Janne Ojasen saamaan kultalevyyn liittyen tuli mieleen, että mistä kaikista suomalaista jääkiekkoilijoista on tehty laulu?
Eräs nuori vihainen mies teki Toni Mäkiahosta kappaleen Mäkkärin pelatessa HIFK:ssa.
Janne Ojasen saamaan kultalevyyn liittyen tuli mieleen, että mistä kaikista suomalaista jääkiekkoilijoista on tehty laulu?
Tiedättehän Eppu Normaalin laulun Urheiluhullu? Siinä päähenkilö menee ravintolaan, jossa naiset katsovat vaan yhtä jääkiekkoilijaa. Tästä suivaantuneena laulun kertoja päättää ruveta treenaamaan pakaroitaan, että silmät putoilisivat naisten päistä.Janne Ojasen saamaan kultalevyyn liittyen tuli mieleen, että mistä kaikista suomalaista jääkiekkoilijoista on tehty laulu?
Onko uhkailu-/vittuiluyksityisviesteille oma ketjunsa? Voisin julkaista muutamia, koska jos ne minulle on lähetetty niin eivät kai ne mitään salaisuuksia ole. Sitten muut jatkoajan lukijat (erityisesti schollin hovi) voivat laittaa nämä muutamat kirjoittajat kuriin ilman, että minun tarvitsee asiaa sen enemmän pohtia.
Onko uhkailu-/vittuiluyksityisviesteille oma ketjunsa? Voisin julkaista muutamia, koska jos ne minulle on lähetetty niin eivät kai ne mitään salaisuuksia ole. Sitten muut jatkoajan lukijat (erityisesti schollin hovi) voivat laittaa nämä muutamat kirjoittajat kuriin ilman, että minun tarvitsee asiaa sen enemmän pohtia.
Eräs nuori vihainen mies teki Toni Mäkiahosta kappaleen Mäkkärin pelatessa HIFK:ssa.
Ongelmana Samsungin SGH-u700 -puhelimen kanssa on nyt muutamana viime päivänä ollut että puhelimen näyttöön ilmestyy vähän väliä "rajoitettu palvelu" -teksti ja kuten arvata saattaa niin puhelimella ei voi tuolloin soittaa eikä se ota myöskään vastaan puheluita eikä tekstiviestejä. Ja tätä on nyt tapahtunut pahimmillaan useita kertoja päivässä. Kun puhelimen käynnistää uudelleen niin alkaa taas toimimaan normaalisti mutta jossain vaiheessa menee taas tuohon tilaan. Lieneekö tuossa kysymys puhelimen viasta vai liittymän ongelmasta? Liittymänä on Saunalahti. Onko kukaan törmännyt samanlaisiin ongelmiin ja onko mitään vinkkejä ratkaisuun?
Pystyykö näihin Samsungin luureihin tekemään jotenkin itse softapäivityksen vai onko pakko lähettää huoltoon päivitettäväksi? Voisi kokeilla huvikseen olisiko tuosta apua.
Sitten muut jatkoajan lukijat (erityisesti schollin hovi) voivat laittaa nämä muutamat kirjoittajat kuriin ilman, että minun tarvitsee asiaa sen enemmän pohtia.
Millaisia sisääntuloja kannattaa vaatia kotiteatterisetin soittimeen, jos haluaa äänet tietokoneesta teatterin kaiuttimiin? Tietokoneessa on USB, 3,5mm ja VGA-ulostulot.
Näinä aikoina ei todellakaan ole mikään paha juttu. Meikäläinenkin on toiminut noin pari kertaa ja kyllähän se hiukan kirpaisee, mutta omaa etuaan jokainen ajaa. Kyllä jokaisen työnantajankin pitäisi tänä päivänä tajuta asia työnhakijan kannalta, vaikka vituttaisikin.Onko moraalisesti paha juttu hyväksyä tuo eka paikka, mutta perua se jos toinen natsaa?
...Onko moraalisesti paha juttu hyväksyä tuo eka paikka, mutta perua se jos toinen natsaa?
Jeppistä joo. Päädyin kuitenkin rakentamaan kotiteatterisetin vahvistimen kautta, joten eipä tarvitse miettiä dvd-soittimen liitäntöjä sen enempää. Kone 3,5-liitännästä RCA-kaapelia käyttäen vahvistimeen kiinni ja homman pitäisi käsittääkseni olla sillä selviö. Ääni ei välttämättä ole kaikkien huippu-hifi-standardien mukainen, mutta riittänee meikäläiselle ihan mainiosti. Pääasia että kuuluu! Hieman venyy budjetti tällä vahvistinratkaisulla, mutta toisaalta tällä tavoin saa enemmän pelivaraa tätä hetkeä ja tulevaisuutta varten.Millaisia sisääntuloja kannattaa vaatia kotiteatterisetin soittimeen, jos haluaa äänet tietokoneesta teatterin kaiuttimiin? Tietokoneessa on USB, 3,5mm ja VGA-ulostulot.(--)
Riippuu hyvin pitkälle mihin käyttöön tuota yhdistelmää haluat käyttää. Jos vain musiikin kuuntelua tietokoneen levyltä ja kotiteattirin kaiuttimista niin ok, jos taas varsinaisena kotiteatterina niin tietokone kaipaa päivitystä.
Mitä meinaa "Tjockis" på finska?