Ärrä Cup 30.-31.8

  • 54 236
  • 411

bull

Jäsen
Viestin lähetti Peku
Jep iso käsi ja matka kohti grania hakemaan lippuja.
Pitikö ostaa jotain kallista saadakseen lipun?
Riittääkö darracup-juomat ja pussi sipsiä?:D

Kuten aiemmin sanoin niin ostamalla Veikkaajaan saa 2 lippua mukaan! Ei kai muuta ostamalla nitä lippuja irtoa, ellei oo hyvä puhumaan... :D
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ainakin viime vuonna lippuja sai vaikka ei olisi ostanut mitään! Niitä ei varsinaisesti mainostettu, vaan piti osata kysyä. Muistaakseni otin samalla lottorivin, tai jotain vastaavaa pientä, jotta olisin tehnyt hyvän vaikutuksen...
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ilmaislipuista!

Viestin lähetti bull
Kertoivat R-kioskin pääkonttorista (Rautakirja siis...) että ensi viikon puolivälissä aletaan jakamaan lippuja siten että...

...kun ostat Arvaajan (veikkaaja kirj. huom!) ni saat 2 ottelulippua kaupan päälle niin kauan kuin lippuja riittää...

Taitaa olla levikintarkistus ensi viikolla..??
Kiitoksia kuitenkin tiedosta, turha antaa jallikselle rahaa jos ei oo pakko. ;)
 

Peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, sympatiat Bluesereille
Re: Re: Ilmaislipuista!

Viestin lähetti Mad E


turha antaa jallikselle rahaa jos ei oo pakko. ;)

Juuri näin se menee! Kaupastakaan ei hankita yhtään Hartwallin tuotetta vaan ostetaan se punainen IF-KOFF:)
 

bull

Jäsen
Viestin lähetti Vaughan
Ainakin viime vuonna lippuja sai vaikka ei olisi ostanut mitään! Niitä ei varsinaisesti mainostettu, vaan piti osata kysyä. Muistaakseni otin samalla lottorivin, tai jotain vastaavaa pientä, jotta olisin tehnyt hyvän vaikutuksen...

Tais Ärrä tajuta et tänä vuonna vois laittaa ne ostamaankin jotain... :D Ihme ettei pidä ostaa isoa ärräpussia... :D
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onkos kylkiäisinä saatavat 2 kappaletta lippuja, johonkin tiettyyn otteluun, jompaankumpaan päivään vai koko turnauksen kattavia lippuja??
 

bull

Jäsen
Viestin lähetti Fläppis
Onkos kylkiäisinä saatavat 2 kappaletta lippuja, johonkin tiettyyn otteluun, jompaankumpaan päivään vai koko turnauksen kattavia lippuja??

Lippupalvelu myy ottelut päiväpakettina tai koko turnaus-pakettina, joten oleta että liput on jommalle kummalle päivälle. Muttä tämä varmistuu parin päivän päästä kun alkavat lippuja jakaa... :)
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti bull


Lippupalvelu myy ottelut päiväpakettina tai koko turnaus-pakettina, joten oleta että liput on jommalle kummalle päivälle. Muttä tämä varmistuu parin päivän päästä kun alkavat lippuja jakaa... :)

Jep, eiköhän tuo päiväkohtainen ole todennäköisin. Sitten eiku odotellaan...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Tatzka
Tännekin naamani on pakko tunkea ;)


Aika tutun näköinen naama sulla. Ollaanko me tavattu?
 

bull

Jäsen
Vahvistus!

Sain uteluuni seuraavan vahvistuksen:

Hei!

Asiakas saa itse valita, minkä päivän liput (2 kpl) haluaa.
Siis joko 2 kappaletta jommalle kummalle päivistä (pe 30.8/la 31.8.)
tai yhden lipun molempiin. Tietysti niin kauan kun lippuja kioskissa
riittää.

Yst.terveisin

RAUTAKIRJA OYJ


Eli loistavaa! Kunhan nyt vaan tulisivat liput jakoon... :) No jokunen päivä enää ja sit Ärrälle! :)
 

Conda

Jäsen
ÄrräCupin lippuja saa ainakin Ruoholahden metrikseltä.

Nyt niitä lippuja saa ilmatteeks, koska Veikkaja on loppu ja vasta huomenna niitä ois luvassa lisää.
Lippuja ei saa molemmille päiville - ellei osaa pummaa!

Punaväriä katsomoon!
 

bull

Jäsen
Viestin lähetti Conda
ÄrräCupin lippuja saa ainakin Ruoholahden metrikseltä.

Nyt niitä lippuja saa ilmatteeks, koska Veikkaja on loppu ja vasta huomenna niitä ois luvassa lisää.
Lippuja ei saa molemmille päiville - ellei osaa pummaa!

Punaväriä katsomoon!

Kävin itse äsken hakemassa liput ko Ärrältä ja oisin saanut lipun kummallekin päivälle mut otin 2 lippua perjantaille!

orumin Ärrälle kun soitin ni myyjä ei suostunut antamaan lippua tänään kun Veikkaaja ilmestyy huomenna, ei ees vaik oisin maksanut Veikkaajan hinnan ilman Veikkaajaa... :) Mut tärkeintä et nyt on liput kädessä! :D
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä mainitusta kahinasta, koska ei se mielestäni ihan vielä tappalulta näyttänyt vielä sen verran, että olin siinä kaarteessa aivan fanikatsomon vieressä. Nämä IFK paitaiset kaverit olivat itselleni etäisesti tuttuja nk. oman kylän poikia, joten katselin tätä tapahtumaa hieman huvittuneena. Kävin seuraavalla erätauolla heitä jututtamassa ja kysyin, että mikäs temppu toi nyt oikeen oli, niin vastaukseksi ilmeni, että heidän yksi erittäin hyvä kaverinsa oli siellä Jokerifaniaitiossa ja sille piti käydä hieman v... tuilemassa. IFK taisi johtaa siinä vaiheessa peliä. Lisäksi kaverit olivat nauttineet hieman muutakin, kuin Hartwallin jaffaa.

En tosin halua poikien temppua mitenkään puolustella...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäishän sitä Ärrää katsomaan lähteä.
Viime vuonna kävin Pasilan Ärrältä hakemassa lippuja, myyjä oli sulkemassa kioskia ja antoi minulle kaikki loput liput, eli 17 lippua.
Siinä sitten yritin jaella niitä ihmisille koulussa seuraavana päivänä.
Valitettavasti sain lippuja vain ekalle pelipäivälle.
Jos saa vain kaksi lippua yhteen, tai yhden molempiin, niin eikös sitä sitten kannata mennä kaverin kanssa, käydä ensin ottamassa itse kaksi lippua ekalle päivälle, ja kaveri kaksi lippua tokalle?

17 euroahan ei ole paljon neljästä matsista, mutta kun kerran ilmaiseksikin saa, ja Iso-Roban Ärrälle nyt kävelee minuutin, niin mikäs siinä.

Minäpä taidankin tästä lähteä Ärrälle.
 

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
Itse kävin tänään jumbon ärrältä kysymässä lippuja ja myyjä kysyi,että montako tarviit no vähän ihmettelin ja totesin sitten,että kolme lippua kummallekkin päivälle,no myyjä antoi liput ja edelleen ihmeissäni kysyin,että pitääkö mun ostaa toi veikkaaja lehti,no siihen myyjä totesi,että no periaatteessa kyllä,mutta mulle on aivan samantekevää,että ostatko lehteä vai et,kiitin myyjää lipuista ja lähdin.Eli kaikki vaan jumbon ärrälle lippuja hakemaan
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
ÄRRRR Pasilassa...

Kuuluisa Pasilan aseman Ärrä ainakin jakoi päivällä lippuja VAIN Veikkaajan ostajille ( 2 kpl per ostaja). Tietenkin sielläkin myyjät vaihtuvat päivän mittaan ja jos kohdalle sattuu se ERITTÄIN TAKA/ETUKIREÄ vanhempi myyjätäti, niin silloin ei välttämättä kukaan saa mitään lippua mihinkään - mihinkään aikaan - minnekkään (tai kuten Kotkassa sanotaan - MINNEEN).
Noh, meikäläinen sai lippunsa ja on siten/täten paikalla perjantaina 30.8. klo 19.00 alkavassa Jokerit-HIFK pelissä...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Eilen viehättävä Ruoholahden metroaseman r-kioskimyyjä lahjoitti minulle liput molemmille päiville ilman mitään ostoksia. Kiitos.

Menkää sieltä hakemaan, jos ei ole jo loppuneet.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
No kävin sitten hakemassa joitakin tunteja sitten tuolta Kantsun ostarin (joo, juuri sieltä missä oli tulipalo :D) ärrrältä liput Veikkaajan yhteydessä. En saanut kuin kaksi ja nekin Veikkaajan ostoa vastaan.
 

Wegas

Jäsen
Leppävaaran R-kioskilta sai tänään kaksi lippua ilman Veikkaajaakin. Lippuja näkyi olevan kuoressa aikamoinen kasa. Taitaa ohjeistus olla huono, myyjät eivät ole niitä lukeneet tai yksinkertaisesti myyjiä ei kiinnosta Veikkaajan tyrkyttäminen. Mutta hyvä vaan, säästyypä Jaffalle menijöiltä vielä ne viimeisetkin eurot. :p
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tapiola Heikintori. Kävinpä työmatkalla naapurikaupungista hakemassa liput, Veikkaaja piti ostaa, mutta lippuja sai kyllä pari per päivä. 3€ siis koko viikonlopun liput X 2.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tapiolan R:ltä sain 2 piletit molemmille päiville kun ostin veikkaajan, piti vain pyytää kauniisti extra liput.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: ÄRRRR Pasilassa...

Viestin lähetti Predator
Kuuluisa Pasilan aseman Ärrä ainakin jakoi päivällä lippuja VAIN Veikkaajan ostajille ( 2 kpl per ostaja). Tietenkin sielläkin myyjät vaihtuvat päivän mittaan ja jos kohdalle sattuu se ERITTÄIN TAKA/ETUKIREÄ vanhempi myyjätäti, niin silloin ei välttämättä kukaan saa mitään lippua mihinkään - mihinkään aikaan - minnekkään (tai kuten Kotkassa sanotaan - MINNEEN).
Noh, meikäläinen sai lippunsa ja on siten/täten paikalla perjantaina 30.8. klo 19.00 alkavassa Jokerit-HIFK pelissä...

Larun Ärrän sumopainijaa ja Bulgarian naispainijoukkueen mörssäriä epäilyttävästi muistuttava ravunsyöttitäti oli onneksi tänään vaparilla ja tilalla oli simakka ampiaisvartaloinen punapää, jolle kerroin jonkin näppärän kaskun ja pimu punastellen palkitsi minut tarvittavilla lipuilla.

Ja Preda, älä yritä, olet paikalla viimeistään klo 18. Tuemme silloin vähäosaisia 'Sipoolaiset Vähäleukaiset Jääkiekkoseurojen Omistajat' ry:n toimintaa nauttimalla tuokkoset kehnoa kaljaa. Niin on diili. Evästyksen passaamme multivaikean ruokatilausjärjestelmän takia. Be there.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsekkin olen juuri lähdössä metsästämään lippuja lähialueen Ärriltä. Toivottavasti kävis hyvä tuuri. En oikein jaksais Veikkaajaa ostaa koska olen itse kyseisen lehden tilaaja. Mutta Ärrä-Cup on ainakin minulle Jääkiekkokauden alku.
 

Houdin41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Martinlaakson aseman lähellä olevalta Ärrältä kävin eilen liput ostamassa Veikkaajan mukana itselleni ja kaverilleni (joten piti ostaa kaksi lehteä)

Molemmille päiville itselle siis lippu, hintaaan 3€ + Veikkaaja -lehti kaupan päälle.

:cool:
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen illalla kävin etsiskelemässä lippuja, löytäen Kontulan ärrältä.
Lippuja oli jäljellä vaikka kuinka paljon. Veikkaaja piti kyllä ostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös