"Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" -klubin virallinen avaus

  • 22 478
  • 341
Tila
Viestiketju on suljettu.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
mixu: Olemme huomioineet suosikkijoukkueesi ja hieman odotelleet jäsenhakemustasi. Miksi vasta nyt? [/B][/QUOTE]

Tässä aletaan olla vähän kuin vanhat rouvat jotka vaativat aikaa lämpiämiseen.
Täytyy myös tunnustaa kuten joku muukin jo kertoi että takatukka oli itsellänikin joskus 80-luvulla joten sekin puoli on hallinnassa.
Ken muistaa aikaa jolloin Fööni oli itse pelaamassa niin ei se mikään Kiprusof kentällä ollut vaan osasi myös pelata sikaa tarvittaessa.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Re: Tervetuloa

Viestin lähetti Korak
Uudet rakkaat ÄTPPOMK-jäsenet;


-TheHawks


Olen ylpeä jäsenyydestäni!

Valintaperusteet vain jäivät hämäriksi, eihän minussa ollut montaakaan Penttimäistä asiaa löydettävissä. Pitääköhän sitä tänään juoda pari Koffia tämän kunniaksi!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
ÄTPPOMK-materiaalia...

Eilen löysin (kaikki nämä vuodet pankin kassaholvin suojassa säilyttämäni) Iltalehden vuodelta -92, jossa oli Pentin haastattely tyyliin "100 kysymystä". Todellinen keräilykappale! Kuvassa iloinen Pentti leikkaa synttärikakkua takatukka hulmuten. Yritän saada sen jutun joskus kuvineen päivineen online, niin voimme kaikki ihailla sitä yhdessä.

ÄTPPOMK!
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Kiitän mitä nöyrimmin jäsenhakemukseni hyväksymisestä. Olenkin päivittänyt elämän prioriteetit uusiksi eli opiskelu, työt, harrastukset ym. sijoittuvat nyt sijoille 2--> ykkössijan ollessa luonnollisesti varattu Pentin palvelemiselle ja puolustamiselle.

Aikaisemmissa viesteissä on ollut puhetta jonkinlaisesta ÄTPPOMK -kerhon kokoontumisista. Ehdotan kesällä järjestettäväksi Pentin puolustamisen harjoituspäivää/leiriä, jossa käydään läpi uhat, ennaltaehkäisy- ja torjuntastrategiat sekä tietysti juodaan Koffia ja ylistetään Penttiä. Erilaisia "kertausharjoituksia" tulisi järjestää riittävän usein tietojen päivittämiseksi, vaikka tokihan jokainen kerholainen pitää huolta omien tietotaitojensa kehittämisestä ja ylläpidosta.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Tuota noin , oletteko jo valinneet hiuslakkamerkin elikkä onko värinne tyylikkään harmaa , yön sininen vaiko jokin muu aina sopiva väri ?
Voisitte varmaankin tehdä jonkun loistavan diilin siitä merkistä ja rahan tuloa ei sitten estä mikään.
Täytyyhän brändillä olla brändi.
Onko täysjäsenyysvaatimuksena se että osaa itse silittää oman paitansa ?
Pitääkö se silittää vielä hyvin ?

nimim. tummiin tennissukkiin siirtymistä harkitseva ja paidan silityksen saloja opetteleva
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hakemukseni on ilmeisesti hylätty?

Viestin lähetti pernaveikko
... mutta olen asunut mestaruuden jälkeen ulkomailla ja en ole päässyt niin tarkkaan seuraamaan Pentin toilailuja.

Olen näillä näkymin ensi kauden Suomessa ja odotan innolla taas halliin pääsyä. Pentin takia tai siitä huolimatta...

Olisiko kuitenkin mahdollista liittyä klubiin? Lupaan tehdä kotiläksyni Pentin tiimoilta.

Pentti on Ystävä!

Ohessa, alkuperäinen viestini. Mitään en ole kuullut, joten ilmeisesti minulla ei ole edellytyksiä klubiin:(

Ymmäränhän sen toki, koska en ole voinut Pentteillä aktiivisesti, mutta Pentin salojen tutkimista jatkan silti, ehkä ovet vielä joskus avautuvat klubiinkin.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Öh...

kaikkea sitä tuleekin kännipäissään naputeltua.
Mutta, tehty mikä tehty. Hyväksyn tapahtuneen miehekkäästi kuin Pentti ja vittu, minähän sitten opettelen juomaan sitä Koffia!

Kiitollisena valinnastani ostinkin tänään ensimmäisen Koffini ja jätin ne Karhut pölyttymään sinne hyllyyn. Ei ole vielä koskaan näin kauaa kestänyt olutpullon aukeaminen, mutta kyllä se vielä tästä... "vielä kerkeis huoltsikalle..." Ei, nyt vaan rohkeasti sen Koffin kimppuun, no niin kyllä se siitä...
Ei tässä lähettyvillä sattuis nyt kuitenkaan asumaan ketään ÄTPPOMK:laista, nyt meinaan sais Koffia - minä tarjoan?! "vieläkin ehtis..."

Noin, aukesihan se ja hyvin menee alas. Tässähän täytyy oikein ylpistyä ja kehua Penttiä, itseäni, Penttiä, ÄTPPOMK:n hallitusta, Penttiä ja Koffia - kyllä tästä hyvä (humala ainakin) tulee.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
pernaveikko: Juuri tuo on penttimäistä toimintaa. Jäsenhakemusten tulvassa emme millään voi huomata kaikkia hakemuksia - kuten tämän jonkun GW Bushin jolla on komeita kirjekuoria, kotkat ja kaikki!- joten jos vastaus tuntuu viipyvän tai jopa jäävän puuttumaan, niin eikun muistuttamaan itsestään. Penttiys ei ole takarivissä hiljaa seisomista. Siispä nyt olet hyväksytty.

mixu: Hyväksytty, lisäperusteet vakuuttivat.

gammonthis: Alat olla pikkuhiljaa jyvällä..jätetään vielä hautumaan, mutta sinut on huomattu. Kerro vähän lisää vielä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mää kans!

Heti kun on pari viikkoa poissa netistä niin tapahtuu jotain mielenkiintoista. Haluan ehdottomasti mukaan järjestöön!

perustelut:
- Pena on legenda
- Ässäfanina IFK on aina ollut samantyylisenä joukkueena seura jolle olen toivonut menestystä Ässien jälkeen
- Porilaisena juon Sinebrychoffin tuotteita, lähinnä kylläkin Karhua mutta KOFF on kakkosvalinta jos Karhua ei ole.
- Minulla on orastava takatukka ja minulla on joskus ollut puoleen selkään ulottuva takatukka.
- Tapani tuntuvat olevan samanlaiset kuin muillakin jäsenillä (tämän ketjun jutuista päätellen)
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ihan tosi , olenko jyvällä ? Wau.
Mikäli olen asian ymmärtänyt . ÄTPPOMK-klubin keskeinen tapahtumaketjumo on sisäisen syvyyssuuntaisen kauneuden paralleeli fyysiosymbioosi ulkoisen viiltävän tyylikkyyden kanssa ja sen tuloksena saavutettu maailman , universumin ja oluen yhteys .
Oma sisäinen kauneuteni keskittyy vatsan seudulle ja ulkoinen tyylikkyys pohkeisiin , ei siinä taida auttaa edes siniset tennissukat , siis ssssssukat poissss.
Vielä muistuttaisin mitä kohteliaimmin Tamperelaisesta VH-klubista jonka virallinen ja sääntömääräinen kokoontuminen on aina kun yksi sen jäsenistä on radalla.
Olisi mielenkiintoinen tapahtumareaktio kun nämä kaksi ( ja vielä mahdollisesti tuo yksi tamperelainen klubi , jonka nimeä en muista ) klubistoa kohtaisivat syvällisen tilanneanalyysin merkeissä.
Olemmekin siis virallisesti ja kaikkia sääntöjä noudattaen päättäneet tehdä armollisesti exkursion sinne eteläiseen hiilisatamaan perjantaina 17.5.2002 . Toivottavasti te armollinen klubi voisitte paikallisia tapoja tuntevina alkuasukkaina tehdä ehdotuksia keskustelutuokion ja mahdollisesti klubien yhteistoimintaa mahdollistavien pähkäilyjen paikasta ( ainoat tunnetut paikat ovat rautatieasema ja kaivari ).

Jos ymmärrätte moton ( minkä asian kyllä uskon ) :
Sarkasmi on sairaus , huumorintajuttomalle
niin ÄTPPOMK-klubilla on loistava tulevaisuus.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
ha-ke-mus

"ÄTPPOMK:hon liittymistä ei kannata jättää väliin sillä perusteella, että "mitä jos Pentti sössii jatkossa ja en saa arvostella häntä". Ideana on se, että hänen valintojaan voidaan kritisoida, mutta MISSÄÄN OLOSUHTEISSA emme syytä itse Penttiä kuitenkaan, sillä hän on hahmo, joka elää omaa elämäänsä HIFKin mennessä ylä- ja alamäkeä."

Tämä ÄTPPOMK:n puheenjohtajan kannustava täsmennys Pena-klubin ideologiaan oli mielestäni sen verran vakuuttava, että rohkenen vihdoinkin sitoutua tämmöisen ainutlaatuisen , ilmiselvästi yleviä jääkiekkoarvoja (penailu) edustavan etujärjestön toimintaan - sikäli mikäli johtokunta jäsenanomukseni hyväksyy.

ÄTPPOMK:n jäsenenä saisin siis yhä jatkossakin kritisoida esim. Spenttis Matikainens-tyylisiä pelaajahankintoja, jos sellaisia nyt enää tapahtuu . Tällä hetkellä saakin ennemmin keskittyä ylistämään "Uusi Pena"-tyylisiä värväyksiä kuten Pärssinen, Simicek, Salmelainen. Viisas mies oppii virheistään ja niin näyttäisi meidän Penakin tehneen (so far).

Loppuun kertauksena Penan Leijona-saavutuksista olennaisin (tosin HIFK-menestys on AINA priorisoitava Suomen edelle) :

- ensimäinen arvokisamitali valmennettu Suomelle olympialaisissa, MM-kisoissa ja Kanada Cupissa (jossa kai ei pronssia jaettu, mutta kolmas sija joka tapauksessa todellisessa parhaitten pelaajien turnauksessa).
 

Tähtirinnat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Nj Devils
Haen jäseneksi

Vieläkös klubiin mahtuu yksi Penttiä ihaileva ja kunnioittava henkilö? Olen jo pitkään seurannut Penan upeaa uraa, ja yrittänyt samaistua häneen kaikilla tavoin. Harmikseni ja ajattelematta kävin juuri parturissa, joten samanlaista takatukkaa ei minulla ole :( , mutta yritän korjata tilanteen mahdollisimman pian.

Purkkaa syön aina kun siihen tilaisuuden saan.

Pentti on mun idoli päästäkää mut sisään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hyväksyttyjä: gammonthis hangaroundiksi. Klubien välistä yhteistyötä harkitaan.

Ja täysjäseneksi: WPK, korkki, Tähtirinnat

Samalla teen ensimmäisen julkisen klubin sisäisen hälytyksen:
PENAA TÖNITÄÄN PARHAILLAAN HIFK 02/03 KETJUSSA

Järjestömme valvoo ja ensimmäiset kuittaukset on jo sinne annettu.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rotat asialla

Ilmeisesti turun suunnalta oli sinne tultu nassuttamaan Penasta, koska suunsoitto on ajoitettu juuri töistä lähdön-suomen pelin aikoihin.. ja sitten nopeesti karkuun, kun kaikki on työmatkalla tai telkkarin ääressä :) Hyvä että kaikkein valveutuneimmat olivat kuitenkin heti paikalla ja väänsivät tönijän siltaan saman tien!

Pahoittelen syvästi myöhästymistäni, ja tästä lähtien pitäisikin sopia jotkin "kipinävuorot", jotta joku olisi aina heittämässä kuittia vuorokauden ajasta ja maailman tapahtumista riippumatta :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
ÄTPPOMK - föönausta jo vuodesta 2002.

Pitää hommata hakulaite (tai ehkä jopa kannettava faksi!) noita hälytyksiä varten, sillä olin ikävä kyllä juuri nauttimassa raikkaasta ulkoilmasta (luonnollisesti tupakan ja brandyn kera), kun Penaa tuolla toisaalla tönittiin. Muuten olisin EHDOTTOMASTI tullut puolustamaan Penttiä. Kiitos kuitenkin ripeästä toiminnasta näille nopeimmille kuittailijoille.
 
Suosikkijoukkue
H.I.F.K.
:mad: Koska näköjään PENAA koitetaan salakavalasti tökkiä sieltä sun täältä on asialle tehtävä jotain HETI! Jotta saadaan asian laajuus selville niin näin velvollisuudekseni avata palstan näiden törkeyksien laajuden selvittämiseksi KELE. niin ja tietysti tuohduksissani avasin KOFF:in.

Siispä avasin sivun http://www.hifk.info ja sieltä on linkki ÄTPPOMK jonne voidaa raportoida kaikki Pentin tuuppiminen.:D
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti JHag
joten jos vastaus tuntuu viipyvän tai jopa jäävän puuttumaan, niin eikun muistuttamaan itsestään.

Eli jätetyllä Penan ystävällä on vielä toivoa, vaikka hyväksymistä ei ole vielä tullut? Lue nyt "hakemukseni" vielä sivulta 7, ennenkuin lähetän sen oikeasti Videotreffeihin. FarOutista tuli jo cancelia..:(
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä ala Meidän Penalle

Äsken ajellessani salilta himaan ajattelin että miksi minun pitäisi olla musta lammas punaisten petojen joukossa.Täten jätän hakemukseni arvovaltaisen johtoryhmän tutkittavaksi.Penan fyysinen koskemattomuus hoituu 100 varmasti ja kyllä mä osaan sanansäilälläkin lyödä.
ÄTPPOMK maailman kartalle!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Huh! Rankka päivä! Tönimistä esiintyi siellä sun täällä, mutta nyt alkavat hommat olla ojennuksessa. Kohta ne syyttää Penttiä jos tulee sateinen kesä. Puhumattakaan takautuvista syytöksistä koskien sadekesää -96. Kele.

Niin, päivystäminen olisi järjestettävä jotenkin täällä Jatkoajassakin. Taidamme johtokunnan toimesta avata ketjun tätä varten? Kannatetaan, kannatetaan..

Ja Vegas on hyväksytty jäseneksi. Cosmon hakemus on hieman epäselvä. Siinä oli sarkasmia, joka viittaa siihen, että henkilö ei ole tosissaan Pentti-ideologiansa kanssa. Ohjelmat Far Out ja Videotreffit ovat tässä yhteydessä huono viitekehys. Järjestömme on rautakankimaisen jäykkä ideologiassaan. Joten ehkäpä formuloit hakemuksesi uudelleen.

PS.
Predatorin paluuseen luottaen pidämme hänelle edelleen paikkaa johtokunnassamme. Jäsenyyshän on ikuinen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähetän tarkoituksella hakemukseni näin myöhään. Halusin että minulla on hakemusta kirjotettaessa kunnon takatukka. Nyt voin todeta ylpeänä että takatukkani on upeassa kunnossa! Ei tietenkään niin hieno kuin suuresti ihailmallani Pentti Matikaisella. Esitän nöyrimmät pyytöni, jotta saisin liittyä ÄTPPOMK:iin. Nyt takatukaa föönaaman!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnistus!

Eikö jokaisen ylpeän Penttiä arvostavan ÄTPPOMKlaisen tule lisätä suosikkijoukkueekseen tai muokata allekirjoitustaan, jotta kanssaveljet tunnistavat toisensa jo alusta pitäen klubilaiseksi!?

Toki johtokunta tullee vaatettamaan ja merkkaamaan klubin jäsenet moottoripyöräkerhojen lailla. Juhla-asuna lienee itseoikeutetusti korkealuokkainen, mohairvillasta valmistettu klubitakki (jokin kallis, esim Cerruti tai vastaava). Toivon väljää mitoitusta, jotta saan uuden Severin-föönini mahtumaan povariin.

Allekirjoitusta tai suosikkijoukkuetta muokattaessa, tulee mielestäni huomioida, että ÄTPPOMK kirjoitetaan aina kuten edellä. Eikä esim @TPOMK, kuten eräs kanssaveljemme. Ei logoa saa modifioida eikä customoida!

Olen tässä vielä hetken kipinässä....
:cool: :cool: :cool:
... ja tarkkailen kaikkiin ilmansuuntiin...tilanne on rauhallinen...
:cool:
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kyllä minunkin on laitettava tähän kerhoon hakemus. Nordenskjöldinkadultahan minun jääkiekkokatsojan urani alkoi kun isäni vei minut katsomaan HIFK:n pelejä. Isä oli/on edelleen vannoutunut IFK-fani ja tiesi minulle pienenä kertoa miten hinoa oli kun päätykatsomot olivat (ainakin osittain) seisomokatsomoita ja katsomossa yli 11 000 katsojaa.

Parhaiten on mieleen jäänyt 15-3 välierä Tapparaa vastaan joskus 80-luvulla. Joukkueessa pelasivat Iiro Järvi,Darren Boyko,Pekka Tuomisto sun muita. Hallissa oli mahtava tunnelma ainakin tällaisen nuoren pojan mielestä.
Ja suosikki oli tietty Kari "Suomen lujin lämäri" Laitinen.

Jos isällä olisi työnsä puolesta ollut mahdollisuus käydä enemmän peleissä olisin varmaan minäkin siellä tänä päivänä. Mutta oli helpompi jäädä Matinkylään kavereiden kanssa katsomaan Kiekko-Espoon 1- ja 2- div pelejä. Perskules, ilman isäni ajanpuutetta minä olisin jo kauan voinut olla IFK:n kausikortin omistaja....
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Toivoakseni paljon arvostamallani johtokunnalla ei ole mitään sitä vastaan, että olen töissä konkreettisesti pyrkinyt levittämään ÄTPPOMK-tietoutta ympäri laajan Suomenmaan.

Ja, kaikkihan me muistamme tällä hetkellä ÄTPPOMK'n kaksinaisen merkityksen. Sen ohella, että se tarkoittaa "Älä töni Penttiä, Pentti on mun kaveri" pitäkäämme mielessä seuraava "Älä töni Predaa, Preda on mun kaveri".

Yöllä penttismiä opiskellen,

vlad#16.
 

em4mapson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ÄTPPOMK-johtokunta
Jäsenhakemus

Haen ÄTPPOMK:n jäsenyyttä. Pyydänkin kunnioittavasti johtokuntaa myöntämään minulle jäsenyyden.

Pentti kaikkien ja kaikki Pentin puolesta!

em4mapson
Stadissa 8.5.2002 Pentin aikaa
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Tilanneraportti Turusta

Penan ynnä Koffin sekä kerhon kunnian puolustaminen sujuu täällä kohtuullisesti.

Ajellessani paikallisen ostoskeskuksen parkkipaikalle kurvaili vasemmalta autokoulun auto väistäen törmäyksen viime hetkellä. Puikoissa ollut tyttölapsi oli vähintäänkin pelästyneen näköinen kun totesin (huusin) opettajalle "V#¤ttu, sähän koulutat niitä!" Onneksi vahingot jäivät vain henkiselle tasolle ja naapurin puolelle, sillä kesä-auton rypyttäminen olisi ollut katkera pala.

Kotiin tullessani otin puhelun paikalliseen ja tilasin tutun kauppiaan kautta kotiin 20 korillista Koffin punakylkisiä ystäviä. Ihmisen ei ole hyvä olla yksinänsä ja tässä seurassa fudiksen MM-kisat menevät mukavasti, vaikka Brasilia ei voittaisikaan. (Osoite ei ole jaossa ja kylmähuoneessa on lukko).

Purkkapuolella ei pyyhi kaksisesti. Mitään mainitsemisen arvoista ei ole tapahtunut. Sen sijaan ainakin yksi kaveri on jo alkanut kasvattaa takatukkaa ja ostanut ennakkoon fööninkin. Lisäksi eräs takatukan omaava hemmo sai oikeaa tietoa ja jätti parturin väliin todeten lookinsa olevan "ihan Pena".

Mitään Penan tönimisen tapaista en ole havainnut, joten lähes kesäisessä Turussa asiat ovat mallillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös