Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit – Liiga 2013–2014

  • 103 593
  • 300

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
rautakansleri, mä voin ottaa ton Myttys-vedon, jos kiinnostaa vielä.

Panoksena max 30e pullo. Olen sitä mieltä että JYP:n Matias Myttynen tekee max 20p. Jos 21 pistettä, haastaja voittaa.

Muut vedonlyönnit olisi kiva saada listattua tänne myöskin!

Modet ei vastanneet joten tänne avasin.
 

DefenceX

Jäsen
Väitän Ben Eavesin pelaavan tulevalla kaudella +40 peliä ja tekevän siinä sivussa vähintään 35 pistettä, jos Jokerit pelaa liigassa. Tarttuuko joku syöttiin? Panoksena toiminee jokin alkoholia sisältävä pullo?

E: ottelu- ja pistemääriä nostettu
 
Viimeksi muokattu:

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minä väitän, että Pelicans ei ensi kaudella vie kertaakaan kolmea (3) pistettä HIFK:lta. Jotta lompakko kestää mahdollisen tappion, otan vetoon mukaan vain yhden (nopeimman) henkilön.

Panoksena ilmeisesti myös tässäkin tapauksessa n.20€ pullo alkomahoolia.

edit. Torgos tracheliotus, sovittu! Katsellaan tosissaan kauden mittaan missä mennään ja kumpi painelee nöyrästi Alkoon.
 
Viimeksi muokattu:

Ikkit

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP HT
Minä väitän, että Pelicans ei ensi kaudella vie kertaakaan kolmea (3) pistettä HIFK:lta. Jotta lompakko kestää mahdollisen tappion, otan vetoon mukaan vain yhden (nopeimman) henkilön.

Panoksena ilmeisesti myös tässäkin tapauksessa n.20€ pullo alkomahoolia.

Tähän tartun. Mietitään kauden aikana missä ja miten maksu hoidetaan.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Olisin ottanut kaikkiin kiinni, mutta minä en viinan perkeleeseen koske. Voin lyödä vetoa Jatkoajan ulkkarivahvistustietäjätittelistä jos joku ottaa vastaan. Dan Sexton tekee eniten pisteitä ulkkareista.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Mulla on Steegilin kanssa eurokossun veto Nummelinin pisteistä. Väitän että tekee yli 15 pojoa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla ja käyttäjällä TylerDG on litran kossun veto Koiviston ja Hagmanin keskinäisestä järjestyksestä ensi kauden pistepörssissä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nimimerkki N.Vidic on mulle pystyssä tuplaviskin Gardenin ekassa paikallispelissä. Näyttäisi kuitenkin ettei sellaista tule järjestymään, joten kutsun kyseisen jatkoaikalaisen tänne sopimaan mahdollisesta korvaavasta käytännöstä mahdollisen ensi kautta koskevan lisävedonlyönnin merkeissä.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahas, mitenköhän nyt sitten kun mulla ja Ruttusen Oikosululla oli vetoa ja tämän kaverin kirjoitusoikeudet poistettiin ilmeisesti pysyvästi...

Kyllähän Charles Bertrand ny enemmän pisteitä tekee kuin Jarkko Hattunen menneellä kaudella.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Steve Moses tekee runkosarjassa enemmän maaleja kuin Niklas Hagman. Veto luonnollisesti raukeaa jos jompi kumpi pelaajista ei saavuta sovittua ottelumäärää (olisiko se nyt vaikka vähintään 40 molemmilla?)

Haluaisin mieluiten haastaa joko nimimerkin MustatKortit tai nimimerkin TosiFani. Panoksena voisi toimia klassinen yhden tähden Jallu.

Oletan tässä tietysti myös, että Jokerit pelaa SM-liigaa ensi kaudella.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Nimimerkin -pasi- kanssa tuli lyötyä veto tuolla JYPin ketjussa J. Virtanen vs. M. Myttynen ensi kauden pisteistä. Itse jälkimmäisen puolesta, kenties luottaen siihen ettei Jonne vielä alkusyksystä pue peleihin :) Tosin Myttynen loukkaantuu kuitenkin ja on taas pitkään pois. Tarkemmin on muuten sopimatta, koskiko pelkkää runkosarjaa vai myös mahdollisia playoffs-otteluita ja mitä tehdään tasatilanteessa.

Veto oli kossupullosta, jolla en tee mitään. Saa ostaa sen pois minulta halvalla...
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Mulla on käyttäjien HeGe41 ja vilho kanssa samanlainen veto. Eli molempien kanssa vetoa Ilveksen kauden runkosarjasijoituksesta. Jos sijoitus on 1-10 häviän molemmille litran verran kirkasta alkomahoolia, jos sijoitus on taas 11-14, voitan molemmilta samaisen litran määrän kirkasta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mä löin muutama päivä sitten jonkun nimimerkin kanssa kossun vetoa siitä, että Mika Niemen ppg on kauden jälkeen parempi, kuin Hirson..

Nyt en muista, kenen kanssa tuon vedon löin. Pitääpä tarkastella omaa viestihistoriaa, tai sitten toinen osapuoli voi tässä ketjussa ilmoittautua!
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Mä löin muutama päivä sitten jonkun nimimerkin kanssa kossun vetoa siitä, että Mika Niemen ppg on kauden jälkeen parempi, kuin Hirson..

Nyt en muista, kenen kanssa tuon vedon löin. Pitääpä tarkastella omaa viestihistoriaa, tai sitten toinen osapuoli voi tässä ketjussa ilmoittautua!

Meikäläinenhän se oli.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veto Dimebagin kanssa

HIFK voittaa kolmen seuraavan kevään aikana mestaruuden SM-liigassa eli viimeistään keväällä 2016. Näin sanon minä ja Dimebag eri mieltä.

Panoksena:

jos IFK ei voita, mä lähden IFK-paita päällä katsomaan Jokerien KHL-kotimatsia 2017 ja ostan meidän molempien liput kohtuullisilta paikoilta.

Jos IFK voittaa, niin Dimebag jokeripaita päällä HIFK:n kotimatsiin(olkoon sarja mikä hyvänsä) HIFK:n mestaruuden jälkeisellä kaudella ja maksaa meidän liput kohtuullisille paikoille.

Veto luonnollisesti raukeaa, jos HIFK ei pelaa SM-liigassa niin pitkään....
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Panoksena:

jos IFK ei voita, mä lähden IFK-paita päällä katsomaan Jokerien KHL-kotimatsia 2017 ja ostan meidän molempien liput kohtuullisilta paikoilta.

Veto luonnollisesti raukeaa, jos HIFK ei pelaa SM-liigassa niin pitkään....

Raukeaako veto myös, jos Jokerit ei edes ole KHL:ssä kaudella 2017?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Raukeaako veto myös, jos Jokerit ei edes ole KHL:ssä kaudella 2017?

Eihän tossa mainittu kuin "kotimatsi". Oletatko ettei pelaisi missään? Muutoin niin ihanan päivän keskelle tuli jo skidisti inhottava tunne tällaisesta ajatuksesta...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eihän tossa mainittu kuin "kotimatsi". Oletatko ettei pelaisi missään? Muutoin niin ihanan päivän keskelle tuli jo skidisti inhottava tunne tällaisesta ajatuksesta...

Totta kai Jokeri-kiekkoa on silloinkin, onko kyseessä KHL-peli, sen aika näyttää.

Kuten olen jo muuallakin toitottanut, niin toivioisin Jokerien jatkavan liigassa, sillä Jokerit herättää paljon tunteita.
 

Vahamestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit sekä suomalaiset änärissä
Jos Jokerit pelaa liigaa:
Mikko Kousa tekee enemmän pisteitä kun Petteri Nummelin.
Panos: yhden tähden jallu 0.5l
(Ekan halukkaan kanssa tämä veto)
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raukeaako veto myös, jos Jokerit ei edes ole KHL:ssä kaudella 2017?
Hyvä kysymys... mutta kyllä minä tulkitsen, että jos häviän, niin vien Dimebagin vaikka sitten Jokerien Mestiksen kotimatsiin... siis sarjasta viis... tuohan on käytännössä palkinnon soveltamista... IFK:n osalta sarja vaikuttaa vetoon ja se voi raueta kokonaan.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Haluaako joku ottaa vedon, että Max Wärn tekee vihdoin vähintään 15 maalia, jos pelaa 40+ peliä?

Toinen osapuoli voi päättää mistä lyödään vetoa.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Mä olen Ässä-aiheisesti valmis lyömään seuraavista asioista vetoa ensimmäisen halukkaan kanssa. Panos voi olla mikä tahansa alle 50€ pullo ja vetoon tarttuva nimimerkki saa valita pullon.

1. Niklas Hagman tekee yli 20 maalia, jos pelaa +45 peliä.
2. Eero Elo tekee +17 maalia, jos pelaa +45 peliä.
3. Pekka Virta ei saa potkuja.
 
Oliko tänne tarkoitus kerätä palstalla sovittuja vedonlyöntejä koskien SM-liigaa ja tulevaa kautta? Vaiko kenties heitellä noita omia ennustuksia ja yrittää, että joku tarttuisi syöttiin?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Oliko tänne tarkoitus kerätä palstalla sovittuja vedonlyöntejä koskien SM-liigaa ja tulevaa kautta? Vaiko kenties heitellä noita omia ennustuksia ja yrittää, että joku tarttuisi syöttiin?

Vaiko kohteita, mihin palstalaiset ovat laittaneet suurimman osan panoksistaan?

Keskeiset vs keskinäiset, en tiedä. Omaan korvaan tuntuu otsikko oudolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös