Naisasiat

  • 7 504 392
  • 26 557

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niin no, itse vain olen saanut täydellisen tarpeekseni omasta tilanteestani. Ehkä olen aina yrittänyt tavoitella sitä kuuta taivaalta. Tässäkin tapauksessa tiedän, että moni haaveilee naisten suosiosta, mutta harva sitä saa. Tasan ei käy onnen lahjat.

Ehkä sen takia sitä suosiota haluaa, kun ei koskaan mitään kontakteja ole saanut naisilta. Sitten sitä haluaa sinne toiseen ääripäähän.

En nyt mitään haaremia halua perustaa, mutta tarkoitan vain, että haluan olla kuin ne miehet joilla niitä naisia riittää. Ja esim. tällä armeijakaverilla riittää myös niitä laatunaisia. Suuri määrä laatunaisia, jotka moni mies haluaisi ja joista moni mies unelmoi. Toiset eivät välttämättä ikinä pääse yhdenkään tuollaisen naikkosen kanssa väleihin, tällä itseä nuoremmalla miehellä niitä riittää (ja on riittänyt) vaikka kuinka paljon. Eli määrä ei korvaa laatua, vaan suuri määrä ykkösluokkaa.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä sen takia sitä suosiota haluaa, kun ei koskaan mitään kontakteja ole saanut naisilta. Sitten sitä haluaa sinne toiseen ääripäähän.

En nyt mitään haaremia halua perustaa, mutta tarkoitan vain, että haluan olla kuin ne miehet joilla niitä naisia riittää. Eli määrä ei korvaa laatua, vaan suuri määrä ykkösluokkaa.

Jos tähän asti on ollut se kundi, jolla ei naisia ole pahemmin ollut kierrossa, niin onko seuraava askel sitten oikeasti se, että pitää olla kaikki valioyksilöt tarjottimella? Ei kai sentään..

Mäkin haluan olla sellainen mies, joka pääsee naisten kermasta valitsemaan ne kirkkaimmat helmet. Lisäksi haluan vitusti rahaa ja Ferrarin (punainen, muita ei lasketa). Lisäksi jos olisi vielä vaikka kaikkien ihailema rock-muusikko, joka ei kuitenkaan kärsi julkisuuden kirouksista.. ja helvetin iso muna tietysti. Mitäpä muuta. Nyt hyvä mies palaa tähän maailmaan. Nuo ovat niitä marginaaliluokan juttuja, ja jos elämäänsä on pettynyt kun ei niitä saavuta, niin aika synkkää säätä lupailee kyllä jatkoa ajatellen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Et sinä nimimerkki HIFK tulisi luultavasti ollenkaan juttuun niiden "suosittujen" "ihanien" ja "täydellisten" naisten kanssa. Ja kun et tulisi juttuun, niin et saisi heiltä sen enempää.

Yrittäminen pilaa kaiken. Minä en ole mennyt baariin kertaakaan siten, että iskenpä sieltä nyt naisen. En edes 18 täytettyäni, koska olin siinä kohtaa seurustellut jo rapiat 3 vuotta ja suhde jatkui, niin eipä sitä.

Jos nyt sitten baarissa menen (sinkkuna) juttelemaan jollekin sopivan oloiselle naiselle, niin en minä sitä ole menossa iskemään vaan ottamaan selvää (en schollin, tai muidenkaan, kyselykaavakkeiden kanssa), että mitä hän on. Se kun voi vaikka fanittaa Popedaa, mistäpä sitä varmasti voi tietää, vaikka toki joistain voi sen nähdä päältäkin.

Toni Nieminen hyppeli pitkälle vuona 1992 ja menestystä tuli, vaikka hyppäsi "väärin". Pitipähän oman linjansa ja hyvin meni. Sen jälkeen rupesi yrittämään ja siinä se loppu-ura sitten menikin pääasiassa sijoilla ynnä muut. Paitsi kun hyppäsi ensimmäisen hyppynsä lentomäestä, niin 203 metriä meni ja hän oli ensimmäinen vähintään kahdensadan metrin hyppääjä. Ei ottanut paineita, sen kuin hyppäsi ja hups.

Veljeni kehui kuinka hänen naisensa (jotain 22 v.) on niin upean kaunis. Näin eilen ensi kertaa tuon naisen. Kai se oli sitten niitä HIFK:n "unelmanaisia" mutta minä en olisi koskaan mennyt hänenlaiselleen naiselle juttelemaan. Aivan liian tyyliltään amis... tai jotain. Mutta sopii veljelleni ja hyvä niin. Jos minulla olisi huono itsetunto, niin pitäisi kai olla vastaava eikä toisenlainen, joka on ei niin "unelmanainen" ja "superkaunis".

Hukassa oleva suuruudenhullu sinä olet, arvoisa nimimerkki HIFK. Jos et ammattiapua hae, niin joku "itsetuntemuskirja" olisi paikallaan. Siitä ainakin voisi aloittaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin no, itse vain olen saanut täydellisen tarpeekseni omasta tilanteestani.
Joo, veikkaan ettet ole ainoa.

Samaa paskaa jauhat itsestäsi jatkuvasti ja sellaisella intensiteetillä vailla mitään toivoa paremmasta, että voin vakuuttaa että tuolla saat itsellesi loppuelämäsi ajaksi uskoteltua olevasi täysi paska, ja että ylös ei ole nousemista enää.

En näe että tuolla ajatusmaailmalla olisi edes mitään mieltä aloittaa parisuhdetta, jos nyt noin surkea ja muita kaikessa huonompi paskajätkä onnistuisi naisen suhteeseen saamaan jollain onnenkantamoisella..

Viikon päästä sinua alkaisi kuitenkin vituttamaan, kun taas jollain komealla huippujätkällä nainen vaihtuu kauniimpaan ja sinulla on vaan se peruskalkkuna kainalossa. Sekös sitten ottaa koville ja kaikki keskittymisesi menee sen oman naisesi ja suhteesi sijaan niihin muihin miehiin ja naisiin, ja kaikkeen oman suhteesi ja tilanteesi kannalta täysin epäolennaisen tuuban märehtimiseen.

Ymmärrän itsensä vertaamisen muihin tiettyy pisteeseen asti, kaikki sitä tekevät ja vaikkei varsinaisesti vertailisikaan itseään muihin niin tulee sitä muiden toimintaa ja ominaisuuksia väkisin katseltua ellei täysin kuplassa elä. Duunissa, futiskentällä, salilla ja kadulla tai baarissa huomioi väkisinkin muiden toimia, mutta aivan turha niistä on juontaa omaan elämäänsä turhia murheita.

Sinä viet tuon aivan sairaalloisiin mittoihin, mikäli elät kuten kirjoitat. Kirjoitit joskus, että salillakin olet täysi nobody ja luuseri ja aina kuitenkin joku nostaa jo alkulämmöiksi samoilla painoilla kun itse teet kunnon treeniä. Just.. Tosi järkevä ajatusmalli taas ja vaikea uskoa että tuollaisellakin viitsii joku itseään kiduttaa ja ajettua entistä enemmän maanrakoon. Voin kertoa, että aika loputon vuori on tuonkin kanssa kiivettävänä, ja aika kovassa kunnossa saat olla ennen kuin tulee tilanne ettet enää jostain salilta enää itseäsi vahvempaa löydä. Ei kai niiden muiden treenimäärät ja -tottumukset liity sinuun mitenkään, totta vitussa joku hirmumääriä treenaava lihaskimppu tulee nostamaan isompia rautoja kuin valtaosa niistä muista tyypeistä siellä salilla, mutta eihän se liity sinun treeniisi mitenkään tai varsinkaan tee sinusta paskaa ihmistä vaan meinaa ainoastaan sitä että toinen on treenannut enemmän.

Ja jos ei futiksessa se sisäsyrjäsyöttö löydä koskaan kaverin lapikkaaseen, niin vittuako sitäkään itkemään kun ei siinä ole muusta kyse kuin treenin määrästä ja sen puutteesta. Ei sillä ole mitään tekemistä sillä oletko surkea jätkä vaan kyse on siitä että taidot ei vaan vielä riitä ja treeniä lisää jos haluaa että alkaa pallo totella jalkoja.

Nyt kannattaisi jollain tavalla saada lopetettua se liiallisuuksiin menevä, suorastaan itseluottamuksen turmeleva vertaaminen muihin. Aina on jossain se komeampi, vahvempi, taitavampi, fiksumpi, hauskempi, rikkaampi tai mitä vaan sitten onkaan liikkeellä kun alkaa oikein katselemaan. Mutta oikeasti, mitä helvetin väliä? Kaikkihan me oltaisi aivan nujerrettuja jos aina lannistuu kun toinen on jossain ns. edellä tai "parempi". Keskity olemaan sellainen kuin haluat olla ja tee ne sinusta tärkeiltä tuntuvat asiat ja yksityiskohdat oikein, älä hae väkisin suuntaa sieltä mitä muut ovat tai mitä uskot että esim. naiset haluavat sinun olevan.

Ja toinen vinkki tosiaan on se minkä jo alussa sanoin, ettet mielestäni todellakaan ole ajatusmaailmasi kanssa valmis suhteeseen kenenkään ns. täysipäisen aikuisen naisen kanssa tällä hetkellä. Noin sairaalloisen epävarmana ihmisenä katselisit suhteesi aikana koko ajan ja tauotta muita naisia, ja etsisit sieltä sitä samaa hyväksyntää mitä nyt epätoivoisesti etsit että saisit edes joltakin. Varmaan myös katselisit kaikkien niiden komeiden miesten naisia tauotta, ja haluaisit just ne itsellesi kun ei se oma riitä kun se on huonompaa kun muilla.

Yritä nyt jotain saada aikaan muuta kuin tätä samaa oman surkeutesi itkemistä täällä, alkaa oikeasti hermot mennä kun sitä lukee. Itsesi sääliminen ja siinä säälissä rypeminen ei tilannetta paranna paskan vertaa, vajoat vain entistä syvemmälle vellomaan siinä omassa kuvitellussa huonoudessasi.

Faijallani oli aina tapana sanoa jos nuorena kloppina kotona jotain pahaa itsestäni jauhoin ja itseäni haukuin, että "lopeta nyt, alat kohta uskoa tuota itsekin." Pätee mielestäni tähän hyvin, niin perusteellisesti olet itsesi saanut uskomaan tuota että kaikessa joku on aina parempi ja sinulla ei sitten mikään suju eikä ikinä tule sujumaankaan.

Karun kuuloista tämä on näin sanoa ja saattaa tuntua että helpommin sanottu kuin tehty, mutta sinustahan se muutos lähtee jos ja kun sellaista kerran haluat. Olet senkin tehnyt varsin selväksi, että ammattiauttajalle et "alennu" lähtemään, eli oikeasti, tylysti sanottuna vittuako täällä itket asiaa päivästä toiseen kun ainoa joka tuossa tilanteessa voi asiaa muuttaa mihinkään suuntaan olet juuri sinä itse.

Ei ne naiset, eikä ne komeat muut miehet. Sinä itse, siitä se lähtee ja varmaan tarttis tehdä jotain.. Ja jos ei mitään kummempaa ole tehtävissä ja peli on sen osalta menetetty, alkaa kova tie kohti itsesi hyväksymistä sellaisena kuin olet.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Kokemuksieni pohjalta voin sanoa sinulle, HIFK, että ensinnäkin ei kannata masentua. Baarissa naisten iskeminen ei ole ainoa kanava löytää naisia, vaikka toki yksi niistä. Niitä voi löytää ihan mistä vaan, vaikka dösapysäkiltä. Ja baarissa pakkeja tulee ihan kaikille. Siis ihan jokaiselle. Se, että niitä tulee on ihan normaalia.

Tuo on ihan kohtuutonta puhetta. Ei mulle oo tullut ainakaan kertaakaan, tosin en ole yrittänytkään kuin kerran. Käsi murtui kyllä sinä yönä, joten katsoin ko. harrastuksen turhaksi. Vakioveikkauksessa on sama juttu. Pelasin kerran vuonna 1992 64 rivin järjestelmän, voitin 220mk ja vetäydyin pelimarkkinoilta. Baaripokailu on aika hölmöä, kun vastapelureiden taustoja ei pysty tarkistamaan. Turha yrittää, jos ei tiedä kenen kanssa on tekemisissä. Juuri se asetelma tekee siitä sellaisen, että sitä suuremmalla syyllä pakkeja ei pidä hyväksyä. Siis oikeasti jos oletetaan, että nainen baarissa on tod.näköisesti jo alunperin huonompi niin miten sellaisella olisi muka varaa sanoa jotkut pakit.

Jos joku sanoisi mulle pakit niin vaatisin asiaan korjausta. Jos se olisi analyysin perusteella joku huippu niin ehdottaisin parempaa diiliä tai sitten vaatisin, että nainen pyytäisi anteeksi. Hölmöä tyytyä johonkin pakkeihin ilman mitään syytä.
 

scholl

Jäsen
Muokkaan näitä järjestyksiä nyt, koska Iker kirjoitti jotain fiksua. Eli:
Faijallani oli aina tapana sanoa jos nuorena kloppina kotona jotain pahaa itsestäni jauhoin ja itseäni haukuin, että "lopeta nyt, alat kohta uskoa tuota itsekin."

Jokaisella ihmisillä on hetkiä, jolloin menee paremmin ja hetkiä, jolloin menee huonommin, mutta tuo on totta, että jos jää rypemään niin siihen voi alkaa uskoa itsekin.

Ja juuri tuota haluan. Jos kerran olen eksyksissä tämän asian kanssa, niin sitten myös niitä naisiakin saisi olla ihan kunnolla, kuten tällä toisella esimerkillä. Mitään maksullista seksiä en todellakaan halua ottaa, säälittävää touhua jos ei ilmaiseksi saa.

Miten niin? Monet kovimmista machomiehistä esim. Välimeren maissa käyvät koko ajan huorissa. Siellä isät vievät poikansa jo nuorina huoriin. Asiassa on monia puolia kuten mahdolliset ihmiskauppaongelmat ja muut, eivätkä ne Välimeren miehet välttämättä hyviä roolimalleja ole, mutta fakta on se, että niillä on usein itsetunto kondiksessa ja toisaalta moni näennäisesti maksutonkin nainen huoraa vaatimalla, että pitäisi muka maksaa drinkkejä tai jotain treffejä. Toiset vain huoraavat rehellisesti ja toiset kusettavat. Jos sulla ei muuten itseluottamus riitä niin huoriin vain. Väitän, että itseluottamuksesi voi nousta siinä. Mitä säälittävää siinä on muka sen enempää kuin jollekin Vantaan lähiölortolle siiderin tarjoaminen baarissa, mistä tässä on monta sivua ollut puhe?

Palataas Ikeriin takaisin:
Ymmärrän itsensä vertaamisen muihin tiettyy pisteeseen asti, kaikki sitä tekevät ja vaikkei varsinaisesti vertailisikaan itseään muihin niin tulee sitä muiden toimintaa ja ominaisuuksia väkisin katseltua ellei täysin kuplassa elä. Duunissa, futiskentällä, salilla ja kadulla tai baarissa huomioi väkisinkin muiden toimia, mutta aivan turha niistä on juontaa omaan elämäänsä turhia murheita.

Tuossa mennään helposti siihen suomalaiskansalliseen kateuteen. Itse olen erittäin huono kiinnittämään huomiota muihin ihmisiin. Tai osaan kiinnittää, jos näen jotain merkittävää, mutta valitettavasti näen harvoin. Pääasiassa se johtuu siitä, ettei sellaista ole tai sitten en ole vain niin tarkkaavainen. Sen sijaan kirjallisuudesta, esim. elämänkertoja lukemalla voi ottaa inspiraation ja motivaation lähteitä omaan elämäänsä, mutta ei sitä silti itseään tarvitse verrata.

Voin kertoa, että aika loputon vuori on tuonkin kanssa kiivettävänä, ja aika kovassa kunnossa saat olla ennen kuin tulee tilanne ettet enää jostain salilta enää itseäsi vahvempaa löydä.

Miten toi salihomma liittyy mihinkään? Ne, jotka nostavat salilla paljon, ovat portsareita tai kuuluvat muuten palvelusväkeen. Kuka haluaa tuntea itsensä paskasakkiin kuuluvaksi? Haluaako joku mies naisen bodyguardiksi?

Karun kuuloista tämä on näin sanoa ja saattaa tuntua että helpommin sanottu kuin tehty, mutta sinustahan se muutos lähtee jos ja kun sellaista kerran haluat. Olet senkin tehnyt varsin selväksi, että ammattiauttajalle et "alennu" lähtemään, eli oikeasti, tylysti sanottuna vittuako täällä itket asiaa päivästä toiseen kun ainoa joka tuossa tilanteessa voi asiaa muuttaa mihinkään suuntaan olet juuri sinä itse.

Niin. En tiedä kuka niitä joululahjoja ostaa, mutta HIFKin olisi pitänyt saada joululahjaksi lahjakortti huoriin. Siis ihan oikeasti! Se on vain fakta.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niin no ongelma siis on se, että naista ei mistään itselle löydy niin ehkä nuo maksulliset on sitten se ratkaisu. Okei, tiedän tilanteen, mutta vielä säälittävämpää on se, että käyttää vielä tuota ratkaisua. Siis ratkaisu varmasti tuokin, mutta mitään itseään alentavampaa ja säälittävämpää ratkaisua en vain löydä. Siinä vaiheessa aletaan olla jo sitten niin säälittävässä tilanteessa, että jo oman itseni takia en sellaista todellakaan käytä. Kyllä se vain on niin, että jos ei ilmaiseksi saa, niin sitten on jo jotain pahasti vialla, eikä sitä ongelmaa missään maksullisissa korjata. Ihan yhtä luuseri sitä on siinäkin vaiheessa, jos maksullisia kokeilee. Siinä menee jo miehinen itsetunto, arvostus, jne. Kaikki. Ja vielä omissa silmissä.

Ja itse vain olen sitä mieltä, että seksikin, on se sitten kenen kanssa vain, niin se ansaitaan. Jos mies/nainen on toisen silmissä sellainen, että seksi maistuu, niin silloin se on mitä "oikeinta". Mutta maksullisiin, okei kertoo ehkä omastakin tilanteesta, mutta jos on niin säälittävässä tilanteessa, niin siinähän on. Ei ansaitse edes maksullista seksiä siinä vaiheessa.

Totta on, että niiden valioyksilöiden kanssa en mitään aikaan saisikaan, mutta siinä voikin sitten miettiä vain mikä on vikana. Itseä voi vain katsoa peiliin ja todeta, että itsessä se vika vain on. Ulkonäkö, omat jutut, olemus, fiksuus, kaikki, kaikki itsestä kiinni. Kaikkea ei voi itse valita, mutta itsessä se vika on.

Yrittäminen pilaa kaiken, mutta yrittämättäkin on ihan yhtä huono tulos. Ei ne naiset itsestään tämän tason miehen luokse tule. Koska en ole kuten se inttikaveri. Laatunaiset jopa tekevät aloitteita tälle miehelle, kuten sanoin. Naiset eivät koskaan kotoa tule hakemaan. Olen monta kertaa kokeillut usean vuoden ajan tuota yrittämättä olemista, mutta tulos on pelkkä nolla. Eli yrittää tai ei yritä, jos naiset eivät ole kiinnostuneita niin eivät ole. Itse siitä joutuu vain kärsimään, eikä sitä naisten syyksi kannata pistää, enhän minäkään ketä tahansa kelpuuta. Vaatimukset on minullakin, vaikka tässä tilanteessa ei pitäisikään mitään vaatimuksia olla. Pitäisi vain ottaa se mitä jää jäljelle. Karua, mutta eipä jaksa tuollaistakaan.

Tilannetta voin muuttaa, mutta eipä se enää miksikään sellaiseksi mieheksi muuta, jolla niitä naisia riittää. Ulkonäköä, fiksuutta, yms. haukuttu ihan tarpeeksi, joten terapia saa vain yksinkertaisesti olla.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten toi salihomma liittyy mihinkään? Ne, jotka nostavat salilla paljon, ovat portsareita tai kuuluvat muuten palvelusväkeen. Kuka haluaa tuntea itsensä paskasakkiin kuuluvaksi? Haluaako joku mies naisen bodyguardiksi?
Liittyy olennaisesti viestiini sen takia, että nimim. HIFK:n kirjoituksesta joskus viikko-pari sitten pisti silmään kohta, jossa kaiken muun itsensä haukkumisensa lisäksi lyttäsi oman tekemisensä mm. sen vuoksi, kun omien sanojensa mukaan tosiaan "aina on salillakin joku joka nostaa isommilla painoilla", eli HIFK on siis sielläkin salillakin sen takia mielestään ns. failure-tasoa.

Siihen siis viittasin, että jos urheilunkin saralla, oli kyse sitten salilla käymisestä tai vaikka lenkkeilystä tai mistä vaan, näkee asiat noin että kaikki nopeammat tai vahvemmat aiheuttavat paska jätkä -fiiliksen ja itsetunnon nujertumisen, niin eihän siitä mitään tule. Jos joku on paremmassa kondiksessa kuten aina takuulla joku on, ei se tee kenestäkään paskaa ihmistä vaan korkeintaan asian eteen on tehtävä duunia ja hankittava sitä kondista jotta pääsee eteenpäin ja parempaan fiilikseen itsensä suhteen. Mutta siltikin löytyy aina joku joka on kovempi, eli tuolla mallilla jossa loputtomasti ja sairaalla tavalla verrataan itseään aina muihin, loppuelämä menee sen asian murehtimiseen.

Pointti siis se, että tuo ajatusmalli on aivan perseestä ja sillä tavalla ihminen on aina pettynyt itseensä, jos kriteerit ovat tuon kaltaiset ja näkee itsensä suhteettoman huonona muihin verrattuna vaikka mikä olisi.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä enemmän mä noita HIFK:n kirjoituksia luen, sitä enemmän tulee fiilis, että tyyppi on trolli... Ei varmaan pitäisi enempää edes kirjoitella, koska kaikki olennainen on kyllä sanottu täällä moneenkin kertaan.

Ei sun ongelmasi ole naiset, vaan sinä itse. Tai lähinnä ajattelutapasi ja asenteesi. Kirjoitustesi perusteella olet todella pihalla siitä, miten maailma ja ihmissuhteet toimivat.

Hanki ammattiapua, meidän muiden eväät alkaa olla syöty...
 

scholl

Jäsen
Siihen siis viittasin, että jos urheilunkin saralla, oli kyse sitten salilla käymisestä tai vaikka lenkkeilystä tai mistä vaan, näkee asiat noin että kaikki nopeammat tai vahvemmat aiheuttavat paska jätkä -fiiliksen ja itsetunnon nujertumisen, niin eihän siitä mitään tule. Jos joku on paremmassa kondiksessa kuten aina takuulla joku on, ei se tee kenestäkään paskaa ihmistä vaan korkeintaan asian eteen on tehtävä duunia ja hankittava sitä kondista jotta pääsee eteenpäin ja parempaan fiilikseen itsensä suhteen. Mutta siltikin löytyy aina joku joka on kovempi, eli tuolla mallilla jossa loputtomasti ja sairaalla tavalla verrataan itseään aina muihin, loppuelämä menee sen asian murehtimiseen.

Niin totta. Hänenhän kannattaisi kokeilla jotain lajia niin huomaa, että se helpompaa kuin luulee. Hänestä välittyy nyt sellainen kaikenlainen rohkaisun puute. Lenkkeily esim. niin joka ei ole sitä kokeillut niin tuntee, että ei millään pysty juoksemaan jotain tiettyä nopeutta pitkää matkaa, mutta kun sitä harrastaa vähän aikaa niin huomaa, että se olikin helpompaa kuin luuli.

Se pätee itseasiassa kaikkeen elämässä. Jos johonkin paneutuu niin se sujuu jotenkin itsestään huomaamatta ja sitten jopa pettyy, kun se olikin helpompaa kuin oli aiemmin kuvitellut.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei HIFK:n sinne huoriin kannata lähteä, koska kuten moneen kertaan on jo todettu, ei naisen puute ole ongelman keskiössä. Eikä muutenkaan ketä tahansa kannata ottaa, aina nyt jonkun rajatilapersoonan saa jos välttämättä haluaa. Eikä HIFK minusta trollilta vaikuta, mutta fiksumpi ihminen ottaisi HIFK:n tilanteessa yhteyttä psykiatriin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
---
haluan olla kuin ne miehet joilla niitä naisia riittää.
---

Eli onko siis niin, että et välttämättä halua edes niitä naisia, kunhan saisi olla muuten, niin kuin ne komeammat lurjukset?

Jotenkin tuntuu, että olet joko trolli tai sitten muuten vaan kohtalaisen pihalla. Nimittäin asia on niin, että pilluun on toki nasta tuikata ja itsetuntoakin toki hivelee, jos useampi nainen haluaa tuota omaa meisseliä maistaa.

Mutta mutta. Kun elämässä enimmäkseen on kuitenkin kyse aika paljon muista asioista kun härkänä naimisesta, niin mielestäni paukut kyllä kannattaa satsata siihen kaikkeen muuhun. Naisia tapaa sekä hyvissä duunipaikoissa että monenlaisissa riennoissa. Osa niistä naisista on jumalaisia kaunottaria, osa kohtalaisen ok ja osa sitten taas aika tavallisia tai jopa melko rumia. Kaikilta em. ryhmiltä saattaa saada sekä huomiota että piirakkaa, mutta jos oma elämä perustuu pelkästään siihen, niin vaikka kuinka lohkeaisi, niin ei se ketään kovin tyytyväiseksi tee, jos kaikki muu elämästä puuttuu.

Jos haluat olla niin kuin ne, joilla naisia riittää, niin sitten varmaan kannattaa hoitaa muut asiat kunnolla himaan, niin kyllä sieltä ainakin se yksi ennen pitkää löytyy. Jos taas se yksi ei riitä, niin sitten varmaan kannattaa kokeilla maksullisia. Monet muutkin kuulemma tekevät niin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Naisasiat olis ilmeisesti hyvin, jos naisista pitäisin. Juuri yksi naispuolinen kaveri kännipäissään tuli ilmaisseeksi kiinnostuksensa (itsekin siis olen nainen, hyvin ahdistava tilanne)... Hiukan puulla päähänlyöty olo, mitähän siihen nyt sit voi edes vastata.
 

julle-jr

Jäsen
Naisasiat olis ilmeisesti hyvin, jos naisista pitäisin. Juuri yksi naispuolinen kaveri kännipäissään tuli ilmaisseeksi kiinnostuksensa (itsekin siis olen nainen, hyvin ahdistava tilanne)... Hiukan puulla päähänlyöty olo, mitähän siihen nyt sit voi edes vastata.
Kyllä mä ainakin olisin lesbo jos olisin nainen. Tai no, ehkä voisin olla bi siinä tapauksessa, että tuntisin minut, mutta muuten kyllä lesbo.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tuossa on hyvä pointti että jos elämässä ei ole kuin naiset niin on aika pihalla. Mutta esim. inttikaverin elämässä ei ole niin. Hän on erään vartiointiliikkeen pomostoa, yhden lapsen isä, koiranomistaja, hoitanut armeijan ja opiskelut hyvin, kavereita on, jne. Eli mistään pelkästä naisten kaatamisesta ei ole kyse. Elämässä on hänelläs siis paljon muutakin, mutta naiset vain haluavat hänen seuraansa.

Eikä mitkä tahansa naiset, vaan erittäin monet sellaiset laatunaiset, joita miehet etsivät ja joita haluaisivat. Toiset vain joutuvat yhden sellaisen saadakseen tehdä täyden päivätyön, toisten kohdalla sellaiset suorastaan kävelevät syliin. Karu fakta, mutta siinä vain oikeasti näkee, ketkä niitä naisia saavat ja ketkä ei.

Mutta jos haluaa olla naisten suosiossa, niin se yksi vain yksinkertaisesti riitä. Ei se ole mitään suosiota. Ja vaikka kuinka yrittäisi hoitaa homman himaan, niin sekään ei aina tuo niitä naisia luokse. Ulkonäkö, fiksuus, yms. vain vaikuttavat asiaan. Ja kun kuitenkin kaikkia noita asioita on arvosteltu erittäin negatiivisesti, niin siinähän sitä on.

Tietyillä miehillä vain riittää niitä naisia ilman minkäänäköisiä maksullisia, kuten esim. tämä inttikaverini. Eipä mitään maksullisia tarvitse, kun laatunaisia riittää ihan omasta takaa. Säälittävät ihmiset, jotka eivät muuten saa, niin turvautuvat maksullisiin. Okei, ehkä itse kuulun niihin erittäin hyvin, mutta yhtään enempää en halua itseäni enää häpäistä.

Tietysti olen ehkä häpäissyt itseni myös täällä, mutta mitä hävittävää tässä enää on? Kaikki meikäläisen viesteihin vastanneet tietävät tilanteeni, ja siinä se.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HIFK: Sulla on jäänyt levy päälle. Toistat samoja asioita over and over, et tarjoa mitään uutta, etkä myöskään ole juurikaan reagoinut sinulle annettuihin neuvoihin. Keskityt viestistä toiseen itsesi vähättelyyn ja vertaat itseäsi muihin aivan järjettömillä tavoilla.

Varaa aika ammattilaiselle ja käy hänen kanssaan läpi tilannettasi. On aivan järjetöntä pitää kiinni jostain "heikot sortuu ammattiapuun"-ideologiasta. Jos sääriluu murtuu, pitääkö sekin operoida itse? Haavan voi paikata omin konstein, mutta murtumien kanssa harva osaa itse toimia. Henkisten ongelmien kanssa se on täsmälleen sama homma. Pienet vastoinkäymiset voi usein käsitellä oman kuupan sisällä, mutta sinun tapauksessasi kyse on isommasta ongelmasta, joita varten on olemassa ihmiset, jotka yrittävät työkseen ratkoa moisia.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa on hyvä pointti että jos elämässä ei ole kuin naiset niin on aika pihalla. Mutta esim. inttikaverin elämässä ei ole niin. Hän on erään vartiointiliikkeen pomostoa, yhden lapsen isä, koiranomistaja, hoitanut armeijan ja opiskelut hyvin, kavereita on, jne. Eli mistään pelkästä naisten kaatamisesta ei ole kyse. Elämässä on hänelläs siis paljon muutakin, mutta naiset vain haluavat hänen seuraansa.
.

No entä mitä arvelet, että arvostaako hänen lapsensa sitä, että isä nussii kaikkia mahdollisia "laatunaisia" sen sijaan, että olisi kotona ja pitäisi tyylikkäästi pystyssä ydinperhettä ja kasvattaisi lastaan?

Entä kumpi sinusta on isompi saavutus: se että saa reilusti "laatunaisia" vai se että onnistuu luotsaamaan yhden ihmistaimen eteenpäin elämässään läsnäolleena isänä?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Miksi jengi jaksaa antaa tukea ja neuvoja HIFK:lle näin pitkään? Verrataan nyt vaikka jomppa_koo:n tilannetta? Molemmat yhtä pihalla jne. mutta silti vain toinen sai kovemman käsittelyn täällä, ihmeellistä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Miksi jengi jaksaa antaa tukea ja neuvoja HIFK:lle näin pitkään? Verrataan nyt vaikka jomppa_koo:n tilannetta? Molemmat yhtä pihalla jne. mutta silti vain toinen sai kovemman käsittelyn täällä, ihmeellistä.
Joo, hakataan ne molemmat. Potku nivusiin vaan ja pilkkakirvettä selkään.

Muut voivat määrittelyissään olla 100 % väärässä suunnassa. Minuakin luullaan joidenkin taholta (täällä) pettäjäksi ja naisia huonosti kohtelevaksi, vaikka asia on täsmälleen päinvastoin. HIFK:n itsetunnolla olisin jo saanut itseni uskomaan muita. Niihin muihin voi kuulua HIFK:n tapauksessa sen oikean itsensä lisäksi eräänlainen varjominä. Varjominää HIFK on niin huolella hoitanut, että hän itse on kuihtunut pois.

Nimimerkille HIFK: Ei muuta kuin uusi vuosi käyntiin varaamalla aika psykologilta. Siitä se lähtee parempi elämä ja vuosien työ. Muuta sinulle on turha enää sanoa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Pitkästä aikaa tännekin kirjoittelen.

Edellisellä kerralla kirjoittelin joskus helmikuussa 2010, silloin tilanne oli se että laivalla olin törmännyt kaveriini, jonka viereen päädyin myös nukkumaan. No, silloinen tyttöystäväni legendaarisesti löysi kirjoitukseni täältä(koskaan aikaisemmin ei ole jatkoaikaa lukenut), ja siitähän se sota sitten syttyi. Jatkoaika oli bannissa minulta ja salasanat ja kaikki vaihdettiin. Yritettiin siinä jatkaa sitten jonkun aikaa, mutta toukokuussa päätettiin laittaa lusikat jakoon. Itse olisin halunnut jatkaa, sillä tajusin että olin valehdellut itselleni että elän paskassa suhteessa, vaikka tosiasiassa suhteeni oli ennen laivareissua mitä parhain ja kaikki velkahuoletkin oli häipynyt naiseni ansiosta.

No, pari kuukautta meni hyvin, sitten exäni rupesi soittelemaan ja halusi minut takaisin. Itse en ollut valmis todellakaan ja sanoinkin sen aika kärkkäästi hänelle. Suostuin kuitenkin puhumaan puhelimessa hänen kanssaan. Kuukausi myöhemmin suostuin tapaamaan, ja siitähän se pari kuukautta kestänyt seksisuhde sitten alkoi.

Pari kuukautta myöhemmin rupesi tunteet tulemaan taas liikaa esille joten päätin pistää stopin koko jutulle, kunnes sitten eräänä päivänä jälleen noin kuukausi myöhemmin eksäni soitti kännissä ja möläytti "vahingossa" tapailevansa jotain äijää ja se on niin hyvä sängyssä ja plaaplaaplaa. Siitähän iski sitten hirveät itsetuntotuskat ja siitä asti olen halunnut eksäni taas takaisin. Mutta tuntuu että liian myöhään taas.... se nainen on oikeasti se kenen kanssa haluaisin loppuelämäni viettää, mutta näköjään elämällä on muita suunnitelmia mun varalle.....

Olen aina silloin tällöin itkenyt eksäni perään, eikä tuskat ole hellittäneet vieläkään..... ehkäpä se tästä vielä, mutta se täytyy sanoa, että HELVETIN NAISET!!!

Sent from my Desire HD using Tapatalk
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Siis tämä inttikaverini on siis eronnut lapsensa äidistä ja huolehtii tästä aina viikonloppuisin. Huoltajuus on siis äidillä.

Eikä tämä kaveri koskaan varattuna kehenkään koske, vaikka saisikin. Jännä juttu muuten sekin, että varatutkin naiset tulevat tekemään aloitteita tälle miehelle. Tietysti voidaan sitten aina miettiä, että kuinka järkeviä nämä naiset sitten ovat, mutta ylipäätään se, että he niin tekevät. Kertoo jo aika paljon miehen "tasosta" naisten silmissä.

Nimimerkki Snaksterille sanoisin, että isompi saavutus on se, että on saanut reilusti niitä laatunaisia ja ollut huolehtivana isänä jollekkin lapselle ja vielä kasvattanut tästä kunnon ihmisen. Onnistuu siten, että ensin ne laatunaiset ja sitten kun aika on lapselle, niin sitten se. Isompi saavutus on täyttää nuo molemmat kriteerit. Ei vain jompaa kumpaa.

Tuosta salilla treenaamisesta sen verran, että itse olen reenannut nyt 3,5 vuoden ajan aina 3 kertaa viikossa ja esim. penkkipunnerrus on 70 kiloa. Moni treenaamatonkin nostaa tuon saman määrän, mitä itse olen saanut 3,5 vuoden treenillä aikaan. Eli ei tuo tarkoita sitä, että muut on vain treenannut enemmän ja sen takia nostavat esim. 80 kiloa. Eräs vuotta nuorempi luokkakaveri nosti tuon 80 kiloa jo ylä-asteella. Tällä hetkellä tekee sarjaa 130:llä kilolla. Hän on käynyt salilla vuoden vähemmän. Mitenkähän tuo sitten selittyy, kun olen kuitenkin treenattut enemmän?

Kaikista yhtä paljon treenaavista ei vain tule yhtä hyviä pelaajia kuin toisista. Toisten taso ei riitä vaikka A-nuorten liigaan, kun on pienestä pitäen alkanut pelaamaan samojen pelaajien kanssa. Niitä ominaisuuksia ei vain välttämättä ole niin paljoa kuin niillä lahjakkailla kavereilla. Ei se aina ole treeniin tai toistoihin sidottua. Kaikki tarvitsevat treeniä, mutta lahjakkuudella on suuri osa myös siinä, että kuinka hyvä pelaajasta lopulta tulee. Siis minkä tasoinen.

Toisilla miehillä siis vain on niitä ominaisuuksia joilla vietellä naisia. Kaikkia juttuja vain ei voi parantaa, karu fakta.

Olen myös miettinyt, että kun on joitain lahjakkaita moniosaajia, kuten esim. Vesa-Matti Loiri. Luonut uraa urheilussa, musiikissa, näyttelemisessä, teatterissa, yms. niin miksi ei voisi muka olla sellaisia ihmisiä, jotka ovat ns. moniosaamattomia. Elikkä että asiat eivät onnistu edes perushyvin. Kun jollain on taitoa tehdä kymmeniä asioita muita paremmin, niin kyllä tietyt ihmiset sitten taas joutuvat tekemään perusasioidenkin eteen älyttömän määrän töitä. Eivätkä välttämättä sittenkään osaa asioita. Minä esim. jouduin suorittamaan inssiajon 3 kertaa, ennen kuin sain kortin. Ensin jouduin ottamaan 5 lisätuntia lisää ja sen jälkeen vasta olisin päässyt inssiin. Se sitten peruttiin, kun taidot eivät riittäneet. Sen jälkeen ajoin inssin yhteensä 3 kertaa, eli periaatteessa 4:llä kerralla sain kortin.

Olen monta kertaa miettinyt, että kuinka voi olla noin taukki ja osaamaton. Koulussa jouduin tekemään esim. yhden kokeen niin, että sain katsoa kirjasta vastaukset. Ja arvosteluasteikko oli sama. Siinä ei siis saanut käyttää mitään materiaalia, mutta opettajan mielestä ratkaisu oli hyvä, että oppisin ja että saisin parempia numeroita. Jälkikäteen kun miettii, niin juuri noinhan se menee. Lisäksi jouduin käyttämään mm. henkilökohtaista kouluavustajaa.

Kun näitäkin asioita miettii, niin pakkohan noille joku syy on olla, eihän tuollaisiakaan juttuja huvin vuoksi tehdä.

Vuotta muita luokkalaisiani vanhempana en osannut edes uida. Olin ainoa, kuka joutui uimaan lastenaltaassa. Täten meikäläinen valittiin myös viimeisimpien joukossa futis, yms. peleihin. Tämä nyt on vanha klisee, mutta omalla kohdalla täyttä totta. Monella työpaikalla meikäläistä on heitelty työpisteeltä toiseen, kun homma ei vain suju. Monta lisäpäivääkin olen saanut harjoitella, mutta ei vain suju. Sitten löytääkin itsensä jostain hanttihommista.

Nämä nyt sitten ovat sellaisia juttuja, että yritän vain kertoa teille muille, että oikeasti osaavien ihmisten joukossa on myös itseni kaltaisia luusereita, joiden päähän vain ei yksinkertaisesti mene mikään. Mitään fiksuutta tai osaavuutta ei ole. Siinähän sitten yrittääkin saada edes yhtä pienen pientä kontaktia naismaailmaan. Ja onko tässä tapauksessa yhtään erikoista, että olen saanutkin paskaa palautetta muilta ihmisiltä? Kun edes perusasiat eivät ota sujuakseen, niin ei mikään ihmekkään, että muut jopa hermostuvat. Eivät naisetkaan mitään rumaa tyhjäpäätä itselleen toivo, joka ei selviydy edes autolla ajamisesta.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun edes perusasiat eivät ota sujuakseen, niin ei mikään ihmekkään, että muut jopa hermostuvat. Eivät naisetkaan mitään rumaa tyhjäpäätä itselleen toivo, joka ei selviydy edes autolla ajamisesta.

En paljoa tätä katsele, mutta hiukan olen koittanut jotain kirjoittaa. Olet sen verran kummallinen tapaus, että nousee väkisin pintaan, että onko sulle tehty mitään diagnooseja, ja selvitettäisiin mistä nuo ongelmasi johtuisivat? Ehkä on, en ole kaikkea lukenut. Aivan selvästi jotain on vialla ja asiaan olisi pitänyt tarttua jo aiemmin, jos ja kun samat ongelmat ovat olleet tiedossa. Mut parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Saadessasi tietyllä lailla otetta elämääsi lääkärien tekemän diagnoosin myötä asioiden suhteellisuudetkin muuttuvat. Elämäsi tulee jo sen myötä helpottumaan, joten ihan oikeesti marssit lekurin puheille, sillä apua sun on saatava. Kirjoituksesi ovat sitä luokkaa. Mars matkaan, kun arki koittaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nämä nyt sitten ovat sellaisia juttuja, että yritän vain kertoa teille muille, että oikeasti osaavien ihmisten joukossa on myös itseni kaltaisia luusereita, joiden päähän vain ei yksinkertaisesti mene mikään. Mitään fiksuutta tai osaavuutta ei ole.
Minun on vaikea jollei mahdoton ajatella, että olisit ihminen jolla ei ole tippaakaan älyä tai joka on ylipäätään jotenkin tyhmä. Syynä jo ihan postaamasi viestisikin, eli tiedostat kyllä asioita. Ehkä liikaakin. Jos olisit oikeasti täysi dorka, niin tuskin murehtisit asioitasi tällä tavalla.

Et luultavasti vaan osaa kanavoida osaamistasi oikein ja syitä siihen voidaan tietysti arvailla. Itse olen omalla kohdallani kärsinyt mm. kouluelämässä siitä, että minun on hyvin vaikeaa keskittyä. Nyt vasta näin aikuisiällä on psykiatrit tulossa siihen tulokseen, että minulla on mahdollisesti keskittymishäiriö. Jos ihminen kärsii tuonlaisista ongelmista, voi olla hyvin vaikeaa löytää sitä omaa juttuaan ja jos jää helposti jälkeen asioissa, niin helposti muodostuu piintynyt käsitys omasta itsestään tyhmänä ja idioottina tapauksena. On se tuttua ajatuskuviota itsellenikin. Se on kuitenkin helposti itsestään riippumattomista asioista johtuvaa, joissa ei tulisi soimata itseään. Helpommin sanottu kuin tehty toki, varsinkin jos on saanut runsaasti negatiivista palautetta.

Kannustan kyllä muutamien muiden tapaan menemistä asiantuntijoiden puheille. Mitään taikatemppuja tietysti on ehkä turhaa odottaa sieltä tulevaksi, että joku ykskaks tekee sinusta eheän, mutta kenties saat apua alkuun pääsemiseksi ja jonkinlaisen suunnan. Loppu on sitten tietysti jokaisen itsensä varassa, mutta varmasti alkusysäys toiselta taholta voi auttaa siinä kaikessa.

Eivät naisetkaan mitään rumaa tyhjäpäätä itselleen toivo, joka ei selviydy edes autolla ajamisesta.
Naisia on edelleenkin monenlaisia ja tuosta autojutusta voisin sanoa sen verran, että olen itse tavannut useitakin naisia joille miehen kyky ajaa sitä autoa on ihan yhdentekevä. Itse olen siis ajokortiton, eikä se seikka ole moniakaan tapaamiani naisihmisiä haitannut - jos yhtäkään. Pitää vaan osata löytää ihmisiä jotka arvottavat asioita samalla lailla kuin itse arvottaa. Osaan (onneksi) tätänykyä hahmottaa jotakuinkin ne naiset, joiden kanssa on jotain yhteistä ja sitä kautta yleensä ei tule mitään pulmia noinkin pintapuolisten asioiden kanssa.

Ei pidä yrittää vispilänkauppaa ihmisten kanssa, jotka haluavat lähtökohtaisesti ihan erilaisia asioita kuin itse haluat. Siinä hukkaa vaan aikaa ja resursseja.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Nämä nyt sitten ovat sellaisia juttuja, että yritän vain kertoa teille muille, että oikeasti osaavien ihmisten joukossa on myös itseni kaltaisia luusereita, joiden päähän vain ei yksinkertaisesti mene mikään. Mitään fiksuutta tai osaavuutta ei ole.

Tätä on kyllä hyvin vaikea uskoa, kun lukee noita viestejäsi. Pystyt tuottamaan kielellisesti monipuolista suomen kielen kieliopin mukaista tekstiä, ja vieläpä varsinkin pitkiä virkkeitä ja monimutkaisia lauserakenteita. Voin vakuuttaa sinulle, että jos olisit kuvailemasi kaltainen luuseri, et osaisi laittaa noita pilkkuja aina oikeisiin paikkoihin. Siksi alkaa ihan oikeasti epäilyttämään, että olet trolli tai sinulla on harhakuvitelmia. En halua loukata, mikäli tämä hypoteesi ei pidä paikkaansa, mutta tekstiesi perusteella et todellakaan vaikuta sellaiselta moniosaamattomalta, joita kyllä on olemassa.

Tuosta fyysisten taitojen puutteesta; kannattaisi ehkä tosiaan käydä lääkärillä selittämässä ongelmat selvästi. Ei tuo normaalilta kuulosta, että on kaikessa fysiikkaa vaativassa toiminnassa muita selvästi jäljessä. Olisiko sinulla jotain synnynnäisiä puutteita kehon motoriikan hallinnassa ja testosteoronin tuottamisessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös