Ärsyttävin mainos?

  • 712 189
  • 3 369

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
R-Kioskin uudet mainokset, joissa esiintyy joku Etta -niminen nainen. Ilmeisesti kyseessä on räppäri, jonka tuotantoon ei kyllä yhtään huvita tutustua näiden mainosten perusteella.
Tuttu myös Youtuben puolelta. Laitan spoileriin niin kukaan ei avaa vahingossa. Tämän ketjun kamaa sekin.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Kaikki ne noin 25 mainosta, joiden mainosäänenä Matti Ristinen toimii. En varsinaisesti osaa sanoa, mikä tässä kaverissa oikein ärsyttää. Ehkäpä juuri se, kun sama tyyppi mainostaa kaikkea. Olisi eri asia, jos kyseessä olisi joku ”kasvoton” mainosääni, eikä helposti tunnistettava näyttelijä.
 
Viimeksi muokattu:

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
R-Kioskin uudet mainokset, joissa esiintyy joku Etta -niminen nainen. Ilmeisesti kyseessä on räppäri, jonka tuotantoon ei kyllä yhtään huvita tutustua näiden mainosten perusteella.
Kuulostan varmaan helvetin vanhalta, mutta on kyllä oudoksi mennyt meno, kun joku nuorisoidoli(?) räppää kaikkien tunteman yrityksen TV-mainoksessa ”Mä oon vi**u ämmä ja ylpee siit!”.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuulostan varmaan helvetin vanhalta, mutta on kyllä oudoksi mennyt meno, kun joku nuorisoidoli(?) räppää kaikkien tunteman yrityksen TV-mainoksessa ”Mä oon vi**u ämmä ja ylpee siit!”.
En kanssa ymmärrä tätä nykymenoa. Voi olla että ymmärtäisin paremmin, jos jo 30 vuotta sitten Eloveena mainoksessa tyttö olisi huutanut ”vittu syökää sitä puuroo!!”
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Ei varsinaisesti mainos/mainoksia, mutta nämä Iltalehden plus otsikot ärsyttävät, joilla yritetään kalastella lukijoita. Tyyliin: Nainen avasi oven, lasten elämä muuttui loppuelämäksi.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Kuulostan varmaan helvetin vanhalta, mutta on kyllä oudoksi mennyt meno, kun joku nuorisoidoli(?) räppää kaikkien tunteman yrityksen TV-mainoksessa ”Mä oon vi**u ämmä ja ylpee siit!”.
Olis kyllä kiva tietää Ärrän markkinointipuolen tai mainostoimiston pointti, et miks just tässä mainoksessa on hyvä viesti ja pössis. Ei silti, edellinen kampanja mentiin niillä nuorilla urheilijoilla, jotka käy luonnollisesti ja todenmukaisesti Ärrällä aamiaisella ja välipalalla. True story.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuulostan varmaan helvetin vanhalta, mutta on kyllä oudoksi mennyt meno, kun joku nuorisoidoli(?) räppää kaikkien tunteman yrityksen TV-mainoksessa ”Mä oon vi**u ämmä ja ylpee siit!”.
Tavallaan nyky-yhteiskunnan kuva tiivistyy tuohon mainokseen; ölistään, mölistään, woketetaan ja canceloidaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ärrän ämmämainos saa kyllä melkein repimään hiuksia irti päästä. Saatana!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ärrän ämmämainos saa kyllä melkein repimään hiuksia irti päästä. Saatana!
Sama juttu. En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta itse olen kasvanut ko. mainoksen kohderyhmästä iän puolesta ulos jo ainakin 25 vuotta sitten.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta itse olen kasvanut ko. mainoksen kohderyhmästä iän puolesta ulos jo ainakin 25 vuotta sitten.
Karvan alle kolmekymppinen kaveri täällä, enkä tiedä tällä hetkellä ärsyttävämpää mainosta. Haribon pikkulasten äänellä lässyttävät heviukot on pientä verrattuna tähän ämmämainokseen.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Tuli tuo Ärrän mainos eilen vastaan ja tuli samat fiilikset kuin täälläkin siitä biisistä. Hyvin rasittava kaikin puolin ja viestii tuommoista "vaikea persoona = vahva, itsenäinen nainen" sanomaa, mikä nyt ei vaan pidä paikkansa. Sinänsä tuo kappale on mainostajansa näköinen, koska R-kioskit ovat perseestä, joten tavallaan onnistunut kampanja.
 

rpeez

Jäsen
Hyvin toimii ämmämainos, nimittäin piti mennä ihan tubesta katsomaan mistä tässä puhutaan, haha. Onhan se ärsyttävä kieltämättä, mutta onneksi tosi lyhyt. Edit.175000 muutakin on käynyt katsomassa.

Hitsi kun en muista mitä eräässä mainoksessa mainostetaan, mutta nätti puoliverinen nainen meikkaa ja menee johonkin bileisiin, jossa soi niin kirskuvan riipivä musiikkiriffi, että loputkin hiukset lähtee setämiehen päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rohkea nuori nainen, joka uskaltaa olla oma itsensä. Näin lienee markkinointitiimi ajatellut mainosta tehdessään. Toteutus onkin sitten jotain ihan muuta.
Tarkoitus on vedota nuoriin ja varmaan Etta heihin omalla tavallaan tehoaa.

Oma mielikuvitukseni kääntää tämän mainoksen sanoman niin, että kuinka kiva porukan olisi asioida R-kioskissa kun ”ämmä” olisi se asiakaspalvelija. Ylimielisenä ja epäkohteliaana kuittaisi valitukset ”Mä olen vitun ämmä ja ylpee siit!!”.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Kaikki mainokset, jotka kännykällä selattaessa estää alaspäin scrollaamisen. Esimerkiksi Lidlin mainos iltapäivälehtien sivulla.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
K-Rauta Pron "Ei,ei,ei,nej,nej,nej,ei,ei,ei" - mainos mikä ainakin Radio Rockilla soi, argh! Onneksi ei tarvi radiota kuunnella pitkään aikaan, niin toivottovasti ei tarvi kuulla tuota paskaa enää kertaakaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Radiossa nämä helvetin Lidlin hoilatut pääsiäismainokset. Verisuoni meinaa katketa päästä joka vitun kerta.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Youtubessa toistuu jonku hemmetin tonybetin mainos joka ikisessä videossa minkä haluan katsoa. Tässä kohtaa oli kuitenkin miellyttävää huomata, että kun yritän estää ko. mainoksen pääsen kätevästi suoraan videoon ja mahdollinen jonossa oleva seuraava mainoskin skippaantuu. Toimii ainakin luurilla tämä kikka. Sitä mainosta se ei tietenkään estä seuraavan videon alussa taas esiintymästä, mutta ei muuta kun uusi esto yritys kehiin ja mainokset on jälleen skipattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös