Verkkolehden uusimmat jutut
TUTO-hyökkääjä lähtee rapakon taakse | 01.08. 00:00
Viime kaudella TUTOssa hyökännyt Antti Pusa siirtyy CHL-seura Quad City...
Canadiens palkkasi apuvalmentajan Stanley Cup-finalistista | 31.07. 20:52
Montreal Canadiens on palkannut kaksi uutta valmentajaa tulevalle...
Sinustako uusi lätkäkynä? Jatkoaika etsii uusia toimittajia | 31.07. 18:44
Haluatko jääkiekkotoimittajaksi? Jatkoaika-verkkolehdessä se on...
Mehtimäkeläinen: Jokipoikaikoni päättää pelaajauransa | 31.07. 18:19
Ensi kaudeksi ilman Mestis-lisenssiä jääneen Joensuun Jokipoikien...
Nick Spaling sopimukseen Penguinsin kanssa | 31.07. 18:01
Pittsburgh Penguins on solminut kaksivuotisen sopimuksen rajoitetun vapaan...
Lukko nimesi kapteenistonsa | 31.07. 11:46
Rauman Lukko lähtee alkavaan kauteen puolustajavoittoisella kapteenistolla.

Takaisin   Jatkoajan keskustelupalsta > Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

Vastaa viestiin

Ketjun työkalut Näyttövalinnat
Vanha 31.03.2012, 02:06   #1751
-Niks-

Suosikkijoukkue: Jokerit.
Ite varmuuskopioin nyt naamakirjani. Osui tälläinen iltalehden uutinen silmiini. | Digiuutiset | Iltalehti.fi

Turhaa neppailua mutta eipä tuosta nyt haittaa ole.
-Niks- on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 31.03.2012, 13:04   #1752
MikGo

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Leijonat
Onko mulla joku asetus väärin vai mitä kun välillä tulee kuvia kavereiden kavereista. Sehän johtuu siitä, että kaveri tykkää kaverinsa kuvasta ja tämän jälkeen se pamahtaa tuohon etusivulle.

Itseäni ei ainakaan kiinnosta nähdä kuvia ihmisistä joita en edes tunne.
MikGo on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 26.04.2012, 13:25   #1753
Mosku

Suosikkijoukkue: Lieksan hurtat
Kuinka pääsen eroon ketjuviestistä?

Eli tilanne on tämä:
Henkilö A avaa kaupunkiin uuden liikkeen ja päättää mainostaa sitä kaikille kavereilleen (noin 1500) hän lähettää mainoksen viestinä kaikille kavereille joihin minä ikävä kyllä kuulun.
Kaverit ovat sitten tietysti innoissaan ja päättävät vastata viestiin vaikkapa sanalla "Siistiä"..nyt sitten joka kerta kun tulen facebookiin niin minulla on uusia "siistiä" viestejä vaikka nimenomaan olen yrittänyt pitää saapuneiden viestien laatikon puhtaana.

Kysymys 2.
Kuinka poistan viestit lopullisesti?
Nyt poistetut viestit ovat siirtyneet "Arkistoidut" tilaan.

edit.
Kys. 1 löytyi.. sieltä mutterin takaa löytyi "poistu viestiketjusta"

Mosku on viimeksi muokannut viestiä 26.04.2012 13:57
Mosku on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 26.04.2012, 14:57   #1754
Radiopää

Suosikkijoukkue: Anonyymit pelkurit
Lainaus:
Mosku kirjoitti: Näytä viesti
Kysymys 2.
Kuinka poistan viestit lopullisesti?
Nyt poistetut viestit ovat siirtyneet "Arkistoidut" tilaan.
Viestiketjun rasti tosiaan arkistoi viestit, ei poista. Toimet-napin alta löytyy 'Poista viestit'.

Jos haluat poistaa arkistoituja viestejä, mene näkymään, jossa näkyy kaikki viestiketjut. Tämän jälkeen painamalla suurennuslasia kohdassa 'Etsi viesteistä', ja pääset siirtymään arkistoituihin viesteihin, sitten ylhäältä 'Toimet - Poista viestit'.
Radiopää on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 26.04.2012, 16:01   #1755
Mosku

Suosikkijoukkue: Lieksan hurtat
Lainaus:
Radiopää kirjoitti: Näytä viesti
Viestiketjun rasti tosiaan arkistoi viestit, ei poista. Toimet-napin alta löytyy 'Poista viestit'.

Jos haluat poistaa arkistoituja viestejä, mene näkymään, jossa näkyy kaikki viestiketjut. Tämän jälkeen painamalla suurennuslasia kohdassa 'Etsi viesteistä', ja pääset siirtymään arkistoituihin viesteihin, sitten ylhäältä 'Toimet - Poista viestit'.
Hmm.. mistä tuo "Toimet-poista viestit" löytyy? nään vaan sen +uusiviesti ja sen suurennuslasi hakukentän.. Haenko väärästä paikasta?
Vanha 26.04.2012, 16:29   #1756
Radiopää

Suosikkijoukkue: Anonyymit pelkurit
Lainaus:
Mosku kirjoitti: Näytä viesti
Hmm.. mistä tuo "Toimet-poista viestit" löytyy? nään vaan sen +uusiviesti ja sen suurennuslasi hakukentän.. Haenko väärästä paikasta?
Pitäisi tulla esiin, kun viestiketju on avattu. Sitä ei näy näkymässä, jossa on kaikki ketjut.
Radiopää on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 29.04.2012, 21:58   #1757
Tadu

Suosikkijoukkue: Viikingit, Narrit, Spurs
Joskus tullut laitettua niin ettei tuntemattomat tai sisälle kirjautumattomat löydä minua hakemalla. Miten saan vaihdettua niin, että tuntemattomatkin löytävät minut jos osaavat hakea oikealla nimellä?

Olen laittanut tuolta privacy settingsistä Who can look up your timeline by name? Everyone, mutta jos kirjaudun ulos ja haen facebookin hausta omaa nimeäni en löydä itseäni.

Enkö nyt tajua jotain?
Vanha 07.05.2012, 13:08   #1758
Vili#16

Suosikkijoukkue: Jokerit
Onko muilla ollut ongelmia chatin kanssa? Eli se ei toimi. Kun yritän klikata kaveria, että chat-ikkuna aukeaisi, niin ei tapahdu mitään. Rasittavaa käydä keskustelua inboxin kautta koko ajan.

En tiedä johtuuko jotenkin tietokoneesta, koska kotona chat toimii, duunissa ei. Töissäkin on kyllä ennen toiminut ihan normaalisti.
Vili#16 on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 07.05.2012, 22:03   #1759
Mr.X

Suosikkijoukkue: HIFK
Lainaus:
Vili#16 kirjoitti: Näytä viesti
Onko muilla ollut ongelmia chatin kanssa? Eli se ei toimi. Kun yritän klikata kaveria, että chat-ikkuna aukeaisi, niin ei tapahdu mitään. Rasittavaa käydä keskustelua inboxin kautta koko ajan.

En tiedä johtuuko jotenkin tietokoneesta, koska kotona chat toimii, duunissa ei. Töissäkin on kyllä ennen toiminut ihan normaalisti.
Itselläni sama juttu kotikoneella. Täytyy avata ensin kerran, sitten sulkea ja sen jälkeen avata toisen kerran. Sitten vasta toimii. Ollut aina näin kotikoneella, muualla toimii yleensä heti ekalla avauskerralla.
Mr.X on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 08.05.2012, 08:44   #1760
Vili#16

Suosikkijoukkue: Jokerit
Lainaus:
Mr.X kirjoitti: Näytä viesti
Itselläni sama juttu kotikoneella. Täytyy avata ensin kerran, sitten sulkea ja sen jälkeen avata toisen kerran. Sitten vasta toimii. Ollut aina näin kotikoneella, muualla toimii yleensä heti ekalla avauskerralla.
Kiitti vinkistä, mutta ei auttanut mulla. Ei edelleenkään toimi.
Vili#16 on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 11.05.2012, 14:38   #1761
M10

Saako jostain kytkettyä FB-chatin notification äänen pois? Siis sen, mikä tulee aina kun joku kirjoittaa sinulle chatissa viestin? Vituttaa suunnattomasti kun kuuntelee koneelta samaan aikaan musiikkia.
Vanha 11.05.2012, 14:45   #1762
Nume

Suosikkijoukkue: SM-Liiga, Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Lainaus:
M10 kirjoitti: Näytä viesti
Saako jostain kytkettyä FB-chatin notification äänen pois? Siis sen, mikä tulee aina kun joku kirjoittaa sinulle chatissa viestin? Vituttaa suunnattomasti kun kuuntelee koneelta samaan aikaan musiikkia.
Painat siinä, oikealla olevan käyttäjälistan alla olevaa ratasta, josta aukeaa asetukset ja siinä onkin heti "keskustelun äänet".
Nume on online-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 11.05.2012, 14:49   #1763
M10

Lainaus:
Nume kirjoitti: Näytä viesti
Painat siinä, oikealla olevan käyttäjälistan alla olevaa ratasta, josta aukeaa asetukset ja siinä onkin heti "keskustelun äänet".
Huikean helppoa, kiitos! Tuo namiska ei silmään ollut osunutkaan.
Vanha 25.05.2012, 16:44   #1764
Benn

Suosikkijoukkue: Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Muilla ongelmia facen mobiiliversion kanssa? Keskustelussa näkynyt samat 4 tyyppiä koko päivän eikä ketään muuta. Olen koittanut logata ulos ja sisään ilman vaikutusta. Vaikee uskoa, että samat 4 tyyppiä vaan facen keskustelu-appsissa...
Vanha 31.05.2012, 23:57   #1765
Hirvonen

Suosikkijoukkue: Tappara, Barkov, Die Mannschaft
Miten saa estettyä, etteivät omat kuvista ja päivityksistä tykkäämiset näkyisi kaverien etusivuilla? Eli jos tykkään esim. jonkun kuvasta, en halua kaikkien kaverieni näkevän että olen siitä tykännyt.

Toiseen suuntaan osaan tuon kyllä tehdä, eli kavereiden turhat päivitykset piilottaa, mutta tähän ongelmaan en löytänyt ratkaisua mistään.
Hirvonen on online-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 02.06.2012, 10:39   #1766
Jake78

Suosikkijoukkue: Pelicans
Lainaus:
Hirvonen kirjoitti: Näytä viesti
Miten saa estettyä, etteivät omat kuvista ja päivityksistä tykkäämiset näkyisi kaverien etusivuilla? Eli jos tykkään esim. jonkun kuvasta, en halua kaikkien kaverieni näkevän että olen siitä tykännyt.

Toiseen suuntaan osaan tuon kyllä tehdä, eli kavereiden turhat päivitykset piilottaa, mutta tähän ongelmaan en löytänyt ratkaisua mistään.
Tietääkseni ei saa estettyä mitenkään, jos tykkäämäsi postaukset ovat asetuksella 'julkinen' tai 'kaverin kaverit'. Saa korjata jos tuohon onkin joku asetus.

Silloin ne eivät toki näy muille, jos kaveripiiristäsi vain sinulla on oikeus nähdä tuo päivitys. Hämmästyttävän paljon tosiaan näkee yksityisiäkin asioita puitavan julkisissa statuksissa, joihin sitten törmää em. tavalla.
Jake78 on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 04.06.2012, 09:01   #1767
M@rko77

Suosikkijoukkue: LFC, Pelicans ja FC Naseva
FB ei päästä minua jostain syystä tilapäivittämään. Kehoittaa vaan yrittämään uudelleen muutaman minuutin kuluttua. No, pari päivää on moista vikaa pitänyt.
Vanha 04.06.2012, 18:04   #1768
Wicci

Suosikkijoukkue: HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Lainaus:
M@rko77 kirjoitti: Näytä viesti
FB ei päästä minua jostain syystä tilapäivittämään. Kehoittaa vaan yrittämään uudelleen muutaman minuutin kuluttua. No, pari päivää on moista vikaa pitänyt.
Moi Henna.

Välillä on tota ongelmaa ollu mut ei kyllä koskaan paria tuntia enempää, en tiedä mistä johtuu moinen. Yhteyttä ylläpitoon?

linkki Iltalehden uutiseen.
Wicci on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 05.06.2012, 09:03   #1769
M@rko77

Nyt toimii. No Hennan saisi poistaakin, ei kuulu ao. kavereihin! :)
Vanha 05.06.2012, 09:39   #1770
PeteX

Suosikkijoukkue: Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Yhdeltä kaverilta alkanut tulemaan jaettuina linkkeinä musiikkivideoita jatkuvalla syötöllä. Ne näkyvät sitten mulla ilmoituksina. Miten niistä pääsee eroon pääsemättä kaverista eroon?
PeteX on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 05.06.2012, 09:50   #1771
M@rko77

Lainaus:
PeteX kirjoitti: Näytä viesti
Yhdeltä kaverilta alkanut tulemaan jaettuina linkkeinä musiikkivideoita jatkuvalla syötöllä. Ne näkyvät sitten mulla ilmoituksina. Miten niistä pääsee eroon pääsemättä kaverista eroon?
Eikös asetuksissa ole sellainen kohta, josta saa ilmoitukset pois? Käyttäjätilin asetukset tms.?
Vanha 05.06.2012, 11:11   #1772
PeteX

Lainaus:
M@rko77 kirjoitti: Näytä viesti
Eikös asetuksissa ole sellainen kohta, josta saa ilmoitukset pois? Käyttäjätilin asetukset tms.?
Ok. Pitää tsekata. En kyllä haluaisi kaikki ilmoituksia pois. 50 kpl musavideoita päivässä on kuitenkin vähän liikaa. Pitää varmaan laittaa sille kohta viesti aiheesta.
Vanha 05.06.2012, 11:27   #1773
TKO

Suosikkijoukkue: KalPa
Lainaus:
PeteX kirjoitti: Näytä viesti
Johtiusikohan tuo noista uusista close friends -asetuksista? Minulla ei noita käytössä ole, mutta jos ymmärsin oikein Facebookin esittelyn kyseisestä ominaisuudesta, niin sitä kautta tulee ilmoitus kaikista kyseisten ihmisten päivityksistä.
TKO on offline-tilassa   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 05.06.2012, 12:35   #1774
PeteX

Lainaus:
TKO kirjoitti: Näytä viesti
Johtiusikohan tuo noista uusista close friends -asetuksista? Minulla ei noita käytössä ole, mutta jos ymmärsin oikein Facebookin esittelyn kyseisestä ominaisuudesta, niin sitä kautta tulee ilmoitus kaikista kyseisten ihmisten päivityksistä.
Joo, löysin sieltä Läheiset kaverit- asetuksen sen sivuilta ja klikkasin pois. Jotain rajaa läheisyydellekin.
Vanha 05.06.2012, 22:34   #1775
korkki

Suosikkijoukkue: Virta tuo ja Virta vie...
Osaakos joku vastata tälläiseen että kun facebookissa on pari ihmistä jotka ovat bannanneet meikäläisen niin että en näe heidän kirjoittamiaan kommentteja (yhteisille kavereille tai esim. Pataljoonan sivulle) niin näkevätkö he kuitenkin minun kirjoittamani kommentit? Vai toimiiko tuo automaattisesti kaksisuuntaisesti?

Takaisin   Jatkoajan keskustelupalsta > Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

Ketjun työkalut
Näyttövalinnat

Kaikki ajat ovat aikavyöhykkeen GMT +3 aikaa. Kello on nyt 00:36.