Naisasiat

  • 7 504 444
  • 26 557

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tarkoitin tuolla auton ajamisella sitä, että perusasia sekin on, ja jos ei osaa edes perusasioita, niin naisten mielenkiintoakaan on aika turhaa liiemmälti odottaa. Tuo autolla ajaminen nyt ei todellakaan ole ainoa asia, mikä tuottaa vaikeuksia. Ja kun kuitenkin etsin tietynlaisia naisia, niin eivätpä ne meikäläisen tasoisista miehistä kiinnostunut ole. Jotain pitäisi antaa takaisinkin, niin siinähän sitä on.

Kyse kuitenkin kun on siitä, että etsin täysin eri tyyppisiä naisia kuin mitä itse olen. Fiksuja, kauniita, jne. Siis en ole millään lailla kiinnostunut naisista, jotka ovat samanlaisia kuin itse olen. Nimenomaan päinvastaisia etsin. Tietysti hankalaa on, kun ei saa edes kaltaisiaan, mutta itsellä ei vain ole mitään mielenkiintoa sellaisia kohtaan. Ehkä kaveripiireihin, mutta ei millään muotoa mihinkään enempään.

Vaikka jonkun terapian aloittaisinkin, niin tilannetta se ei muuttaisi siihen tilanteeseen, mihin itse haluan päästä. Se on tällä hetkellä täysin mahdotonta. Laatunaisia minulla ei tule koskaan riittämään, fiksuutta on erittäin vaikeaa enää parantaa haluamalleni tasolle, ulkonäköäni en voi enää muuttaa, se naama on mikä on, jne. Kaikkea sitä mitä haluan, ei vain yksinkertaisesti voi terapiassa parantaa.

Olen sitten ennemmin tällainen keskeneräinen kuin aloitan minkään terapiasession. Pienellä paikkakunnalla asuessa yksi kun saa tietää, niin sen jälkeen sen tietävät kaikki. Ja se on sitten sitä kautta menoa.

Terapia onnistuisi itseltä esim. siinä tapauksessa, että olisin ollut tyyliin Afganistanin sotaoperaatiossa ja olisi vaikka sotatraumoja. Ollut kovia taisteluita, jne. Silloin ei haittaisi yhtään vaikka kaikki ihmiset tietäisivät terapiastani. Koska terapiaan menemisessä taustalla on ollut jotain kovaa tekemistä. Ja sotajutut ovat aika kovia juttuja. Itsetunto on saattanut mennä, jne. Siinä vaiheessa hyväksyisin tuon terapian. Mutta tässä vaiheessa, kun ei vielä mitään kunnon juttuja ole saanut aikaiseksi, niin tulisi vain ja ainoastaan heikko olo.

Tai vaikka olisi kova raskaan sarjan nyrkkeilijä, joka vaikka avoimesti myöntäisi käyvänsä terapiassa. Taustalla on kuitenkin nyrkkeilyhistoriaa ja tätä taustaa vasten itsekin voisin terapiassa käydä. Ei ole pelkkä heikon ihmisen uhriolo. Ihmiset ja kaikki kyllä esim. noissa kahdessa tapauksessa ymmärtäisivät paremmin terapian syyt. Eikä tarvitsisi hävetä.

Mutta eiköhän tämä nyt ollut tässä. Turhaa jankkaamista vain, eikä se oikein johda mihinkään. Kiitoksia kuitenkin kaikille vastanneille ja hyvää loppuvuoden jatkoa!!!
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Onnistuu siten, että ensin ne laatunaiset ja sitten kun aika on lapselle, niin sitten se.

Tuosta salilla treenaamisesta sen verran, että itse olen reenannut nyt 3,5 vuoden ajan aina 3 kertaa viikossa ja esim. penkkipunnerrus on 70 kiloa.

Otetaan nyt pari irrallista lausetta, mutta eiköhän nyt olis aika lopettaa tän trollin jauhaminen tähän.

Jos homma olisi niinkuin asiansa täällä esittää, niin siihen seuraavaa:
Lärvisi ei täällä komistu, pillua et tule täältä saamaan ja neuvot on nyt useampaan kertaan annettu.

Samaa mieltä olen monen kirjoittajan mainitsemasta asiasta eli noin idiootiksi itseään kutsuva kundi ei pystyisi millään näin puhtaan sekä osaltaan analyyttisen ja jäsennellyn tekstin tuottamiseen. Ja tämä ei nyt tarkoita näitä kahta lainattua lausetta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
HIFK tarvitsee nyt jotain piristystä. Itsellä tuntui vielä 2kk sitten myös siltä että olen luuseri ja mikään ei onnistu ja kenellekään ei kelpaa. Sitten lopulta sain viikossa aikaiseksi laittaa muutamia pahasti roikkuvia asioita kuntoon ja vähän tuon jälkeen hain uutta opiskelupaikkaa toiselta paikkakunnalta. Olo parani noin kuukaudessa todella paljon, eikä enää jaksa itsesäälissä rypeä. Tietysti hommaa on edelleen itsetunnon kuntoonpistämisen kanssa, mutta enää asiat ei tunnu toivottomilta.

Tsemppiä HIFK:lle, hyvä että edes täällä asioita purkaa, jos ei uskalla/tahdo lääkärille tai kenellekään muulle asioista puhua. Itse tosiaan ilman lääkäriä pääsin pahimman yli jollain ihmeen ilveellä, mutta en kyllä suosittele kenellekään sen yrittämistä. kauan sitä tuli istekin siinä itsesäälissä kieriskeltyä....
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyse kuitenkin kun on siitä, että etsin täysin eri tyyppisiä naisia kuin mitä itse olen. Fiksuja, kauniita, jne. Siis en ole millään lailla kiinnostunut naisista, jotka ovat samanlaisia kuin itse olen. Nimenomaan päinvastaisia etsin. Tietysti hankalaa on, kun ei saa edes kaltaisiaan, mutta itsellä ei vain ole mitään mielenkiintoa sellaisia kohtaan. Ehkä kaveripiireihin, mutta ei millään muotoa mihinkään enempään.

Tuntuu siis siltä, että ongelman ydin ei suinkaan olisi itsetunto vaan se, että arvostat ehkä liikaa ulkoisia ominaisuuksia ja "menestystä".

Eli et varsinaisesti etsi rakkautta ja kumppanuutta, vaan kaunista ja fiksua naista? Mutta miksi? Kauneuden ja fiksuuden takia, jotta muut arvostaisivat sinua sen takia että sinulla on kaunis ja fiksu tyttöystävä?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se on kieltämättä hivenen mutkikasta jos on todella tarkat raamit naiselle, millainen tämän tulee olla ja ennen kaikkea miltä näyttää. Varsinkin siinä kohtaa homma kusee jos oma ulkomuoto nyt ei ole mallia "adonis" ja varsinkaan itsetunto ei ole erityisen vahva. Tällöin voi todellakin jäädä se luu käteen.

Tietenkään keneltäkään ei voi vaatia, että tarkistaa sen riman korkeuden ja tyytyy ns. vähempään tai kunhan vaan johonkin, mutta tietyissä olosuhteissa suosittelisin kuitenkin sitä asiaa pohtimaan ja ajattelemaan, että painottaako liikaa tiettyjä asioita ja todellisuudenkuva on hämärtynyt.

Itselleni nyt kelpaa ns. perusnätti viehättävä nainen, mitään klassisia kaunottaria tai uskomattomia päänkääntäjiä en kaipaa. Toki en valita jos sellainen napsahtaa kohdalle, mutta oma kauneuskäsitys nyt on muutenkin sellainen, että persoonallisemmat tapaukset yleensä iskee eniten. Lisäksi jo mainitsemani samanlaiset elämänarvot ja intressit painaa vaakakupissa aika tavalla kun mietitään lähempää tutustumista. Homma nyt yleensä kaatuu aika alkuvaiheessa jos mitään luontevaa keskustelua ei synny. Sama se miten kaunis tipu, ainakin itse kyllästyn nopeasti jos kommunikointi ei pelaa.

Tietenkään ei voida yleistää, että kaunis nainen haluaa vain komean miehen ja ajattelee pinnallisesti. Olen kuitenkin ollut usein huomaavinani, että monet miehet vähän epätoivoisestikin juuri hakee seuraa sellaisista näyttävistä vosuista jotka ymmärtää kyllä oman markkina-arvonsa ja hakee jotain ihan tiettyä. Eli heillä on selkeät kriteerit millainen mies kelpaa.

Liian moni siis hakkaa päätänsä seinään ihan vääränlaisten ja itselleen sopimattomien naistyyppien kanssa. Nimimerkki Gentleman tuossa on sillä tapaa mielestäni aika hemmetin hyvin oivaltanut asian, eli moni hakee jotain "edustustyttöystävää", joka on kuin joku palkintopokaali millä voi kavereille cruisailla ja saada kunnioitusta. Lisäksi omat sormensa sopassa on varmaan myös sillä, että mediassa ja viihteessä jotenkin syötetään käsitystä millainen on seksikäs, täydellinen ja kaikin puolin tavoiteltava nainen. Mieli sitten alkaa orientoitumaan näihin stereotypioihin ja valkkaa niitä syötettyjä ulkonäkösignaaleja ympärillä olevista tapauksista. Eräänlaista aivopesua kauneuskäsitysten suhteen. Tätäkin olen havainnut kyllä monissa tapauksissa ja se tuntuu usein ajavan miehiä jonkinlaiseen epätoivoon, kun haaveillaan turhankin fantasiamaisista neitokaisista.

Itse olen ainakin ulkoisesti kaikin puolin ihan tavisjätkä ja ajattelen pelkistetysti ihan niin, että tälläiselle tavisjätkälle kelpaa söötti tavismimmi, jolla on jotakuinkin samanlainen "sielunelämä".
 

Andrew

Jäsen
Ihmetyttää nimimerkki HIFK nämä alituiset viittaukset ulkonäön korostukseen onnellisuudessa. Totuus on, että me kaikki ollaan enemmän tai vähemmän pinnallisia ja ulkonäkökin merkkaa mutta katsopas joskus katukuvassa käveleviä pareja, varsinkin kesällä huomaat yhden asian...

Näet komeita miehiä kävelemässä tavallisten naisen kanssa ja kauniita naisia kävelemässä tavallisten miesten kanssa. Miksi näin?! Koska kukaan älykäs mies ei jaksa katsella mitään Seitsemän Päivää lehteä lukevaa bimboa, samoin kuin kukaan älykäs nainen ei jaksa katsella mitään 0 älykkyystason omistavaa komeaa bodaria!

Kuten Mika Waltari kirjoitti Sinuhe Egyptiläisessä, että voit kiertää maailman mutta tulet siihen tulokseen, että ne tavalliset naapurintytöt on kuitenkin parhaita. Sitä on vaan itse niin sokea näkemään asiaa ennenkuin on vanhempi ja kokeneempi.
 

scholl

Jäsen
Tuntuu siis siltä, että ongelman ydin ei suinkaan olisi itsetunto vaan se, että arvostat ehkä liikaa ulkoisia ominaisuuksia ja "menestystä".

Eli et varsinaisesti etsi rakkautta ja kumppanuutta, vaan kaunista ja fiksua naista? Mutta miksi? Kauneuden ja fiksuuden takia, jotta muut arvostaisivat sinua sen takia että sinulla on kaunis ja fiksu tyttöystävä?

Jos jätetään HIFK pois, joka väittää, ettei ole itse fiksu ja puhutaan muista ihmisistä niin miksi fiksut, hyvännäköiset miehet tyytyvät naisiin, jotka eivät ole fiksuja, hyvännäköisiä, hyviä tyyppejä, vaan tylsiä ja rumia otuksia, jotka pakottavat miehet nysväämään kaiken ajan tylsistyneinä kotona? Suosittelen jokaista katsomaan kavereitaan niin eikös siellä jokaisella ole juuri sellainen ruma ja tylsä, ei erityisen älykäs nainen. Suomessa on vallalla sellainen kultti, että pitää tyytyä mihin vain ja sen jälkeen suostutaan mihin vain.

On kyllä tarvetta paikalliselle no ma'am -jaostolle. Joskus sitä voi oikein pahoin, kun katsoo minkälaisia jokinorsuja tuolla liikkuu vapaana.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos jätetään HIFK pois, joka väittää, ettei ole itse fiksu ja puhutaan muista ihmisistä niin miksi fiksut, hyvännäköiset miehet tyytyvät naisiin, jotka eivät ole fiksuja, hyvännäköisiä, hyviä tyyppejä, vaan tylsiä ja rumia otuksia, jotka pakottavat miehet nysväämään kaiken ajan tylsistyneinä kotona? Suosittelen jokaista katsomaan kavereitaan niin eikös siellä jokaisella ole juuri sellainen ruma ja tylsä, ei erityisen älykäs nainen. Suomessa on vallalla sellainen kultti, että pitää tyytyä mihin vain ja sen jälkeen suostutaan mihin vain.

Kyse on toki siitä mitä kukin tavoittelee, omasta puolestani voin sanoa, että pidän itseäni fiksuna, ja jos näkisin edes hieman vaivaa ulkomuotoni eteen, niin jossain määrin hyvännäköisenä. Mutta ennen kaikkea hyvänä tyyppinä.

Ja naiseni ovat olleet kaikkea muuta kuin tylsiä, en sanoisi ketään heistä rumaksikaan. Entistä vaimoani lukuun ottamatta he ovat myös olleet "hyviä tyyppejä". Fiksumpia olisivat kaikki kyllä voineet olla, mutta eivätpähän ole edes ehdottaneet minulle kotona nysväämistä. Edustustyttöystävää en itse missään nimessä tarvitse, vaan sellaisen jonka kanssa on hyvä olla kotona.

Onhan niitä sellaisiakin pareja tuttavapiirissä, joissa kuvaamaasi toimintaa tapahtuu, eli nainen on ottanut ohjat elämästä. Joissain tapauksissa se on jopa ollut parempi vaihtoehto, vaikkei itselleni voisikaan toimia. Aina kun olen naiselle antanut vastuuta ja osoittanut luottamusta asioiden hoidossa, olen joutunut pettymään. Silti tiedän olevan, jopa tunnen naisia, jotka pystyvät asioita ihan oikeasti hyvin hoitamaan.

Olenko nyt sitten tyytynyt vähempään kuin mitä olisi tarjolla? Riippuu tietysti painotuksista, varmasti kauniimman tai fiksummankin, menestyvämmänkin. Mutta entä minulle sopivamman, paremman tyypin, jonkun jonka kanssa minun olisi parempi kasvaa ihmisenä ja voida paremmin? En tiedä.

Entä jos sellainen osuisi ns. kohdalle? Miettisinkö oman tilanteeni "parantamista" vai kokonaisuutta nykyisen suhteen toisen osapuolen kannalta? Melko varmasti.

Mutta joka tapauksessa, jokaisen on toki hyvä itse miettiä mihin suostuu/alistuu ja minkä vuoksi. Niin miesten kuin naistenkin, parisuhteessa ja elämässä muutenkin.

On kyllä tarvetta paikalliselle no ma'am -jaostolle. Joskus sitä voi oikein pahoin, kun katsoo minkälaisia jokinorsuja tuolla liikkuu vapaana.

Meidän on kuitenkin muistettava, että jos vaadimme muilta on meidän myös itse oltava valmiit samaan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Jos jätetään HIFK pois, joka väittää, ettei ole itse fiksu ja puhutaan muista ihmisistä niin miksi fiksut, hyvännäköiset miehet tyytyvät naisiin, jotka eivät ole fiksuja, hyvännäköisiä, hyviä tyyppejä, vaan tylsiä ja rumia otuksia, jotka pakottavat miehet nysväämään kaiken ajan tylsistyneinä kotona? Suosittelen jokaista katsomaan kavereitaan niin eikös siellä jokaisella ole juuri sellainen ruma ja tylsä, ei erityisen älykäs nainen. Suomessa on vallalla sellainen kultti, että pitää tyytyä mihin vain ja sen jälkeen suostutaan mihin vain.

Tässä on totuuden siemen. Tämä ei koske vain miehiä, vaan myös yhtä lailla liian monet naiset tyytyvät parisuhteeseen, missä ei objektiivisesti tarkasteltuna ole mitään hyvää. Eli jämähdetään yhteen vaikka sen nuoruusvuosien tyttöystävän kanssa, tehdään pari lasta ja sitten ollaan siinä. Joskus keski-ikäisinä sitten huomataan, että pariskunnalla ei olekaan mitään yhteistä, kun ollaan 15-20 vuotta saatu rauhassa kasvaa eri suuntiin saman katon alla. Ja samalla voi olla niin, että kumpikaan ei ole onnellinen, koska on joutunut tekemään suhteen takia niin paljon kompromisseja ja luopumaan niin monista asioista.

Hyvässä suhteessa puolisot auttavat toinen toistaan tekemään asioita, joita haluavat tehdä - ja haaveista ja tavoitteista tulee myös yhteisiä. Hyvä suhde siis pikemminkin avaa mahdollisuuksia, kun taas huono suhde sulkee niitä, kun osapuolet joutuvat suhteen takia luopumaan asioista ja pahimmassa tapauksessa olemaan jotain muuta kuin mitä todella ovat.

Tähän vielä loppukevennykseksi Ihmebantun pätkä kauneusihanteesta, jossa huumorin alla on myös totuuden siemen: http://www.youtube.com/watch?v=yuS6wYO4ocU
 

scholl

Jäsen
Tässä on totuuden siemen. Tämä ei koske vain miehiä, vaan myös yhtä lailla liian monet naiset tyytyvät parisuhteeseen, missä ei objektiivisesti tarkasteltuna ole mitään hyvää. Eli jämähdetään yhteen vaikka sen nuoruusvuosien tyttöystävän kanssa

Niin tai valitaan alunperin väärin. Jos valitsee oikein niin ei tarvitse vaihtaa, mutta moni ei ole valmis haastattelemaan kunnolla, jotta pääsisi selville, mitä tulee seuraavien vuosikymmenten aikana tapahtumaan. Sitten ihmisille tulee joku kummallinen kiire. Jos ei löydy kunnollista niin ottavat ensimmäisen vastaantulijan. Se kertoo kyllä Neuvostoliiton läheisyydestä. Täällä oli niin huono valikoima tavaroitakin, joten oli pakko ostaa sellainen takki, mitä satuttiin myymään. Vieläkin Suomessa on kaupoissa huonommin tavaraa kuin vaikkapa Ruotsissa. Se heijastuu näihin naisasioihin.

Gentleman kirjoitti:
Meidän on kuitenkin muistettava, että jos vaadimme muilta on meidän myös itse oltava valmiit samaan.

Oon valmis kilpailemaan naisen kanssa melkein missä vain. Vaikka juoksemaan kilpaa hänen kanssaan tarvittaessa kaikilla matkoilla 5-100km. Voin myös kilpailla muissa urheilulajeissa, älykkyyosamäärämittauksissa ja ihan millä rintamalla vaan.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niin tai valitaan alunperin väärin. Jos valitsee oikein niin ei tarvitse vaihtaa, mutta moni ei ole valmis haastattelemaan kunnolla, jotta pääsisi selville, mitä tulee seuraavien vuosikymmenten aikana tapahtumaan. Sitten ihmisille tulee joku kummallinen kiire. Jos ei löydy kunnollista niin ottavat ensimmäisen vastaantulijan. Se kertoo kyllä Neuvostoliiton läheisyydestä. Täällä oli niin huono valikoima tavaroitakin, joten oli pakko ostaa sellainen takki, mitä satuttiin myymään. Vieläkin Suomessa on kaupoissa huonommin tavaraa kuin vaikkapa Ruotsissa. Se heijastuu näihin naisasioihin.

Tuo on toki myös totta, ja moni haluaa "helpon" parisuhteen johon sitten jäädään kun ei ole rohkeutta tavoitella enempää. Liekö jonkinlainen velvollisuudentunnon ja pelkuruuden yhdistelmä, että pitää kiinni siitä mitä on.

Oon valmis kilpailemaan naisen kanssa melkein missä vain. Vaikka juoksemaan kilpaa hänen kanssaan tarvittaessa kaikilla matkoilla 5-100km. Voin myös kilpailla muissa urheilulajeissa, älykkyyosamäärämittauksissa ja ihan millä rintamalla vaan.

Sitä en lainkaan epäile, harvalla muulla vaan on sama ihailtava valmius. Moni vähemmän kilpailukykyinen yksilö edellyttää vain toiselta osapuolelta huippusuorituksia ilman vastinetta. Ja sitä minä jaksan ihmetellä.
 

scholl

Jäsen
Moni vähemmän kilpailukykyinen yksilö edellyttää vain toiselta osapuolelta huippusuorituksia ilman vastinetta. Ja sitä minä jaksan ihmetellä.

Niinkuin moni nainen edellyttää, että mies tienaisi hyvin, mutta itse tienaa huonosti. Sitä minä ihmettelen. On ensiarvoisen tärkeää olla tekemisissä naisen kanssa, jolla on potentiaalia ansaita hyvin. Siis nimenomaan potentiaalia, koska esim. opiskeluaikana voi ansaita huonommin ja jossain vaiheessa nainenkin voi investoida tulevaisuuteen. Suurin vika on se, että katsoo, millainen nainen on juuri nyt. Pitää katsoa, mikä on se tulevaisuuden ennuste.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niinkuin moni nainen edellyttää, että mies tienaisi hyvin, mutta itse tienaa huonosti. Sitä minä ihmettelen.

Nimenomaan. Ehkä se vielä menisi, että ei ansaitse hyvin, mutta että odottaa hyvin ansaitsevan maksavan koko lailla kaiken, koska tämä "ansaitsee hyvin". Siinä on selkeä syy miksi sana on ansaita

On ensiarvoisen tärkeää olla tekemisissä naisen kanssa, jolla on potentiaalia ansaita hyvin. Siis nimenomaan potentiaalia, koska esim. opiskeluaikana voi ansaita huonommin ja jossain vaiheessa nainenkin voi investoida tulevaisuuteen. Suurin vika on se, että katsoo, millainen nainen on juuri nyt. Pitää katsoa, mikä on se tulevaisuuden ennuste.

Tämä menee jollain tapaa jo askeleen yli, mutta on toki hyvä pitää mielessä juuri tulevaisuudennäkymät jotta tiedetään mitkä tavoitteet ovat tavoiteltavissa ja mitkä eivät.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oon valmis kilpailemaan naisen kanssa melkein missä vain. Vaikka juoksemaan kilpaa hänen kanssaan tarvittaessa kaikilla matkoilla 5-100km. Voin myös kilpailla muissa urheilulajeissa, älykkyyosamäärämittauksissa ja ihan millä rintamalla vaan.
Miten tuo nyt pitää tulkita? Jos nainen häviää sinulle niin hylkäätkö hänet sitten ns.venäläismallisena luuserina vai saako nainen hävitä skaban sinua vastaan? Ja jos nainen voittaa sinut esim. 100 km:n juoksussa niin onko hän sitten sinulle tarpeeksi hyvä?

Terveisin koo
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos scholl häviää jollekin naiselle juoksussa, niin silloinhan loogisesti päätellen scholl on luuseri.

Joku kenialainen tai etiopialainen luunahkakontrabasso. Siinä schollin ihannenaiseke.

Päätelmiä tässä vain.

Tai jos arjalainen pitää olla, niin ehdottomasti Annemari Sandell-Hyvärinen. Oli jo 1993 MM-kisoissa, 16-vuotiaana. 19-vuotiaana vitonen alle vartin. Sitä 19-vuotiaiden SE:tä ei muuten rikota ikinä. Siis ainakaan ennen vuotta 2100.
 
missäs Jomppa Koo nyt on? Lähtikö se joku muija Jomppa Koon kanssa ulos? Eronahan on se, että HIFK on yleisesti säälittävä, kun taas JK keskittyi siihen yhteen, joka ei noussut.

Täällä olen, mitä asiaa? Tarkoitatko sitä muijaa, josta jauhoin täällä pitkät ajat? Ei lähtenyt.

Hienosti on naisasiat. Se oli vitsi.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Onhan tietysti oma ajattelu tässä tapauksessa aika mustavalkoista, mutta yritän tarkoittaa sellaista "yleistä" tasoa.

Itselle myös kelpaisi sellainen perusnätti viehättävä nainen, jolla myös sitä fiksuuttakin olisi. Mutta juuri tuollaiset tajuavat kiertää itseni kaukaa. Ja sitten jäljelle tosiaankin jää juuri ne naiset joilla ylipäätäänkin on vaikeaa löytää miestä. Sekin on aika karu homma, että tietyt naisetkin vain jäävät jalkoihin miesmarkkinoilla. Jonkun miehen sitten ehkä aikanaan saavatkin, mutta vastaako taas sitä mitä haluaa. Ei välttämättä läheskään aina. Tietyt naisetkin ovat sellaisia, jotka sitä miesseuraa vain saavat. Kauneus, fiksuus, yms. samassa paketissa, niin saa rumempia potkia pois.

Tämä niinkuin yleisesti. Vähän kuin karkkikippo jossain juhlissa, aina jäljelle jää ne tietyt samat karkit. Parhaat on vain viety. Okei, noita kahta nyt ei oikein voi verrata toisiinsa, mutta aika lailla samaan tyyliin menee molemmat hommat.

Ja tuo punttisalihomma on kyllä täyttä totta. 3,5 vuotta treenannut ja penkkipunnerrus on 70 kiloa. Siis 3,5 vuoden ajan olen sisällyttänyt treeniohjelmaan aina myös penkin. No myöskään muissakaan liikkeissä ei juuri ole kehitystä tullut paljoakaan. Mutta tuo nyt on vain esimerkki, että kaikilla ei vain asiat suju niin kuin muilla.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Olet nyt Hifk monta sivua haukkunut itseäsi ja saamattomuuttasi ja rumuuttasi ja ja ja...

Noh, miten meinaat ratkaista tämän sinun elämäsi ehkäpä suurimman ongelman (en tiedä) että tulet saamaan naisia, saat penkistä yli 70 kg yms.?

Toisin sanoen, pallo on sinulla, mikä on seuraava siirtosi päästäksesi eteenpäin ihmisenä ja pelimiehenä joka valitaan ennen muita jatkoille baarista?
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Olet nyt Hifk monta sivua haukkunut itseäsi ja saamattomuuttasi ja rumuuttasi ja ja ja...

Noh, miten meinaat ratkaista tämän sinun elämäsi ehkäpä suurimman ongelman (en tiedä) että tulet saamaan naisia, saat penkistä yli 70 kg yms.?

Toisin sanoen, pallo on sinulla, mikä on seuraava siirtosi päästäksesi eteenpäin ihmisenä ja pelimiehenä joka valitaan ennen muita jatkoille baarista?

Pallohan on meikäläisellä kyllä, mutta naisten suosioon päästäkseen täytyy olla myös ulkoiset piirteet kunnossa. Pelkällä sisäisellä komeudella sitä ei saavuteta. Täytyisi olla useita vallitsevia piirteitä kunnossa, jotta voisi sellainen ihminen olla. Esim. tämä inttikaverini. Kovinkaan monessa miehessä ei ole noita kaikkia piirteitä ja vielä noin vahvana. Mutta toisaalta, kovin moni mies ei olekkaan yhtä kovassa naisten suosiossa kuin hän. Sisäiset että ulkoiset piirteet on enemmän kuin kohdallaan. Tulos on sitten nähtävissä.

Kaikkensa voi aina tehdä, mutta sepä ei vielä ratkaise mitään.

Tyydyn kohtalooni. Eipä sitä muuta voi enää tehdä. Katselen kun parhaimmat pärjää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja tuo punttisalihomma on kyllä täyttä totta. 3,5 vuotta treenannut ja penkkipunnerrus on 70 kiloa. Siis 3,5 vuoden ajan olen sisällyttänyt treeniohjelmaan aina myös penkin. No myöskään muissakaan liikkeissä ei juuri ole kehitystä tullut paljoakaan.

Näin hieman ohi aiheen voisin huomautaa, että varmasti penkkituloksesi kohoaa jos otat salin kokeneiden tyyppien neuvot huomioon. Kysy rohkeasti ja varsinkin kun kerran käyt treenaamassa niin eikun homma himaan. Kesällä penkkaat jo varmasti 90 kg, joka kuitenkin on jo ok saavutus. Sata rikki sitten vuoden kuluttua.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Näin hieman ohi aiheen voisin huomautaa, että varmasti penkkituloksesi kohoaa jos otat salin kokeneiden tyyppien neuvot huomioon. Kysy rohkeasti ja varsinkin kun kerran käyt treenaamassa niin eikun homma himaan. Kesällä penkkaat jo varmasti 90 kg, joka kuitenkin on jo ok saavutus. Sata rikki sitten vuoden kuluttua.

No niinhän olen ottanutkin ja salilla runsaasti neuvoja kysellyt. Mutta voimat ei vain riitä tuon enempään. Hiki hatussa saanut töitä tuon eteen tehdä.

40:stä aloitin eli sata menisi samalla tahdilla rikki sen 3,5 vuoden kuluttua. Plus päälle tulee vielä se, että aloittelijana tuota kehitystä tulee paljon nopeammin. Eli tuo sata saattaa mennä rikki esim. 5:n vuoden kuluttua.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Pallohan on meikäläisellä kyllä, mutta naisten suosioon päästäkseen täytyy olla myös ulkoiset piirteet kunnossa.

Kaikkensa voi aina tehdä, mutta sepä ei vielä ratkaise mitään.

Tyydyn kohtalooni. Eipä sitä muuta voi enää tehdä. Katselen kun parhaimmat pärjää.


Tarvitseeko tosiaan? eikö se paista sinusta todella kauas jos sinulla on pilkesilmässä ja itseluottamus rajaton? Naiset arvostaa miehessä sitä että mies tietää mitä haluaa eikä ole mikään vässykkä, ja se on asia mitä voit itse harjoittaa.

oletko yrittänyt kaikkesi? MItä olet tarkalleen tehnyt kun olet halunnut mennä juttusille naisen kanssa esim. baarissa?

Jos tyydyt kohtaloosi niin silloin tulee todella helpolla katkeraksi ihmiseksi, pidä unelmia yllä, tavoittele niitä ja jumalauta, tee kaikkesi niiden eteen ja vielä silloinkin kun menee taas kerran vituiksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
40:stä aloitin eli sata menisi samalla tahdilla rikki sen 3,5 vuoden kuluttua. Plus päälle tulee vielä se, että aloittelijana tuota kehitystä tulee paljon nopeammin. Eli tuo sata saattaa mennä rikki esim. 5:n vuoden kuluttua.

Sulla on sitten ravinnossa jotain korjattavaa. Oikea treeni+ravinto tuottaa kyllä jo muutamassa vuodessa tuloksia eli jokin sulla on näistä keulinut. Kyllä 100 kg pitäisi rikkoutua jos nyt jo 70 kg nousee.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tarvitseeko tosiaan? eikö se paista sinusta todella kauas jos sinulla on pilkesilmässä ja itseluottamus rajaton? Naiset arvostaa miehessä sitä että mies tietää mitä haluaa eikä ole mikään vässykkä, ja se on asia mitä voit itse harjoittaa.

Mutta nuo asiat eivät vain ratkaise kaikkea. Totta kai itseluottamus, sun muut ovat niitä juttuja mitkä ratkaisevat paljon ja onko vässykkä sun muuta. Mutta siis pelkästään ne eivät tuo sitä tulosta. Miehellä voi olla vaikka kuinka hyvä itseluottamus, mutta naiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita. Enhän minäkään ole kiinnostunut kaikista naisista, joilla on hyvä itseluottamus tai pilke silmäkulmassa.

Esim. tällä inttikaverillani on myös todella hyvä itseluottamus ja pilkettä silmäkulmassa, mutta asiat joita naiset ovat hänessä kehuneet, ovat muita asioita. Komeus, fiksuus, asioiden osaaminen, miehisyys, yms. Eli ei se itseluottamus tässäkään tapauksessa sitä kaikkea suosiota selitä. Tarvitsee siis olla paljon muutakin, valitettavasti.

Mutta kuten todettua, niin aika turhanpäivästä jankkaamista tämä on, eikä oikein johda mihinkään. Kaikki miehet eivät vain saa kunnollista naisten suosiota, vaikka olisi millainen itseluottamus.

Eli mielestäni tämän keskustelun voisi lopettaa tähän. Eikä siinä, fiksuja juttuja itse kultakin ja vaikkei se nyt niin näykkään, niin arvostan erittäin paljon. Tämä ketju on jo nyt täyttynyt tällaisesta jankkaamista ja varmasti jollain on jotain asiaakin.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mutta kuten todettua, niin aika turhanpäivästä jankkaamista tämä on, eikä oikein johda mihinkään.

Tarkoittaako tämä sitä, että lopetat kitisemisen ja keksit jotain kaikkien kannalta hyödyllisempää tekemistä?

Se olisi suuri palvelus ihmiskunnalle - Jatkoajan keskustelupalstasta ja ennen kaikkea sinusta itsestäsi puhumattakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös