Podcastingista täällä ei vielä ole yhtään ketjua.
Kyseessä on aika uusi ilmiö ja liittyy vahvasti Applen tuotteisiin, mutta silti ideana ei taida olla mikään maailman mullistavin ja kuunnellakseen/nähdääkseen podcasteja ei sinun periaatteessa tarvitse omistaa iPodia/PSP:tä. Eikä maksa mitään.
Kaipailisin nyt hyviä vinkkejä podcasteihin liittyen, koska itse olen jäänyt jo aika pahasti muutamaan podcastiin "koukkuun". Tällä hetkellä suosin enimmäkseen videopodcasteja, mutta äänitiedostojakin tulee välillä kuunneltua, mutta ei niin paljon kuin ennen.
Tässä omat suosikkini:
Kyseessä on aika uusi ilmiö ja liittyy vahvasti Applen tuotteisiin, mutta silti ideana ei taida olla mikään maailman mullistavin ja kuunnellakseen/nähdääkseen podcasteja ei sinun periaatteessa tarvitse omistaa iPodia/PSP:tä. Eikä maksa mitään.
Kaipailisin nyt hyviä vinkkejä podcasteihin liittyen, koska itse olen jäänyt jo aika pahasti muutamaan podcastiin "koukkuun". Tällä hetkellä suosin enimmäkseen videopodcasteja, mutta äänitiedostojakin tulee välillä kuunneltua, mutta ei niin paljon kuin ennen.
Tässä omat suosikkini:
- National Geographic Video Shorts - NG:n laadukkaita ja erittäin mielenkiintoisia dokumenttielokuvia videopodcasteina. Viime viikolla mm. Unusual Food: Bull Penis ja Togo: Voodoo Festival.
- NHL Insider: Bob McKenzie - Jokaisen NHL-fanin "must podcast". Bob McKenzien NHL-uutisia/juttuja/huhuja jne.
- Comedy Central - Stand-Up Video - Amerikkalaista stand-upia videopodcasteina.
- MTV News - Viihdeuutisia videopodcasteina.
- Happy Tree Friends - Tätä väkivaltasta animaatiota voi katsoa nyt ilmaiseksi videopodcasteina.
- YLE:n podcast-tarjonta - YLE:n keskusteluohjelmia ja uutisia äänitiedostoina.
- The Official LOST Podcast - Kaikille Lost-sarjan faneille.