Äijäilyketju

  • 12 482
  • 88

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Tulppu kirjoitti:
Kaikille äijäilijöille hyvä ja opettavainen kirja on Irvine Welshin "Paska". Nimestään huolimatta ihan mukiinmenevä kirja.
Hyvä ja opettavainen tarina siitä, mitä voi tapahtua jos luulee olevansa äijä. Äijä ei luule, se tietää.

Hyvä kirja kuitenkin.
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Pullamössö kirjoitti:
Äijämäisyys on pois muodista. Nykyään suomalainen mies pukeutuu värikkäisiin ja tiukkoihin vaatteisiiin, ostaa baarissa siideriä ja ei ole koskaan humalassa. Ollaan tyylikkäästi metroseksuaaleja. Äijiä harvemmin kaupungilla liikkuu.

Kun viimeeksi kävin Oulussa tänä vuonna, siellä oltiin kyllä hyvin äijiä. Ei pahemmin metroseksuaaleja heilunut rotuaarilla. Eikä tarvitse kauan stadissa katsella, niin löytyy äijiä. Muotiin en ota enemmän kantaa, kun se ei paljon kiinnosta. Äijämäisesti.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Äijämäisyys kulminoituu Pulmusien Al Bundyyn. Ei siihen tarvitse muuta, kuin osata pelata Amerikkalaista jalkapalloa ja huudella sohvalta vaimolle, kun on jotain asiaa. Siinä se.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Ikijokeri kirjoitti:
Äijämäisyys kulminoituu Pulmusien Al Bundyyn. Ei siihen tarvitse muuta, kuin osata pelata Amerikkalaista jalkapalloa ja huudella sohvalta vaimolle, kun on jotain asiaa. Siinä se.

Täällä ollaan jo melkein asian ytimessä. Itse olen nähnyt sen niin, että jos yhdistetään Al Bundy, Homer Simpson sekä Johtaja Turhapuro, niin saadaan täydellinen Mies. Äijä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
ÄIJÄ!!-musiikkia ainakin on Turmion Kätiilöt!
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja sitten kun äijä haluaa herkistyä, se kuuntelee Lordia ja juo vain keskikaljaa.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Borgie kirjoitti:
Täällä ollaan jo melkein asian ytimessä. Itse olen nähnyt sen niin, että jos yhdistetään Al Bundy, Homer Simpson sekä Johtaja Turhapuro, niin saadaan täydellinen Mies. Äijä.

Kyllä mun mielestä tuohon voisi vielä lisätä Benderin ja Wagnerin. Sitten alkaisi olla melko hyvä paketti kasasa äijäksi.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Äijä mitään musiikkia kuuntelee. Jos Äijä haluaa taustamelua, hän päästää äänekkään pierun.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Borgie kirjoitti:
Täällä ollaan jo melkein asian ytimessä. Itse olen nähnyt sen niin, että jos yhdistetään Al Bundy, Homer Simpson sekä Johtaja Turhapuro, niin saadaan täydellinen Mies. Äijä.

Al Bundy ja Homerhan on oikein stereotyyppisiä luusereita, äijyydestä ei tietoakaan. Turhapurossa sentään on jotain.

HN kirjoitti:
Ne on nössöjä. Clint Eastwood on Äijä. Ja Charles Bronson.

Jos muistini ei petä, Itämetsää on ainakin syytetty vaimonsa hakkaamisesta, ei kovin äijämäistä. Charles Bronson on kuollut. Äijät ei kuole.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Oli Eastwood nössö tai ei, Harry Callahan on äijien äijä, samoin kuin Jack Bauer. Bauerissa miinusta on toki se, että kaveri purskahti itkuun vaimonsa kuoltua, mutta ehkä se voidaan painaa villaisella.

Callahan & Bauer, jos tulisivat kadulla vastaan, väistäisin ojaan asti. Ampuisivat minut luultavasti silti. Äijät.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Äijä on se joka vitut välittää tavoista/muodeista/käytännöistä vaan hoitaa asiat omalla parhaaksi näkemällään tavalla. Rehti ja reilu, ei horju ei heilu!
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Ihme munanlutkuttajia täällä luetellaan, kun koko aiheen voi tiivistää yhteen sanaan.

Raimo.


Ranger
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ranger kirjoitti:
Ihme munanlutkuttajia täällä luetellaan, kun koko aiheen voi tiivistää yhteen sanaan.

Raimo.

Olen nähnyt Raipen metroseksuaalivaatteissa, jotka olivat selvästi jonkun toisen valitsemat. Äijät eivät anna toisten valita vaatteitaan. Eivätkä pidä metrokuteita.
 
bitnir kirjoitti:
Jos muistini ei petä, Itämetsää on ainakin syytetty vaimonsa hakkaamisesta, ei kovin äijämäistä. Charles Bronson on kuollut. Äijät ei kuole.
Sondra Locke syytti Clintin mm. pakottaneen neidon pari kertaa aborttiin. Äijät ei hyväksy vahinkoja.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Minua vastaan tuli eräänä helteisenä päivänä äijä, kapealla kadulla tämä oli pukeutunut sortseihin, sekä lyhythihaiseen nappipaitaan, jonka napit olivat tyylikkäästi auki, kuten äijillä, sekä maha roikkui kuten +100kg äijillä kuuluukin. Myös liikkuminen tapahtui äijämäisesti öhkien keskellä kapeaa katua niin, ettei kukaan mahtunut kunnolla ohi, kädessä oli kokonaisuuden kruunaava olutpullo, joka helpotti janoa sillon kun sattui huvittamaan. Tukkakin oli asiaankuuluvasti sekaisin.

Niin äijää että meinasin ajaa autolla ojaan...
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
Eastwood ja Connery (parhaissa roolihahmoissaan), näissä on meille äijää liiankin kanssa. Kumpikin omanlaisiaan äijiä, mutta tekojaan eivät setvi, sen homman hoitavat jotkut ihan muut statistit. Äijä painaa menemään rehellisellä pelillä katkeraan loppuun saakka, mutta tyylillä. Ämmät ne selittää ja silittää, mutta äijä se paskat nakkaa muitten ajatuksille, koska äijä on aina oikealla asialla, ja koska ei istu pelisilmänsä päällä.

Äijä voi joutua paskarakoon tai tekemään paskanakkeja, mutta äijä klaaraa ne ruoto suorana ja puuskuttaa tarvittaessa heti kohti uutta koitosta.

Nykymaailmassa tosi äijät ovat aika harvassa. Aiemmin niitä oli paljon tuolla rajoillamme pitämässä Vanjaa poissa Suomi-neidon kimpusta. Tekemässä sitä mitä tilanne vaati: äijien hommia
 
Viimeksi muokattu:

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Äijä on äijä, kun äiti kerrankin antaa luvan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uuno Turhapuro! Siinä on äijä, kukaan toinen ei pärjää!
"Uuno, tykkäätkö sinä pikkulinnuista? Seeee riippuu kastikkeesta"
Ja jokainen voi miettiä mistä Uuno-leffasta tuo on... :)
 
Jos äijämäisin äijä halutaan määritellä henkilöhahmojen kautta, täytyy yhdistää seuraavat urokset: Uuno Turhapuro (tyyliin lottovoittaja), Sledge Hammer ja Bottomin Edward 'Eddie' Elizabeth Hitler.

Siinä on Äijä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Usein sekoittaa äijät päälliköihin.

Al bundy on selkeästi äijä koska se tekee perinteisiä äijäjuttuja jotka on nimenomaan junttimaisia ja Jack Bauer on päällikkö.
Kyllä äijä saa itkeä siinä missä päälikkökin, se vain tapahtuu jos siltä tuntuu.
Esim. Henry Rollins on päällikkö, jos mies ei juo viinaa eikä käytä huumeita vaan on kasvissyöjä jonka ainoa harrastus on painonnosto ja ainoa pahe kiroilu.
Ozzy on päälikkö tai oikeastaan jumala, Hynynen on äijä, Seppo Räty on ÄIJÄ, Matti nykänen on pelle, Jorma Ollila ei ole mies vaan kone, Hjallis on otus, Matikainen on Pena, Karalahti taas on vapaa-ajallaan äijä ja kaukalossa päällikkö.

Toivottavasti selvensi :hymiö
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös