Lemon party!
Mitä vittua. Minäkin kävin tuolla la-iltana puoli seitsemästä puoli yhdeksään olin. Sen jälkeen menin Oulun baareihin kännäämään. Erittäin vaikuttava tapahtuma se Lumijoen. Jos Suomeen tulee joskus sotatila, niin ehdotan, että lestadiolaiset hoitavat muonituslogistisen puolen ja paljon muutakin organisatorista puolta voisivat harjoittaa. Kivasti lapsityövoimaakin olivat osanneet valjastaa. Lohikeittokin maksoi vain 3 euroa, pitihän se ostaa. Se taustalla kuulunut virrenveisu hieman häiritsi mutta muuten oli ihan kivaa. Tein yhden iskuyrityksenkin mutta se ei tuottanut tulosta! Olo oli kyllä kuin olisin ollut reptiliaanien joukossa olisin ollut, että milloin ne huomaavat minut, soihtujen kanssa sitten tulisivat perässäni ja minä juoksisin pelloilla kohti iltaruskoa!Tulipa käytyä Lumijoella katsastamassa Suviseurojen leirintäalueet.
Vakooja! Rienaaja! Vääräuskoinen! Roviolle! Leijonille!Olo oli kyllä kuin olisin ollut reptiliaanien joukossa olisin ollut, että milloin ne huomaavat minut, soihtujen kanssa sitten tulisivat perässäni ja minä juoksisin pelloilla kohti iltaruskoa!
Mitä vittua. Minäkin kävin tuolla la-iltana puoli seitsemästä puoli yhdeksään olin. Sen jälkeen menin Oulun baareihin kännäämään. Erittäin vaikuttava tapahtuma se Lumijoen. Jos Suomeen tulee joskus sotatila, niin ehdotan, että lestadiolaiset hoitavat muonituslogistisen puolen...
Enpä olisi kyllä uskonut että Jatkoajan kirjoittajat olisivat sukupuolineutraalin avioliiton kohdalla selvästi liberaalimpia kuin muu väestö.
"Lejno" tarkoittaa tsekin kielessä paskaa. Äännetään "leino".
Mikä on kirkasta ja haisee pahalle? Kirkan leino.
Ja on se kumma, kun nykyaikana (tänään) jo liputetaankin paskan kunniaksi.
Enpä olisi kyllä uskonut että Jatkoajan kirjoittajat olisivat sukupuolineutraalin avioliiton kohdalla selvästi liberaalimpia kuin muu väestö.
Jatkoajassa on maamme älyllinen kerma.
Suvaitsevaisuus johtaa pitemmän päälle siihen, että joutuu jyrätyksi. Jos se on sivistynyttä niin sitten kai on.Sivistyneisyys kulkee usein käsi kädessä suvaitsevaisuuden kanssa.
Näkyy tuo homoketjukin olevan suosiossa päivästä toiseen. Mutta missä Jatkoajan rekkakuskilesbot, eläimiinsekaantujat ja nekrofiilit piileskelevät?!?! Tulkaas kaapista ulos nyt!Tai sitten Jatkoajassa on seksuaaliset vähemmistöt enemmistönä.
eläimiinsekaantujat...