Puolustaja Markus Seikola jättää vajaan kuuden kauden jälkeen TPS:n ja siirtyy Frölunda Indiansiin:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=5230
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=5230
Paha olla eri mieltä. Eräänlainen aikakausi on päättynyt Markuksen lähdön myötä.Toivotaan ettei kukaan nykyisistä pakeista ota hänen löysän pelurin rooliaan. Ilmeisesti "sisäpiiriläiset" haistoivat tämän siirron jo aikoja sitten tapahtuvaksi...(siis en minä). Toivotaan Markukselle kaikkea hyvää, ja meidän kannalta valitettavaa on, että hän taitaa olla lähempänä mestaruutta kuin me. Täytyy varmaan jonkin verran seurailla Seikolan otteita loppukaudella, toivottavasti hän saa uuden sysäyksen uralleen.kausi kirjoitti:Ikävä todeta mutta siirto on mielestäni varsin perusteltu. Markus on ollut alisuorittamisen ja olevinaan pelaavinaan -syndrooman keulakuva. Kaikesta huolimatta tietysti menestystä jatkolle.
Ps. olen Narvanmaan perustelujen kanssa täsmälleen samoilla linjoilla. Risti tämän ketjun seinälle.
Jj kirjoitti:Kumpa se vaan olisi laukonut enemmän... Mihinköhän se sitäkin säästeli.
Näihin kun lisätään helvetillinen ylimielisyys kentällä, niin ei tule ikävä tätä jannua.kausi kirjoitti:Markus on ollut alisuorittamisen ja olevinaan pelaavinaan -syndrooman keulakuva.
Furillo kirjoitti:Mikä hemmetin ongelma on ollut siirtää aikoinaan WJC-peleissä nähty fyysinen ja taklauksia jakeleva Seikola SM-liigan peleihin?
mtmela kirjoitti:Joukkueen pelityyli- ja tapa estää/kieltää sen? Jortikka/Jalos/TPS-kiekkoonhan ei moiset asiat kuulu. Fyysisyys on toisenlaista siinä pelitavassa.
Morgoth kirjoitti:Tiedä mistä homma jäi sitten kiinni? Henkiseltä puolelta?
Roolista ei varmasti jäänyt kiinni. Seikola sai näiden vuosien aikana pelata kaikissa mahdollisissa puolustajan rooleissa. Näistä hän kuitenkin valitsi itse JesseNiinimäki-roolin.mtmela kirjoitti:oliko rooli väärä miehen kyvyille? Siitähän se usein jää kiinni..
kausi kirjoitti:Ikävä todeta mutta siirto on mielestäni varsin perusteltu. Markus on ollut alisuorittamisen ja olevinaan pelaavinaan -syndrooman keulakuva. Kaikesta huolimatta tietysti menestystä jatkolle.
Ei ole. Ei löydy uutista Ruotsin medioista muualta kuin Aftonbladetista.Pressiboxi kirjoitti:Jokos Frölunda muuten on vahvistanut tämän siirron?