Onnellisuusketju

  • 1 294 801
  • 7 895

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen ollut onnellisin koko elämässä 7.5 klo 18.53 jälkeen kun oma esikoinen syntyi. En edes tiennyt miten onnellinen ihminen voi olla, ennen kuin näin sen pikku prinsessan!
Isosti onnea Lakaisijalle! Vaikken itse ole vastaavaa kokenut, niin voin kuvitella tuon fiiliksen. Elämä on ihmeellinen asia.
 
Juuri sain näppäiltyä valmiiksi tämän kevään viimeisen suuremman koulutyön. Syntyi vieläpä vastoin tapojani aivan kelvollista tekstiä.

Kyllä tässä nyt joutuu parit kylmät oluset maistamaan, sen verran on vitutusta ja kenties jopa stressiä aiheuttanut tämä kevätlukukausi moninaisine rasittavine tehtävineen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Koulu päättyi, tosin huonosti mutta päättyi kuitenkin.

Ja tänään se sitten tapahtuu. Puuha-pete palaa jalkapallon parissa takaisin sarjaan pelaamaan. Junnuna tuli loukkaannuttua polvesta ja sen jälkeen ei ole uskaltanut pelata sarjassa enää. Työpaikan jengiin sitten kysyin ja välittömästi ilman treenejä nimi pöytäkirjaan ja hakemaan paikkaa avauksessa. Tällä hetkellä ei oikein tiedä miten päin olisi kun hermostuttaa aivan helvetisti.

Eniten vituttaa kun en löydä syndejä mistään tähän hätään..Pahvia sukkiin ettei tule kitinää? Tosin ikinä ei ole säärisuojat mitään auttanut. Saapa nähdä sitten mutta tieto siitä, että peli alkaa vajaan 3 tunnin päästä on aika saatanan hieno!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Iso kivi vierähti harteilta. En sairasta mitään vakavaa, vaan olen terve! It's wonderful life! :)

Hienoa! :) Itse olen onnellinen ystävien puolesta, jotka uskaltavat tehdä radikaaleja muutoksia elämässään - mistäköhän itsekin saisi inspiraation? Lisäksi täytyy olla onnellinen Namikan puolesta, jonka mestaruusjuhlissa sai tänään kaffitella ja onnitella mestareita oikein kädestä pitäen - niin ja pitää vähän aikaa Pantteria käsissään..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen onnellinen ystävien puolesta, jotka uskaltavat tehdä radikaaleja muutoksia elämässään - mistäköhän itsekin saisi inspiraation?

Minä olen vähän sitä mieltä että mikäli sinä et saa niitä muutoksia ihan "luonnostaan" aikaiseksi niin silloin sinä et edes tosissaan kaipaa sitä muutosta. Jos sitä muutosta ihan oikeasti tarvitsee ja kaipaa niin kyllä se inspiraatio siitä tulee ihan itsestään.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Kovin onnelliseksi tässä ei uskalla heittäytyä, mutta pientä iloisuutta aiheuttaa se, että kouluhommat ovat vihdoin tältä lukukaudelta pulkassa. Tosin kesällä tulee ehkä opiskeltua hieman, sillä työtilanne ei näytä kovin valoisalta.

Toisaalta tässä on tullut sen verran paljon huhkittua viimeiset kuukaudet, että lomakin tulee tarpeeseen.
 

Simba

Jäsen
Kolme vuotta tuli lukiota käytyä tätä varten ja nyt se toteutui, ja vielä ilman pääsykokeita. Eli tänään tuli hyväksymiskirje Tampereen teknilliseen yliopistoon rakennustekniikan koulutusohjelmaan. Mahtava fiilis!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Guitar Hero: Metallica käsissä ja kohta pääsee leffaan natsaamaan Enkeleitä ja Demoneja, lisäksi tullut läheteltyä muutamia hakemuksia jos vaikka onnais.

Hyvä fiilis pienestä, mutta sellasta se työttömällä onkin.
 

Pure

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Voitin eilen yhdellä eurolla yhteensä 120€ pelikoneesta! En nyt välttämättä tiedä olenko onnellinen, mutta tyytyväinen kuitenkin :D
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Uncle Becker on huijannut kaikki nämä vuodet, mutta nyt se on ohi. Velipoika hoiteli hommat ja Uncle Becker on setä! Ja nelikuiset kaksostytöt saivat serkun!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jää suosiolla pelaamaan GH:ta. Leffasta ei kannatta kamalasti onnea odottaa.

Anteeksi modet chättäys. Mutta tähän sen verran että olisi pitänyt jäädä joo, ei kovin kummoinen leffa ollut.

Hyvä olo saunan jälkeen, nyt ruokaa ja yksi kylmä olut. Ah.
 

Samurai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS (+sympatiat muille turkulaisseuroille)
Kolme vuotta tuli lukiota käytyä tätä varten ja nyt se toteutui, ja vielä ilman pääsykokeita. Eli tänään tuli hyväksymiskirje Tampereen teknilliseen yliopistoon rakennustekniikan koulutusohjelmaan. Mahtava fiilis!

Onneksi olkoon loistavasta valinnasta ja tervetuloa porukkaan!!
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viime yö erämaan sydämessä autiotuvalla kevättä katselemassa ja kuuntelemassa sekä maailmaa parantamassa. Nyt kotona vaimon kanssa ruokaa laittamassa, illalla jääkiekkoa pelaamaan. Onnellinen olo.
 
Viimeksi muokattu:

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Vihdoin ja viimein maaginen ikäraja 18. Eilen oli mainiot pirskeet ja juhliakin osasin kohtuudella, krapula on minimaalinen, tänään sitten baariin.
 
Polttarit. Ihan saatanan kivaa. Mulla on maailman parhaat ystävät. Puhalsin aamulla alkometriin lukeman 3,7 ja sen jälkeen oon vaan juonut. Kohta Kortepohjaan kaverin kanssa kuunteleen musaa ja bailaan.

Elämä on vitun ihanaa,
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vakituinen työpaikka varmistui, jatkan tuntiopettajana kunnan palkkalistoilla. Leipä on kapeahko, mutta vakaa. Olen onnellinen, että lähdin aikuisiällä uudelleen opiskelemaan. Palkka liki tuplaantui, työtunnit lähes puolittui ja kesäloma melkein kolminkertaistui. Paremminkin voisi olla, mutta en valita.
 

tutzba

Jäsen
Kävin pitkästä aikaa PAFin sivuilla, tarkoituksena oli siirtää vähän rahaa kun luulin tilin olevan tyhjillään, muutaman käden olisin tahkonnut pokeria. Noh, jostakin kumman syystä pelitilille oli jäänyt 10 euroa. En kyllä yhtään muista, milloin olisin sinne siirtänyt rahaa, pitkään aikaan en ole siellä pelannut. Erilaisten yhdistelmien jälkeen kotiutin lopulta 90 euroa. Piristi päivää mukavasti!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kävin pitkästä aikaa PAFin sivuilla, tarkoituksena oli siirtää vähän rahaa kun luulin tilin olevan tyhjillään, muutaman käden olisin tahkonnut pokeria. Noh, jostakin kumman syystä pelitilille oli jäänyt 10 euroa. En kyllä yhtään muista, milloin olisin sinne siirtänyt rahaa, pitkään aikaan en ole siellä pelannut. Erilaisten yhdistelmien jälkeen kotiutin lopulta 90 euroa. Piristi päivää mukavasti!

Tämä on joku PAFin tarjous ilmeisesti, kun itsellekin oli ilmestynyt 10 euroa.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Sain töitä! Aijaij, aah. Tänään juhlistamaan!
Tässä se nyt nähdään, millä mallilla nyky-yhteiskunta. Kaikenlaisille juhlijoille ja rellestäjille sitä tarjotaan töitä ja kunnon kansalaiset jäävät ilman työsopimusta. Todennäköisesti tässäkin käy vielä niin, että menet maanantaiaamuna rajussa krapulassa töihin ja duunailet koko päivän puoliteholla. Siinä sitä tällaiset kunnolliset työmiehet katselevat sivusta, kun kunnon työpanos ei kelpaa. Mihin tämä yhteiskunta on oikein menossa?

Toisaalta myös ihmettelen suuresti, miksi tällaisille ihmisille pitää edes töitä tarjota jos juhlimiseenkin on varaa. Suomestakin löytyy varmasti ties kuinka paljon sellaisia, joilla ei ole varaa edes ruokaan. Mieluummin työt sellaisille.

No ei vaan. Hieno homma, että sait töitä. Toivottavasti itsekin voin samasta syystä kirjoittaa tähän ketjuun maanantaina. :)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tsajajajajajaja. Keitto maistuu.
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jii - und haa! Ai, että olen onnellinen. Alkoi taas kerran kesäloma. Seuraavan kerran töihin sitten 12.8.2009.

Oi tätä onnen tunnetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös