Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 744 644
  • 34 000

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mistäs nyt puhutaan?

Elämän tarkoitus on jo tiedossa, mutta nyt kiinnostaa toisten mielipiteet. :-)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Jotenkin pisti huvittamaan tuo käyttäjien Dee Snider ja dee_snyder samanaikaiset bannit.
This iis a verri bääd dei for Twisted Sister.
Tämä morningstarin kuitti ei oikein "avautunut", joten oli pakko vähän sivistää itseään Googlen ja Wikipedian avulla.

Dee Snider on näemmä ihan todellinen henkilö. Luulin aina, että näiden nimimerkkien taustalla olisi ollut "Dee Snyder".

Näemmä näin jääkiekkoaiheisella sivustollakaan kaikki ei ole niin jääkiekkoaiheista.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avautui se, että näin kuumeessa nimimerkki Tobiaksen viestihistoriasta irtoaa melkoisesti hauskuutta. Vaikka halpa scholl-kopio onkin, niin kyllä kaveri omistaisi ikivanhassa "Mä-en-ole-koskaan"-leikissä.

Tobias kirjoitti:
Itse en tosin ole ollut käsittääkseni koskaan rakastunut

Itsehän en käy koskaan treffeillä

Itsehän en kulinaristina tietenkään syö pizzaa

No en ole koskaan katsonut yhtään Uuno Turhapuro -elokuvaa

En syö oikeastaan koskaan karkkia

Sipsejä en syö

enkä suo itselleni mitään hyvää

tällainen mesta kuin Snacky on joskus ollut olemassa. Syönyt en ole siellä koskaan ja voin luvata että koskaan en tule syömäänkään.

En ole maistanut tätä HK:n Potkua enkä takuulla tule maistamaankaan.

Itse en ole ikinä pitänyt tarkoitushakuisesti mitään nk. tipattomia ajanjaksoja.

En käytä itse kyllä hymiöitä missään muodossa enkä missään viestimessä

koskaan en aio toukkaa adoptoida enkä hankkia muutenkaan

En koskaan reputtanut yhtään tenttiä

Canal+ ei ole minusta hintansa arvoinen, koska en katsoisi sitä koskaan

en ole koskaan oikeastaan seurustellutkaan

Hieno mies ja varmasti kova panemaan. Ai niin, mutta ei se ollutkaan koskaan seurustellut.

Elän tälläkin hetkellä pitkässä parisuhteessa, mutta mulla on ollut arviolta noin 15-20 eri naisen kanssa seksisuhde tämän parisuhteen rinnalla.

Tobias kirjoitti:
Minua on alkanut vituttaa eläinten voimakas inhimillistäminen

On jaksanut kuitenkin rekisteröityä hevosfoorumillekin trollaamaan.

Niin, scholl-kopio.. On hienoa lukea ketjuja, joissa toinen nimimerkki aloittaa provolla ja yllättäen toinen saapuu antamaan taustatukea. Ja sitten vielä ihmiset tarttuvat näihin.

scholl:n teksteihin kun on paremmin tutustunut, niin siinä on helvetin asiallisen tuntuinen kirjoittaja. En ylipäänsä tykkää mistään taivaanrannan maalareista ja jeesustelijoista vaan tyypeistä, joilla on terävät ajatukset ja näkemykset. Schollin kirjoitukset ovat harvinaisen osuvia ja teräviä.

Nyt täytyy kysyä, että miten Jatkoajan parhaimpiin ja fiksuimpiin kirjoittajiin lukeutuva scholl liittyi viestiini?

Kyllä scholl on mielenkiintoisin kirjoittaja vapaan puolella. Hyviä tekstejä ja ajatuksia.

Kerrankin samaa mieltä scholl:n kanssa.

Perkele, scholl on kyllä asiantuntija oluiden suhteen

olin scholl vastaamassa vladin viestiin mutta sitten huomasin viestisi, joka sisälsi täysin viestini sisällön.

kuten scholl tuossa viestissään osuvasti kuvasi

tässä(kin) tapauksessa scholl, puhuu pelkkää asiaa.

Paljon täällä on toki mielenkiintoisia henkilöitä mielipiteineen, kuten vaikkapa scholl

Scholl taitaa olla aika lailla sielunveli, näemmä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jumalauta, vanhan kunnon Buster-sarjakuvan Harjumäen Sisu -sarja ei ollutkaan suomalainen vaan alunperin ruotsalainen! Evertoniin asti päätyneet Eki ja Jorma Eskelinen olivatkin oikeasti hurreja ja nimiltään Edward ja Jorma Engmark...nyt on päivä pilalla.
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui se, että näin kuumeessa nimimerkki Tobiaksen viestihistoriasta irtoaa melkoisesti hauskuutta.
Ehdoton helmihän oli joskus jouluaattona raportoitu hikinen läheltä piti-tilanne Lentoasemantiellä, jotta pääsi kertomaan, ettei vietä joulua.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Tästä avautumisesta on jo tovi kulunut, mutta jaanpa sen silti kanssanne, koska teitä kiinnostaa se kuitenkin.

Hiffasin että kun on olemassa sellainen bändi kuin Brother firetribe, niin sehän on napannut nasevan nimensä takavuosien tennis-ässä Veli Paloheimolta. Joskus yllätän itsenikin näillä mun veitsenterävillä oivalluksilla...

Vielä vanhempi huomio muuten (tätäkin aamua koskien) on se, että onpa ollu niin maan persanan fiksu jätkä se, joka on keksinyt krapulan loivennuksen kaljalla. Tää on oikeasti ihan päällikköä touhua. Se äijä on kyllä ansainnu Nobelin palkinnon. Vähintään.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jumalauta, vanhan kunnon Buster-sarjakuvan Harjumäen Sisu -sarja ei ollutkaan suomalainen vaan alunperin ruotsalainen! Evertoniin asti päätyneet Eki ja Jorma Eskelinen olivatkin oikeasti hurreja ja nimiltään Edward ja Jorma Engmark...nyt on päivä pilalla.

Jeps. Muksuna tuli luettua nuo moneen kertaan kirjanakin ennen kuin ne piirrettiin Busteriin. Kirjailija on Max Lundgren. Löytyvät kirjastosta edelleen kun tuossa pari vuotta sitten oma jälkikasvu ne luki ja tulihan ne uudelleen taas luettua itsekin.

Alkuperäiset kirjat suomeksi käännettynä ovat:
Harjuvaaran pallokerho
Harjuvaara nousee
Maaleja, Harjuvaara!
Harjuvaara karsii

Ja alkuperäisellä kielellähän seura on Åshöjdens bollklubb.

Old TJ
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saipa, Kerho ja Tepsi ovat ihan saatanan kovia joukkueita ja voittavat tänään pelinsä varsinaisella peliajalla.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nancy Cartwright, joka paremmin Bart Simpsonin äänenä tunnetaan, on jumatsuigula sentään skientologi! Lahjoitti kepeät 10 miljoonaa dollaria kirkolleen, joten tiedossa on huippuhetkiä Tompan kanssa.
 

P Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoimen liigan karsinnat, Marcin Kolusz
Jumalauta, vanhan kunnon Buster-sarjakuvan Harjumäen Sisu -sarja ei ollutkaan suomalainen vaan alunperin ruotsalainen! Evertoniin asti päätyneet Eki ja Jorma Eskelinen olivatkin oikeasti hurreja ja nimiltään Edward ja Jorma Engmark...nyt on päivä pilalla.
Nojoo, mutta Jorma on kuitenkin suomalainen myös alkuperäisessä sarjassa. Adoptoitu sotalapsi tai vastaava.

Milloin Suomen Buster lopetettiin? Ruotsalainen Buster lopetettiin pari vuotta sitten, ja monet urheilutoimittajat herkisteli lehtiensä palstoilla...
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Milloin Suomen Buster lopetettiin?

Taisi olla 1988 tai 1989. Pahasti kesken tilausjakson joka tapauksessa. En muista jäivätkö rahatkin sille tielle, kuten kävi myöhemmin SFP:n tapauksessa. Ja nyt tämä entinen SFP-jehu pyörittää jotain levy-yhtiötä, maksaisikohan kaveri velat levyinä?

Anteeksi osittainen off-topic.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Suosimani pakastevadelmat ovat tuotettu Serbiassa. Näitä marjoja tulee syötyä varmaan viikoittain ja olen ollut siis tukemassa valtiontaloutta, joka ei pysty hyväksymään Kosovon albundien itsenäistymistä.

Täytyy varmaan ruveta syömään myös kotimaisia luomumarjoja, kananmunien lisäksi. Kuinkahan mulla on varaa?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Suosimani pakastevadelmat ovat tuotettu Serbiassa. Näitä marjoja tulee syötyä varmaan viikoittain ja olen ollut siis tukemassa valtiontaloutta, joka ei pysty hyväksymään Kosovon albundien itsenäistymistä.
Toivottavasti molemmat liittyvät nopeasti EU:hun, jotta saadaan direktiivit myös serbialaisille vadelmantuotantolaitoksille ja kosovolaisille jalkapallopakolaisille.

Minulle avautui juuri äsken tuota yhtä viestiketjua lukiessani, että Ryan Kellerillä ja Ryan Vescellä on sama etunimi. Siinä samassa rytäkässä tajusin, että myös Ryan Giggsin etunimi on sama kuin edellisillä, eli Ryan.
 

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
Ilta-sanoma kirjoitti

Lemmikkikäärme yritti kuristaa omistajansa Helsingissä
22.02.2008 22:49

Hurjistunut anakonda yritti kuristaa omistajansa tammikuussa Länsi-Uudellamaalla, kertoo Helsingin Sanomat.

Käärme oli ilmeisesti hermostunut joutuessaan muuton keskelle, se hyökkäsi omistajan päälle ja kaatoi tämän. Panssarilasiterraariossa asuva käärme hyökkäili myös asunnossa käyviä vieraita vastaan.

Hyökkäyksen jälkeen omistaja ei halunnut viedä käärmettä uuteen asuntoon ja pyysi pelastuslaitosta lopettamaan sen.

Pelastustieto-lehden mukaan tehtävää lähti suorittamaan paloauto, Epuomitikasauto, neljä palomiestä, alipäällystö ja päällystö sekä poliisipartio ja eläinlääkäri.

Ennen eläinlääkärin antamaa lopetuspiikkiä palomiehet jäädyttivät raivokkaan eläimen tyhjentämällä terraarioon kymmenen kiloa hiilidioksidikaasua.

Aika lailla väkeä matoa tappamassa.. Kerran Thaimaan maaseudulla vieraillessani, sain aitiopaikalta seurata kun 2 miestä ja kuokka toimittivat vastaavanlaisen asian.

linkki: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1492006

Edit: Piti kirjoittaa ihmettelyketjuun..
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
On nuo tsekkiläiset hurjia noiden konsonanttien kanssa. Superbike-osakilpailussa ajaa hemmo nimeltä Jakub Smrz.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui semmoinen asia, että makuuhuoneen puolella näkyvät vieläkin kaikki kanavat, vaikkei siellä digiboksia olekkaan. Eilenhän piti analogiset lähetykset loppua.
 
Avautui semmoinen asia, että makuuhuoneen puolella näkyvät vieläkin kaikki kanavat, vaikkei siellä digiboksia olekkaan. Eilenhän piti analogiset lähetykset loppua.

Osa kaapelitaloksista siirtyy digiaikaan vasta viikonlopun jälkeen eli jossain kohtaa maanantaita. Ota nyt kuitenkin kaikki irti tuosta old schoolista!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös