NHL 14 (XBOX 360 & PS 3)

  • 290 495
  • 976

Ralph

Jäsen
Ekat pelit pelattu ja hyvältä näyttää. Ainoa ongelma toistaiseksi ollut omassa pelissä, jostain syystä pelaajani eivät saa syöttöjä haltuun. Luultavasti teen jotain vain väärin, tätä täytyy meikäläisen kehittää omassa pelissä.

Be A GM -moodia olen aloittamassa, mutta täytyy jaksaa odottaa, että se MacKinnon saadaan Coloradon paitaan pelissäkin.
 

G-dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suokaa anteeksi, jos tätä on kysytty jo aikaisemmin, mutta en jaksanut selailla threadia kovin pitkälle.

Ovatko SM-Liigan joukkueet yhtä huonoja kuin Änäri13:ssa? Ja ovatko rosterit viime kaudelta?
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Suokaa anteeksi, jos tätä on kysytty jo aikaisemmin, mutta en jaksanut selailla threadia kovin pitkälle.

Ovatko SM-Liigan joukkueet yhtä huonoja kuin Änäri13:ssa? Ja ovatko rosterit viime kaudelta?

Tän kaudet jengit, mutta ihan yhtä perseestä ne ovat kuin ennenkin. Tasaista massaa jokainen pelaaja, kenenkään taidot ei erotu.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Moro. Tarvisin EASHL-jengin. Oon paska pelaaja, ja jumiutunut maalivahdiks tässä versiossa. Lojaali jpoukkueelle kyllä, ja kaikkeni yreitän. Soitelkaa, tai jotai. -Seiska

Myös yv:t täällä taiu pleikalla otetaan huomioon.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Jotenkin hauska aina lukea kun jengi valittaa kuinka AI toistuvasti iskee osumia samalla kaavalla. Eikö sitä voi pelata pois? Itse ainakin asennoidun jokaiseen takaiskuun, että tuonkin olisin voinut pelata viisaammin. Jos vastustaja - AI tai Onlinessa - tekee samaa kuviota koko aika, niin sehän on vain helpompi puolustaa sitä vastaan. Toki itseäni tilastofriikkinä harmittaa suuresti se laukausten määrä vs AI. Yrittää antaa tilaa tulla ja laukoa kaukaa, niin silti laukaukset pelin jälkeen taso 25-12. Veskarin Torjunta% kannalta harmittava juttu, mutta mitäs sillenkään voi. Kaikkia pelejä ei voi voittaa. Toisinaan pomppii, toisinaan ei ja hyvä niin.
 

DefenceX

Jäsen
Toki itseäni tilastofriikkinä harmittaa suuresti se laukausten määrä vs AI. Yrittää antaa tilaa tulla ja laukoa kaukaa, niin silti laukaukset pelin jälkeen taso 25-12. Veskarin Torjunta% kannalta harmittava juttu, mutta mitäs sillenkään voi. Kaikkia pelejä ei voi voittaa. Toisinaan pomppii, toisinaan ei ja hyvä niin.
En tiedä mistä johtuu, mutta itselläni vetoja tulee vasustajalta varsin hyvin. Slaidereita on muutettu ja vaikeuasteena on se vaikein, sekä asetuksista pelivaikeus täysillä. Itselläni on nyt 36 peliä takana San Jose Sharksilla kautta ja Antti Niemi on pelannut 30 otteluja ja torjuntaprosentti on huikea 93,23 ja pmk 1,62 kakkosveskarina on Tim Thomas, jolla pelattuja pelejä 6 ja torjuntaprosentti 90,65 ja pmk 2,18.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Petrpuckilta tullut rosteripäivitys nro 1 ja jälleen on huippusettiä tarjolla!
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
En tiedä mistä johtuu, mutta itselläni vetoja tulee vasustajalta varsin hyvin. Slaidereita on muutettu ja vaikeuasteena on se vaikein, sekä asetuksista pelivaikeus täysillä. Itselläni on nyt 36 peliä takana San Jose Sharksilla kautta ja Antti Niemi on pelannut 30 otteluja ja torjuntaprosentti on huikea 93,23 ja pmk 1,62 kakkosveskarina on Tim Thomas, jolla pelattuja pelejä 6 ja torjuntaprosentti 90,65 ja pmk 2,18.

Oletko simuloinut pelejä? Simuloinneissa tietysti tulee normaalit vetomäärät, jolloin tuollaiset tilastot on normaaleja. Itse pelatuissa otteluissa veskarin yli 80% torjuntaprosentti on kova juttu yli 10:n pelatun pelin otannalla. Parannusta tähän on kuitenkin tullut ainakin onlinen puolella. Oma vetoprosentti oli NHL 09-12 aina siellä 30-35 hujakoilla (useiden sajoten pelien otannalla). Toisin sanottuna vastustajan maalivahdin torjuntaprosentit noin 65-70%. 13 ja 14 versioissa vetoprosentit on tippunut reilun 20:n tuntumaan. Samoin on käynyt muillekin.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Rekrytointi sallittu?

PS3 - EASHL - Silnivaly
(ovr 30-6-2)

Ainakin pakkiparin ja yhden hyökkääjän verran haussa lisäverta. Meitä on tällä hetkellä 5. Jokaiselta löytyy mikit.

Yhteyttä voit ottaa pleikalla(mielummin) tai täällä. Tänne jatkoaikaan et tarvitse tunnuksia liittyäksesi.

Silnivalyn EA:n kerhosivu täällä

t. Entso66(psn)
 

DefenceX

Jäsen
Oletko simuloinut pelejä? Simuloinneissa tietysti tulee normaalit vetomäärät, jolloin tuollaiset tilastot on normaaleja. Itse pelatuissa otteluissa veskarin yli 80% torjuntaprosentti on kova juttu yli 10:n pelatun pelin otannalla. Parannusta tähän on kuitenkin tullut ainakin onlinen puolella. Oma vetoprosentti oli NHL 09-12 aina siellä 30-35 hujakoilla (useiden sajoten pelien otannalla). Toisin sanottuna vastustajan maalivahdin torjuntaprosentit noin 65-70%. 13 ja 14 versioissa vetoprosentit on tippunut reilun 20:n tuntumaan. Samoin on käynyt muillekin.
Ainuttakaan peliä en ole simuloinut. Tämän takia itseäni auuresti ihmetyttääkin tuo uskomaton torjuntaprosentti Niemellä. Eikä kakkosveskari Thomasin torjuntaprosentti ole huono itse, kun kaikki pelit on tosiaan itse pelattuja.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
En tiedä mistä johtuu, mutta itselläni vetoja tulee vasustajalta varsin hyvin. Slaidereita on muutettu ja vaikeuasteena on se vaikein, sekä asetuksista pelivaikeus täysillä. Itselläni on nyt 36 peliä takana San Jose Sharksilla kautta ja Antti Niemi on pelannut 30 otteluja ja torjuntaprosentti on huikea 93,23 ja pmk 1,62 kakkosveskarina on Tim Thomas, jolla pelattuja pelejä 6 ja torjuntaprosentti 90,65 ja pmk 2,18.

Voitko kertoa mitä slaidereita oot muuttanut ja mihin suuntaan?
Vaikeustaso Superstar, pelityyli Hardcore Simulation ja tietokoneen vaikeustaso peliasetuksista 6/6 - on siis ne pohjasäädöt. Mitä siis oot muuttanut siihen?
Ja peliaika on 5min?
 

DefenceX

Jäsen
Voitko kertoa mitä slaidereita oot muuttanut ja mihin suuntaan?
Vaikeustaso Superstar, pelityyli Hardcore Simulation ja tietokoneen vaikeustaso peliasetuksista 6/6 - on siis ne pohjasäädöt. Mitä siis oot muuttanut siihen?
Ja peliaika on 5min?

Vaikeustaso Superstar, pelityyli omat, tietokoneen vaikeustaso 6/6 ja peliaika 6min. Eikös Hardcore Simulation nollaa itse muokatut sliderit ja ota käyttöön pelin omat mukamas realistisemmat asetukset? Itsellä kävi ainakin näin. Tällä hetkellä olen töissä, joten en pleikkarille pääse slidereita katsomaan, mutta voin laittaa ne tänne illemmalla.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Tällä hetkellä olen töissä, joten en pleikkarille pääse slidereita katsomaan, mutta voin laittaa ne tänne illemmalla.

Itseä myös kiinnostaisi nämä sliderit! Pikkuhiljaa ois tarkoitus alkaa pelaamaan Be a GM -moodia ja yhtään offline-peliä en ole vielä pelannut, joten mitään hajua ei ole millaiset sliderit sitä tulee väännettyä. Tavoitteenahan minulla on saada aikaan mahdollisimman realistinen pelikokemus, jossa tilastot vastaisivat oikeita pelejä. Eli vihaan pelejä joissa laukaukset menee tyyliin 10-8 ja peli päättyy 5-5. Vaan ennemmin haen pelejä jossa laukaukset menee 30-30 ja peli päättyy 3-3! Eli jos DefenceX:n sliderit auttaisivat pääsemään lähemmäs tätä kokemusta ni otan mielelläni käyttöön ja muokkaan vielä hieman omaan pelitapaan sopivammaksi.

Mites kokoonpanopäivitykset? Joko tullut EA:lta päivitystä, jossa kokoonpanot vastaavat samoja kuin änärijengit parhaillaan tuolla kauttaan aloittelevat. Ja onko Barkov ja muut rookiet vielä täys paskoja vai joko menneet arvot realistisempaan suuntaan?
 
Live the Life -on kyllä varsin pirteä uudistus vanhaan paskaan. Kortti nyt veteraani 2, ja täytyy sanoa, että onhan tuo varsin koukuttava pelimuoto. Mut varattiin 3. kierroksella (:D) Avalancheen, mutta johto päätti sitten vaihtaa seuran ykkösmaali- ja pistetykin johonkin hikiseen Flyersiin. No, pelaillaan sitten tää ja seuraava kausi loppuun ja kahtellaan sitten missä jatkan.

Ainoa miinus tuossa on se, että maalinteko on turhan helppoa. Viivalta lähes aina pakki lämää sen kiekon suoraan tai ohjurin kautta verkon perukoille..

Nyt takas hakkaan tattia.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Vaikeustaso Superstar, pelityyli omat, tietokoneen vaikeustaso 6/6 ja peliaika 6min. Eikös Hardcore Simulation nollaa itse muokatut sliderit ja ota käyttöön pelin omat mukamas realistisemmat asetukset? Itsellä kävi ainakin näin. Tällä hetkellä olen töissä, joten en pleikkarille pääse slidereita katsomaan, mutta voin laittaa ne tänne illemmalla.

Niinhän se nollaa, mutta tarkoitin vaan että pohjana olisi tuo Hardcore Simulation ja siihen päälle voisit kertoa mitä muutit. Tyyliin "rannelaukausten voimaa kaks pykälää pienemmäks" etc etc.

Onhan se tosiaan joo miellyttävämpää pelailla ja analysoida sitten realistisia tilastoja.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ilmeisesti tuolla HUTissa on aika helppo huijata itselleen kolikoita? Huvitti kun hain yhden päivän käsivammakuntoutusta, niin joku Good Night siellä otti muutaman sata tuhatta kolikkoa tällaisilla korteilla. Onkohan kyseessä ihan joku hakkerointi kun hinnat olivat 36000 per kortti, eikä vaikkapa miljoona yhdestä yksittäisestä kortista?
 

DefenceX

Jäsen
Perusasetukset

Vaikeustaso; Supertähti
Pelityyli; Omat

Yleiset

Ominaisuuksien vaikutus; 6/6
Väsyminen; 6/6
Palautuminen; 1/6
Loukkaantumisten määrä; 3/6
Kiekonhallinta; 2/6
Kiihdytysvauhti; 4/6
Mailan hajoamisen yleisyys; 2/6

Tekoäly

Luodut pelikuviot; Kyllä
Tietokoneen oppimiskyky; 6/6
Tietokoneen vaikeustaso; 6/6
Tietokoneen taktiikanvaihdot; 6/6
Pelaajan taktiikanvaihdot; 0/6
Tietokoneen aloitustaito; 4/6
Tappeluiden vaikeustaso; 4/6
Tietokoneen jäähyt; 6/6
Tietokonepelaajien jäähyt; 6/6

Syöttäminen

Syöttöapu; 3/6
Manuaaliset syötöt; Kyllä
Syöttöjen nopeus; 3/6
Vippaussyöttöjen nopeus; 3/6
Syöttötarkkuus; 3/6
Syöttöjen vastaanoton helppous; 2/6
Syötönkatkot; 4/6

Laukominen

Laukaisutarkkuus; 2/6
Laukausvoima; 3/6
Lämärin tarkkuus; 2/6
Lämärin voima; 4/6
Suorien laukausten tarkkuus; 2/6

Taklaaminen

Taklausapu; 0/6
Agresiivisuus; 6/6
Taklausvoima; 1/6
Mailan nostamisen teho; 3/6
Riistojen tehokkuus; 2/6

Maalivahdit

Maalivahdin syöttötaito; 5/6
Maalivahdin kiekonpeittoherkkyys; 2/6
Maalivahti ja maski; 3/6
Maalivahdin reaktionopeus; 4/6


Tilastoja Sharks kaudelta 2013-2014

Antti Niemi; 29 pelattua ottelua, pmk 1,54 ja torjuntaprosentti 93,24. Torjuntoja keskimäärin ottelussa 23,37

Tim Thomas; 5 pelattua ottelua, pmk 2,11 ja torjuntaprosentti 90,21. Torjuntoja ottelussa keskimäärin 19,20



Patrick Marleau; 32 pelattua ottelua, joukkueen paras maalintekijä 17 maalilla. Omaa myös parhaan laukausprosentin, joka on 20,73.

Joe Pavelski; 33 pelattua ottelua, joukkueen paras pistemies 12 maalilla ja 18 syötöllä.

Joe Thornton; 33 pelattua ottelua, joukkueen paras teholukema +23. Omaa myös joukkueen parhaan aloitusprosentin(yli 50 kertaa aloittaneet), joka on 62,61. Joukkueen ainoa pelaaja, jolla aloitusprosentti 50 tai yli.


Tilastot muistin väärin, mutta huikeat nuo maalivahtien tilastot ovat silti, sillä jokaisen pelin olen itse pelannut.
 

janbo

Jäsen
Ilmeisesti tuolla HUTissa on aika helppo huijata itselleen kolikoita? Huvitti kun hain yhden päivän käsivammakuntoutusta, niin joku Good Night siellä otti muutaman sata tuhatta kolikkoa tällaisilla korteilla. Onkohan kyseessä ihan joku hakkerointi kun hinnat olivat 36000 per kortti, eikä vaikkapa miljoona yhdestä yksittäisestä kortista?

Ei välttämättä ole mitään näin radikaalia. Pelaajien välillä ei voi siirtää suoraan kolikkoja, joten maksut/velat/almut pitää siirtää huutokaupan kautta. Toistaiseksi en ole vuosien varrella kuullut mistään varsinaisesta huijauskeinosta. Pelaamalla ei HUTissa "rikastu", se on selvää. Massit tehdään sääntelemättömässä uusliberalistisessa pörssissä.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Olis ihan järjettömän mukavaa, jos Live a Lifea voisi pelata enemmän kuin sen kaksi ottelua ilman, että tarvitsisi pelätä pelin jäätymistä Rewards -ruutuun. Kenelläkään muulla tätä ongelmaa? Vai onko oma Xbox vaan sanomassa itseään irti? Pikaisella googlauksella ongelmaa näyttää esiintyvän muillakin...

No, kai se on sitten alettava hinkkaamaan Online Pro'lla.
 

Teloch

Jäsen
Toistaiseksi en ole vuosien varrella kuullut mistään varsinaisesta huijauskeinosta.

Minä ainakin lasken huijaamiseksi monella accountilla pelaamisen. Saat vaikkapa Liiga-joukkueen täyteen -> 15k reward. Sitten siirtelet joka kortin halvalla kakkos-tilillesi -> 15k reward sille. Pronssi-soppari myyntiin 15k:lla ja kakkos-account ostaa -> 30k tienattu samasta jengistä. Siihen kun lisätään ties kuinka monella tilillä lappuja pyörittävät pelaajat, tuolla on aika reippaasti "liikaa" kiekkoja liikkeellä. Ja tämäkin on EA:n puolesta ihan sallittua.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Minä ainakin lasken huijaamiseksi monella accountilla pelaamisen. Saat vaikkapa Liiga-joukkueen täyteen -> 15k reward. Sitten siirtelet joka kortin halvalla kakkos-tilillesi -> 15k reward sille. Pronssi-soppari myyntiin 15k:lla ja kakkos-account ostaa -> 30k tienattu samasta jengistä. Siihen kun lisätään ties kuinka monella tilillä lappuja pyörittävät pelaajat, tuolla on aika reippaasti "liikaa" kiekkoja liikkeellä. Ja tämäkin on EA:n puolesta ihan sallittua.

Minua ei paskaakaan kiinnosta, millä tavalla muut jengit kerää kolikoita! Itse hankin kolikoita vain ja ainoastaan pelaamalla (en siis mitään osta halvalla-myy kalliilla -metodilla ym.), vaikka tiedän että se on tuskallisin ja hitain tapa. Noin 80 peliä HUT-joukkueella kasassa ja vieläkin joukkue koostuu pääosin 77-82 ovr änäripelaajista. Mutta siltikin pelimuoto koukuttaa ja tulee varmaan pelattua ne toisetki 80 peliä ennen kuin joukkue alkaa näyttämään siltä kuin haluaa. Pitkän työn jälkeen tuntuu paljon paremmalta kun oma dream team on kasassa.

Minua ei haittaa, että millä tavalla vastustajat ovat hankkineet neljä ykköskentällistä huipputähtiä, vaan keskityn omaan tekeemisen ja nauran vastustajalle kun löylytän heitä omalla jengilläni. Ja vastapainoksi toki heitän ohjaimen seinään ja suljen boksin, kun vastustaja nöyryyttää minua Sedineillä ja Malkineilla. Mutta aina tulee tartuttua uudestaan boksiin ja tie kohti dream teamin metsästystä jatkuu!

Tulikin pelihimo tämän viestin kirjotettuani! Back to Boksi ->
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Minua ei haittaa, että millä tavalla vastustajat ovat hankkineet neljä ykköskentällistä huipputähtiä, vaan keskityn omaan tekeemisen ja nauran vastustajalle kun löylytän heitä omalla jengilläni. Ja vastapainoksi toki heitän ohjaimen seinään ja suljen boksin, kun vastustaja nöyryyttää minua Sedineillä ja Malkineilla. Mutta aina tulee tartuttua uudestaan boksiin ja tie kohti dream teamin metsästystä jatkuu!

Jep ja tämähän siinä koukuttaa. Unelmajoukkueen kokoaminen ei tapahdu viikossa ja pelaamisessa on runsaasti haastetta.

Miten muuten on nuo pelaajamäärät eri konsoleilla? Jostain kuullut että Boxilla peli olisi "parempi". Onko näin? Ja näkyykö tämä pelaajamäärissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös