Ärsyttävin mainos?

  • 706 942
  • 3 353

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Se, missä huudetaan lopuksi kovaan ääneen: "Pauwör, eiku Pover!"

Just tuli Powerin mainos telkkarissa... Powerin mainoksissa lähinnä ärsyttää äänen sävy ja painotus joilla ne on tehty.
Mainoksen tarkoitus on jäädä mieleen. Ja näissä on onnistuttu siinä mielessä, että ne ärsyttävät. Verenpaineet nousee aina kun kuulee.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
"Ai gooot nathiiiing into somethiiiiing..... I got nothiiing intö somethiiiiing....
Ja sama x30 jos TV auki koko illan.
Jos tuo ei olisi parasta kaupasta saatavaa majoneesia, ton hoilotuksen takia jäisi ostamatta. Onneksi on kaukosäädin ja mute-nappula.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Ne S-ryhmän ällöttävät Taneli Mäkelä mainokset, missä jokin on jotain muuta kuin mitä oikeasti on. Nuo on niin siirappisia ja kamalia, että melkein tulee fyysinen pahaolo.
Sitten nämä DNA:n mainokset jossa Jennifer tai Zan (ilmeisesti John) näyttävät miten alas hinnat tippuvat. Mitä helvettiä? Miksi myös hinnat ovat heillä nousseet viimeisen parin vuoden aikana rajusti jos koko aika Jennifer ja Zan syöksyy.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Moin liittymämainokset ovat jo vakiokamaa tässä ketjussa ja siksi olen pyrkinyt tietoisesti välttämään niitä tilanteita, joissa voisin törmätä niihin. Välipäivinä tuli sitten käytyä S-Marketissa ja eikös perkele siellä kuulunut nimenomaan jälleen uusi Moin mainos, koska Moin liittymistä saa nykyään bonusta.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mutta tietääkö kukaan, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla? Minä tiedän.
Tähän voisi helposti pistää nohevan viestin mutta en halua kuukauden bannia.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Moin liittymämainokset ovat jo vakiokamaa tässä ketjussa ja siksi olen pyrkinyt tietoisesti välttämään niitä tilanteita, joissa voisin törmätä niihin. Välipäivinä tuli sitten käytyä S-Marketissa ja eikös perkele siellä kuulunut nimenomaan jälleen uusi Moin mainos, koska Moin liittymistä saa nykyään bonusta.
Jäi katsomatta kaikki U20 matsit Moin takia. Aloin jotain peliä katsomaan mutta ei vaan pystynyt.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Radio Suomipopin mainokset osuvat suoraan hermoon ja erityisesti Aamulypsyä koskevat mainokset. Kun soittolistalla on pelkästään suomalaisia artisteja, ei ole juurikaan toivoa siitä, että alkaisin kanavaa kuuntelemaan.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta tietääkö kukaan, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla? Minä tiedän.
Jos kahdelta pelaajalta katkeaa mailat, niin siinä ollut kuitenkin kaksi mailaa vielä jäljellä. Vai oliko Toskala heittänyt oman mailansa pois, kun sen rikkoutumisesta ei puhuttu mitään?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mutta tietääkö kukaan, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla? Minä tiedän.


Jos kahdelta pelaajalta katkeaa mailat, niin siinä ollut kuitenkin kaksi mailaa vielä jäljellä. Vai oliko Toskala heittänyt oman mailansa pois, kun sen rikkoutumisesta ei puhuttu mitään?

Alkaa joo ahdistaan toi mainos. Edes lätkäpelissä ei pääse eroon siitä.


Muuten,Herra Tokmanni on nyt ostamassa säilytyslaatikoita. Aika rasittavia noikin on,tietyllä tavalla
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Jokainen Somessa Kultaisen Venlan yleisöääniä itselleen kalasteleva, ja häntä äänestämään kehottava postaus
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Syöpäliiton tjsp. mainos: "lahjoita elämä". Aargh.

En lahjoita, mulla ei ole kuin yksi.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Taneli Mäkelä mainostaa taas siskonmakkarakeittoa. Vittu että alkaa oikeasti ottamaan aivoon tuo jankutus jo.
Vetäis edes muutaman mainoksen väliin Aulis Kaakkona.

Voi poltetun poltettu!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Trivagon mainokset on tehneet paluun. Nyt niissä joku ukko on äänessä. TV6 ja myös varmaan TV5 "löytää" tämän helmen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös