Otteluseurantaketju to 23.9.2010

  • 122 396
  • 416

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ihan hyvää vieraspelaamista Lukolta. Verrattuna Tampereen matsiin. Nyt järkevästi ja muutama kaappi lisää.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
HIFK ensimmäsitä kertaa tappiolla tällä kaudella? Tulossa kova 3. erä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kj sekoittaa kenttiä, ARG on tehnyt paluun. Noita maalirautoja ei ole vielä laskettu maaleiksi, joten se on pelaajan huonoutta, jos ei osu niiden sisään...
 

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
Hienosti menee meillä, johdetaan pitkissä varmaan 43-2....huikeeta kävelyä kyllä ja kiinnostus äijillä peliin 110.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät KHL:ään.

Ilves 4-1 :D Pistin edittinä tähän, jotta olisi jotain sisältöä viestissä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ja jokainen vitun Ässä fani tulee tänne huutamaan Mielosen maalia? Onko se jotain ihmeellistä? Kivahan se on että joskus voitatte. Se on vähän sama ku itte tulis huutelemaan tänne jokaisesta kilon pippuripihvin palasesta tänne. 0.47. Nakkikastike 79g 0-1. 257g Nakkikastike (sinappi, pippuri) 0-2 yms.

Vittu hitsatkaa, mua ei kiinnosta, itse sentään tutkin pilluja. Hei hei.
 

alanurkka.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ahlqvist pelaa itseään KalPan ykkösveskariks juuri nyt. Jospa se tästä lähtis koko joukkueella...?

Nopeastipa nousisi ykköseksi.. Mutta kyllä pelaa hienosti tällä hetkellä, nyt tsemppiä pojat!!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ketjut:

Peltonen-Wirtanen-Haataja
Ahtola-Ramstedt-Granlund

Ilmeisesti riitti Jaloselle Granlundin puolustustyöskentely

ja 4-1
 

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
Hienosti menee meillä, johdetaan pitkissä varmaan 43-2....huikeeta kävelyä kyllä ja kiinnostus äijillä peliin 110.

e: 4-1...ei VITTU!!! Kävelkää homot himaan sieltä!
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Niin. Minkälaista se peli on Kärpillä tänään ollut? Tuo ylivoima homma alakaa olemaan jo naurettavaa. Et sinä voi 18 yyveetä pelata jumalauta ilman tehoja. Minä en käsitä. Saatana, että on noloa hommaa. Sitte otat itse kolme jäähyä ja kaksi kertaa soi omissa. Ihan hyvin. Ei voi muuta sanoa.
 

Frasier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja jokainen vitun Ässä fani tulee tänne huutamaan Mielosen maalia? Onko se jotain ihmeellistä? Kivahan se on että joskus voitatte. Se on vähän sama ku itte tulis huutelemaan tänne jokaisesta kilon pippuripihvin palasesta tänne. 0.47. Nakkikastike 79g 0-1. 257g Nakkikastike (sinappi, pippuri) 0-2 yms.

Vittu hitsatkaa, mua ei kiinnosta, itse sentään tutkin pilluja. Hei hei.

Tämä alkaa jo olla sitä kliseistä "allekirjoituskamaa"!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vittu hitsatkaa, mua ei kiinnosta, itse sentään tutkin pilluja. Hei hei.

Onneksi olkoon! Sinullakin on siis puberteetti-ikä vihdoin alkanut? Hei hei :)

Kolmannen erän alku on tärkeä, koska SaiPa pistää varmasti kaiken peliin ja yrittää ehkä pientä provoakin. Ässiltä maali siihen ja Kisapuiston lato tyhjenee jo ennen erän puolta väliä.
 

-JH-

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsin pelaaminen on kuin suoraan painajaisesta. Ihan kuin kukaan ei olisi kiekkoa ennen nähnytkään ja Leime suolapatsailee penkin takana.

JYPpi hallitsee puolivaloilla mielin määrin. Ehkä TPS lähti Jyväskylään tavoitteena niukka tappio?

Ortio on pitänyt lukemat siedettävinä, toinen juttu on tuo senttereiden pelaaminen kuin kolmantena puolustajana. Tepsin hyökkäyksiin lähdöt ovat mallia kiekko yli punaisen ja päätyyn, vaihto, odotellaan jos JYPpi tulis taas meidän päähän että saadaan aloittaa taas alusta.

Ykkösvitjan pelaamisessa on yritystä mutta kun pakistolta ei saa minkäänlaista tukea niin se on sitten juuri sitä että harvoin ollaan maalipaikoilla. Käytännössä kyttäillään vastustajan virheitä joita ei kyllä tänään taida tarpeeksi tulla.

Mikäli JYP ei ala ottaa jäähyjä niin voi alkaa laskemaan rahojani.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vitun HIFK! Kiitti vitusti. Apinat! Kyrpänenälle kenkää ja nopeesti. Granlund on silloin sukka ku se on mun liigapörssi jengissä. Mieshuoria jengi täynnä. Pentti takas!
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aiai, ei taida sopia sarjakärjen paikka HIFK:n ukoille. Turpiin tulossa rupusakilta melko selvästi. Edariasenne(ko?) sieltä nostaa päätään...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös