Ärsyttävin mainos?

  • 712 295
  • 3 369

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Nissenin jo yli kuukauden jatkunut joulumainos saa vitutuksen tappiin asti. Näin kuumeessa se vituttaa vielä enemmän.

Nisseniltä en muuten ikinä tule uusia okulääreja hankkimaan. Vaimo kävi n. vuosi sitten Nissenillä laseja katselemassa mainoskamppanjan innoittamana. Hyvin pian kävi ilmi se, että mainostetulla summalla sai lasit n. 5% kehysvalikoimasta. Loppuihin 95%:iin löytyikin sitten monenlaista lisähintaa, kaksin- tai kolminkertaistaen tarjouksessa kerrotun hinnan. Bonuksena mainittakoon vielä myyjältä tulleet vittuilut. Hieno liike.

Pitäköön tunkkinsa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
CDON.comin miehen äänessä on jotain helvetin kuvottavaa. Tulee oikeasti paha olo aina tuon mainoksen kohdalla.
 

Anonymous

Jäsen
0100 100, sieltä löytyy kaikki.....
 

J. Eye

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Tottenham
0100 100, sieltä löytyy kaikki.....

Tähän sama. Työn puolesta joutuu silloin tällöin käyttämään näitä numerotiedusteluita, ja olen kyllä pidemmän aikaa oikein tarkoituksella välttänyt tätä puljua tämänhetkisen mainoskampanjan takia. 020202 saa toimia palveluntarjoajana siihen asti kunnes sieltä tulee taas joku ärsyttävä mainos.

"Jaloilla äänestäminen" on pienelle kuluttajalle paras tapa ottaa kantaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
"Jaloilla äänestäminen" on pienelle kuluttajalle paras tapa ottaa kantaa.

Juuri näin. Minulla on Saunalahden kännykkäliittymä ja tekisi mieli vaihtaa nykyinen joku 0,5mb nettiyhteys nopeampaan, mutta en vaihda sitä ennen kuin nuo Saunalahden "rikkaat ja aivottomat" -mainokset loppuvat. En kuitenkaan jaksa operaattoriakaan vaihtaa, kun muuten olen ollut tyytyväinen Saunalahteen, vaikka mainokset ovatkin täyttä paskaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
On mainittu jo tässä ketjussa, mutta tuo helvetin Zalando-mainos. Zalando on pilannut ton jätkän elämän? Väärin. Toi mainos on pilannut mainoksessa esiintyvän jätkän elämän.
Mutta näyttää toimivan sillä lähi-Valintatalossa on myös Matkahuollon pakettipiste ja todella paljon on Zalando-paketteja odottamassa vastaanottajaansa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hondan mainokset radiossa. "Honda-mies" ja sen kaverit kuuluvat eittämättä ärsyttävimpien mainoshahmojen valittuun joukkoon.
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Radiossa tulee aika tanakka Fonectan (?) "Kuka soitti" -mainos. Keskimäärin 3 kertaa/mainostauko. Saa aina extra-vitutusta työpäivän kesken kun se sieltä tulee. Ja joka kanavalta. Non-stop. Kuuppa hajoo.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pirkanmaan Osuuskaupan väkinäisen oloiset, näytellyt S-mainokset. Rasittavaa "salatutelämät"-kaliiberin luonnetulkintaa.

On silti mainittava, että erittäin painavaksi vastapainoksi samalta poppoolta tuli hiljattain myös mainos, jossa erään päivittäistavarakaupan leipäpisteen äärimmäisen sympaattinen leipurineito kertoi leipomastaan tuoreesta leivästä iloisena ja ammattiylpeydellä. Tuli suunnattoman hyvä mieli, kun näki ihmisen niin aitona jossakin mainoksessa ilman mitään teennäistä tai väkisin väännettyä. Saattoi toki olla untakin...
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
"Arlan natura, herkullinen tuttu. Ei oo lisäaineita, se on uusi juttu!"
Sisällä kiehahtaa kun tämän kuulee... Ja sitten kohta hyräilen samaa lorua ääneen..
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
I <3 snack. Näkkärihyllystä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Hiivan hoitaa Diflucan...

Kiva mennä nukkumaan kun joku hoilaa tuota pääni sisällä.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
On mainittu jo tässä ketjussa, mutta tuo helvetin Zalando-mainos. Zalando on pilannut ton jätkän elämän? Väärin. Toi mainos on pilannut mainoksessa esiintyvän jätkän elämän.
Mutta näyttää toimivan sillä lähi-Valintatalossa on myös Matkahuollon pakettipiste ja todella paljon on Zalando-paketteja odottamassa vastaanottajaansa.
Juuri näin. Jotenkin myötähävettävän hirveän kuuloista tuon miehen rääkyminen kyseisessä mainoksessa. Silti tuon kaltainen söpön miehen rääkyminen naisille suunnatussa mainoksessa on monelle kohderyhmän edustajalle varsin toimivaa materiaalia. Kauppa varmasti käy, mutte itsellä vaihtuu kanava tai sitten vaimennnan äänen usein, kun tuo mainos tulee.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Vituttaa suunnattomasti varsinkin X-Factorin katkoilla tuleva Colgaten mainos, jossa se saatanan lapsi heiluttaa hammastahnaa.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
En tiedä, kuinka valtakunnallisesti Postikulta-mainos televisiossa pyörii, mutta itselläni tähän mainokseen itselläni palaa aina hermot.

Jo pelkästään tuo alun sönkötys; kaveri sanoo: "Onko sinulla kultakoruja, joita et enää tarvitse?" Mutta puhe puuroutuu ja itse kuulen vaan "kultakorujajojoita et enää tarvitse." Muutenkin ihan vasurilla väännetty mainos.

Ja vitutus on sitä myöten selvä.

(Linkki ohjaa PostiKulta.com - Myy kulta ja muuta vanha kulta rahaksi - Posti Kulta -sivustolle)
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
TSN-kanavan videoklipejä katselessa joutuu usein katsomaan Samsungin Smart TV mainosklipin. Aika monta kertaa oon sen jo tän syksyn aikana nähnyt joten pikkusen jo rupee kyrsii. Where your passion will take us? No ei ainakaan kauppaan ostamaan Samsungia!
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
K-kaupat ovat vaihtaneet joulumainostaan. Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun en päässyt virittäytymään joulutunnelmaan sen pari vuotta pyörineen huippumainoksen avulla.

"Bom bom bom bom bom..."
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
K-kaupat ovat vaihtaneet joulumainostaan. Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun en päässyt virittäytymään joulutunnelmaan sen pari vuotta pyörineen huippumainoksen avulla.

"Bom bom bom bom bom..."

"Heeeei, me tehtiin lumiukko. Hei hei hei, minä tulen nenäksi." Voi vittu miten hävyttömän huono. Kesko on perseestä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
"Heeeei, me tehtiin lumiukko. Hei hei hei, minä tulen nenäksi." Voi vittu miten hävyttömän huono. Kesko on perseestä.

Tämä on kyllä erittäin kaamea, kuten ylipäätään koko K-ketjun nämä "puhuvat kasvikset" -teemaiset mainokset ylipäätäänkin

Silti viimeisen noin puolen vuoden ajalta kaamein televisiomainos jonka muistan, on tämä missä tahansa promilleluvuissa katselukelvoton Bafucin-mainos, jossa nainen soittaa pianoa, ja samalla pompottaa päänsä päällä jalkapalloa(?), hyräillään karmeaa "ota Bafucin, se pian avuksi on.." -zipaletta. Aina sen nähtyäni päätän, että kärsin mieluummin loppuelämäni vaikka kroonisesta kurkkukivusta, kuin otan yhtäkään Bafucinia, ettei tarvitsisi edes ajatella että lankesin ko. mainokseen :D
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Monet omat inhokit on jo mainittu mutta kyllä ne kamaluudet vielä ansaitsevat ilmaisen uusinnan, eli pahimmat:
1. Miia Nuutilan Activiat, evvvk ja sai jo 2-naamaisuudesta neniinsä kun on niin Suomen maaseutua ihannoiva Maajussille Morsian-juontajana ja sitten mainostaa joka välissä näitä tsekkiläisiä maitohappobakteerijugurtteja ihan pokalla. En varmaan osta moisia.
2. Zalando, koko mainos ja erityisesti se rääkyminen.
3. Se joku wc-paperimainosko on kyseessä jossa se kersa huutaa koko ajan "pyyyyyhkimäääään!"
4. Keskon puhuvat vihannekset.
5. Hölläilychipsit, ei maistu mainos vaikka sipsejä on tullut mätettyä ihan
liikaakin, kuten mahani koko muistuttaa minua asiasta.

Tässä nyt pahimmat mitä tuli mieleen. Tuo R:n Hojohojo iso pomo-apukamu
mainos ei muuten minua ärsytä, jotenkin se vaan hymyilyttää vieläkin kun se sentään välillä vähän muuttaa sisältöäänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös