Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 246 448
  • 7 345

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Tämä on asia, joka ei avaudu minulle. Mitä ihmeen paskaa tämä nykyisin R&B:ksi kutsuttu kama on? Ei lähelläkään Rhythm and bluesia.
Sen takia sitä ei ehkä kutsutakaan rhytm and bluesiksi.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tämä on asia, joka ei avaudu minulle. Mitä ihmeen paskaa tämä nykyisin R&B:ksi kutsuttu kama on? Ei lähelläkään Rhythm and bluesia.
Täysin samaa mieltä. Jotkin uudet biisit menevät ihan tuolta popin puolelta, mutta r&b on kyllä kauheaa kuraa. Joskus olen erehtynyt yökerhoonkin jossa soitetaan kyseistä musiikkia niin kyllä se on aiheuttanut lähinnä pakokauhua. Ja mitä radiokanaviin tulee niin muutama vuosi sitten esimerkiksi ylex:sää pystyi kuuntelemaan, mutta nykyään hyvällä säkällä sieltä kuulee yhden menettelevän biisin, jonka jälkeen tulee jotain käsittämätöntä paskaa.

Onneksi voin valita pääosin mitä musiikkia kuuntelen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Täysin samaa mieltä. Jotkin uudet biisit menevät ihan tuolta popin puolelta, mutta r&b on kyllä kauheaa kuraa.
Ei se välttämättä ihan kauheaa kuraa ole, vaikka n. 99% tuosta tavarasta osuukin määritelmään. Esimerkiksi Frank Ocean tekee ihan laadukasta tavaraa. Yllätyin oikeastaan itsekin, kun huomasin tykkääväni Channel Orange -nimisestä levystä. Ja kai noita on muitakin. Cee Lo Green on hiukan kai rajatapaus genre-mielessä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen yrittänyt tutustua tänään nykymusiikkiin, mutta ei vaan tahdo avautua mikä tuossa voi viehättää.

Olen yrittänyt Youtubesta katsoa Katy Perryn Roar-musiikkivideota, pelkkä nimi aiheuttaa naurun purskahduksia mutta yritäppä katsoa video kun tyttö heiluu liaanin kanssa diskomusiikin jytkyttäessä! Kerta toisen jälkeen pitää pysäyttää ja miettiä miten maailma on mennyt tälläiseksi.
Nykymusiikilla ja Katy Perryllä ei ole mielestäni paljoakaan tekemistä toistensa kanssa.

Nykymusiikilla viitataan tavallisesti uusimpaan, lähinnä muutamien viimeisten vuosikymmenten aikana sävellettyyn taidemusiikkiin, määritelmästä riippuen. Tunnetuimpia nykymusiikin säveltäjiä ovat mm. Stockhausen, Boulez, Varese, Schönberg, Webern ja Cage. Katy Perryä en liittäisi musiikin tekijänä tai tulkitsijana tähän kategoriaan.

Laitetaan tähän vielä linkki hienoon sävellykseen nykymusiikin alalta, eli Edgar Varese: Ionisation (linkki vie YouTubeen).
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nykymusiikilla ja Katy Perryllä ei ole mielestäni paljoakaan tekemistä toistensa kanssa.

Nykymusiikilla viitataan tavallisesti uusimpaan, lähinnä muutamien viimeisten vuosikymmenten aikana sävellettyyn taidemusiikkiin, määritelmästä riippuen. Tunnetuimpia nykymusiikin säveltäjiä ovat mm. Stockhausen, Boulez, Varese, Schönberg, Webern ja Cage. Katy Perryä en liittäisi musiikin tekijänä tai tulkitsijana tähän kategoriaan.

Laitetaan tähän vielä linkki hienoon sävellykseen nykymusiikin alalta, eli Edgar Varese: Ionisation (linkki vie YouTubeen).
Snobi.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minulle ei avaudu seksin saamisen ylikorostaminen. Tuollaista ilmiötä näkee vähän kaikkialla, kouluissa, armeijassa, fiktiomaailmassa (TV-sarjat), Jatkoajan foorumilla sekä +30 v äijäporukoissa. Eli rehennellään sillä jos on saanut seksiä ja kysellään muilta että "noh, ootko saanu pillua" Ei avaudu tällainen suhtautuminen seksin saamiseen. Elämässä on kuitenkin paljon muitakin asioita jotka tuottavat mielihyvää ja nautintoa, enkä ymmärrä miksi saaminen pitää nostaa muita asioita useammin esille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle ei avaudu seksin saamisen ylikorostaminen. Elämässä on kuitenkin paljon muitakin asioita jotka tuottavat mielihyvää ja nautintoa, enkä ymmärrä miksi saaminen pitää nostaa muita asioita useammin esille.
Ällös huoli (ei, en ole r-vikainen), etköhän sinäkin vielä poikuudestasi pääse jonain päivänä. Kunhan et haksahda huonoon pimppaan, kun hyviäkin märkäbokseja on tarjolla.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Minulle ei avaudu seksin saamisen ylikorostaminen. Tuollaista ilmiötä näkee vähän kaikkialla, kouluissa, armeijassa, fiktiomaailmassa (TV-sarjat), Jatkoajan foorumilla sekä +30 v äijäporukoissa. Eli rehennellään sillä jos on saanut seksiä ja kysellään muilta että "noh, ootko saanu pillua" Ei avaudu tällainen suhtautuminen seksin saamiseen. Elämässä on kuitenkin paljon muitakin asioita jotka tuottavat mielihyvää ja nautintoa, enkä ymmärrä miksi saaminen pitää nostaa muita asioita useammin esille.

Koko "pillun saaminen" -terminä on vituttava. Joka ainoa mies(kin) täällä pääsee valitsemaan pillunsa. Miksi tämän valinnan jälkeen suoritetusta seksistä pitäisi puhua saamisena? Ok, sitten ymmärrän jos lähtee tavoittelemaan omaa tasoa laadukkaampaa lihaa, mutta yleisellä tasolla ei mene jakeluun. Jos panen sitä surullisen kuuluisaa rekkalesboa, olenko saanut pillua? No olen, mutta..
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä ovat ne hyypiöt tai hyypiöttäret, jotka vastaavat sen kanavaääliön kommentteihin kello viisi?
Jos olen tallentanut jonkin myöhään tulleen elokuvan, niin sammuttaessani toosat, pääsen/joudun yökanavalle.

Mitä muuta voi kertoa näille tyypeille kuin: hinkatkaa mielummin vaikka itseänne. Kommentit ovat yleensä katastrofeja. Tai käympäs ensi yönä katsomassa.

Ties vaikka parannan reuma-tai mielenterveyspotilaita hinnalla 1.99 euroa per soitto.

Jesse ja pankinjohtaja ovat minun kavereita? Outoa...
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä ovat ne hyypiöt tai hyypiöttäret, jotka vastaavat sen kanavaääliön kommentteihin kello viisi?
Jos olen tallentanut jonkin myöhään tulleen elokuvan, niin sammuttaessani toosat, pääsen/joudun yökanavalle.

Mitä muuta voi kertoa näille tyypeille kuin: hinkatkaa mielummin vaikka itseänne. Kommentit ovat yleensä katastrofeja. Tai käympäs ensi yönä katsomassa.

Ties vaikka parannan reuma-tai mielenterveyspotilaita hinnalla 1.99 euroa per soitto.

Jesse ja pankinjohtaja ovat minun kavereita? Outoa...

Riippuu ihan viikonpäivästä. Joskus ollut kaverilla ryypiskelemässä ja on mennyt ns. aikaiseen niin pienessä humalassa on tullut hyvä idis ruveta spämmäämään sinne jotain hauskoja viestejä. Toki kaikki eivät valitettavasti ole näitä tälläisiä viestejä mutta varmasti ainakin osa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Super Bowl -ketjun koostumus 45 minuuttia ennen ottelun alkua: 10% ennakkoasetelmien ym. lähtökohtien arviointia, 90% raportointia kotikatsomoiden ruoista.

U-S-A, U-S-A!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Super Bowl -ketjun koostumus 45 minuuttia ennen ottelun alkua: 10% ennakkoasetelmien ym. lähtökohtien arviointia, 90% raportointia kotikatsomon ruoista.

U-S-A, U-S-A!

Mulle ei avaudu tällaiset takakireät ihmiset. Onko oikeesti niin kummallista jos kourallinen Jatkoaikalaisista eläytyy kyseiseen tapahtumaan?

Diggaahan jengi jotain Amerikkalaista Machapurilaiskioskiakin täällä meillä vaikka kotimainen, laadukkaampi Hesburger olisi saatavilla.
 

Ralph

Jäsen
Yli puolet kirjoittajista ei tiedä lajista mitään, joten kertovat herkuistaan. Sen sijaan että jakaisivat olematonta ennakkonäkemystietojaan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Yli puolet kirjoittajista ei tiedä lajista mitään, joten kertovat herkuistaan. Sen sijaan että jakaisivat olematonta ennakkonäkemystietojaan.

Veikkaan että yli puolet tajuaa pelit perusteet varsin hyvin mutta sellainen näkemys että kehtaisi jotain ennakkoa kirjoittaa puuttuu suurimmalta osalta.

-Tinke
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Prisman ohjelmapaikalla on parhaillaan menossa sarja nimeltä Lihavuusepidemian syntipukit, jossa käsitellään sopivasti syöpöttelyä ja ahmimista – ja sitä, miten tarkkaan siihen lankeaminen on ruokakapitalistien suunnittelema salajuoni.

Ei avaudu se, miksi sellaista kulttuuria ihannoidaan niin paljon.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Yli puolet kirjoittajista ei tiedä lajista mitään, joten kertovat herkuistaan. Sen sijaan että jakaisivat olematonta ennakkonäkemystietojaan.

Avautui sellainen asia että takaa on helppo huudella. Ei ole mitään mieltä huudella että homma kusee, vaan jos esittää vian, olisi syytä olla myös ratkaisu mietittynä. Joten odottelinkin että kirjoitat kattavan lajianalyysin Amerikkailaisesta Jalkapallosta meidän "maallikoiden" avuksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Yli puolet kirjoittajista ei tiedä lajista mitään, joten kertovat herkuistaan. Sen sijaan että jakaisivat olematonta ennakkonäkemystietojaan.
Super Bowlin syvin olemus on mässäily ja kaljan kittaaminen. Sopii hyvin lajille, jossa taukoja on 95% ja toimintaa ehkä se 5%. Kyllä minäkin tykkään joulusta enemmän lahjojen ja ruuan takia, en niinkään jonkun kuvitteellisen jessen syntymäpäivän hartailun takia.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Prisman ohjelmapaikalla on parhaillaan menossa sarja nimeltä Lihavuusepidemian syntipukit, jossa käsitellään sopivasti syöpöttelyä ja ahmimista – ja sitä, miten tarkkaan siihen lankeaminen on ruokakapitalistien suunnittelema salajuoni.

Ei avaudu se, miksi sellaista kulttuuria ihannoidaan niin paljon.

Samaa dokkarisarjaa tullut seurailtua ja ihmeteltyä myös sitä, miten siellä voi esim. virvoitusjuomateollisuuden spokeswoman (mikä tuo on suomeksi? Joku PR-hirviö vissii) sillä miljoonan dollarin hymyllä väittää ettei maissisiirapilla makeutettujen juomien ja liikalihavuuden välillä voi olla yhteyttä. Myös jättikorporaatioiden vallan määrä ja toiminnan härskiys yleisellä tasolla (tutkimusten torppaaminen, ravintosuositusten läpimenon ehkäisy, pahimmillaan epäsuotuisien tutkijoiden leimaaminen hulluiksi) ihmetyttää aina, vaikkei ehkä pitäisi.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Samaa dokkarisarjaa tullut seurailtua ja ihmeteltyä myös sitä, miten siellä voi esim. virvoitusjuomateollisuuden spokeswoman (mikä tuo on suomeksi? Joku PR-hirviö vissii) sillä miljoonan dollarin hymyllä väittää ettei maissisiirapilla makeutettujen juomien ja liikalihavuuden välillä voi olla yhteyttä. Myös jättikorporaatioiden vallan määrä ja toiminnan härskiys yleisellä tasolla (tutkimusten torppaaminen, ravintosuositusten läpimenon ehkäisy, pahimmillaan epäsuotuisien tutkijoiden leimaaminen hulluiksi) ihmetyttää aina, vaikkei ehkä pitäisi.

Suosittelen katsomaan/tai lukemaan Thank you for smoking. Vaikkakin kuvitteellinen teos (totuuspohjaa kyllä melkoisesti takana) niin aika mainiosti selvitetään isojen lobbarien valtaa Ameriikassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös