Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 546 014
  • 9 521

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Sana SOMEVAIKUTTAJA on ärsyttävä ja tuo mieleen turhan julkkiksen jolla ei ole oikeaa ammattia/koulutusta.

Tämä titteli ei kerro tarkemmin henkilön tekemisestä, mutta ko. ammattinimikkeen ominut on ilmeisesti jossain vaikuttavassa roolissa tässä yhteiskunnassa.

Tai siis kokee olevansa ja uskottelee näin itselleen.
Ei kai ne noin arkista termiä käytä vaan influensseriä!!
Entä mihin vakoon laitetaan mediapersoona, onko se korkeammalla vai alemmalla pienalla kuin somevaikuttaja ja influensseri vaiko välimallia? Minun puolesta nämä kaikki voisi tunkea vaikka persvakoon, mutta on parempi kysyä viisaammilta ensin.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Menisi ehkä myös siihen JA:n palstameemit (vai mikä olikaan nimeltään) ketjuun, mutta sana "toki". Ei missään ikinä koskaan oikeassa elämässä käytetä tuota sanaa yhtä paljon, kuin täällä rakkaalla palstallamme. Joka toisessa viestissä on toki sitä ja toki tota. Ja toki itsekin käytän toki-sanaa aivan helvetisti. Toki. Saatana.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Entä mihin vakoon laitetaan mediapersoona, onko se korkeammalla vai alemmalla pienalla kuin somevaikuttaja ja influensseri vaiko välimallia? Minun puolesta nämä kaikki voisi tunkea vaikka persvakoon, mutta on parempi kysyä viisaammilta ensin.
Toki mediapersoona kuulostaisi hyvältä kun sen voi laittaa instaan media person, toki influensseri taipuu myös influencer, toki minulla ei ole expertiiviä tähän keissiin!!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Toki mediapersoona kuulostaisi hyvältä kun sen voi laittaa instaan media person, toki influensseri taipuu myös influencer, toki minulla ei ole expertiiviä tähän keissiin!!
Järkyttävää sontaa olisi synonyymi tähän.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Järkyttävää sontaa olisi synonyymi tähän.
Itse olen jo ainaski sata vuotta sanonut kaikkia pelkästään:
Somehuoriksi
En ole vielä keksinyt samaa miespuoliselle, mutta eikös tuokin kelpaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Menisi ehkä myös siihen JA:n palstameemit (vai mikä olikaan nimeltään) ketjuun, mutta sana "toki". Ei missään ikinä koskaan oikeassa elämässä käytetä tuota sanaa yhtä paljon, kuin täällä rakkaalla palstallamme. Joka toisessa viestissä on toki sitä ja toki tota. Ja toki itsekin käytän toki-sanaa aivan helvetisti. Toki. Saatana.
Minä taidan olla yksi palstan suurimmista "tokittelijoista". Toki voisi keksiä jotain muutakin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Itse olen jo ainaski sata vuotta sanonut kaikkia pelkästään:
Somehuoriksi
En ole vielä keksinyt samaa miespuoliselle, mutta eikös tuokin kelpaa.

"Painu vittuun, vitun Mestis-some".
 
Pakko kysyä. Missä oli?
Olisiko ollut ainakin viimeisen vuoden ajan (vähintään viikoittain) ainakin Urheilucastissa, Petopodissa ja Kaljucornerissa. Taidettiin näitä käyttää Greippi -nimisessä podcastissakin, mutta sitä en ole kuunnellut kuin pari jaksoa.
 

Pystökaffee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Herran vuonna x"
"Ja ei, en ole..."
"Vauhti kiihtyy"
"Kello on pykälässä"

Ja kiekkoaiheisena, kun äsken luin Lukon pelimainosta: "Lukkoperheen olohuone".
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Entä mihin vakoon laitetaan mediapersoona, onko se korkeammalla vai alemmalla pienalla kuin somevaikuttaja ja influensseri vaiko välimallia? Minun puolesta nämä kaikki voisi tunkea vaikka persvakoon, mutta on parempi kysyä viisaammilta ensin.
Kyllä SOMEVAIKUTTAJA on tärkeämpi henkilö tälle yhteiskunnalle, koska mediapersoona ei ole edes mikään ammatti (?)

SOMEVAIKUTTAJA on niin tärkeä ja vaikuttava henkilö, jotta se täytyy kirjoittaakkin kissan kokosin kirjaimin.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Pottupetturi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös