Vitutusketju

  • 10 540 601
  • 56 130

Birchman

Jäsen
Pääsykokeet painaa päälle. Välillä tuntuu, että osaa kaiken ja kouluun todellakin mennään! Sitten välillä taas pitää itseään niin helvetin tyhmänä ja pitkäaikaistyöttömyys ja surkeus valtaa mielen. VITTU!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
No onhan se nyt niin että kun ei tarvitse seistä loskassa vilua kärsimässä pilkkopimeässä neljän aikaan päivällä, niin en helvetissä valita kun ulkona tarkenee ilman fredrikssonia ja näkee liikkua ilman taskulamppua. Pian se kaikki kurapaska, pohjoistuuli ja helvetillinen pimeys ovat taas seuranamme.

Minua vituttaa, kun työpaikalla on jotain sekundavessapaperia, mitä täytyy taitella parin sentin paksuinen kerros ennen kuin uskaltaa aloittaa pyyhkimisoperaation.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Järkyttävä kankkunen ja saman talon somalinidut soittelevat alaoven summeria kysyäkseen "mikä sinu nimi?" Voi vittu. Olenko se vain minä, vai lisääntyvätkö kyseinen ihmisryhmä kuin bakteerit? Joku vuosi sitten taloon muutti pari somaliperhettä. Nyt tuntuu, että pieniä kasipalloja vilistää joka saatanan nurkassa. Kuka huutaa siellä rasistiksi? En ollut ennen. Elämä ja duuni opetti.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Sellaiset ihmiset, joiden mielestä kaikessa on aina jotain vikaa, keksivät valittamisen aiheen mistä tahansa - jopa hienosta säästä. Hellittäisivät edes hetkeksi, rentoutuisivat ja nauttisivat! Vetäisivät shortsit jalkaansa, kävisivät uimassa, kävelisivät paljain jaloin nurmikolla, menisivät piknikille, heittelisivät frisbeetä tai pelaisivat petankkia, ostaisivat jäätelöä, istuskelisivat terasseilla, vetäisivät pussikaljakännit puistossa, tallustelisivat kaupungilla kauniita ja vähäpukeisia vastaantulijoita vilkuillen, viettäisivät ruokatuntinsa torilla tuoreita herkkuja maistellen, päivettäisivät kalpean, kireän ja hilseilevän ihonsa kauniiksi ja terveeksi auringonpaisteessa, ottaisivat päiväunet riippumatossa, istuskelisivat iltaa laiturilla, hymyilisivät ja olisivat iloisia!

Nim. "Huonouninen siitepölyallergikko ja hikoilija, joka ottaa ilon irti kesästä"

Höpö höpö! Tämä wannabe inuiitti/jupikki ei vain nyt satu nauttimaan näistä helteistä. Muuten olen hyvin sopeutuvainen. Tosin en oikein pidä uimisesta, jäätelön syöntikin on epäterveellistä, kalja taas on junttien juomaa, torin herkut on törkeen kalliita, auringon palvominen voi pahimmassa tapauksessa aiheuttaa ihosyöpää, vähäpukeisten ihmisten vilkuileminen on tosi pervoa ja jotenkin positiivisuus on niin pinnallista. Muuten elämä kyllä hymyilee!
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Järkyttävä kankkunen ja saman talon somalinidut soittelevat alaoven summeria kysyäkseen "mikä sinu nimi?" Voi vittu. Olenko se vain minä, vai lisääntyvätkö kyseinen ihmisryhmä kuin bakteerit? Joku vuosi sitten taloon muutti pari somaliperhettä. Nyt tuntuu, että pieniä kasipalloja vilistää joka saatanan nurkassa.

Heittelin lapsena ihmisiä vesi-ilmapalloilla ja juoksin salakavalasti ovelta toiselle pimpottamassa kelloa, mutta koskaan en ollut niin häijy, että olisin haastellut naapurilta nimeä.
 

julle-jr

Jäsen
Lämmin sää on ihan ok, jos on mahdollisuus viettää aikaa vaikka laiturilla maaten. Jos taas pitää ahertaa duunissa aamusta iltaan niin vituttaahan se kun hiki valuu jo pelkästä kahvikupin kantamisesta ja ajatus karkailee minne lie. Tällainen kuumuus tekee ihmisestä löysän ja saamattoman. Lämpimät illat ovat kyllä varsin mukavia, vähäpukeiset vastaantulijat myös monessa tapauksessa. Harmi vaan, että iltaisin on jo yleensä niin väsynyt, että ei jaksa enää tehdä mitään. Toisaalta eihän kukaan pakota asumaan Suomessa kesää, joten turha valittaa kun kerran ei ole lähtenyt vaikka Alaskaan. Tai mistä minä sitäkään tiedän kuinka kuuma siellä mahtaa olla näihin aikoihin. Kyllähän tästä varmasti hengissä selviää, mutta vähempikin kyllä riittäisi. Onneksi tulee viikonloppu, silloin voisi jo yrittää hieman nauttiakin näistä säistä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Joskus on hetkiä jolloin koko olemassaolo vituttaa. Vaimo mullittelee taas eikä vastaa puhelimeen kun on ilmeisesti käsittänyt jotain omalla tavallaan. Keskimmäisen pojan kanssa tuli eilen otettua yhteen, kun se ei suostu tottelemaan minua tippaakaan. Ja tottakai sitten otetaan vaimon kanssa kasvatuksesta yhteen kun en kuulemma osaa kasvattaa lapsiakaan, kaikesta muusta puhumattakaan. Enhän minä osaa mitään, minä olen niin surkea rakastajakin että tarvitsee käydä vieraissa tai vähintään lähetellä omia kuvia vähän joka puolelle. Naurettavinta onkin se että minun pettämiseni oli vaimolle maailman kamalin asia, koska hänhän aikoi erota minusta kun oli suhteessa toisen kanssa. Seksiä suhteessa on ehkä silloin kun vaimo sattuu haluamaan, jos ei ole väsynyt tai jos ei päätä särje. Minun haluistani viis tuossakin asiassa.

Vaimolla on joku periaate että kaikki tarvitsee kostaa ja nytkin kun pari päivää sitten riideltiin niin hän ilmoitti minulle että tekee elämästäni helvetin, noh ei tarvitse tehdä. Se on sitä jo. Minä en oikeastaan edes saa pitää yhteyttä kavereihin, koska minulla ei voi olla enempää omia menoja. Kaikki lasketaan, jos olen kolme tuntia pelissä niin hän tarvitsisi kolme tuntia "omaa aikaa". Hauskinta on että lasten kuljettamiset harjoituksiinkin ovat minun menojani, koska minä haluan että lapset harrastavat urheilua.

Anoppi teki aivan samaa appiukolle, löi itsetunnon niin maahan että äijä ei uskaltanut oikeastaan mitään tehdä ilman lupaa. Itse yritän pysyä vähän paremmin pinnalla. Appivanhempien avioeron jälkeen appiukko on kyllä toisaalta löytänyt naapurustostaan kavereita ja muutenkin tuntuisi pärjäävän paljon paremmin että kaipa minäkin sitten joskus.

Toisaalta lasten takia tarvitsisi olla yhdessä ja sitä yritänkin että minulla on edes jotain, koska tiedän että jos ero tulee niin minut ensinnäkin kynitään pennittömäksi ja sitten vielä lapset manipuloidaan minua vastaan niin etteivät halua edes isäänsä tavata. Tuo on jo kohtuullisesti alkanutkin, nuorin poika kuulemma vihaa isäänsä. Raha-asioistakin ollaan tapeltu koska minä kuitenkin tuon lähes kaiken tulon taloon, mutta silti minulla ei saisi olla omia menoja. Lapsille on kuitenkin todella tärkeää että vaatteet ovat tip top ja niitä on paljon, mutta jos minä tarvitsisin jotain niin siihen joudun suunnilleen salaa piilottamaan rahat.

Tippaakaan en ihmettele että suomalaiset miehet juovat niin paljon viinaa taikka että itsemurhatilastot ovat täällä suuret. Asioista on hemmetin vaikea puhua miesten kesken ja harvalla on muutenkaan sellaisia kavereita joille voi puhua kaikesta. Itse olen kyllä koittanut toimia aina olkapäänä jos joku on ollut sen tarpeessa mutta en edes halua ajatella että kukaan kuuntelisi minua. Kaipa sekin johtuu alashakatusta itsetunnosta.

Seinät ahdistaa nyt sen verran että taidan lähteä lenkille...
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Minä en oikeastaan edes saa pitää yhteyttä kavereihin, koska minulla ei voi olla enempää omia menoja. Kaikki lasketaan, jos olen kolme tuntia pelissä niin hän tarvitsisi kolme tuntia "omaa aikaa". Hauskinta on että lasten kuljettamiset harjoituksiinkin ovat minun menojani, koska minä haluan että lapset harrastavat urheilua.

Pelkästään tuo on niin kestämätön ajattelutapa, että jos asiat oikeasti on noin, niin ei muuta kun se viimeinen kunnon perhepalaveri kehiin. Jossei homma ala vieläkään luonata, niin adiosta peliin vaan. Parisuhde ei voi toimia alkuunkaan, jos jompi kumpi tai molemmat osapuolet eivät osaa joustaa. Turha kiusata itseään kituuttamalla vuosikausia ja sitten parinkymmenen vuoden päästä miettii että ei perse, tähänkö se laiffi nyt sitten meni? Uutta ei tule.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa tietää, että Megadeth vetää parhaillaan keikkaa Saunassa. Enkä minä ole sielä, vittu!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vittu, olis voinu mennä lauantaina Tampereelle katselemaan festarimeininkiä, mutta saatanan Valtion Rautatiet korjaa paskoja ratojaan, niin ei ole kyytiä takaisin päin. Korvaavia linja-autokyytejäkään ei tietenkään ole järjestetty. Eli joko 1) yövyn jossain Treella 2) menen pyörällä tai 3) vedän lärvit kotona vitutukseen. Vittu aina hirveetä säätämistä viime hetkeen saakka...
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
Vittuku vituttaa, ei ota taaskaan selvää muijakaverista, mitä voi sanoa ja mitenpäin pitäisi olla, jottei herne mee nenään. VOI VITTU! Taitaa vituralleen mennä koko homma, ei jaksa!
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta lasten takia tarvitsisi olla yhdessä ja sitä yritänkin että minulla on edes jotain, koska tiedän että jos ero tulee niin minut ensinnäkin kynitään pennittömäksi ja sitten vielä lapset manipuloidaan minua vastaan niin etteivät halua edes isäänsä tavata. Tuo on jo kohtuullisesti alkanutkin, nuorin poika kuulemma vihaa isäänsä...

No, lasten takia ei todellakaan kannata elää painajaismaisessa parisuhteessa. Ja siltä tuo kuulostaa, painajaiselta. Ehkäpä suhteesi lapsiisikin paranisi, kun näyttäisit, että sua ei pomota enää kukaan ja saisit luotua suhteen heihin täysin omilla ehdoillasi. Ja siis tietysti lasten ehdoilla. Ehkäpä lapsetkin ovat äitiinsä kypsiä, ja pääsevät helpommalla, kun kapinoivat ja vittuilevat sulle?

Vaimosi ei vaikuta miltään hyvältä tyypiltä, anteeksi vain. Millainen äiti kääntää lapset isäänsä vastaan (jos isä siis "normaali"). No, usko tai älä kaikki paska, minkä sun silmille heittää, lentää jossakin vaiheessa päin rouvan omaa näköä. Usko pois. Toinen asia onkin sitten, oletko sitä näkemässä.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaimolla on joku periaate että kaikki tarvitsee kostaa ja nytkin kun pari päivää sitten riideltiin niin hän ilmoitti minulle että tekee elämästäni helvetin, noh ei tarvitse tehdä. Se on sitä jo. Minä en oikeastaan edes saa pitää yhteyttä kavereihin, koska minulla ei voi olla enempää omia menoja. Kaikki lasketaan, jos olen kolme tuntia pelissä niin hän tarvitsisi kolme tuntia "omaa aikaa". Hauskinta on että lasten kuljettamiset harjoituksiinkin ovat minun menojani, koska minä haluan että lapset harrastavat urheilua.

Käsittämätöntä. Tuon kuvauksen perusteella vaimosi vihaa sinua. Aika yleistä on että lapsia kuljetetaan urheiluharkkoihin ja ei tulisi mieleenkään ajatella että kuskina toimiva isä vain siksi kuskaa että saisi lähteä pois kotoa ja omaa aikaa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, lasten takia ei todellakaan kannata elää painajaismaisessa parisuhteessa.

Paitsi jos vaihtoehtona on elämä yksin ilman lapsia tai lasten tapaamisia, kuten joissain tapauksissa sitten lopulta kuitenkin käy. Minun on helppo ymmärtää, että ajatus avioerosta, jossa vaimo onnistuu manipuloimaan sekä sosiaalitoimen että lapset isäänsä vastaan, täyttää ihmisen kauhulla.
 

scholl

Jäsen
korkin tilanne vahvistaa niitä uskomuksia, mitä naisasiat-ketjua lukiessa on tullut eli naisilla on jonkinlainen valtataistelu käynnissä. Ei ole olemassa mitään sellaista mukavaa yhdessäoloa, vaan miehet joutuvat kuten Al Bundy konsanaan korviaan myöten kuseen. Ei kyllä käy korkkia kateeksi. Oma neuvoni korkille olisi seuraava Udo Jürgensin biisistä:

"Und nach dem Abendessen sagte er,
laß mich noch eben Zigaretten holen geh'n,
sie rief ihm nach nimm Dir die Schlüssel mit,
ich werd inzwischen nach der Kleinen seh'n,

er zog die Tür zu, ging stumm hinaus,
ins neon-helle Treppenhaus,
es roch nach Bohnerwachs und Spießigkeit.
und auf der Treppe dachte er, wie wenn das jetzt ein Aufbruch wär,
ich müßte einfach geh'n für alle Zeit,
für alle Zeit...

Ich war noch niemals in New York, ich war noch niemals auf Hawaii,
ging nie durch San Franzisko in zerriss'nen Jeans,
Ich war noch niemals in New York, ich war noch niemals richtig frei,
einmal verrückt sein und aus allen Zwängen flieh'n.

Und als er draussen auf der Straße stand,
fiel ihm ein, daß er fast alles bei sich trug,
den Paß, die Eurochecks und etwas Geld,
vielleicht ging heute abend noch ein Flug."

Eli kioskille ja neverback.

Vituttaa yläkertaan muuttanut tyyppi. En jaksa nyt kirjoittaa hänestä sen enempää, mutta täytyy ihmetellä. Kuin norsu posliinikaupassa.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Paitsi jos vaihtoehtona on elämä yksin ilman lapsia tai lasten tapaamisia, kuten joissain tapauksissa sitten lopulta kuitenkin käy. Minun on helppo ymmärtää, että ajatus avioerosta, jossa vaimo onnistuu manipuloimaan sekä sosiaalitoimen että lapset isäänsä vastaan, täyttää ihmisen kauhulla.

Koska muistelen lukeneeni Korkilta vastaanvanlaista tarinaa aikaisemminkin, niin oletan tilanteen olevan muuta kuin hetkellinen ryppy rakkaudessa. Vastaan siis "vakavasti". Ota Korkki itse yhteyttä sosiaalitoimeen, kerro tilanne ja hae samanaikaisesti apua esimerkiksi parisuhdeterapiaan - vaimon kanssa tai ilman. Pyri kaikin tavoin osoittamaan, että olet itse ollut aloitteentekijä ja aktiivinen osapuoli, niin vaimosi on aika hankalaa kaataa koko paskaa sinun niskaan mahdollisen eron jälkipyykkejä selvitellessä. Voisinpa jopa veikata, että päinvastoin.

Jokin ratkaisu teidän on tilanteeseen kuitenkin löydettävä, jo pelkästään lasten vuoksi.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Toisaalta lasten takia tarvitsisi olla yhdessä ja sitä yritänkin että minulla on edes jotain, koska tiedän että jos ero tulee niin minut ensinnäkin kynitään pennittömäksi ja sitten vielä lapset manipuloidaan minua vastaan niin etteivät halua edes isäänsä tavata. Tuo on jo kohtuullisesti alkanutkin, nuorin poika kuulemma vihaa isäänsä. Raha-asioistakin ollaan tapeltu koska minä kuitenkin tuon lähes kaiken tulon taloon, mutta silti minulla ei saisi olla omia menoja. Lapsille on kuitenkin todella tärkeää että vaatteet ovat tip top ja niitä on paljon, mutta jos minä tarvitsisin jotain niin siihen joudun suunnilleen salaa piilottamaan rahat.

Lasten takia yhdessä olo ei vaan kannata. Lapset tajuavat todella herkästi että kotona kaikki ei ole kunnossa ja jos tätä jatkuu niin lapset alkavat herkästi oireilla, poissaoloja koulusta, todistus huononee, änkytystä, vuoteenkastelua, vaikka mitä muutakin. Lapsilta kun katoaa turvallinen ympäristö niin oikeasti on parempi erota, jos asiaa ei pysty korjaamaan. Olen monen tutun suhteessa nähnyt miten vastaavissa tilanteissa pitemmän päälle lapsille käy.
(ja nähnyt 2 tapausta tuttavapiirissä hyvinkin läheltä missä vaimo on tosiaan tehnyt miehen elämän eron jälkeen helvetiksi. Törkein esimerkki oli erän tutun ex vaimo joka kertoi 2 alakoululaiselle eron jälkeen että isä tykkää nykyään miehistä.. lapsethan tätä sitten koulussa ym toitottivat.. toki isä oli löytänyt eron jälkeen uuden naisen, mistä ex varmaan veti herneet nenään ja aloitti mustamaalaamisen.. mitä vain siis voi sattua)
Joku jo kirjoittikin että yhteys sosiaalitoimeen ym, kirjaa asiat ylös paperille, valmistaudu erittäin hyvin kaikkeen mahdolliseen, dokumentoi kaikki mahdollinen, ota etulyöntiasema itsellesi hyvissä ajoin suunnittelemalla ja miettimällä mitä kaikkea vaimo voi yrittää kaataa sinun niskaan ja mieti vastavetoja niille, tai mahdollisuuksia kumota ne. Vaikka eroa ei sitten tulisikaan niin sinulla on jo "ässät hiassa" jos asiat siihen malliin menee. Aikuisten tunnepuoleen en ota kantaa koska en sitä tiedä, tämä oli vain pervorehellinen vinkki mieheltä miehelle.
Tsemppiä
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Toisaalta lasten takia tarvitsisi olla yhdessä ja sitä yritänkin että minulla on edes jotain, koska tiedän että jos ero tulee niin minut ensinnäkin kynitään pennittömäksi ja sitten vielä lapset manipuloidaan minua vastaan niin etteivät halua edes isäänsä tavata.

Vastasin korkille jo yksityisviestillä, mutta tähän kohtaan tekee mieli puuttua ihan julkisestikin. Miten ihmeessä sinut muka kynittäisiin pennittömäksi? Jos teillä ei ole avioehtoa, kaikki omaisuus menee puoliksi. Sanoit myös, että olet se puoliso, joka tuo rahan taloon. Ei sinulla mitään hätää ole jatkossa taloudellisesti, vaikka elarit lankeaisivatkin sinun maksettaviksi.

Olen samaa mieltä kuin monet edellä, eli pelkästään lasten takia kulissia ei kannata pitää yllä. Kun voit paremmin ja vapaudut, pystyt antamaan myös lapsille enemmän. Normaalina miehenä saat varmasti vähintään laajat tapaamisoikeudet. Nykyään mies voi saada myös lähihuoltajuuden, kuten minä olen saanut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Toimittajat hehkuttavat Suomalaisia Stanley Cupin voittajia olevan kuusi. Monet unohtavat, että myös Summanen voitti mestaruuden, mutta ei saanut nimeään kannuun, koska oli pelannut liian vähän runkosarjan pelejä.
 

scholl

Jäsen
Vituttaa kun en ole nukkunut yhtään viime yönä ja sitten joudutaan antaa mediaan koko ajan nyt haastatteluita. Pakko päästä koht syömään ja sit nukkumaan.

edit. siis selvyyden vuoksi totean, että vitutuksen aihe on se, etten saanut yöllä unta ja siitä nukkumattomuudesta kärsin nyt.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Vittu! Kuumetta tällä hetkellä 37,8°C ja olisi tyttöystävän synttärit tänään. Voi vitun vitun vitun vittu. Meikäläinen kun on kuumeessa keskimäärin kerran kolmessa vuodessa niin se aika osui sitten nyt. Perkele.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vittu! Kuumetta tällä hetkellä 37,8°C ja olisi tyttöystävän synttärit tänään. Voi vitun vitun vitun vittu. Meikäläinen kun on kuumeessa keskimäärin kerran kolmessa vuodessa niin se aika osui sitten nyt. Perkele.

Sopiva annos nappia kaaliin ja baanalle. Kärsit sitten huomenna.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vittu! Kuumetta tällä hetkellä 37,8°C ja olisi tyttöystävän synttärit tänään. Voi vitun vitun vitun vittu. Meikäläinen kun on kuumeessa keskimäärin kerran kolmessa vuodessa niin se aika osui sitten nyt. Perkele.

Viinas menee paremmin päähän kun on kuumeessa. Pääset halvemmalla. Muutaman annoksen nautittuasi et enää muista kuumetta. Siitä siihen, että vielä muutaman nautittuasi et muista sitäkään, ettet muistanut koko kuumetta.

Nimim. Atsumekokno.

EDIT: ai niin, minuakin vituttaa ja raskaasti. Ihan kohta anoppilaan lähtö edessä. Onneksi sinne kestää ajaa nelisen tuntia ja kello on pikkutunneilla kun ollaan perillä. Sitten vain odottelemaan kun anoppi vetää satunnaisesta syystä tiltit... Hip hurraa!

Joku jatkoaikalainen voisi pistää pystyyn anoppiketjun, mikäli sellaista ei ole vielä olemassa. Laittaisin itse, mutta kun en kerkeä. Paradigma voisi olla ongelmalähtöinen anoppi tms.

Jatkoaikaankaan en pääse härppimään kuin vasta sunnuntai-iltana.

Armeijassa sanottiin että mitä nopeammin sitä nopeammin. Tässä anoppilaan lähdössä olen haronut kuin kuoleva oljenkortta ja yrittänyt venyttää vääjäämättömään tappioon johtavaa viivytystaistelua. Mitä hitaammin, sitä hitaammin.

ÄÄTÄNÄ!
 
Viimeksi muokattu:

Veijari

Jäsen
Vittu, meidän rappuun on muuttanut ryssiä! Ei jumalauta, tästä ei hyvää seuraa. Jompikumpi kuolee joko minä tai alakerran Dimitri.

Onneksi pääsen omakotitaloon ensi vuonna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös