Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 551 303
  • 9 521

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Aika moni hakamussuttelija:

"Linkki vie youtubeen" ... no shit, sherlock!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liigan puolelta koronaketjusta:

ROKSU
R O K S U
Roksu

Ei jumalauta sittennii.
 
Enpä ollut moista termiä koskaan kuullutkaan. Mutta onneksi Google osasi kertoa mistä on kysymys. Joka päivä voi oppia uutta.

Ihan ultimate itsensä esineellistämistä, hoh hoijaa. Voiko turhamaisempaa paskaa ollakaan.

Olisipa laite jolla voisi deletoida ajatuksistaan ja muististaan valikoituja epäoleellisia tietoja. Vapautuisi levytilaa jollekin oikeasti muistamisen arvoiselle.

En esim. tee kostokroppa -käsitteellä yhtään mitään, pelkkä määritelmä kaikkine assosisaatioineen vie turhaa tilaa joltain järkevältä. En myöskään tee mitään saman kategorian käsitteillä VPL ja IPL. Siis visible panty line ja invisible panty line. Nämäkin käsitteet deletoisin muististani. Kuvatiedostot voi jättää kun niissä on kaikki tarvittava tieto. Miksi edes muistan tämmöistä paskaa- minä kiroan sen naisen, kuka olikaan, joka minulle tästä aiheesta Cosmopolitanista luki.

Mieluummin muistaisin vaikka kaikki Malin entiset presidentit horoskooppimerkkeineen. Mutta kostokroppa, VPL ja IPL. Anna mun kaikki kestää.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Wanhat suosikit kyynerpää ja enään. Kyllä eivät ole sanoja nuo. Uutena tulokkaana sanan tosiaan tunkeminen täytesanaksi joka kolmanteen virkkeeseen.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Vaikuttavuuden ekosysteemi.

Minäpystyvyys.

Ollaan tärkeiden asioiden äärellä ja sen jälkeen jäädään kuulolle.
 

Hukkakaato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна / Jokerit 1992-2013 / Jokerit 2023-
Potti. Erityisesti poliitikon suusta kuultuna. Aina kun tuon kuulee, niin asiaan liittyy jonkinlainen demarikepuveikkauskoplaus ja veronmaksajan kakkoseen vetäminen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Valtteri.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Epäpuhdas
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Epäsensitiivinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös