mikä nykyään ilmenee Adalmiinoina ja Sädekehinä ja minä helvetin muina naurettavina niminä. Toisin sanoen: onko kaksiosaiset etunimet 70- ja 80-lukujen white trashia?
Mitäs jos Veli-Matilla on Matti niminen veli, eikö se ole silloin veli-Matti? Nop joo, oma nimi on yksiosainen, enkä ole ajatellut näitä sen kummemmin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jotenkin ärsyttää kun Jukka-Pekkaa sanotaan jiipeeksi. Ja Anna-Kaisaa aakooksi. Alan kutsua työpaikan Veli-Mattia veeämmäksi.

Hannu-Vihtori taipuu hienosti Hooveeksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ja mikä ihmeen itu yleensäkään on näissä kaksiosaisissa etunimissä? Olisi nyt vaan pelkkä Jukka tai Pekka tai Anna tai Kaisa. Onko se ollut sitä 70- ja 80-lukujen erikoisuuden tavoittelua mikä nykyään ilmenee Adalmiinoina ja Sädekehinä ja minä helvetin muina naurettavina niminä. Toisin sanoen: onko kaksiosaiset etunimet 70- ja 80-lukujen white trashia?

T. koulukiusaaja
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bile-Sanna (tai mikä tahansa muu bile-Nimi). Bile/bileet -sana on ihan ok harvoin käytettynä, mutta nimen etuliitteenä ei todellakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös