Lähinnä jokainen Golden Awen viesti. Siis ei jotakin rajaa nuihin mukahuskoihin (TM) viesteihin mutta ketä nuo naura~ttaa? Kyllä, aluksi minäkin pidin niitä erittäin hauskoina ja hyvinä mutta nyt kun tuota samaa muka~hauskaa(tM) saa lukea joka ikisestä paikasta niin kyllä alkaa jo pikkuhiljaa kypsyttää. Joku palstaveli jo tokaisikin jotakin mukahauskuuteen(TM) viitaten mutta en asiasta nyt jaksa ottaa selvää ja ei kyllä pahemmin kiinnosta. Olen pari kertaa harkinnut laittaa Golden ~Awen mustalle listalle eli ignore(TM) listalle (vaikka kärppäfani onkin)(TM).
On muuten jännä miettiä kuinka kaksi nimimerkkiä internetin ihmeellisessä maailmassa voi tuottaa vitutuskäyrän maksimaalisen huipentuman. Toinen on juuri mainittu Golden Awe (TM) ja toinen Routainen Sydän (nykyisin RtSn ja sinne päin). Ja kummankin kannattama SM-liiga joukkue on Kärpät. Ehkä sitten me oululaiset ollaan vähän ihme porukkaa.
Ja kolmas asia minkä haluan tilittää on moderaattoreiden aivan käsittämätön ylivalta (luonnollista , heh, hymiö tähän?). Sain viikon "pelikiellon" "ylipitkästä lainauksesta onlinerin kera". Kun tarkemmin asiaa miettii niin tältä palstalta noin 10% on syyllistynyt samaan. Mutta onko heille annettu asiasta pelikieltoa? Ei ole. En ole katkera jos näin luulette viikon "pelikiellosta" sillä nykyään seurailen jatkoaikaa hyvin paljon vähemmän kun ennen. Noin 1 viesti/viikko tahtia kirjoittelen, yleensä aiheettomasti, välillä aiheesta (hymiö tahänkin?) Mutta haluasin oikeuden tapahtuvan ja jokaista kirjoittajaa kohdeltavan tasa-arvoisesti. Nimittäin tämä tasa-arvon peritaate ei toteudu tällä foorumilla. Jos haluat asiaa tutkia niin vrt. ns. Vanhat Kirjoittajat vs. Uudemmat kirjoittajat. Vanhoja käyttäjiä, joilla on se lähemmäs 2k viestejä suositaan loppujen lopuksi hyvin paljon. Enkä sano että olisin ainoa joka tämän asian on huomannut, mutta olen ehkä yksi niistä joka tuo esille.
Jotenkin tätä(kin) viestiä kirjoittaessa olen aika varma että tästä(kin) napsahtaa se 1 viikko - 1 kuukausi "pelikieltoa". Mitä olen tehnyt väärin? En mitään, joka tosin on oma mielipiteeni. Olen mielestäni kritisoinut tiettyjä asioita aivan aiheesta. Jotenkin on vain sellainen fiilis että tänne ei saa edes kirjoittaa puhekieltä. Olen parhaani tehnyt että saisin tästäkin viestistä edes jossain määrin selkeän, mutta se ei näillä promilleilla välttämättä onnistu. Mutta tiivistetysti, Kritisoin aiheesta, koitan viedä keskustelua eteenpäin ja pyrin että tekstini toisi ihmisille omia mielipiteitä.
Valtavirran mukana ei aina ole hyvä seilata. Jos jokin (arvaisin että monikin asia) jää tästä epäselväksi, jatkakaamme keskustelua myöhemmin. Jos aamulla herätessäni on morkkis, ei se ole jatkoajan syytä, vain ihan niiden asioiden joita tapahtuu oikeassa elämässä. Erehdyksen kautta oppii, mutta tiettyjä asioita ei saa päästää siihen pisteeseen.
Olen suhteellisen varma että ilman tätä viimeistä kommenttiani, jonka tämän viestin loppuun pistän, en saisi "pelikieltoa". Kuten aikaisemmin mainitsin, en ole katkera mistään tätä palstaa koskevasta asiasta. Minulle tämä palsa ei merkitse elämää ja kuolemaa (kuten joillekin se näyttää tekevän). Jääköön tämä viimeiseksi viestiksi, aivan vitun sama. Mukahauskuus, tosikkomaisuus ei kanna pitkälle. Täällä puhutaan jääkiekosta täyttä asiaa, josta on kiva lukea mutta tämä palsta on niin täynnä paskaa hauhavia Golden Aweja että huhu. Ja Uleåborgireja. Niin ja Uleåborgir on tosikkojen tosikko. En tiedä sitten kuinka hissukka olet IRL (in real life, varmaan kyllä tiesit, ja vaikka väittäisit että et tiennyt mitä tuo kirjainyhdistelmä tarkoittaa, en usko sinua(TM)
Kärppäfanit, nyt päätä ylös. Ja nimenomaan ouluaiset sellaiset. Ette te jumalauta voi olla niin paskoja ihmisiä kuin luulen. Antaa sen Golden vitun Awen räyhätä sielä Hämptönissä(TM) jossa vissin asus~telee. Vittu ei kiinnosta. Hankkikaa se OIKEA elämä.
Tätä saa kutsua tilitykseksi tai miksi haluaa, mutta ne ihmiset jotka vähän samaistuvat teksiin, teillä on toivoa. Olen humalassa, myönnän sen, mutta kuten edellä sanotua, morkkista en tästä ola. Ei kiinnosta vaikka kirjoitusoikeukseni menevät (käänteispsykologia, nyt ne ei ees kehtaa antaa mulle penalttia koska ennakoin sen, mutta nyt koska sen sanon ne antaa silti) No, lähtee kirjoitusoikeudet varmaan muutenki, ei se haittaa, on mulla tänne silti 7 eri nickkiä joilla voin jauhaa paskaa sen minkä kerkiän. (Koittakaa saaha selville ne, lyön vetoa että ei taida onnistua :D:D:D:) <--- nyt siinä oli oikiasti hymiöt.
Okei myönnetään. Me oululaiset ollaan vähän flippejä. Sama olla, me syyän poronpaskaa ja jäkälää mutta ei ole muillakaan kehumista. Muiden joukkueiden faneilla on sama meininki, mutta ne ei kehtaa tuua sitä esille. Jos oululaiset jatkoaikalaiset ootte kuulolla niin käyvään vetää pari börstää tässä joku päivä.
Noh, hyvästi kaikki ihmiset jne. jne. Olen tänne kirjoittanut pelkkää paskaa, älkää ottako tosissaan. (Ja jos modet tän viestin poistaa ottakaa joku se screen shotti sitte (no siis ei mittää viskiä, vaikka Jameson on ihan jees.)
Saanpahan nauraa sitte itsekseni katalaa pahis naurua : BUAH BUAH BUAH.
Niin ja vielä loppuun :
HAISTAKAA MODET PITKÄ PASKA