Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 176 987
  • 722

444

Jäsen
Tähän ketjuun on tarkoitus, kuten aiempiinkin vastaaviin, ehdottaa vetoja Liigan kaudelle 2014-2015. Joku ehdottaa vetoa ja kertoo panoksensa ja ehtonsa, muut sitten tarttuvat siihen tai vaihtoehtoisesti eivät.

Avaan itse pelin.
Paljon on spekuloitu sillä, että pelaako Michael Keränen tulevalla kaudella HIFK:n riveissä. Oma veikkaukseni on, että pelaa. Uskaltaako joku olla single malt -pullon (tai vastaavassa hintaluokassa minkä hyvänsä muunkin) hinnalla eri mieltä?

Säännöt ovat selvät: yksikin pelattu ottelu Liigassa HIFK:n paidassa ensi kaudella riittää. Jos taas ei pelaa, niin syyllä ei ole merkitystä. Itse voin olla valmis myöntämään tappioni, jos Keränen tekee esim. jonkun NHL-seuran kanssa sopimuksen ja lähtee pelaamaan rapakon taakse pelaamaan. Ei tarvitse odottaa kauden loppuun asti.

Itse uskon, että palaavuus tai pelaamattomuus selviää jo kauden alla (toki odotamme virallista lopputulosta), joten tällä saadaan kauden alkupäähän mukava panos ja jännitys. Ja joku myös pullon laatujuomaa. Lähteekö joku mukaan?
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Ville Nieminen aloittaa ensi kauden ulkomailla. 0,5l jallu panokseksi ja tarttukoon ken uskaltaa.
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Litran kossusta vetoa, että Sport ei ole runkosarjan viimeinen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Litran kossusta vetoa, että Sport ei ole runkosarjan viimeinen.

Vaikka kaikista 14 vaihtoehdosta Sport lienee todennäköisin jumbo, en ihan tuohon uskalla tarttua, sillä Liigasta löytyy kuitenkin Suikkasen Tepsiä, Kapasten klaania sekä erityisesti Vinnie-sedän Ilvestä...

Heitän vastaehdotuksena: Lyön sen kossun vetoa, että Sport on sijoilla 12-14, eli kolmen viimeisen joukossa.

Jos siis uskoa riittää, että Sport taistelee tosissaan kymppipaikasta, niin tartu ihmeessä vetooni! :)
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Vaikka kaikista 14 vaihtoehdosta Sport lienee todennäköisin jumbo, en ihan tuohon uskalla tarttua, sillä Liigasta löytyy kuitenkin Suikkasen Tepsiä, Kapasten klaania sekä erityisesti Vinnie-sedän Ilvestä...

Juu. Ja lisäksi patapaidat.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Juu. Ja lisäksi patapaidat.

Hieno ja tärkeä lisäys sinulta, kiitos tästä.

Olet ollut liekeissä muutenkin, äsken viereiseen ketjuun kommentti, että Lukko on kovin kaikista ja nyt sitten tämä!
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Totta. Lisäsin ainoastaan tuohon listaasi kuuluvan joukkueen.

Vedon paikka? Hymiö.

Pata on korkeintaan viimeisellä säälipaikalla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Totta. Lisäsin ainoastaan tuohon listaasi kuuluvan joukkueen.

Vedon paikka? Hymiö.

Pata on korkeintaan viimeisellä säälipaikalla.

Minulle kävisi säälipaikka ihan hyvin, vaikka veikkaan kyllä Ässien löytyvän jostain sijoilta 5-8 runkosarjassa.

Voin toki lyödä vetoa siitä, että Ässät on vähintään yhdeksäs, miltäs kuulostaa?

Kossu?
 

444

Jäsen
Avaan itse pelin.
Paljon on spekuloitu sillä, että pelaako Michael Keränen tulevalla kaudella HIFK:n riveissä. Oma veikkaukseni on, että pelaa. Uskaltaako joku olla single malt -pullon (tai vastaavassa hintaluokassa minkä hyvänsä muunkin) hinnalla eri mieltä?

Säännöt ovat selvät: yksikin pelattu ottelu Liigassa HIFK:n paidassa ensi kaudella riittää. Jos taas ei pelaa, niin syyllä ei ole merkitystä. Itse voin olla valmis myöntämään tappioni, jos Keränen tekee esim. jonkun NHL-seuran kanssa sopimuksen ja lähtee pelaamaan rapakon taakse pelaamaan. Ei tarvitse odottaa kauden loppuun asti.

Itse uskon, että palaavuus tai pelaamattomuus selviää jo kauden alla (toki odotamme virallista lopputulosta), joten tällä saadaan kauden alkupäähän mukava panos ja jännitys. Ja joku myös pullon laatujuomaa. Lähteekö joku mukaan?


Onko panoksen koossa vikaa vai mikä on, kun ei maistu? Niin varmoja kommentteja ulkomaille lähtemisestä on esitetty, että luulisi varman alkoholinkin kiinnostavan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Twitterin puolella minä ja El Manazer saimme tällaisen vedon lyötyä:

Ville Nieminen julkistetaan huomenna TPS:n uudeksi hankinnaksi.

Mikäli ei julkisteta, minä pyydän korkeimman omakätisesti moderaattoreilta kuukauden kirjoituskiellon, joka alkaa MM-finaalin jälkeen. Mikäli julkistetaan, El Manazer on kiroilematta koko MM-kisojen ajan Twitterissä sekä Jatkoajassa.

Voisi varmaan sanoa, että minun kannaltani high risk, no reward. Tai olisihan se kiva yllätys, jos Nieminen TPS:ään tulisi.
 

Wyrneri

Jäsen
Väitän, että Huml tekee enemmän pisteitä, kuin sinun valitsema pelaaja. Saat valita siis yhden pelaajan mistä tahansa jengistä. Vedossa ei ole minkäänlaisia loukkaantumisiin tai siirtoihin liittyviä klausuuleja. Panoksena 0,7 yhden tähden jallu tai samaan hintaluokkaan osuva pullo. Ottaako joku kopin?
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Väitän, että Huml tekee enemmän pisteitä, kuin sinun valitsema pelaaja. Saat valita siis yhden pelaajan mistä tahansa jengistä. Vedossa ei ole minkäänlaisia loukkaantumisiin tai siirtoihin liittyviä klausuuleja. Panoksena 0,7 yhden tähden jallu tai samaan hintaluokkaan osuva pullo. Ottaako joku kopin?

Tämä kiinni. Luotan siihen, että Keränen IFK:ssa tulevalla kaudella pelaa ja tekee kovaa jälkeä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minä voisin lyödä vedon vaikka max30e alkon tavarasta siitä että Pelicans sijoittuu runkosarjassa 8joukkoon. Eli vähintään kotietu sääleihin.. Sinä joka olet eri mieltä (että pelsut on sijoilla 9-14) tartu kiinni.. Aikaistahan tämä on, mutta.. Omiin pitää luottaa ja tuo runko + muutama hankinta niin hyvä tulee.
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Avausviestiin voisi listata jonkinlaisen "mustan listan" henkilöistä jotka eivät maksaneet edellisen vuoden vetojaan mikäli tälläisiä tapauksia tulee esiin?
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät runkosarjan kahdeksan parhaan joukossa. Panos 50€ jos joku ottaa. Veto ainoastaan ensimmäiselle halukkaalle,mutta veto ei ole avoin nimimerkille Lampinen.

Avausviestiin voisi listata jonkinlaisen "mustan listan" henkilöistä jotka eivät maksaneet edellisen vuoden vetojaan mikäli tälläisiä tapauksia tulee esiin?

Sellainen +- ketju mikä joillakin foorumeilla on olisi kyllä tarpeen.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Minulle kävisi säälipaikka ihan hyvin, vaikka veikkaan kyllä Ässien löytyvän jostain sijoilta 5-8 runkosarjassa.

Voin toki lyödä vetoa siitä, että Ässät on vähintään yhdeksäs, miltäs kuulostaa?

Kossu?

Juu sopii. Kossu on pahaa. 0,7 Jallu?
 

Reiskah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ässät runkosarjan kahdeksan parhaan joukossa. Panos 50€ jos joku ottaa. Veto ainoastaan ensimmäiselle halukkaalle,mutta veto ei ole avoin nimimerkille Lampinen.



Sellainen +- ketju mikä joillakin foorumeilla on olisi kyllä tarpeen.

Tartutaan kiinni! Sanon että, Ässät ei ole runkosarjan päätyttyä kahdeksan parhaan joukossa. ;)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
HIFK-osiossa on paljon epäileviä Tuomaksia liittyen Teemu Ramstedtin riittävyyteen "kakkossentterinä".

Tarjoankin yhden vedon, panoksena yhden litran Koskenkorva tai vastaavan hintainen muu tuote Alkosta.

Vedon vastaanottajan tulee olla täysi-ikäinen, ja Alkon tuotteen tukee olla sellainen jonka hän voi itse ostaa monopoliliikkeestä.

Minä väitän, että Teemu Ramstedt tekee kaudella 2014-2015 runkosarjassa tehopisteitä keskiarvolla 0.7 per pelaamansa runkosarjaottelu.

Veto raukeaa, jos Ramstedtinn ottelumäärä jää alle 15 runkosarjaottelun tai Ramstedt siirtyy pois HIFK:sta ennen runkosarjan loppumista.


Edit. Muokattu vetoa.
 
Viimeksi muokattu:

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Juha Leimu tekee ensi kaudella runkosarjassa enemmän maaleja JA pisteitä kuin Petteri Nummelin. Ottelumäärällä ei merkitystä. Panos n. 20e pullo Alkosta? Vastaanottaja voi valita tuotteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös