Ärsyttävin mainos?

  • 708 040
  • 3 354

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Ei ole hääppöinen suomalaisten tv-mainosten taso. Alla olevasta linkistä voi käydä kuikuilemassa suomalaisten toimistojen Cannesin mainoskisaan lähettämiä spotteja. Suurimmaksi osaksi spotit ovat vailla kantavaa ideaa tai sitten sellaisia, jotka aukeavat vain suomalaisille katsojille. Muutama kohtalainen mainos sieltä löytyy mutta vain muutama. Huvittavinta näissä on englanninkielinen teksti tai dubbaus.

Tv-mainokset löytyvät heti printtimainosten alta:

http://www.canneslions.fi/cms/index.php?option=com_cannesads&Itemid=18
 

Tuamas

Jäsen
Valioyksilö kirjoitti:
EB on siististi cool. Justiinsa. Kaiken kruunaa Pellemme. Järkyttävää rahan tuhlausta Express Busilta.

Nämä mainokset ovat todella hyvä esimerkki siitä, että yrityksen johdon ei kannattaisi liikaa sekaantua mainosten tekemiseen/ideointiin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ambi kirjoitti:
"Tykkimäkeeeen, mennään Tykkimäkeen, Tykkimäessä kiva päivä vietetään!"

"Puuhamaa on paras paikka, Puuhamaa on iloinen, Puuhamaassa viihdyt vaikka koko päivän kesäisen, sellainen on Puuhamaa!"

"Visulahti, Visulahti, siellä on kesäloman tahti!"

"Särkänniemeen Särkänniemeen!"

Joka mainoskatkolla, joka kanavalla.

Näähän on täyttä muksujen aivopesua. Ihme kun eivät ole pidempiä ja laulettas pelkkää "tykkimäkeen, tykkimäkeen... jne"
 

Redbull

Jäsen
Liekkö virallisesti mainos, mutta vituttaa aina, kun Nelosen viikonlopunleffaputkien mainostauoilla tulee nämä Eniron mainokset.

"Kyllä se löytyy, yhdistänkö?"
Vituttaa tollainen tekopirteä Miss ilopilleri.

"Eniro nollasatasata, kuinka voin auttaa?" jne..
 

Baawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
dali kirjoitti:
Kovin hyviä vaihtoehtoja ei sun kaamealle kapulalles ole kuitenkaan tarjolla: Voit valita paskahuussissa sekavia puhuvan P-P Peteliuksen, kahden hitaalla käyvän asentajan tai keltaisella taustalla kikkaloivan animaatiohahmon välillä.


Onneksi yksi on joukosta poissa, kun telefinland lopetti liittymämyynnin, poistui se kalsareissa kekkuloiva sininen ukko. DNA:n mainokset ja yleensä kaikki mainokset joista tarttuu teineille hokemia. Kuten DNA:n "elämä on" ja Mäkkärin "syökää kanaa", niitä kun kuulee jokapaikassa,niin kyllä sappi kiehuu ja höyry korvista purkautuu.
 

Tietsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK(NP#33), NYR, Everton, Azzurri, NuPS
Duunissa kuuluu sävelradio ja siellä pyörivä autotalli.com:n mainos saa aina veren kiehumaan. Totaalista shittiä!!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Redbull kirjoitti:
Liekkö virallisesti mainos, mutta vituttaa aina, kun Nelosen viikonlopunleffaputkien mainostauoilla tulee nämä Eniron mainokset.

"Kyllä se löytyy, yhdistänkö?"
Vituttaa tollainen tekopirteä Miss ilopilleri.

"Eniro nollasatasata, kuinka voin auttaa?" jne..

Nojuu nuokin, mutta itseäni ei nyt varsinaisesti pistä sapettamaan, mutta lähinnä naurattaa se fonectan mainos. Siis kun sitä muuttivat nyt niin, että myös tv-mainokseen piti loppuun lisätä lause "etteivät suomalaiset olisi hukassa".
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joudun duunissa itse kuuntelemaan IskelmäRadiota, joka on kyllä pelkkää kärsimystä. Voiko rasittavampaa kanavaa edes ollakaan Suomessa? Lähes kaikki tuolta kyseiseltä kanavalta tulevat mainokset ovat rasittavia, ylivoimasesti ärsyttävin on Urjalan makeistukun mainos, ei shaatana. Jotain ideaa edes siihen mainosten tekoon seuraavalla kerralla.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Redbull kirjoitti:
Liekkö virallisesti mainos, mutta vituttaa aina, kun Nelosen viikonlopunleffaputkien mainostauoilla tulee nämä Eniron mainokset.

"Kyllä se löytyy, yhdistänkö?"
Vituttaa tollainen tekopirteä Miss ilopilleri.

"Eniro nollasatasata, kuinka voin auttaa?" jne..

Kilpailevassa yrityksessä kesäduunissa olleena naurattaa juuri nämä mainokset, koska ei kukaan vastaa 500 kertaa päivässä itse vaan kaikki alkulätinät tulevat nauhalta...
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Aivan ehdottomasti radiossa liian usein kuultu Verkkokauppa.comin mainos.
"Osta nopeammin, osta viisaammin..." Hermot menee.
Taitaa olla äänenä Vesa Vierikko, joka "laulaa" sen mainoksen sellaisella puolilässyttävällä äänellä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mä oon Bubi ja olen riippuvainen...

Onko kukaan muu nähnyt tätä?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uleåborgir kirjoitti:
Mä oon Bubi ja olen riippuvainen...

Onko kukaan muu nähnyt tätä?

Täällä. Olen nähnyt ja ihmetellyt, mitä tällä haetaan. Onko kyseessä jokin Ylen persennuolenta-kampanja, vai mikä helvetti? Myötähäpeää ei pysty sanoin kuvaamaan, kun kyseiset molopäät yrittävät ilmeisesti hakea jotain AA - kerhon tunnelmaa. Ei avaudu mulle.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Uleåborgir kirjoitti:
Mä oon Bubi ja olen riippuvainen...

Onko kukaan muu nähnyt tätä?


Joo, tosi syvältä. Sit toi mainos on kaiken kukkaraksi tosi pitkä, varmaan toista minuuttia. Sinne on otettu vielä kuvaajia tms. taviksia, jotta koko porukka vaikuttaisi yhdeltä suurelta perheeltä. ÄRSYTTÄVÄÄ!
 

scholl

Jäsen
Tottakai ne ovat riippuvaisia Ylestä koko kööri, koska muualta ei duunia irtoisi. Kai tuo on joku TV-lupamaksun korotusta ennakoiva säälimainos.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Etsi Jarkin pipa Särkänniemestä"

Niin hyvä koomikko kuin Heikki Silvennoinen onkin, niin jättäisi tv-mainokset muitten tehtäväksi. Kummeli-tyyppinen huumori ei vaan sovi joka paikkaan.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vittu nämä DNA:n mainokset menee koko ajan huonommaksi. Eivätkä edes tajua, koska vitsi on mennyt liian pitkäksi niidenkin mielestä, jotka pitivät alkuperäisestä idioottimaisesti "kaamee kapula" -hokemasta.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Se naisten alapään hajumainos..tuotetta en muista..lactal tai joku.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
pekutti kirjoitti:
Se naisten alapään hajumainos..tuotetta en muista..lactal tai joku.

Joo.. Mainos on kieltämättä niin sieltä kun olla ja voi. Toinen paska mainos on tämä danone(?) kun tytär selvittää: "Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa." Hyi helvetti sentään mikä mainos.
 

thegame

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
rinkeli22 kirjoitti:
Siwan mainos, jossa akka kälättää puuttuvista eineksistä ja ukko päräyttää mopolla käymään Siwassa..
Joo, tämä mainos on ärsyttänyt alusta pitäen ja valitettavasti se on pyörinyt jo liian kauan. Aiheuttaa lähes joka kerta kanavan vaihtumisen jos kaukosäädin on lähimmän metrin päässä. Jamba/Crazy Frog pläjäykset on sitten jo oma lukunsa; ei tärvitse enää katsella MTV:tä kun näitä suolletaan enemmän kuin itse musiikkia.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
wilberto kirjoitti:
Joudun duunissa itse kuuntelemaan IskelmäRadiota, joka on kyllä pelkkää kärsimystä. Voiko rasittavampaa kanavaa edes ollakaan Suomessa? Lähes kaikki tuolta kyseiseltä kanavalta tulevat mainokset ovat rasittavia, ylivoimasesti ärsyttävin on Urjalan makeistukun mainos, ei shaatana. Jotain ideaa edes siihen mainosten tekoon seuraavalla kerralla.

Kiva, että minulla on kohtalon tovereita. Itsekkin joudun pakosta kuuntelemaan ko. asemaa syystä että se on suunnilleen ainoita asemia mitä ko. paikassa kuuluu ja siksi että se nyt vaan on valittu asemaksi.

V*ttu että iskelmä on "köyhä" radioasema. Samat s*tanan kappaleet soivat ehkä 4-5 kertaa päivässä. V*tun valvomon mikä kesä tulee viikossa ehkä 50 kertaa, joka päivä se on "listasuosikki", kun joka päivä äänestetään niitä samoja kappaleita... Iskelmä voisi ottaa mallia esim 957 asemasta, missä kerran viikossa julkistettaan klassikkolista.

Soita Iskelmään ja kerro ihana uutisesi... Hei Liisa tässä Lahnajoelta hei. Mulla on sitten aivan mahtavia uutisia... Tänään kun mä päästin paukun niin se paukku ei haissutkaan kauhean pahalta... AAAARRGGGHHHH. V*ttu
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eino_Mies kirjoitti:
"Etsi Jarkin pipa Särkänniemestä"

Niin hyvä koomikko kuin Heikki Silvennoinen onkin, niin jättäisi tv-mainokset muitten tehtäväksi. Kummeli-tyyppinen huumori ei vaan sovi joka paikkaan.

Makuja on monia. Musta Jarkin pipa -mainokset ovat oikein kivoja.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
No tää saatanan Pantene Proo Vee Ais Shain -shampoomainos, jossa "Vuoden Pantenenainen" Riikka Kuva möllöttää: "Katso mikä kiilto, mun hiukset ihan hohtaa."

Vuoden turhin valinta selvisi samalla.

Siitä etusivulta: http://www.pantene.fi/
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
"Kärsitkö sinäkin pahahajuisista vuotoista alapääsä?"
"Lactal palauttaa luonollisen PH-arvon alapääsä."
Siis ei vittu, onko Suomen kieli todella niin vaikeaa?

Toinen on ne helvetin Danone-mainokset, missä kaksi keski-ikäistä akanrutaletta mukahauskuuttaa avojääkaapin uumenissa. Olen hajonnut.
 

Bandana

Jäsen
Tänään kun on tullut tehtyä paljon töitä kotona ja TV on samalla ollut taustalla auki, niin jumalauta, vannon että ainakin viisitoista kertaa on seuraava mainos kuulunut muutaman tunnin aikana.

"But the reality is that she lives in New York and I live here"
"But you are in love with the guy, so for it!"

tjsp.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös