Vitutusketju

  • 10 563 472
  • 56 146

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tää kalja ei enää meinaa mennä päähän. 12 oon jo juonut ja vieläkin on se olo, ettei näin selvinpäin viitsi mennä nukkumaan.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei hitto tää kalja ei enää meinaa mennä päähän. 12 oon jo juonut ja vieläkin on se olo, ettei näin selvinpäin viitsi mennä nukkumaan.

Typerys, viina on keksitty siksi, ettei olutta tarvi litkiä. Osta viinaa. Parasta olisi tietenkin juoda laadukasta XO konjakkia tai parempaa, mutta arkena käy myös ihan jaloviina colalla tai jopa raakana.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Voi kyllä ihminen olla vaan tyhmä. Tai no sanotaanko näin, että jos ei virheistään opi niin se on kyllä silkkaa tyhmyyttä.

Raha ei tuo onnea, mutta siis vituttaa oma rahankäyttö. Perkele.
 

Alejandro

Jäsen
Ei ehkä ihan vituta, mutta ainakin ärsyttää.

Nimittäin tämä Haavisto-buumi. Ei siinä mitään, hieno mies ja olisi heti Niinistön jälkeen minun presidenttini. Minun papereissani kaksi parasta ehdokasta ovat nyt finaalissa. Kuitenkin tämä sopulimainen massahurmio ikäisteni keskuudessa pistää silmään. Kahden viikon kuluttua, ellei tapahdu todellista ANTIJYTKYÄ (hirveä sana), tämä on varmasti vielä kahta kauheampaa.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vanhan isäni joka ei ymmärrä tietokoneista mitään verkkopankkia olen hoitanut. Vitun vaikeaksi on mennyt, kun laskua yrittää maksaa avainluvun järjestysnumero menee isän kännykkään. Vittu nytkin se oli autolla liikkeellä kun soitin mikä numero on puhelimeen tullut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä maailman hölmöin juttu veikata pitkävedossa yhtä pienikertoimista joukkuetta isolla summalla. Kaksi kertaa olen nyt viikon sisällä tehnyt niin ja molemmilla kerroilla hävisin.

Siis koko illan kiertelin tarjousten perässä eri ruokakauppoja parin hassun euron takia ja nyt sit perkele syön tätä neljänkympin grillimakkaraa.

Ja vedon lyötyäni kiimassa varasin jo ensi maanantaille Tallinnan päiväristeilyn, jonka siis teen niillä voittorahoilla.

Joo ei taida pitkävedossa olla 14 päivän vaihto-/palautusoikeutta, vaikka vittu ei nää mitään alushousuja ole!
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa

entinen emäntä ja sen kyltymätön rahanhimo. Sai asua talossa 2,5v ilmaiseksi, lainat ja muut asumiskulut maksoin minä. Nyt pari vuotta eron jälkeen pitäisi sitten saada vielä vähän korvauksia lisää, kun oli kuulemma osallistunut talon remontointiin.

Ei ymmärrä järkipuhetta ja lakipykäliä näköjään, kun nyt tuli postissa juristin sovittelupyyntö. On saatana julkeaa esittää jotain "sovittelua" tilanteessa, jossa minä voisin olla se perijä. Ei tule onnistumaan, ei saatana.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
entinen emäntä ja sen kyltymätön rahanhimo. Sai asua talossa 2,5v ilmaiseksi, lainat ja muut asumiskulut maksoin minä. Nyt pari vuotta eron jälkeen pitäisi sitten saada vielä vähän korvauksia lisää, kun oli kuulemma osallistunut talon remontointiin.

Just. Jokunen vuosikymmen sitten sellainen muutaman kuukauden hoito pyysi bänien jälkeen meikäläiseltä rahaa sähköstä ja lämmöstä, kun olin siellä ollut jokusen yön. Ei irronnut, siis rahaa.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai mikä vituttaa? Jotkut janipetterit, jotka luulevat, että pipo on pipa. Siis mikä vitun pipa? No, ehkä se selviäisi, jos paistaisi pussillisen pakasteranskalaisia (kun muuta ruokaa ei osaa laittaa) ja söisi niitä pleikkaria pelatessaan pipo päässä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai mikä vituttaa? Jotkut janipetterit, jotka luulevat, että pipo on pipa. Siis mikä vitun pipa? No, ehkä se selviäisi, jos paistaisi pussillisen pakasteranskalaisia (kun muuta ruokaa ei osaa laittaa) ja söisi niitä pleikkaria pelatessaan pipo päässä.
Heh, kyllä minä muutakin ruokaa osaan laittaa mutta nyt olin vaan pitkän päivän jälkeen ei jaksanut. Ja pleikkarikin, eli siis pleikka, on rikki. Vitutusketjun kamaa, ja täällähän me ollaankin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa kun JA on välillä jumissa tämän saatanan presidenttiväännön takia.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Huomasimpa sitten eilen että In Flames esiintyy Lutakossa 30.4 ja keikka on loppuunmyyty. Vituttaa kuin pientä oravaa kun on jäänyt asia kokonaan huomaamatta. Joo eihän se olis ku Flames ja Lutakossa! Tulee varmasti tiukka setti
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomasimpa sitten eilen että In Flames esiintyy Lutakossa 30.4 ja keikka on loppuunmyyty. Vituttaa kuin pientä oravaa kun on jäänyt asia kokonaan huomaamatta. Joo eihän se olis ku Flames ja Lutakossa! Tulee varmasti tiukka setti

Tulisi, jos soittaisivat vanhaa materiaalia edes muutaman biisin verran enemmän. Ei se Only For The Weak kesää tee, ja suurin osa setistä on tuota emomongerrusta (I Feel Like Shit, But At Least I Feel Something!).

In Flames oli livenä huomion arvoinen viimeksi kymmenisen vuotta sitten. Tosin uusi levy oli kyllä jo askel parempaan, ja sen biisejä olisi kyllä ihan mukava livenä kuulla.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Huomasimpa sitten eilen että In Flames esiintyy Lutakossa 30.4 ja keikka on loppuunmyyty. Vituttaa kuin pientä oravaa kun on jäänyt asia kokonaan huomaamatta. Joo eihän se olis ku Flames ja Lutakossa! Tulee varmasti tiukka setti

Kuukausi sitten huomasin Lutakon/Jelmun sivuilta, että In Flames on tulossa ja oli jo silloin myyty loppuun, ettei ollu ainakaa ihan pienestä kiinni sulla tuo lippujen saanti. Tuskin paljoa lohduttaa kuitenkaan. Tuolla Jelmun sivuilla lukee "Jelmun jäsen voi myös varata itselleen lipun ovelle sellaisena iltana kun ennakkoliput on loppuunmyyty", mutta en tiedä miten tässä tapauksessa kun lippuja ei jätetä ovelle ollenkaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Huomasimpa sitten eilen että In Flames esiintyy Lutakossa 30.4 ja keikka on loppuunmyyty. Vituttaa kuin pientä oravaa kun on jäänyt asia kokonaan huomaamatta. Joo eihän se olis ku Flames ja Lutakossa! Tulee varmasti tiukka setti

Tiketillä (?) oli loppuunmyyty sillä hetkellä, kun tuli myyntiin. Soitin samalla hetkellä kun kello vaihtui myynninaloitusaikaan. Jelmun sivuilla lippuja sai parikymmentäminuuttia pidempään. Itse jouduin tyytymään Pakkahuoneen keikkaan, mutta onneksi sain peruutuslipun tuossa joku aika sitten Lutakkoon ja pääsen viettämään vappua Jyväskylään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa olla koko ajan näin hyvällä tuulella. Ihan homoa. Kun ei ole kuukauteen ryypännyt, röökannut, eikä roskaruoannut, niin jotenkin se tuo kehon solutaso muuttuu. Tänäänkin kun söin lounaalla lohta, vähän kanaa, raejuustoa, porkkanaraastetta, sipulia, kananmunan ja fetajuustoa, niin sen jälkeen meinasi naurattaa siinä ruuan jälkeistä kahvia juodessani. Tuli niin hyvä tunnelma, niin piti ihan pidätellä, ettei vähintäänkin hymyile siinä ihan itsekseen. Käsi piti laittaa suun eteen, ihan varmuuden vuoksi.

Kohta varmaan kaivelen Youtubesta vanhoja Biisikärpänen-ohjelmia ja lauleskelen niiden tahtiin itsekseni.

Voi saatanan saatana.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa olla koko ajan näin hyvällä tuulella. Ihan homoa. Kun ei ole kuukauteen ryypännyt, röökannut, eikä roskaruoannut, niin jotenkin se tuo kehon solutaso muuttuu.
Se olisi varmaan mukavampi tunne tulla töihin krapulassa ja kaikki rahat ryypänneenä. Vielä parempi tunne olisi tulla töihin kännissä ja saada potkut. Sitten sitä olisi kotonaan vittuuntunut, krapulassa, morkkiksessa ja rahattomana. Kaverien kanssa olisi välit poikki, kun kännissä tuli liikaa rellestettyä, virkavalta olisi kimpussa ja sukulaiset häpeäisivät. Terveyskään ei kärsi juomattomuudesta. Ajattele, mistä kaikesta jäät paitsi, kun et ole ryypännyt!
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa olla koko ajan näin hyvällä tuulella.

Sama vitutuksen aihe munla! Heräsin tänä aamuna peräti iloisena, viimeksi heräsin aikuisten oikeasti hyvällä tuulella vissiin vuonna - hetki pieni - 2008. Ja tämä hyvä tuuli on saavutettu myösi päihteettömällä elämällä, mutta varsinkin sydänsurujen helpottamisella.

Mikä saatana on kun ei aharista! D:
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
meinasi naurattaa siinä ruuan jälkeistä kahvia juodessani. Tuli niin hyvä tunnelma, niin piti ihan pidätellä, ettei vähintäänkin hymyile siinä ihan itsekseen. Käsi piti laittaa suun eteen, ihan varmuuden vuoksi.
Hyvä että tajusit. Hymyilevä suomalainen mieshän on vähintään homo tai jotain muuta yhtä epäilyttävää. Vain hullut taikka juopot nauravat ja itkevät, muut ei. (Ismo Alanko)

Minua vituttaa vaihteeksi talvi ja pakkanen. Enkä hymyile.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös