Ärsyttävin mainos?

  • 712 828
  • 3 369
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Joskus kanavasurffaillessa on parhaillaan käytännössä jokaisella kaupallisella kanavalla mainokset menossa samaan aikaan.

Tuohan on ihan luonnollinen asia. Kun kanavat saavat näyttää tietyn ajan mainoksia joka tunti ja koska suuri osa ohjelmista alkaa tasatunnin kohdalla ja kestää puoli tuntia tai tunnin, niin mainoksia näytetään noin vartin yli, noin puolelta ja noin varttia vailla. Kello ei muutu kanavien välillä, joten on mielestäni itsestäänselvyys, että tauot ovat monesti samaan aikaan.
 
JIM:ltä (ja Neloselta?) tuleva Voice of Kidsin mainos, jossa pikkutyttö tulkitsee on niin helppoo olla onnellinen -kappaletta päin helvettiä ja persettä. Joka kerta tekee mieli heittää kaukosäädintä pitkin seiniä. Ja yleensäkin lähes kaikki mainokset ovat enemmän tai vähemmän ärsyttäviä, joissa on lapsia.

Kyllä helpotti.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Unicefin joulupukkimainos, joka menee kyllä niin yli hyvän maun rajojen... Ihmettelen suuresti, jos tämä ei herätä suurempaa pahennusta mediassa asti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämän hetken ärsyttävimmän mainoksen tittelistä taistelevat seuraavat paskat:

1.Zalandon tuorein mainos jossa poliisimies toteaa "taidatte olla Zalandon vaikutuksen alaisena...". Hyvä mainos huipentuu lopussa kun taas paska huononee entisestään loppua kohden, ja tämän mainoksen kohdalla kyseinen pitää valitettavan hyvin paikkansa.

2.K-marketin jo viime vuodelta tuttu joulumainos jossa perunat tekevät lumiukon... Vitutuskäyrä näkee huippunsa viimeistään siinä vaiheessa kun porkkana toteaa äärimmäisen typerällä äänellä "HEI! MINÄ TULEN NENÄKSI!" Siis... Tää mainos pistää mun pään sisässä kiehumaan niin pahasti, et en ole varma onko mikään muu mainos ikinä kyennyt samaan. Vittu!


Hyvinä runner up:eina Cillit Bangin aitoakin aidommat puhdistusainemainokset sekä Siwan teennäiset mainokset joissa alennetuista hinnoista karjuva mainosääni on hieman ylirepäisevä. Lisäksi ne slow motionissa pomppivat "asiakkaat" näyttää ihan vitun tyhmiltä. Kun mainoksesta yritetään väkisin tehdä mahtipontinen, tulos on juurikin tuo.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
2.K-marketin jo viime vuodelta tuttu joulumainos jossa perunat tekevät lumiukon... Vitutuskäyrä näkee huippunsa viimeistään siinä vaiheessa kun porkkana toteaa äärimmäisen typerällä äänellä "HEI! MINÄ TULEN NENÄKSI!" Siis... Tää mainos pistää mun pään sisässä kiehumaan niin pahasti, et en ole varma onko mikään muu mainos ikinä kyennyt samaan. Vittu![/B]

No juuri näin! Tuo on aivan paska mainos.
Kaiholla kaipaan sitä mainosta, missä porukka hyräili joululauluja kaupassa. "Bom bom bom bom bom..."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Unicefin joulupukkimainos, joka menee kyllä niin yli hyvän maun rajojen... Ihmettelen suuresti, jos tämä ei herätä suurempaa pahennusta mediassa asti.
Onko siinä valkoinen joulupukki?
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei nyt varsinaisesti mainos, mutta nyt on pakko avautua. Voi vittu että tuo MTV(3):n ohjelmien tauoilla oleva rollerderbypaska vituttaa! Se saatanan havukka, joka kömpelöllä juoksuluistelulla tulee suoraan siihen ruutuun ja "hymyilee" niin että ikeniin tarttunut rapalan uistin vilkkaa. En muistakaan milloin olisin vittuuntunut jostain näin paljon. Tästä alkaa tietysti paskamyrsky ja muutenkin kun ei aiheeseen liity, mutta mitä vitun urheilua on se että pikkaisen ylipainoiset ämmät rullaluistelee ovaalia ja tönii toisiaan? Toki tykätköön jokainen mistä tykkää, mutta minä en ymmärrä. Ja tuo helvetin maikkarin taukopätkä nosti kyllä vitutuksen niin kattoon että tekisi mieli hajottaa telkkari ja ostaa uusi. Sitten hajoittaa sekin telkkari.

edit. Lisätään tuohon offtopickiin vielä se, että ymmärrän absurditeetin siinä miten seuraan kun kaksimetriset ja satakiloiset ukot luistelee ovaalin muotoisessa kaukalossa mustan kumilätkän perässä ja tönii toisiaan.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Onko siinä valkoinen joulupukki?

Kyllä on. Pahennusta herättävä asia siis on se, että joulupukki avaa yhden paketin, jossa on erilaisia lääkkeitä ja rokotteita yms., jotka lähetetään kehitysmaihin. Mainoksen ajan joulupukki kuitenkin voivottelee ettei tällaista lahjaa voi antaa kellekään ystävälle, eikä joulupukki auta köyhiä maita.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei nyt varsinaisesti mainos, mutta nyt on pakko avautua. Voi vittu että tuo MTV(3):n ohjelmien tauoilla oleva rollerderbypaska vituttaa! Se saatanan havukka, joka kömpelöllä juoksuluistelulla tulee suoraan siihen ruutuun ja "hymyilee" niin että ikeniin tarttunut rapalan uistin vilkkaa.

Kiitos! Erittäin hienoa huomata, että en ole ainoa jota tämä vituttaa. Kaverin Fb-päivitys muutama päivä sitten oli varsin osuva ja aiheeseen sopiva:

"Mietin tuossa, että maailma muuttuu, mutta tietyt asiat pitävät paikkansa ikuisesti. Esimerkiksi vuonna 2030 Kummola johtaa edelleen suomalaista jääkiekkoa, Big Brother kerää Suomessa isoja katselijalukuja, turhia julkkiksia syntyy kuin sieniä sateella, juhannuksena kuolee ihmisiä ja Maikkarilla rullaluistintyttäret ilahduttaa meitä Alkon logon taustana joka viidestoista minuutti".

Rahastahan se tietysti on kiinni, mutta silti. Kun Suomessa tehdään joku oman kanavan mainoskampanja niin miksi tehdään yleensä vain yksi yksinkertainen mainos jota sitten pyöritetään joka helvetin minuutti ja sekunti? Miksi ei voida tehdä 5-10 erilaista mainosta jota sitten pyöritetään vaihdellen tasaisesti, näin ei katsoja pääsisi ärsyyntymään siihen yhteen ja samaan mainokseen. On se sitten oman tuotannon puffausta tai tulevaa kanavan ohjelmistoa, aina sama juttu. Big Brother ja ihmiset kadulla, Dr House heittää joka mainostauolla ne samat ilmeet ja lainit, Maikkarin omat toimittajat ilmeilee ruudussa kun ovat menossa tekemään Linnan Juhlat spesiaalia, jääkiekon MM-kisat, Formula 1 ja maailman nopein Heikki, rullaluistintyttäret rahdataan mainoskuvauksiin ja otetaan tasan kaksi ottoa joita sitten pyöritetään 20 vuotta kanavalla jne.
 
Viimeksi muokattu:

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei nyt varsinaisesti mainos, mutta nyt on pakko avautua. Voi vittu että tuo MTV(3):n ohjelmien tauoilla oleva rollerderbypaska vituttaa! Se saatanan havukka, joka kömpelöllä juoksuluistelulla tulee suoraan siihen ruutuun ja "hymyilee" niin että ikeniin tarttunut rapalan uistin vilkkaa. En muistakaan milloin olisin vittuuntunut jostain näin paljon.

Täsmälleen sama homma! Nykyään vaihdan kanavaa joka kerta, kun tuo yksi "mainos" ruutuun lävähtää. Saa vitutuskäyrän jostain syystä nousemaan taivaisiin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Domino - Ei keksiä rakkaampaa

Vaihtoehtoisesti:

Aino - jäätelö iki ihana

Se kermanen naisääni on todella vittumainen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen näköjään tilittänyt näistä "hondamies" -mainoksista jo useita vuosia sitten, mutta eipä nuo ole vanhetessaankaan yhtään paremmaksi muuttuneet. Samaa paskaa ne edelleenkin ovat kuin vuonna 2008 ja voi jeesus että niitä tulee tällä hetkellä radiosta PALJON! Saatana joka toinen mainos radiossa on Hondamies-mainos ja niitä tulee joka jumalan kanavalta. Ihan sama minkä kaupallisen kanavan laitat soimaan niin ihan ensimmäisenä eetteristä alkaa pauhaamaan Hondamiehen ylimielistä viisastelua. Mitä helvettiä noilla mainoksilla ylipäätään yritetään sanoa? Sitä että kaikki Hondalla ajavat ovat ylimielisiä mulkkuja? Vai sitä että kun omistat Hondan niin saat kaveriksesi suurella todennäköisyydellä pelkkiä totaali-idiootteja?

Hondamies - mene pois minun radiostani! Kiitos!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
GOLD RUSH!

Gold rush-mainos on tällä hetkellä selkeä ykkönen. Vituttaa jo tuon nimen kirjoittaminenkin. Tulee noin miljoona kertaa päivässsä Discovery-kanavalta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Subwayn tv-mainokset.

Aiemmin tuli se joku "chicken fajita" -mainos, jossa oli ehkä maailman teennäisin tytteli hölöttämässä ja hymyilemässä. Nyt on sitten joku jenkkilää apinoiva tekele, jossa ponnaripäinen "buutsimies" ilmeilee typerästi. Mainoksen kruunaa miekkosen ns. tanssikoreografia, joka näyttää oudolta horjahtelulta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Grandiosa jatkaa ärsyttävien mainosten linjalla. Ensinhän oli tietysti pizzaperjantai-aihe. Uudessa mainoksessa iPhonelta vaikuttavalla puhelimella annetaan vihjeitä fägärille, joka on treffeillä naisen kanssa.

- Imelaa, imelaa.

Sain ruton nähtyäni mainoksen.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Bafusin (en ole varma kirjoitetaanko näin). Ylipäänsä nämä tämmöiset laulun luritukset ovat hirveitä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ai ärsyttävin mainos?

Mä syön usein safkaa samalla kun katson televisiota. Jos sattuu olemaan mainoskanava päällä, kuten hyvin usein on, kaikkein vittumaisin mainostyyli liittyy erilaisiin biologisiin vaivoihin, joita ihmiset arjessaan kohtaavat.

"PRÖÖT PRÖÖT! Klikkaa Ripulipisteffi!"
"Vatta aeva kuralla -onneksi on sitä sun tätä haistavittupropioottia sisältävä jugulurtti."
Ja ylivoimainen lempparini:
"Valuuko pillusta epämääräistä mahlaa tai onko se muuten vaan pilaantunut? Tunge sinne Canesten Combi-puikko ja johan on räntty taas vireessä!"

Tähän perään vielä HERKKUJA RUUOKAPÖYTÄÄÄN-rallatus, niin avot, hyvää ruokahalua!
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Tää uus pepsodent mainos saattais olla hyvä kandidaatti. Se, missä isä ja poika harjaa kilpaa. Kaks kertaa erehtynyt kattomaan ja nyttemmin vaihtuu aina kanava.
 

Bacon

Jäsen
0100100 sieltä löytyy kaikki, nimi taikka numero, osoite tai reitti. ÄLÄ ENÄÄ ETSI, APU LÖYTYI JO!!!!!! 0100100 sieltä löytyy kaikki.

Vittu, että tuo mainos on ärsyttävä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kuopion seutu!!!"

Vai mikä vittu se onkaan. Kaikkien mahdollisten urveloiden lisäksi mainokseen on ympätty Kapasen klaanikin. Tai no, neekerkuopus loistaa poissaolollaan, mutta Samppa ja Hanski siellä luuraavat. Aivan järkyttävä mainos, joka viimeistään varmistaa sen, ettei tee mieli mennä lähellekään Savoa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
"Kuopion seutu!!!"

Vai mikä vittu se onkaan. Kaikkien mahdollisten urveloiden lisäksi mainokseen on ympätty Kapasen klaanikin. Tai no, neekerkuopus loistaa poissaolollaan, mutta Samppa ja Hanski siellä luuraavat. Aivan järkyttävä mainos, joka viimeistään varmistaa sen, ettei tee mieli mennä lähellekään Savoa.

Joo! Meni kuppi nurin ihan kunnolla sen saatanan jankutuksen kanssa.

Minä. olen. Kuopion. seutu. Minä. olen. Kuopion. seutu. Minä. olen... Perkele!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös