Ärsyttävin mainos?

  • 712 248
  • 3 369

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
On vielä niin helvetin pitkäkin eikä sitä saa ikinä skipattua!
Eikä pysty edes "opettamaan" Youtubea, että näyttäisi vähemmän noita mainoksia, kun noissa Tonybetin mainoksissa vaihtuu koko ajan se mainostaja ja mainoksen aihe. Siinä on käytännössä joka kerta eri mainostajan nimi, ja mainoksen aihepiiri on välillä "terveys ja hyvinvointi", välillä "pelit", välillä "ruoka" jne. Eli ihan yhtä tyhjän kanssa painaa mitään "näytä vähemmän tällaisia mainoksia".

Parhaimmillaan minulle tuli yhden n. tunnin mittaisen videon aikana yhdeksän Tonybet-mainosta. Alkaa kyllä todella kypsyttämään ja olen laittanut jo palautetta itse firmaan, Youtubelle, Googlelle, ilmiantanut noita mainoksia ja yrittänyt vaikka mitä. Koneellahan nuo saa onneksi blokattua adblockilla, mutta puhelimella tykkäisin käyttää tuota Youtuben omaa sovellusta esim. Cleantuben sijasta, kun se on minusta toimivuudeltaan parempi. Mutta pakko varmaan siirtyä käyttämään jotain adblockin sisältävää sovellusta tai sitten lopettaa koko Youtuben käyttö tuon mainoksen takia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
K-auton bränikkä täyssähköauto kyllä alkaa vituttaa. Hiton bränikkä... Menee kyllä radio mutelle kun tuo alkaa kuulua.
 

Glove

Jäsen
Ei nyt varsinaisesti ärsytä. Puuilon mainos. "Valikoimasta ei löydy puuta, mutta melkein kaikkee muuta."
Kai nyt jos firman nimi on Puuilo niin luulisi sietä saavan puutakin.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Liity Tonybetiin ja koe voiton voima"

Alan tulla hulluksi tuon mainoksen kanssa.
Melkoinen turbokampanja heillä, kun toden totta kutakuinkin jokaisen YouTube-videon alussa pitää tuo pätkä tsiigata. En ole ryhtymässä asiakkaaksi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Taffelin uusin. Tekopirteää paskaa.

Ei kukaan ikinä mätä sipsejä ostoskärryyn tuollainen hymy naamalla, että "jeejee, ostanpas tästä nyt 5 kiloa ihan hirveän epäterveellistä paskaa kerralla WUHUU, kyllä nyt saa sydän ja verisuonet kyytiä!".

Se yksikin pussi lähtee mukaan sellainen snadi syyllisyys takaraivossa, kun tietää että ei tämä oikein hyväksi minulle ole.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku radiomainos missä lauletaan: Ei ei ei ei ei ei ei ei ei todellakaan ei. Nyt on niin paska että en tiedä mikä firma tai mitä mainostetaan.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Ei kai mitenkään, mutta puhelimellakin voi käyttää Youtubea selaimella.
Saahan puhelimelle muitakin sovelluksia, esim. Cleantuben, mutta käyttö selaimen tai noiden muiden sovellusten kautta on paljon kankeampaa kuin Youtuben omalla sovelluksella. Siksi olen tykännyt käyttää tuota Youtuben omaa. Eikä nuo mainokset niin paljoa ole ärsyttäneet, että ne olisi haitanneet, mutta tämä Tonybet katkaisi kyllä kamelin selän ja olen käyttänyt nyt Cleantubea.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Liity Tonybetiin ja koe voiton voima"

Alan tulla hulluksi tuon mainoksen kanssa.
Tämä saatanan Tonybetti ajaa minut suorastaan hulluuden partaalle! Ennen JOKAISTA youtube-videota tulee sama saakelin 15 sekunnin renkutus jota ei pysty ohittamaan, joskus pidemmissä videoissa sitten vielä kesken videonkin "mainoskatkolla" uudestaan pari kertaa.

Nyt viimepäivät olen blokannut jokaisen Tonybetin mainoksen youtubesta, jonka jälkeen Ad Center ilmoittaa aina että tätä mainosta ei enää näytetä sinulle. Noh, kyllä se vaan sieltä silti joka perkeleen videon alussa tulee!

By the way Tonybet, teidän lätkäaiheisessa mainoksessa kiekko ei ole edes lätkäkiekko, vaan joku vaahtomuovinen lasten lelu tai surkea kiinalainen kopio jääkiekosta. Tämänkin huomannut kun on joutunut tota kauheaa mainosta tuijottamaan yhteensä ties kuinka monta tuntia.

"Koe voiton voima!" Koe ittees, vitun pelle!
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Nyt viimepäivät olen blokannut jokaisen Tonybetin mainoksen youtubesta, jonka jälkeen Ad Center ilmoittaa aina että tätä mainosta ei enää näytetä sinulle. Noh, kyllä se vaan sieltä silti joka perkeleen videon alussa tulee!
Tämä johtuu siitä, että se mainostaja on joka kerta eri. Nuo pyörittää noita mainoksia varmaan useamman kymmenen eri mainostajan kautta, niin niitä ei saa oikein mitenkään blokattua sitä kautta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Power.. eiku POVEEER!
Oikeesti, voisiko tän mainoksen jo lopettaa? Varsin ärsyttävä huutava mainosääni ei tee tästä varsinaisesti sen siedettävämpää.

Helvetti, tuokaa vaikka takaisin se edellinen Powerin mainos missä joku hyyppä limbosi työmaalla. Siinä ei sentään menny hermot riekaleiksi.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Ota Fanta ja pidä snäkkitauko."

Tämä, jotenkin kummallinen mainoskampanja ylipäätään.

Huomasin, jonkun YT-videon kohdalla "estä mainokset" -merkinnän ja sitä kautta lähti kokeiluun mainokseton "premium lite". Voi olla, että palvelu menee kokeilujakson jälkeen tilaukseen, sen verran vittumaisia nuo mainokset ovat esim. lenkillä ollessa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mäkkärin uusi mainos, jossa vartija sekä tarjoilija naureskellen katselevat lattialle pudonnutta ruokatarjotinta.
Väistämättä tulee mieleen, että nauru jatkuu takahuoneessa, kun lattialta siivotut sapuskat asetellaan uusiin kääreisiin ja viedään taas asiakkaalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös