Ärsyttävin mainos?

  • 712 930
  • 3 369

Lohipoika

Jäsen
Fazerin Taffel sipsien mainos "Nyt hölläillään". Oliskohan paskin mainos kautta aikain ?!

Taffel ei ole Fazerin tuotemerkki vaan kuuluu ahvenanmaalaiselle Chips-konsernille, joka taas kuuluu norjalaiselle Orklalle.

Mainoksesta taas juuri päinvastainen mielipide. Jää hyvin mieleen ja erottuu massasta oli sitten hyvässä tai pahassa, mikä on juuri hyvän mainoksen vaatimus. Tuotekin on vielä hyvää, erityisesti Broadway.
 

J. Hakaneula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Fazerin Taffel sipsien mainos "Nyt hölläillään". Oliskohan paskin mainos kautta aikain ?! Teennäiset ihmiset hoilottavat surkealla äänellä surkeaa kappaletta. En vois ostaa Taffel sipsejä, koska jo pussin näkeminen tuo mieleen mainoksen, joka saa lähes voimaan pahoin. Koko perhe ja kaveritkin samaa mieltä, niinpä monessä kodissa häipyy telkkarista ääni kun kyseinen mainos ilmestyy ruutuu. Taffel sipsistä on tullut synonyymi ällötykselle.

Minä ainakin pistän Taffelin tuotteet boikottiin vähäksi aikaa pelkästään tämän ärsyttävän ja paskan tv-mainoksen takia. Vähintään puoleksi vuodeksi. Grandiosan pitsat olivat myös vähän aikaa boikotissa pitsa-perjantai renkutuksen takia, mutta nyt jos kyseisestä tuotteesta ei tule vähään aikaan mitään vastaavia perseenketkutus- tai lantionussinta-mainoksia, niin saatanpa tuota vaikka maistaa.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Eiköhän ärsyttävin mainos oli se DNA:n meteli: "yks kaks sulle tuli faksi", aargh!
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Kyllähän tuo Arla-sulatejuustomainos, missä orava tipahtaa puusta on yksi tällä hetkellä televisiossa pyörivistä surkeimpia mainoksia. Myös tuo "taivas varjele mikä palvelu" teknoversio herättää allekirjoittaneessa närää.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei vittu, kerrankin vielä Ylen ihkaoma Tangomarkkinoiden mainos, niin nielen partakoneenteriä! -"Mustan kissan tango, tango, tango...."
 

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
HK:n jääkiekkoaiheinen mainos. Ei jumalauta.

"Perusta baari - makkarabaari!"

Ja sitten mainoksen kruunaa, ah niin luonnolliselta kuulostava, miehen huuto:"JEEEEEEE!!!"
 
Minä ainakin pistän Taffelin tuotteet boikottiin vähäksi aikaa pelkästään tämän ärsyttävän ja paskan tv-mainoksen takia. Vähintään puoleksi vuodeksi. Grandiosan pitsat olivat myös vähän aikaa boikotissa pitsa-perjantai renkutuksen takia, mutta nyt jos kyseisestä tuotteesta ei tule vähään aikaan mitään vastaavia perseenketkutus- tai lantionussinta-mainoksia, niin saatanpa tuota vaikka maistaa.

Vahva sama. Kaupassakin alkaa oikein vituttamaan kun näkee Taffelin tuotteita. Joku voisi ilmiantaa kampanjan suunnitelleen mainostoimiston. Saataisi syylliset esiin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Radio Cityltä tuleva mainos jossa joku ääliö hokee vähän väliä "Tjep, tjep, tjep..." tjsp. Saatanan ärsyttävä!
 

Isaa

Jäsen
Tuo Taffel-mainos on tosiaan teennäisyydessään melko ärsyttävä. Lisäksi vielä täällä mainitsemattomista pitää mainita ilmeisesti maksullisia MM-kisakanavia mainostava mainos, jossa sohvan keskellä istuva Granlund pysäyttää tv-kuvan.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
MUUTA KULTASI RAHAKSI! POSTIKULTA.FI JA PÄIVÄSI PARANEE SILMISSÄ!

Kamalaa tuubaa. Päälle dubatut äänet, ärsyttävä mies ja ärsyttävä nainen. Ostos-tv tyylistä sontaa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
MUUTA KULTASI RAHAKSI! POSTIKULTA.FI JA PÄIVÄSI PARANEE SILMISSÄ!

Kamalaa tuubaa. Päälle dubatut äänet, ärsyttävä mies ja ärsyttävä nainen. Ostos-tv tyylistä sontaa.

Täysin samaa mieltä. Eikös mainosta ole kuitenkin hieman uusittu matkan varrella? Joskus se oli aivan saatanan tökerö ja nyt vähän vähemmän tökerömmin tehty.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
"Asunto on vakuutettu, auto vakuutettu, lapset on vakuutettu, mua ei oo vakuutettu. Hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih, kai mä oon joku yli-ihminen hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih hih "...

Oikeasti yksi tv-historian paskimmista ja ärsyttävimmistä mainoksista.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Garnier ultrapaska lannoitetuote pilaa hiuksesi ja huolehtii siitä, että olet varmasti crack-huoran näköinen. Kuka huolehtii minusta? ;)


Mikä se on? EURON JUUSTO! Antakaa hänelle... Belgia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nyt olen vilaukselta nähnyt tv-mainoksia MM-otteluiden lomassa. Vaikka isken telkkarin mutelle välittömästi mainosten alettua, niin erittäin ärsyttäviltä nuo Elisan Granlund-mainokset sun muut jääkiekkoaiheiset mainokset vaikuttavat, varsinkin kun noita mainoksia katselee jonkun Suomi-USA -ottelun yhteydessä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Nyt olen vilaukselta nähnyt tv-mainoksia MM-otteluiden lomassa. Vaikka isken telkkarin mutelle välittömästi mainosten alettua, niin erittäin ärsyttäviltä nuo Elisan Granlund-mainokset sun muut jääkiekkoaiheiset mainokset vaikuttavat, varsinkin kun noita mainoksia katselee jonkun Suomi-USA -ottelun yhteydessä.

Granlundin ylähuuli
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nissenin mainos joka on pyörinyt ainakin MM-lätkän katkoilla, ei sitä lepertelyä kestä kuunnella.
 

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
Tämä R-Kioskin uusin mainos missä kaks kaveria inisee japanilaisittain "kipi kapi"..
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
"Mä oon mun ystäväni Sannan luona, joka kertoo teille kohta activiasta..."

Mielummin ette kertois enää yhtään mitään ko. tuotteesta!
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
MAKU SULOINEN JA LEMPEÄ, AINO, JÄÄTELÖ IKI-IHANA!

Vittusaatana ottaa korviin joka vitun kerta. Onko toi paska oikeasti ns. huutokuiskata?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Juuri se oikea, ainutkertainen..Tämä leipämainos meinaan. Ainutkertaisen huono!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Lainaa VIVUS PISTE FI jopa 400 VIVUS PISTE FI euroa kaikille VIVUS PISTE FI maksuhäiriöttömille VIVUS PISTE FI Ihmi VIVUS PISTE FI sille VIVUS PISTE FI.

Vittu, en noin ärsyttävän mainoksen hyväksyneille voi antaa yhtään luottoa (pun intended) eli en tule käyttämään heidän palveluitaan tämän ärsyttävän mainoksen takia.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tuo radiokanavilla pyörivä Kaalimato.com -mainos aiheuttaa minussa täysin päinvastaisen fiiliksen mitä sillä on tarkoitettu. Se surina tuo mieleen hammaslääkärin vekottimien äänet ja mainoksen lopussa kuuluva naisen parahdus vaikuttaa siinä ympäristössä enemmän tuskaiselta kuin nautinnolliselta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös