"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

  • 22 483
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti Rubinho
Jos ei tuo riitä, niin olen sentään saanut hervantalaisen lähiöbaarin kattoon roikkuun meirän punaisen paidan :D .
Jos tuolla ei tule välitöntä hyväksyntää,niin sitten ei millään.
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oi suuri Senior, sanasi on lakimme. Allekirjoitus on päivitetty, kenelläkään ei liene kysyttävää siitä... Hyvä ei pitänytkään. Kun muut nukkuvat, ätppomk valvoo.
 

suursyömäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins + sympatiat Ässille ja HPK:lle
Jäsenanomus

Arvoisa Johtokunta

Allekirjoittanutkin haluaisi päästä arvoisan klubinne jäseneksi; ja koska mielellästäni anomuksissa pitäisi aina kertoa perusteluja, niin tässä tulee:

1) Minullakin on ollut takatukka :cool:
2) Olen pitänyt arvoisan joukkueemme ja TJ:mme puolta mm. seuraavista orvaskettä karaisevissa paikoissa:
2a) Valkeakoskelainen CCCP-vetoinen(!) paikallispubi
2b) Turku (peräti 1v), 'nuf said...
2c) Naaraspuolisten jokerifanien lähes kokonaan kansoittama duunipaikkani

Olen kuitenkin kotiutunut jo jonkin aikaa sitten takaisin kotikonnuilleni, joten suorittan myös mielelläni vakituisia vahtivuoroja Helsingin Kallion baareissa ja tarpeen tullen raportoin mitä pikimmiten tuohon 24H-ketjuun.

Vastausta (toiveikkaasti) odottaen,
Taz
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Taz#24

Tervetuloa joukkoomme. Pidä Pentti aina mielessäsi. (Ei tarvi makuuhuoneen puolella, välttämättä;) )
 

suursyömäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins + sympatiat Ässille ja HPK:lle
Viestin lähetti Korak
Taz#24

Tervetuloa joukkoomme.

"Alokas" kiittää ja kumartaa :D
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Miten on JK?

Olen tässä päivitellyt tuota kerhomme listausta sivulla 9 illan mittaan...

Voin tehdä sen jatkossakin (ainakin kesälomaan asti) niin pysyy tilanne ns. on line ja mullekin riittää sitä fanikamaa!

Deal?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Rubinho ja jh myös hyväksytty.

Ja Risa, ilman muuta. Olkoon (jäsen)kirjanpito sinun luottamustoimesi.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
ONNEKSI OLKOON jh!!!!

Olet kerhomme 100. overall -jäsen ja palkitsemme sinut vuoden annoksella Friskiesin ALPO Complete virtuaali koiranmuonaa!!

Vielä kerran LÄMPIMÄT ONNITTELUT!

Koiranmuona vastaavamme Bob77 tulee toimittamaan palkintosi sinulle lähipäivinä yksityisviestein!

ÄTPPOMK puolesta,

jäsenkirjanpitoluottamustoimivastaava

Risa
 

Luiro

Jäsen
Pahoittelen sarkastista viestiäni teille hyvät klubilaiset ja haluan korjata virheeni, mikä saa perustelunsa YLE:n MM-kisalähetysten päivän kysymyksestä. Kysymyksenä oli: Kuka tämän vuoden MM-joukkueen pelaajista oli mukana jo 1992 Prahassa? Aivan, Raipe ei ollut, vaan Vesa Viitakoski.

Matikainen oli sanonut Raipelle 1992 Albertvillen kisojen jälkeen, että Raipen aika maajoukkueessa on ohi. Nyt minua harmittaa tuhat kertaa enemmän se, että Pena kenkää sai maajoukkueesta. Ja tilalle tuli se pirun ruotsalainen.

Toisekseen, muistan miksi aikanani innostuin Orbit-purukumista; koska Penakin sitä jauhoi kaiken aikaa. Olen myös lukenut kymmeniä kertoja Erkki Liesmäen kirjan Maalina Mestaruus.

Nyt, jos voisin ilmoittautua klubiinne. Raipen pudottaminen maajoukkueesta on miehen teko. Itseasiassa Penan pikkutakki pitäisi kiskaista kaikkien jäähallien kattoon.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Matti & Teppo ilmoitti eroavansa kerhosta hifk 2002-03-ketjussa. Tulkitaanko tilapäiseksi ......häiriöksi vai hyväksytäänkö eroanomus.

Miten on Jhag, onko eroaminen mahdollista.

edit. Keskustelin Jhagin kanssa tekstiviestein. Ero myönnetty Matti & Teppo.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
m & t

Olen tässä pohtinut matin&tepon tilannetta ja tunnelma on aika kaksinainen. Toisaalta m&t on mainio sanan säilän käyttäjä ja yleisesti ottaen meidän miehiä. Kaverihan/kaverithan hyväksyy mm. Nielikäisen mukanaolon. Lieventävä asianhaara, ilman muuta.

Toisaalta. Draperin solvaaminen sinänsä ei ole kiellettyä, mutta pitääkö siihen yhdistää Pentti? Klubin säännöissä sanotaan, että Pentin tekemiä valintoja voidaan kritisoida, mutta ei itse Penttiä. Nyt m&t on kiistatta kritisoinut Penttiäkin siinä yhteydessä.

Mutta olen tänään perjantaina oikeudenmukaisella tuulella. Annan m&t:lle yhden mahdollisuuden tulla takaisin. Erohan on myönnetty Johanneksen toimesta, sitä en ota takaisin.

Mutta tässä tulee mahdollisuus. Annan faktisen tiedon, joka saattaa vaikuttaa m&t:n mielipiteeseen. Se on tämä: Pentti ei olisi ottanut Draperia, vaan kotimaisen maalivahdin. Draperin halusi Ape ja sai tahtonsa läpi laajemminkin. Pena äänesti yksin Draperia vastaan.

m&t. Mieti/miettikään vielä kerran. Vaikuttaako tämä fakta siten, että voit ottaa takaisin Penan tönimisesi syynä tiedon puute? Jos, niin pääset erikoisluvalla takaisin. Mutta älä hyvä mies ota tavaksesi Pentin mollaamista silloinkaan, kun Pentti itse on toiminut scouttina. Uskon, että olet jurripäissäsi tai kankkusessa mömmömkisojen jännän rankkarikisan vuoksi, jossa valitettavasti missasimme Norrenan rankkarin, joka olisi ollut vuorossa seuraavana.

Tämä tarjous on voimassa klo 24 asti tässä ketjussa. Odotamme vastausta. Tällainen tarjous ei olisi mitenkään mahdollinen, ellen olisi tarkkaillut m&t:n kirjoituksia jo pitemmän aikaa. Tämä ei siis ole klubin tapa, vaan yksittäistapaus.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Häiriöitä kansainvälisessä yhteydessä

Homman nimihän on se että Masa oli tuolla Tallinnassa umpijurrissa ja Tepi taas Tukholmassa samassa jamassa. No, jätkät meni nettikahvilaan tsättäileen tuon Reetun kanssa ja siinä yhteydessä tuli vähän siemailtua simaa. Tallinnan pojat lisäsi siihen viru kangee ja Stokiksen Börjet taas Absolutia. Tuloksena oli huikea absolut-kange josta ei ollut enää paluuta. Promillemäärän ylittäessä keskivertopuudelin päivittäisten ulkoilemisten lukumäärän tapahtuu kaikenlaista peruuttamatonta. Homma kusi niin sanotusti kintuille kuten niin usein taiteiden yönäkin pääsee käymään. Ei auta vaikka äijä istuen yrittäisi, aina on sandaalit sotkussa ja eikun aamulla uudet.

Eli, asiakkaiden haaroja aikamme tutkittuamme ja puntaroituamme olemme tulleet siihen johtopäätökseen ettei Pentti ole syyllinen amerikan-Tompan peluuttamiseen. Ja vielä vähemmän ostamiseen. Olemme siis pahoillamme aiheuttamastamme mielipahasta ja pyrimme vähentämään Pentin kritiikin pakkasen puolelle. Rangaistuksena tulemme punnertamaan yhteensä 100 punnerrusta, mutta toivomme ettei Tepin tarvitse suorittaa kuin 10. Käsi on kipeä koska hän väänsi ratakiskosta yhdelle Joakimille lätkämailan.

Purkauksemme oli siis täysin turha ja kangepäissään tehty. Absolut så.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Asia ymmärretty ja m&t on jälleen jäsen. Tapaus oli poikkeuksellinen. Älkää huviksenne kokeilko ns. tuomarilinjaa. Sellaista ei ole. Tapaukset ovat yksittäisiä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Sign

Viestin lähetti Senior
Jokaisen esikuvaansa kunnioittavan ÄTPPOMK-jäsenen tulee lisätä kerhon nimi joko osaksi allekirjoitustaan tai vähintään lisätä ÄTPPOMK suosikkijoukkueiden joukkoon (ekaks). (Itse huomioin jo asian tilatessani mm uusia käyntikortteja.)

Tällä tavalla näppärästi tunnistamme valveutuneet virtuaaliset kanssa-ajattelijat. Joko Sinä lisäsit omaasi?

Anteeksi pitkät johdot ja suppea muistikapasiteetti, mutta asia on nyt hoidettu.

Sinänsä hienoa kuulua näin arvovaltaiseen porukkaan. Yhtä hienoa jengiä kuin Piranha-clubissakin. Aiemmin en ole juuri kerhoihin kuulunutkaan. Paitsi Kultapossukerhoon ja Vartiokylän partioon.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Korak
Taz#24
Tervetuloa joukkoomme. Pidä Pentti aina mielessäsi. (Ei tarvi makuuhuoneen puolella, välttämättä;) )

Mutta on silti ehdottoman suositeltavaa pitää ainakin johtajamme koulutukset mielessä siellä makuukammarissakin. Jos naisella on jotain vasta-argumentteja, tulee ne hiljentää lauseella:
"Vittu, mähän koulutan sua!"
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ok

Hyväksytään Matti&Teppo takaisin. Hän on osoittanut monin kirjoituksin olevansa hieno kerhomme jäsen. Kuten Pentille, myönnämme myös M&T:lle oikeuden inhimillisiin hairahduksiin.

Toivomme jatkossa tietysti parempaa harkintaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Ok

Viestin lähetti Johannes
Hyväksytään Matti&Teppo takaisin. Hän on osoittanut monin kirjoituksin olevansa hieno kerhomme jäsen. Kuten Pentille, myönnämme myös M&T:lle oikeuden inhimillisiin hairahduksiin.

Toivomme jatkossa tietysti parempaa harkintaa.

Aivan. Ja tässä tapauksessa nimenomaan alkoholin osuus asiaan katsotaan positiiviseksi tekijäksi.

Mistä tulikin mieleeni: dosentti Timo Seppälälle voitaisiin myöntää hangaround-jäsenyys. Loistavaa penailua.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Ok

Viestin lähetti JHag


Aivan. Ja tässä tapauksessa nimenomaan alkoholin osuus asiaan katsotaan positiiviseksi tekijäksi.

Mistä tulikin mieleeni: dosentti Timo Seppälälle voitaisiin myöntää hangaround-jäsenyys. Loistavaa penailua.

Loistava idea!
Timppa tietää miten keitokset miksataan. Täältä rivikannatus hangaroundiksi. Timppa douppaus-alajaoston vastaavaksi!
Kukaan ei saatana edes hengästyisi matseissa ja kaikki vetäis rannarilla yli 200 km/h. Timppa rules!
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Carlos


Mutta on silti ehdottoman suositeltavaa pitää ainakin johtajamme koulutukset mielessä siellä makuukammarissakin. Jos naisella on jotain vasta-argumentteja, tulee ne hiljentää lauseella:
"Vittu, mähän koulutan sua!"

Kyllä, kyllä, asenne pitää olla aina kohdallaan ja lähteä sinne makuukammarin puolelle veren maku suussa ja päällimmäisenä ajatuksena "Vittu, mä koulutan sua". On muistettava, että eräskin henkilö on sanonut, että "95prosentin keskittyminen tuottaa 50 prosentin suorituksen", ja sillä ei saa sulkaa hattuun sänkykamarissa. Playoffs henki päälle, jokaisessa "pelissä" annettava kaikkensa.

Muistakaa. Hole-in-one säkytouhuissa ei ole mairitteleva suoritus:D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Uusi hangaround -jäsen!

Kiitos Senior. Koska vastustustakaan ei ole ilmennyt ja tiedän Johanneksen, Korakin, Brewerin ja Predatorin (come back) kannan kysymättäkin, niin julistetaan dosentti Timo Seppälä ÄTPPOMK:n hangaround-jäseneksi. Kun klubi viettää juhlia, olisi toivottavaa, että nimenomaan Timppa tekisi boolin. Ei mitään nössöä valkoviinisiideri -sotkua vaan selkeää miesten juomaa. Ja naisten, jotka klubissa ovat mukana. Timppa rules, viekää helvettiin ne sähkötaulut täältä sotkemasta sujuvaa liikennettä!

PS. Liikenteen sujumisesta Afrikassa tietää tarkemmin Senior:D Asiakamaa
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Korak
Muistakaa. Hole-in-one sänkytouhuissa ei ole mairitteleva suoritus:D

Kyllähän noita putteja tuppaa tulemaan reiällä kuin reiällä enemmän kuin yksi...
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JÄSENHAKEMUS

Täten teen tiettäväksi, että haen jäsenyyttä kunnianarvoisassa ÄTPPOMK:ssa. Osoituksena aikomusteni vakavamielisyydestä olen koonnut tietoja Pentin urasta PELAAJANA. Valitettavasti jääkiekkokirjasarjassani on aukkoja, ja vanhemman pään kirjoissa eivät tiedot ole kovinkaan kattavia (jos jollakulla on tietoja noilta puuttuvilta vuosilta, niin saa lähettää).

Luonnollisesti hyväksyn yhdistyksen tavoitteet ja olen valmis sitoutumaan niihin. Koffin juonti pikkutakki päällä on sitäpaitsi minulle luontaista käytöstä.

Koodi:
PENTTI MATIKAINEN
5.10.50 Joensuu
Hyökkääjä, 185cm, 89kg
1968-69 JPeto(MKS)       9 12+ 3=15  6
1969-70 JPeto(SS)       14  9+ 6=16  6
1970-71
1971-72 JoKP(SM)	32  7+ 5=12 14
1972-73 JoKP(SS)	12  3+ 6= 9  6
1973-74 JoKP(SS)	14  9+ 7=16  6
1974-75 JoKP(II div)	20 15+18=33 12
1975-76
1976-77
1977-78 SaiPa(I div)	35 19+11=30 54
1978-79 SaiPa(I div)	34 14+14=28 32
1979-80 SaiPa(I div)	36 22+23=45 35
1980-81 SaiPa(SM)	15  3+ 1= 4 12
 
Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Werther...Tervetuloa joukkoomme. *cheers*
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Kaudella 69-70 Pentti Matikainen edusti Joensuulaista Peto-joukkuetta 14. 9+6=15, 6 min.
Kiitti! Ja nyt selvisi sitten myös kausi 68-69. Olin nimittäin käynyt läpi vain JoKP:n tilastoja. Täytyy editoida.
Hallitukselle kiitos jäsenyydestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös