Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 551 409
  • 9 521
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Ymmärränkö oikein, kun luulen "jäähytasapainon" tarkoittavan sitä, että jäähyjä pitäisi jakaa tasaisesti molemmille joukkueille? Luuleeko tosiaan joku, että tuomareilla olisi tällainen ohje? Toinen joukkue pelaa puhtaasti ja toinen kunnon sikaa, niin molemmilla on kuitenkin sama määrä jäähyjä, että oltaisiin tasapuolisia?

Voi herran pieksut sentään.

Ja jos mä luulen väärin, niin luulen sitten väärin.
Juhani Tamminen luuli aikanaan Sportin ja Ässien liigakarsintapelien tuoksinassa. Kovaan ääneen siitä haastattelussa sadatteli. My god, mä häpeän!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jotenkin on alkanut tökkimään hemmetisti, jos ja kun ihmiset puhuvat "Damista" tarkoittaen Amsterdamia. Ennen en edes kiinnittänyt huomioita moiseen pieneen asiaan, mutta ehkä joskus vaan jotkut sanat ärsyttävät enemmän kun aiemmin, ja toisinpäin :)
- Ensin lennetään Damiin ja sieltä sit...
 

Glove

Jäsen
Jotenkin on alkanut tökkimään hemmetisti, jos ja kun ihmiset puhuvat "Damista" tarkoittaen Amsterdamia. Ennen en edes kiinnittänyt huomioita moiseen pieneen asiaan, mutta ehkä joskus vaan jotkut sanat ärsyttävät enemmän kun aiemmin, ja toisinpäin :)
- Ensin lennetään Damiin ja sieltä sit...
Nyt kyllä aletaan kättämään Helsinki nimeä "Nki"
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja seuraavana aamuna jatketaan Ukiin.

Sekin vielä :)

Mut tosta Damista, niin jotenkin luontevampaa, jos sielläpäin asuva suomalainen tms. käyttäisi sitä. Mutta työmatkustelevan tai lomailijan käyttäessä Dami-sanaa Amsterdamista (vaikkakaan ei sitä tarkottaisi niin), siihen tulee sellanen sävy: "kattokaa nyt kun mäkin lentelen ympäriinsä, ja mulle toi on nykyään vaan damin kenttä".
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sekin vielä :)

Mut tosta Damista, niin jotenkin luontevampaa, jos sielläpäin asuva suomalainen tms. käyttäisi sitä. Mutta työmatkustelevan tai lomailijan käyttäessä Dami-sanaa Amsterdamista (vaikkakaan ei sitä tarkottaisi niin), siihen tulee sellanen sävy: "kattokaa nyt kun mäkin lentelen ympäriinsä, ja mulle toi on nykyään vaan damin kenttä".
Aikoinaan, kun työskentelin ulkomailla, eri kentillä odottaessani kuulin tämän tästä, kun Nokian juppipojat lentelivät innoissaan "Frankkulan kautta" milloin mihinkin - koneenvaihto oli niillä Frankfurtissa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Aikoinaan, kun työskentelin ulkomailla, eri kentillä odottaessani kuulin tämän tästä, kun Nokian juppipojat lentelivät innoissaan "Frankkulan kautta" milloin mihinkin - koneenvaihto oli niillä Frankfurtissa.
Lensikö ne Hansalla? Damiin mennään Kelmillä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vanha matkustamaan päässeiden finskien perinne antaa noita lemppareita. Hiski Salomaakin oli käynyt Piutsissa, Lousissa, Ratulaatissa ja Miamissa.
Piutsi:Butte, Lousi:Los Angeles, Ratulaati:Grand Rapids
Eikö se ole perinteiden mukaista ärsyyntyä näistä, kun Hella Wuolijokikin raivostui tuosta Lännen Lokarista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Seiskyt.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Joka kesäinen ruissi. Nyt ollut erityisen paljon esillä kun Sanna Marin oli ruississa festarikuteissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös