Äärimmäisen vastenmielisyyden äärellä

  • 108 355
  • 440

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kerran tuli hankittujen sukulaisten taholta eteeni kysymys ”missä olet ajatellut viettää iäisyytesi”. Heidän arvionsa oli se, että minun olisi ehkä syytä tehdä asialle jotakin. Totesin, etten taida haluta taivaan riemuihin, kun on hyvin tiedossa, minkälaista väkeä siellä olisi vastassa. On syytä todeta, että tätä kysyttäessä välimme eivät olleet enää niin kovin kaksiset.

Eipä silti, melkoista sakkia tuonpuoleisen ylälavereilta löytyisikin, jos valmiiden nuottien mukaan soitetaan. Löytyy ainakin joukko noidanpolttajia, päänkatkaisijoita, väkivalloin pakanoita käännyttäviä, vihaisia amerikkalaisia TV-pastoreita ja niiden plastiikkakäsiteltyjä eukkoja, ynnä pikkupojista tykkääviä katolisia herrasmiehiä. Ja saattaa siellä jokunen hyvin toimeentuleva leipäjonoissa kävijäkin pasteerailla astraalisissa muovikasseissaan, hyvällä tuurilla.

Joo, tätä olen miettinyt, että millaista paskasakkia siellä sitten on ja ketkä puolestaan ovat siellä lämpimämmällä puolella. Umpiuskovaisten logiikka on joskus mielenkiintoista.

Olen päivittäin tekemisissä ihmisen kanssa, joka on päivittäin tekemisissä umpiuskovaisten kanssa ja parikin kertaa olen kuullut mielipiteitä näistä asiastaan varmoista ihmisistä. Onneksi, ja tätä on korostettava, umpiuskovaisia on vähän, suurin osa "uskovaisista" (mitä tuo sitten tarkoittaakin ja jotkut nimenomaan kieltävät olevansa uskovaisia sen kielteisen ja ylpeän kaiun vuoksi) on ns. normaaleja ihmisiä. Toki äänekkäät tosiuskovaiset vääristävät kuvaa, kuten ääripäillä on tapana.

Eräs uskovainen, joka ei sano itseään uskovaiseksi, ilmoitti, että on eräillä suuret valtuudet kun päättävät ketkä taivaaseen pääsevät ja etenkin ketkä sinne eivät pääse.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eräs uskovainen, joka ei sano itseään uskovaiseksi, ilmoitti, että on eräillä suuret valtuudet kun päättävät ketkä taivaaseen pääsevät ja etenkin ketkä sinne eivät pääse.
Muistelen kristittyjen sääntökirjassa mainitun, että taivahan valtakuntaan pääsyn ratkaisevat moderaattorit. Käyttäjät syyllistyvät itsemoderointiin, jos menevät omin päin ja ennen aikojaan jakamaan taivaspaikkoja. Eiköhän tuostakin synnistä jotain penaltia pitäisi tulla, riippuu varmaan sielläkin rikehistoriasta. Tai siitä, onko käyttäjä hyvää pataa hallituksen puheenjohtajan kanssa ja ollut esimerkiksi nimittelemättä kuukereita kuukereiksi. Oletan, että silloin voidaan tulla vähän vastaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistelen kristittyjen sääntökirjassa mainitun, että taivahan valtakuntaan pääsyn ratkaisevat moderaattorit. Käyttäjät syyllistyvät itsemoderointiin, jos menevät omin päin ja ennen aikojaan jakamaan taivaspaikkoja.

Niin siis vanhoillislestadiolaiset ihailtavan avoimesti kertovat, että he tietävät kuka pääsee taivaaseen ja kuka ei.

Jos nyt tarkkoja ollaan, niin päämode on sitä mieltä että kaikki pääsevät taivaaseen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaikkea se leipä elättää. Yököttävää toimintaa kaikin puolin.

Noh, en tiedä onko yököttävää kaikin puolin... Kärsämäellähän (heh) se eräs sankari rakastui karjuun ja sai rakkaudestaan kai sakot. En tiedä millä fiiliksillä sika oli, kun suhde viranomaisten toimesta lopetettiin. Toivottavasti sikaa ei sentään lopetettu.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Noh, en tiedä onko yököttävää kaikin puolin... Kärsämäellähän (heh) se eräs sankari rakastui karjuun ja sai rakkaudestaan kai sakot. En tiedä millä fiiliksillä sika oli, kun suhde viranomaisten toimesta lopetettiin. Toivottavasti sikaa ei sentään lopetettu.
Eihän siitä tapauksesta tainnut tulla mitään sanktioita kun rakkaudenkaipuinen sankari oli käynyt karjun eteen kontilleen eikä siis possun suuntaan ollut tapahtunut minkäänlaista penetrointia. Toki kylillä saattaa tulla epävirallisempaa palautetta mikä voinee tuntua rangaistukselta vaikka ihan vaan ystävällismielisen keljuilun muotoon jäisikin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eihän siitä tapauksesta tainnut tulla mitään sanktioita kun rakkaudenkaipuinen sankari oli käynyt karjun eteen kontilleen eikä siis possun suuntaan ollut tapahtunut minkäänlaista penetrointia. Toki kylillä saattaa tulla epävirallisempaa palautetta mikä voinee tuntua rangaistukselta vaikka ihan vaan ystävällismielisen keljuilun muotoon jäisikin.

Googlasin. Tuli ehdollista.

 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Googlasin. Tuli ehdollista.

Niin juu olihan tuossa kaikkea muuta sakotettavaa, mutta itse rakkauden teko ei rikonut mitään lakia. Aika erikoista että humalassa tullut tuommoiset amoröösit ajatukset päälle ja pakko jopa toteuttaa. Onkohan ollut aiemmillakin kerroilla pienissä rohkaisuissa kun jutun mukaan useampaan kertaan oli käynyt samoissa hommissa ja varmaankin saman karjun kaverina.
...
Mies jäi kiinni, kun sikalanhoitajat löysivät alastoman miehen, joka oli karsinassa antautunut noin 250 kiloa painavan karjun astuttavaksi. Miestä kehotettiin lopettamaan touhut, jolloin tämä pakeni autollaan paikalta.

Tuntia myöhemmin neljänkymmenen kilometrin päässä mies ajoi autolla humalassa ojaan ja hänet otettiin kiinni.

Eläimeen sekaantuminen on Suomessa rikos vain, jos eläin kärsii. Tuomio tuli kuitenkin luvattomista vierailuista sikalaan sekä humalassa ajamisesta.
...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Haluaisin nähdä insertin (hihih...) jossa Hannu Karpo haastattelisi em. veljeä ja ojentaisi sitten tavan mukaan hänelle lopuksi joulukinkun.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Haluaisin nähdä insertin (hihih...) jossa Hannu Karpo haastattelisi em. veljeä ja ojentaisi sitten tavan mukaan hänelle lopuksi joulukinkun.
Muistelen, että Karpon lahja olisi aika usein ollut poronpaisti. Tuota ojentaessaan Hannu olisi voinut kysyä, onko veli mahdollisesti käynyt Lapissa, ja porottiko, myös talvella?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Muistelen, että Karpon lahja olisi aika usein ollut poronpaisti. Tuota ojentaessaan Hannu olisi voinut kysyä, onko veli mahdollisesti käynyt Lapissa, ja porottiko, myös talvella?
"Kyllä. Olen käynyt lapissa useasti, myös talvisin. Ei siellä porottanut koskaan. Olin ahdistunut ja minun teki aina vain valtavasti mieli karjua."
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
"Kyllä. Olen käynyt lapissa useasti, myös talvisin. Ei siellä porottanut koskaan. Olin ahdistunut ja minun teki aina vain valtavasti mieli karjua."
- Olisiko siellä Lapissa ollut muuta vaihtoehtoa kuin karjua?
- Kyllä, mutta se toinen vaihtoehto olisi ollut hirveä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
- Olisiko siellä Lapissa ollut muuta vaihtoehtoa kuin karjua?
- Kyllä, mutta se toinen vaihtoehto olisi ollut hirveä.
-Viime reissu oli muutenkin hyvin erikoinen. Yön tunteina jänkhältä kämpälle palatessani minua vastaan tuli vihaisen näköinen alkuasukas, ilkosillaan. Pelästyin että se alkaa huutamaan minulle, mutta se kampesikin minut siltaan, veti housuni kinttuun ja alkoi molottamaan isoon ääneen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tämä ihmispaska pistää kyllä vituttamaan. Yököttävä tapaus. Oli vielä pahoinpidellyt vauvaa jo kuukautta ennen tappamista. Tämä tuli ilmi vasta ruumiinavauksessa. Todella ahdistavaa luettavaa, tämä varoituksena herkimmille.

Usko ihmiskuntaan on taas koetuksella.
Oiskohan se Hammurabi sittenkin ollut suuremman viisauden äärellä lakinsa kanssa... Vanha kunnon talio-periaate panis ehkä tämmöisissä tapauksissa ainakin jonkun miettimään ensin seurauksia ja jättämään tekosensa sikseen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nää on just näitä linkkejä mitä ei pitäis avata kun tietää jo etukäteen että ääretön vitutus vaan seuraa. Ja silti tuli avattua. Ja ääretön vitutus tuli.
 

redpecka

Jäsen
Nää on just näitä linkkejä mitä ei pitäis avata kun tietää jo etukäteen että ääretön vitutus vaan seuraa. Ja silti tuli avattua. Ja ääretön vitutus tuli.
Mulle kävi sama: Miss Helsinki Inna Tähtinen kohtasi kiusallisen ongelman parisuhteessaan – passitti puolisonsa rappukäytävään vessareissunsa ajaksi

Hyi fan helvete. Miksi avasin juuri ennen nukkumaanmenoa. Tuo tyttelin annelia en kyllä lipoisi kun ei voi tietää onko sieltä tunnelista tulossa parin päivän juna vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mulle kävi sama: Miss Helsinki Inna Tähtinen kohtasi kiusallisen ongelman parisuhteessaan – passitti puolisonsa rappukäytävään vessareissunsa ajaksi

Hyi fan helvete. Miksi avasin juuri ennen nukkumaanmenoa. Tuo tyttelin annelia en kyllä lipoisi kun ei voi tietää onko sieltä tunnelista tulossa parin päivän juna vastaan.
Kiitos mielikuvista.. :D Itse uutisesta, en koe että mulla olisi mitään sellaista lisättävää, mitä ei olisi jo siellä toisessa ketjussa sanottu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulle kävi sama: Miss Helsinki Inna Tähtinen kohtasi kiusallisen ongelman parisuhteessaan – passitti puolisonsa rappukäytävään vessareissunsa ajaksi

Hyi fan helvete. Miksi avasin juuri ennen nukkumaanmenoa. Tuo tyttelin annelia en kyllä lipoisi kun ei voi tietää onko sieltä tunnelista tulossa parin päivän juna vastaan.
Kyllä tässä nyt on varmaan joku väärinkäsitys. Naiset eivät käy paskalla. Tai jos käyvät, niin paskantavat mansikoita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauska tarina liittyen tähän naisten "paskantamisiin".

Tapailtu muutaman kuukauden erään neidon kanssa ja olin tämän luona yötä. Itse jo menossa unille, kun työt alkoi seuraavana aamuna kuudelta. Siinä melkein jo nukahdinkin, kun kuuluu vessan oven kiinnilaitto ja kunnon puolen minuutin plörinä pöntöltä.
Neidin saatua tarpeensa tehtyä huudahdin sängyn pohjalta "helpottiko?!", jolloin toinen tulee punastuneena ovelle, että "ai olit vielä hereillä".

Tämä hetki muutti meidän suhteen.
Ei tarvinnut enää esittää vaan sai olla oma itsensä. Toki ei meillä ovi auki paskalla käydä edelleenkään tai vastaavaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä hetki muutti meidän suhteen.
Ei tarvinnut enää esittää vaan sai olla oma itsensä. Toki ei meillä ovi auki paskalla käydä edelleenkään tai vastaavaa.
Se oli se kuuluisa hetki, jolloin suhde maallistuu.
 

Ruutu8

Jäsen
Vaikka kysymyksessä sinänsä vakava ja rujo ketju. Silti eniten vastenmielisyyttä edelliseen aiheeseen ainakin itsellä aiheuttaa kombo "Miss Helsinki 2019 & Youtube / someTÄHTI + yksiö Ullanlinnassa."
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikka kysymyksessä sinänsä vakava ja rujo ketju. Silti eniten vastenmielisyyttä edelliseen aiheeseen ainakin itsellä aiheuttaa kombo "Miss Helsinki 2019 & Youtube / someTÄHTI + yksiö Ullanlinnassa."
Sekin on aika rujoa, että tuo yksiö Ullanlinnassa on todennäköisesti reilun parinkymmenen neliön köppäinen vuokraluukku, josta joutuu maksamaan 800-900 euroa kuussa. Niin pieni kämppä, että toinen joutuukin aina pakenemaan rappukäytävään, kun toinen käy paskalla. Ja sitten kun someTÄHTEYS loppuu, niin osoite vaihtuu jonnekin Itä-Helsingin ghettoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös