Tuomas Huhtanen HIFK:n paitaan kevääseen 2013 ulottuvalla sopimuksella.
mutta kuka laitetaan syrjään?
Mielenkiintoista.
16 Tuomas Huhtanen - www.jatkoaika.com
Markus Granlund? Luulen että ku pelit kovenevat niin Makke on liian kevyt (oon mielysti väärässä)
Markus Granlund? Luulen että ku pelit kovenevat niin Makke on liian kevyt (oon mielysti väärässä)
Kelpaa kyllä minulle vallan mainiosti, korvaa Tuomaisen heittämällä.
Markus Granlund on kyllä oikeastaan ainut pelaaja, joka helppo laittaa sivuun, vaikka välillä väläytteleekin hienoja otteita.
Ketjut:
Peltonen-MG-Kuhta
Huhtanen-Wirtanen-Pesonen
Rajamäki-Redenbach-Somervuori
Nyholm-Liivik-Pöysti
Pesonen ja Kuhta voivat tarvittaessa vaihtaa paikkaa? Tai Huhtanen ja Peltonen.
Ihan hyvä haku, nyt tulee niitä lihaksia joukkueeseen, mutta kuka laitetaan syrjään?
Ei ketään laiteta tietenkään enää syrjään, Tuomainen lähti jo.
Juuri Hifkin tyylinen pelaaja kyllä: taklaa, taistelee ja rouhii minkä kerkeää. Maaleja ei osaa tehdä, mutta tuskin häntä siihen rooliin hankittiinkaan.
Katos prkl, Hupi pääsi kunnon joukkueeseen! :)
Uskoisin, että jos pelaa omilla vahvuuksillaan, tulee olemaan hyvä lisä HIFK:n jo ennestään kohtalaisen vahvaan rouhija/kolmos ja nelosketju osastoon. Osaa antaa koviakin niittejä, kysykää vaikka Hentuselta, mutta haastaa todella hyvin myöskin kiekon kanssa pakkeja. Ajaa yleensä suoraan maalille. Näin ainakin Porin kausillaan, jolloin teki yhden hattutempunkin. Tosin, paukuttelee kyllä pleksejä ja rintapanssariakin kohtuu kovalla prosentilla! Olisi mennyt tällä kaudella heittämällä Ässissä ainakin Laaksosen, Mäkilän, Yetmanin edelle.
Huhtasen kannalta toivon, että potentiaali vihdoin realisoituisi, kun pääsee oikeasti uusiin ympyröihin. Juuri tässä taannoin oli paikallislehdessä juttu Hupista, jossa sanoi että kämppä edelleen Porissa ja vain yksi huone Lukon kakkosveskarin kämpästä Raumalla, joten josko muutto Helsinkiin toisi Huhtasesta esiin myös sen maalintekijän, potentiaalia siihen on, se on Porissa tiedetty jo pitkään. Taisi pelata liigaa jo Ässien hopeakaudella muutamassa pelissä.
Korjataan sen verran, että Huhtanen on HIFK:n mies vain loppukauden kestävällä sopparilla: HIFK.fi.
Ihan hyvä haku, nyt tulee niitä lihaksia joukkueeseen, mutta kuka laitetaan syrjään?