Äänestys: Kaikkien aikojen Jatkoajan kesätyttö!

  • 11 436
  • 62

Kaikkien aikojen jatkoajan kesätyttö!

  • 2001 Jaana Pelkonen

    Ääniä: 12 5,1%
  • 2002 Madeleine Bernadotte

    Ääniä: 34 14,5%
  • 2003 Girlzilla

    Ääniä: 31 13,2%
  • 2004 Elisha Cuthbert

    Ääniä: 33 14,0%
  • 2005 Eva Wahström

    Ääniä: 5 2,1%
  • 2006 Kiira Korpi

    Ääniä: 33 14,0%
  • 2007 Allisson Stokke

    Ääniä: 18 7,7%
  • 2008 Jenni Vartiainen

    Ääniä: 49 20,9%
  • 2009 Sanni Leinonen

    Ääniä: 8 3,4%
  • 2010 Zooey Deschanel

    Ääniä: 12 5,1%

  • Äänestäjiä
    235
  • Poll closed .

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Jenni Vartiainen saa minun ääneni.

Lähettääkö Jatkoaika jonkin diplomin voittajalle?

Tuo voisi olla hyvä idea.

Jenni Vartiaista äänestin minäkin. Saisi olla vuoden kesätyttö joka vuonna. Ulkonäkö on just mun tyyppiä, tykkään erityisesti laulajatytöistä ja luonnekin vaikuttaa tosi hyvältä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jenni Vartiainen saa minun ääneni.

Lähettääkö Jatkoaika jonkin diplomin voittajalle?
Voi sitä ylpeyden määrää kyseisellä neidolla joka tuon diplomin saa. "Jee, lauma nettinörttejä pitää mua kauniimpana kesätyttönä. Siellä ne tumput...Hyi, saatana!"
:D
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi sitä ylpeyden määrää kyseisellä neidolla joka tuon diplomin saa. "Jee, lauma nettinörttejä pitää mua kauniimpana kesätyttönä. Siellä ne tumput...Hyi, saatana!"
:D
Niin ja varsinkin jos joku sellainenkin kuin Ruotsin prinsessa voittaisi tuon tittelin. Olisi siinä Ruotsin hovissa ihmettelemistä kun suomalainen jääkiekkosivusto lähettää jonkun diploman.

Siinä jäisi kunkun huorareissuista kohiseminenkin toiseksi...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ääh...Kesätyttöäänestys marraskuussa?! Hiukan pelisilmää nyt. Tämän äänestyksen olis voinut pitää ensi kesänä, jolloin JKT-kilpailu täyttää 10vee.
Kiukuttelen, enkä äänestä ketään. Nih.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Puolisenkymmentä hyvää vaihtoehtoa, mutta kyllä täälläkin taivutaan Jenni Vartiaisen kannalle tässä äänestyksessä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Onhan se Jennikin ihana mutta ääni menee selkeästi naapurin prinsessalle, eli Maddelle. (Mulle varattu)

Ei ole. Mä olen jo puoliksi Madden selässä. Madde ei vaan tiedä sitä vielä. Siinä sitä tulee sitten olemaan kunkulla ihmettelemistä.
 

Iceman88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiirallehan ääni meni, siitä ei ollut epäilystäkään. Cuthbert tai Maddekin saisi voittaa, mut ei nyt mikään Vartiainen...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei ole. Mä olen jo puoliksi Madden selässä. Madde ei vaan tiedä sitä vielä.
Tuohan on kuin suoraan muuannen kirjailijan suusta, joka elokuussa 1996 sattui olemaan Helsingissä ravintola Elielin tiskin tietämillä parin nuoremman, geneettisesti sangen hyvin muodostuneen, vosun ympäröimänä. Tarkkaan ottaen tuo kirjailija, jonka tv-ura alkoi hitusen myöhemmin, tokaisi minulle ja kaverilleni: "nämä naishet rakashtavat minua, he eivät vain shitä vielä ithse tiedä."
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kyllä ääni piti Kiiralle antaa. Tuon naisen perään on tullut jo kohta puoli vuosikymmentä kuolattua ja vieläkin se säväyttää.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Vartiainen oli ainut järkeenkäypä vaihtoehto, joten ääni Jennille. Olihan tuolla joku itsestään liikoja luulevakin tarjolla, mutta eiköhän niille tule kylmää kyytiä.

Täytyy kyllä sanoa, että olisi ehdokkailta tälläisessä äänestyksenä edes vähän tissejä odottanut.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen järkyttynyt kun joku Jenni Vartiainen johtaa tätä skabaa. Mimmi voisi yhtä hyvin olla Carlos Tevezin tai Lennart Petrellin sisko.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen järkyttynyt kun joku Jenni Vartiainen johtaa tätä skabaa. Mimmi voisi yhtä hyvin olla Carlos Tevezin tai Lennart Petrellin sisko.

Onhan se ihan näyttävä pimu ja mukava asenne mutta samaa mieltä, ei jakoa kun haetaan kaikkien aikojen kesätyttöä.
Jenni

Madde voittoon!
 

Baldrick

Jäsen
Lähettääkö Jatkoaika jonkin diplomin voittajalle?

Itselläkin juolahti juuri mieleen, että jonkin sortin kunniakirjan joku tietokoneen visuaalihändlinkiä hallitseva voisi kyhäillä.

Ääneni taidan antaa Girlzillalle, koska kyllähän tuon kanssa kehtaisi julkisella kävellä ja varmaankin osaisi arvostaa palkintoaan paremmin kuin esim. Allisson Stokke. Elisha Cuthbertille voisi lähettää sähköisen diplomin englanninkielisenä, sillä pientä yhteyttä jääkiekkoon löytyy kuitenkin Phaneufin puolelta, eli todennäköisesti osaisi arvostaa saamansa palkinnon korkealle ;)
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Olen järkyttynyt kun joku Jenni Vartiainen johtaa tätä skabaa. Mimmi voisi yhtä hyvin olla Carlos Tevezin tai Lennart Petrellin sisko.

Jaan järkytyksesi täysin. Itse jouduin hetken aikaa palloilemaan Pelkosen ja Stokken väliltä.
Koska perinteitä kunnioittaen olen yleensä siinä porukassa jonka valinnat kosahtaa, niin valitsen Pelkosen.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Jaan järkytyksesi täysin. Itse jouduin hetken aikaa palloilemaan Pelkosen ja Stokken väliltä.
Koska perinteitä kunnioittaen olen yleensä siinä porukassa jonka valinnat kosahtaa, niin valitsen Pelkosen.

Täällä taas järkytytään näiden kahden kyseisen neidon saamista äänistä, ainoastaan Wahlström olisi huonompi vaihtoehto. Makuja on monia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös