Varmaan se haittaa juuri näitä Jatkoajan pahimpia meuhkaajia. Tai sitten pitää jäädä kotiin, kun niin monta mainoskatkoa tulee erässä. Vai onko sillä mitään merkitystä?
Niin tämähän nyt on vain tätä tyhjänpäiväistä mouhoamista jota tietyt nimimerkit harrastavat viikosta toiseen. Ja änhooällässä on sentään 3 katkoa erässä, joten eihän tämä nyt vielä mitään. Varsinkin tämän jälkimmäisen lauseen huomaan onkin mitä mukavin tuudittautua kuin lapsi kehtoon.
Kuuluvatko ylimääräiset mainoskatkot jääkiekkopeliin?
Mitä hyötyä (muuta kuin rahallista) mainoskatkoista saadaan?
Saadaanko "pelaajien lepuuttamisella" enemmän hyötyä peliin kuin mitä katkoista on haittaa intensiteetin ja tunnelman latistajina?
Kuuluuko SM-liigan tehdä pieniä kosmeettisia muutoksia tekemisen ilosta joka kesä, vai pitäisikö keskittyä laajempiin kokonaisuuksiin tuotteen kehittämisessä?
Miksi koko muun yleisön pitää odotella että joku kaljasieppo käy kusella tai että jonkun on ihan välttämättä päästävä ostamaan makkaraa kesken erän?
Kuuluvatko ylimääräiset mainoskatkot eurooppalaiseen jääkiekkopeliin?
Tai sitten pitää jäädä kotiin, kun niin monta mainoskatkoa tulee erässä. Vai onko sillä mitään merkitystä?
Onko sillä mitään merkitystä mitä päätöksiä SM-liiga tekee koskien omaa tuotettaan ja ottelutapahtumia? Pitäisikö pyrkiä tekemään hyviä päätöksiä ja tuotetta parantavia ratkaisuja, vai ovatko kaikki päätökset hyviä kunhan tehdään päätöksiä ja muutoksia?
Entä jos jokainen seura tööttäisi kaiuttimista vuvuzelojen pörinää täysillä läpi pelin. Olisiko kellekään mitään merkitystä?