Ärsyttävin mainos?

  • 712 239
  • 3 369

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nimimerki @Karhunkulta osuu kohteeseen. Kaikki mainokset joissa puhutaan suomea huonosti, ikään kuin vaikka ranskalaisittain lausuen, ovat ihan helvetin ärsyttäviä. Tämä jokun juustomainos missä jääkaapista löytyy huonosti suomea puhuva kokki saa veren kiehumaan, jos se nyt mainoksilla olisi mahdollista.
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siis eikö kukaan tosissaan ole vielä maininnut HongKongin LED-lamppu -mainosta, vai mikä lie, jossa jotkut mongolit rimputtavat kitaroillaan ja laulavat kimittävällä äänellä. Tää mainos on tosi mukava yllätys, kun kuuntelee YouTuben soittolistassani olevia kappaleita, joista pidän ja oon hyvissä fiiliksissä, niin eiköhän tää saatanan vinkutus tuu siihen keskeyttämään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis eikö kukaan tosissaan ole vielä maininnut HongKongin LED-lamppu -mainosta, vai mikä lie, jossa jotkut mongolit rimputtavat kitaroillaan ja laulavat kimittävällä äänellä. Tää mainos on tosi mukava yllätys, kun kuuntelee YouTuben soittolistassani olevia kappaleita, joista pidän ja oon hyvissä fiiliksissä, niin eiköhän tää saatanan vinkutus tuu siihen keskeyttämään.
Ja samaa sarjaa on se Honkkarin mainos jossa joku äijä puhuu autossa tunnistamatonta kieltä ja se sitten teksitetty joksikin Honkkarin ostoslistaksi. Sellainen vaikutelma tulee että firmalla ei ole kassassa ollut rahaa mainoskampanjaan käytettäväksi ollenkaan, ja se on tietysti tämän firman kohdalla funny because its true, eli siitä pisteet heille.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Ja samaa sarjaa on se Honkkarin mainos jossa joku äijä puhuu autossa tunnistamatonta kieltä ja se sitten teksitetty joksikin Honkkarin ostoslistaksi. Sellainen vaikutelma tulee että firmalla ei ole kassassa ollut rahaa mainoskampanjaan käytettäväksi ollenkaan, ja se on tietysti tämän firman kohdalla funny because its true, eli siitä pisteet heille.
Hong Kongin mainokset (Nyt juurikin se saatanan renkutus), ovat ärsyttäviä, mutta kyseinen pulju tarjoaa loistavan valikoiman kalastus/veneily-osastoillaan aivan uskomattomaan hintaan niin ei viitsi töniä.
Kyseisen puljun asiakaspalvelu on täysin perseestä, ammattitaidotonta ja tympeää. Kukaan ei tiedä mistään, jos jonkun löydät ja hinnat täytyy aina kassalla tarkistaa, että on mikä hyllyssä.
Ja jos ei ole, niin eivät kyllä millään sitä hyllyssä ollutta hintaa suostu laittamaan.

Hintataso tuonne houkuttelee, mutta jos asiantuntemusta vaatii, niin erikoisliikkeisiin on mentävä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Pizzamainos, jossa se Youtubesta tuttu espanjalaismies nauraa korvia raastavasti, aiheuttaa välittömän inhoreaktion. Jää taskupizzat ostamatta tuollaisen mainoksen jälkeen. Myös Tele Finlandin "perhesaaga" vituttaa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Puhuuko se yks muija siinä honkkarin mainoksessa jotain oikeeta kieltä? Kuulostaa niinkuin aivovammainen yrittäisi puhua hollantia, saksaa ja tanskaa sekaisin.

Snacky-mainokset ei vieläkään uppoa. Joku niitä jo mulle yritti selittääkin. Ainoa mitä oon tajunnut, että se blondi siellä haluaa panna kaikkea, jotka tilaa aterioita. Hengaakohan se usein siellä? Onko noita rafloja paljon? Pitäskö käydä? Siinä on kyllä kuuma misu, mutta ne mainokset on mulle vieläkin yhtä hepreaa. Kekkonen tilaa taksi-aterian, koska oli usein taksin kyydissä? Joku nörtti tilaa brankkari-aterian, koska haluu olla palomies? Se muija tilaa pressa-aterian, koska... se haluu nussia presidenttejä?

Oliko täsä tarpeeksi kysymysmerkkejä? Täytyy ottaa panadol zapp, että voi telmiä omien ja muidenkin kakaroiden kanssa, no vitut. Otappas zappi niin painit niiden kersojen kanssa pää edelleen kipeänä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Snacky-mainokset ei vieläkään uppoa. Joku niitä jo mulle yritti selittääkin. Ainoa mitä oon tajunnut, että se blondi siellä haluaa panna kaikkea, jotka tilaa aterioita. Hengaakohan se usein siellä? Onko noita rafloja paljon? Pitäskö käydä? Siinä on kyllä kuuma misu, mutta ne mainokset on mulle vieläkin yhtä hepreaa. Kekkonen tilaa taksi-aterian, koska oli usein taksin kyydissä? Joku nörtti tilaa brankkari-aterian, koska haluu olla palomies? Se muija tilaa pressa-aterian, koska... se haluu nussia presidenttejä?

Sama juttu täällä. Ei aukea, ei sitten millään. Ja missä noita ravintoloita edes on? Turussa tai Tampereella ei ainakaan ole tullut vielä vastaan, mutta ehkä vain en ole "etsinyt" oikeasta paikasta. Ei tuonne ravintolaan ole siis mitään erityistä hinkua mennä näiden mainoksien jälkeen, mutta ihmettelenpä vain.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Snacky on kyllä jännä ketju. Kaikki ravintolat nopean googletuksen perusteella Vantaa-Espoo-Helsinki-akselilla, mutta silti mainokset pyörivät töllössä Jyväskylässä ja muistaakseni myös Seinäjoella. En tosin tiedä vieläkö telkkarissa on alueikohtaiset mainoskatkot. Sekin on aika jännä että Snacky-ketju tuntuu panostavan brändäyksessään noihin tisseihin. Nehän tekee niitä kalentereita (itselle aukesi vasta hiljattain että Snacky onkin ravintolaketju eikä mikään tissikalenterifirma) jonka sivuilla on ollut varmaan kaikki nämä julkkispissikset bikineissä tai jopa topless. Sitä en tiedä miten Sara Sieppi, Suski Penttilä, Sabina Särkkä, Marianne Kallio tai Anu Saagim liittyy hampurilaisiin. Jotenkin vaikea yhdistää fitness-bimbo Sofia Ruusila ja hampurilaisateriat. Kai mä en vaan tajua.
 

J.C.S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Snacky-mainoksia näkyy myös Oulussa. Niiden "hassun-hauska-idea" on kaiketi se että pressa ei tilaakaan pressa-ateriaa, eikä palomies brankkari-ateriaa. Sitä en tiedä onko niillä myös bimbo-ateria vai mitä blondin odotetaan tilaavan.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Radiossa (Radio City) yhtenään pyörivä Ogelin hammaslääkäriaseman mainos. "Mitä jos ottaisit torkut?". Mainoksen ääni sanoo sanan Ogeli melkein kuin oksentaisi sen ulos "Öygelin hammaslääkäri". Raskasta noin kymmenen kertaa työpäivän aikana kuultuna.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Puhuuko se yks muija siinä honkkarin mainoksessa jotain oikeeta kieltä? Kuulostaa niinkuin aivovammainen yrittäisi puhua hollantia, saksaa ja tanskaa sekaisin.

Snacky-mainokset ei vieläkään uppoa. Joku niitä jo mulle yritti selittääkin. Ainoa mitä oon tajunnut, että se blondi siellä haluaa panna kaikkea, jotka tilaa aterioita. Hengaakohan se usein siellä? Onko noita rafloja paljon? Pitäskö käydä? Siinä on kyllä kuuma misu, mutta ne mainokset on mulle vieläkin yhtä hepreaa. Kekkonen tilaa taksi-aterian, koska oli usein taksin kyydissä? Joku nörtti tilaa brankkari-aterian, koska haluu olla palomies? Se muija tilaa pressa-aterian, koska... se haluu nussia presidenttejä?

Oliko täsä tarpeeksi kysymysmerkkejä? Täytyy ottaa panadol zapp, että voi telmiä omien ja muidenkin kakaroiden kanssa, no vitut. Otappas zappi niin painit niiden kersojen kanssa pää edelleen kipeänä.

Mä luulin että se Kekkonen on elastinen. Enemmän sen näköinen kuin Kekkosen.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kuulin radiosta mainoksen joka meni jokseenkin näin: "Haluaisitko yllättää rakkaasi ihanalla teolla? Mikä olisi teille se romanttisin juttu? Ehdota nyt ja voit voittaa matkan Ouluun 'jollekinvitunillalliselle' rakkaasi kanssa!" Ei mitään antipatioita Oulua kohtaan, mutta kuka vittu haluaa voittaa tuon kilpailun?

Vähän sama ku mainostasit: "Osallistu nyt ja voit voittaa matkan Olkiluodon ydinjätteen dumppauspaikalle, jonka jälkeen pääsette rakkaasi kanssa kynttiläillalliselle Porin torille baarien sulkemisaikaan! Sponsorina Hesburger Porin tori".
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huuto.net hassunhauska mainos jossa halutaan huutaa. Ja Poliisit-sarjan mainos jossa joku lesbo on vetämässä training campia poliiseille. Varsinkin huuto.net mainos menee ärsyttävyydessään pää olkapää polvet mainoksen tasolle.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Tuo liittojen "Mikä fiilis?" ja "Olisihan se aika perheestä, jos liittoja ei olisi".

Ei saatana, ei ihan oikeasti kukaan halua jotain hyvää työntekijää potkia, vaikka sitä liittoa ei olisi. Tuossakin mainoksessa, joku korvaa yhtäkkiä mainoksen mukaan hyvän työntekijän. Ihan absurdi ajatus, tekeekin jonkun liiketoiminnalle hyvää?

Voisivat tehdä toisinpäinkin saman, kun joku yrittäjä painaa tuplapäivää hukkarekryn takia joka nyt saikuttaa, "mikä fiilis". Tai työsuorite on täysin perseestä ja liitto pistäisi maksamaan palkan pitkältä ajalta jos "syyttä" irtisanoo. "Mikä fiilis?".
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo liittojen "Mikä fiilis?" ja "Olisihan se aika perheestä, jos liittoja ei olisi".

Ei saatana, ei ihan oikeasti kukaan halua jotain hyvää työntekijää potkia, vaikka sitä liittoa ei olisi. Tuossakin mainoksessa, joku korvaa yhtäkkiä mainoksen mukaan hyvän työntekijän. Ihan absurdi ajatus, tekeekin jonkun liiketoiminnalle hyvää?
.
Kommentti tuohon keskusjärjestöjen mainoskampanjaan. Joo, olen samaa mieltä. Irtisanomismainos on huono.

Se toinen mainos on taas mielestäni todella hyvä, jossa kysytään "mikä fiilis" kun minimityöaika on juuri nostettu 12 tuntiin. Ja ei muuta kuin nainen pyörö-ovista takaisin toimistoon.

Liittojen tapaan uhkakuva on vedetty överiksi, mutta näin se nykyään on, ettei ne "hyvätkään työntekijät" voi pitää kahdeksan tunnin työpäivää itsestään selvyytenä näinä aikoina.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Saunalahti missionaries from Finland alkaa pikku hiljaa jo puuduttamaan kieltämättä.

Jep. Ei tuo nyt varsinaisesti huono mainoskampanja ole; ihan kivaa ideaa sinällään monessa pätkässä. Mutta kun niitä kyseisen sarjan mainoksia tulee ihan kirjaimellisesti jokaisella helvetin mainoskatkolla, niin pikkaisen alkaa rallienglannin kuunteleminen tympäisemään. Ei ole yhtä ärsyttävää kuin "Hotelli? Trivago"-tehomainostus, mutta päivä päivältä kuitenkin ärsyttävämpää.

Jotenkin sitä ajattelisi, että tällainen toiminta kääntyisi hiljalleen mainostajaa vastaan (kuten esim. minä en varmasti tule koskaan käyttämään sen Trivagon palveluita), mutta kai se toimii hyvin, kun jaksavat päivästä ja mainoskatkosta toiseen samaa jatkaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se Trivagon pariskunta. Muijalla maksaa oliko 44 euroa majoittuminen ja jätkällä 59 euroa. Sanoisin kuitenkin, että jätkä ei maksa majoittumistaan, vaan jätkän firma, mutta jätkä saa bonuksia ja mitä kaikkia etuja, kun taas muija ei saa yhtään vitun mitään.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se Trivagon pariskunta. Muijalla maksaa oliko 44 euroa majoittuminen ja jätkällä 59 euroa. Sanoisin kuitenkin, että jätkä ei maksa majoittumistaan, vaan jätkän firma, mutta jätkä saa bonuksia ja mitä kaikkia etuja, kun taas muija ei saa yhtään vitun mitään.
Viittaako se loppu siinä mainoksessa siihen että ne on olleet panemassa hotellihuoneessa? Mulle tulee mieleen että sieltä on altaalta lähdetty tytön huoneeseen vähän rynkyttämään.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Onko Radio Helsingin kuulijoita? Nimittäin Easypilvi-mainokset ovat suurinta kauheutta mitä on konsanaan kuultu. Juu, tiedän kyllä että näin ne ihmisille jäävät mieleen. Mutta i-ki-nä en laittaisi latiakaan tähän pilvipalveluun.

Tässä sitä itsekin jaan tuon palvelua verkossa, kuin mikäkin pölkkypää.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Säveltäjä Kaarlo Kaartinen vaikuttaa hienolta mieheltä, mutta hänen työpanoksensa on antanut ansiokasta materiaalia tähänkin ketjuun:
Tämä mies on tehnyt kaikki mainoslaulut, jotka vielä muistat ulkoa – Testaa, tunnetko takavuosien mainoslauseet - Helsinki - Kaupunki - Helsingin Sanomat

Ylläolevassa Hesarin jutussa siis muistellaan Kaartisen uraa mainostunnarien (jingle) säveltäjänä, niitä kun on syntynyt useita satoja. Aika moni tämänkin ketjun kirjoittajista on varmaan hyräillyt tahtomattaankin seuraavia klassikoita:
Suomen suosituin riisi on Risella!
Tänään ostetaan Halvan maukasta lakritsaa!
Yksi risti kaksi, pennit miljoonaksi. Veikkaus on joka viikko, palautuspäivä keskiviikko!
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Radiosta tuleva Sonera-mainos, jossa yli-ikäinen pissis on tyttöjen hemmottelureissulla Tallinnassa. For your information ladies ja sitä rataa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös