Kentälliset 2017–2018

  • 151 805
  • 858

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On siellä muuten Pelicansillakin isoja poissaoloja, pakisto näyttää tänään tältä:

Jürgens-Kousa
Lindroos-Rukajärvi
Ek-Ruuskanen

Kyllä tästäkin pelistä on pisteitä otettavissa, vaikka Kärpilläkin on paljon poissaoloja.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Melko huumoriosaston rosteri jalkeilla. Kiitokset liigalle että pelejä pelataan myös maajoukkuepelien aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kylläpä on mielenkiintoiset kentälliset.
Jos näillä voitetaan, se kertoo joukkueen laajasta rosterista.
Liigan pelikalenterin laatijoille voi lähettää terveisiä perseestä.
Aina maajoukkueturnausten aikaan on pidetty liigataukoa.
Kuka on laatinut näin epäreilun kuvion ?
Hävettää...
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei voi muutaku näyttää toimistolle persettä ku ovat hankkineet sellasia pelimiehiä joukkueeseen joiden tiedetään yltävän maajoukkueleireille.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Ja taas mennään. Pelotteemme kolmosketju on muodossa Vartiainen-Ikonen-J. Koivisto. On se kumma että Kobli ei saa kuin pelin sieltä täältä vaikka kuinka osaisi pelata. Karvinen ajaa mun papereissa Koiviston ohi selvästi. Tämä ei kyllä mun järkeen mene miksi tätä Koivistoa roikutetaan illasta toiseen mukana. Joku viisaampi ja kiekosta enempi ymmärtävämpi voisi tosiaan joskus hieman avata tätä logiikkaa tämän taustalla..
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja taas mennään. Pelotteemme kolmosketju on muodossa Vartiainen-Ikonen-J. Koivisto. On se kumma että Kobli ei saa kuin pelin sieltä täältä vaikka kuinka osaisi pelata. Karvinen ajaa mun papereissa Koiviston ohi selvästi. Tämä ei kyllä mun järkeen mene miksi tätä Koivistoa roikutetaan illasta toiseen mukana. Joku viisaampi ja kiekosta enempi ymmärtävämpi voisi tosiaan joskus hieman avata tätä logiikkaa tämän taustalla..
Kolmella sentterillä ollaan puolet kaudesta pelattu hämmästyttävän hyvin. Saa nähdä, milloin tulee raja vastaan, vai tuleeko.

Koblizekin pitäisi tässä rosterissa olla ehdottomasti mukana jokaisessa pelissä. Vartiainen, Koivisto ja Karvinen kuuluvat katsomoon ennen häntä. Karvinen taitaa kyllä edelleen olla loukkaantunut.

Eihän tuosta Koivistosta muuta hyötyä ole, kuin se, että saadaan täydet ketjut kasaan. Ne saadaan ilmankin, joten miksi miestä pidetään mukana?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
^ @Huml71 Erimieltä olen kyllä Vartiaisesta. Pojan peli on täynnä aihioita, vaikka pisteitä olekaan tullut.
Kyllähän joukkueeseen aina yksi mikkoalikoski mahtuu. Selkeästi heikompi pelaaja kuin esim. Koblizek ja Anttila, jotka on saman profiilin pelaajia. Juuri tuollainen pörriäinen joita Kärpät tuottaa noin 19 jokaista 20 pelaajaa kohti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Noh, joo. Koblizek/Vartiainen ennen Koivistoa tai Karvista.
En keksi yhtään syytä miksi Vartiainen ansaitsisi pelipaikan ennen Karvista tai Koivistoakaan. Jokainen pelaa nollanollaa mutta ihan jo tilastojenkin valossa Vartiaisen ollessa jäällä verkot on heiluneet omissa enemmän. Karvinen on itse asiassa pari pykälää plussan puolellakin.

Ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku talentti mutta kun ei ole.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En keksi yhtään syytä miksi Vartiainen ansaitsisi pelipaikan ennen Karvista tai Koivistoakaan. Jokainen pelaa nollanollaa mutta ihan jo tilastojenkin valossa Vartiaisen ollessa jäällä verkot on heiluneet omissa enemmän. Karvinen on itse asiassa pari pykälää plussan puolellakin.

Ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku talentti mutta kun ei ole.
Karvinen kun ei tahdo edes kentälle asti päästä ollessaan jatkuvasti hajalla. Terveenä ollessaan lisäarvo joukkueelle melko olematon, toki ehkäpä enemmän makukysymyksiä nämä yksittäisten pelaajien vertailu.
 
Kyllähän joukkueeseen aina yksi mikkoalikoski mahtuu. Selkeästi heikompi pelaaja kuin esim. Koblizek ja Anttila, jotka on saman profiilin pelaajia. Juuri tuollainen pörriäinen joita Kärpät tuottaa noin 19 jokaista 20 pelaajaa kohti.
Höpö höpö. Oletko edes katsonut Vartiaisen peliä? Selvästi eniten aihioita ihan viime kaudesta (sitä aiemmaltaki?) asti.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Eilen Niiralan montun lehtereillä kovasti odottelin valmennukselta peliliikkeitä uneliaalta vaikuttaneen petolauman herättelemiseksi. Sieltähän se reagointi lopulta tuli kolmannessa erässä. Katselinko oikein, että kolmos- ja nelosketjuista koottiin kombo Anttila-Ikonen-Humaloja? Vaikutti hyvältä. Lähdetäänkö tällä kolmosketjulla myös Tappara-matsiin? Nelosketjuun voisi nappailla vaikka A-nuorista vahvistuksia.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen hieman ihmetellyt Ari Hillin maalivahtipeluutusta.
Jussi Rynnäs on ollut toki myös loukkaantuneena, mutta minusta
Veini Vehviläistä peluutetaan ja väsytetään ihan liikaa.
Jos Jussia ei pidetä lämpimänä niin mitäs keväällä sitten jos sattuu jotain ?
Yhden kortin varassa ?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen hieman ihmetellyt Ari Hillin maalivahtipeluutusta.
Jussi Rynnäs on ollut toki myös loukkaantuneena, mutta minusta
Veini Vehviläistä peluutetaan ja väsytetään ihan liikaa.
Jos Jussia ei pidetä lämpimänä niin mitäs keväällä sitten jos sattuu jotain ?
Yhden kortin varassa ?
Saahan sitä toki ihmetellä. Uskon, että pystyt ihmettelemään perusteet tuolle peluutukselle. Minä en keksi kuin yhden ainoan syyn, miksi Rynnäksen tasoinen maalivahti pelaa noin vähän. Toivottavasti hän pystyy pelaamaan jatkossa enemmän.
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vartiaisen pelissä voi kenties olla niitä aihioita, mutta aikamoinen suoritus on kyllä hänen liigauransa: 23 peliä ja 0+0. Kaiken lisäksi hän on noissa peleissä saanut pelata kuitenkin keskimäärin yli 10 minuuttia, eli ei mitään 1-2 minuuttia / peli.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Huomenna olisi kyllä vähän syytä möyhentää kentällisiä ja tätä kautta pyrkiä herättelemään joukkuetta. Tällaiset kentälliset olisivat mielenkiintoiset huomiselle:

Bertrand Ruohomaa Junttila
Mäenalanen Lasu Leskinen
Koblizek Humaloja Ikonen
Junnila Koskenkorva Karvinen (mikäli jo pelikunnossa)

Rynnäs maaliin. Nyt olisi Jussilla paikka näyttää löytyykö sitä henkistä kovuuttaa ja ansaitseeko hän enemmän peliaikaa jatkossa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vehviläinen pelaa tänään. Heshkan pelaaminen puolestaan ei ole varmaa, sillä KalPa-pelin huitominen on mennyt jatkokäsittelyyn. Näin porisi Mikko Manner aamun Kalevassa.
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Heshkalle kaksi ottelua pannaa ja Mäkelä hyppää Koiviston pariksi. Vartiainen vaihtuu Koblizekkiin ja Veini palaa maalinsuulle. Muissa ketjuissa onkin jo ollut juttua Rynnäksen pelaamattomuudesta, eli mies saa rauhassa treenata itsensä kuntoon ja peliaikaa on kyllä luvassa jatkossa.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Junttila - Ruohomaa - Bertrand
Mäenalanen - Lasu - Leskinen
Junnila - Ikonen - J.Koivisto
Karvinen - Humaloja - Anttila

M.Koivisto - Mäkelä
Ronkainen - Kukkonen
Kivihalme - Niemelä
Huttula

Rynnäs (Aittokallio)

Heshka ja Hakanpää pois, Huttula seiskaksi, jämäketjuissa maailmankuulua rotaatiota ja Rynkky maalissa. Näillä mennään kohti Mikkelin ihme vol. 2:ta.

Tulosvetoon Kärpille rasti numero viitosen kohdalle ja Jukureitten puolella numero ykkösen kohdalle.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meidän pakkiosasto näyttää vitsiltä.
Riippuu siitä, mihin vertaa. Jos vertaa tilanteeseen, jossa Heshka ja Hakanpää ovat Kärppien kokoonpanossa eli Liigaan parhaaseen pakistoon, niin heikkohan tuo on. Jos puolestaan vertaa perusliigajoukkueen pakistoon kuten tämäniltaisen vastustajan pakistoon, niin ei todellakaan voida puhua mistään vitsipakistosta.
 
Viimeksi muokattu:

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
--jämäketjuissa maailmankuulua rotaatiota

Mutta ei kovin rohkeasti. Miksiköhän ei? Ollaanko kolmosketjuun esityksiin valmennusjohdossa tyytyväisiä? Itse toivoisin reippaampaa pelipaikkoihin kohdistuvaa kilpailuttamista.
Nyt olisi hyvä sauma antaa Luusuaniemelle tai Päkkilälle liigakaste.
 
Mutta ei kovin rohkeasti. Miksiköhän ei? Ollaanko kolmosketjuun esityksiin valmennusjohdossa tyytyväisiä? Itse toivoisin reippaampaa pelipaikkoihin kohdistuvaa kilpailuttamista.
Nyt olisi hyvä sauma antaa Luusuaniemelle tai Päkkilälle liigakaste.
Manner taitaa vaan toivoa, että kolmonen loksahtaisi ajan kanssa kohdilleen. Itse en tähän jaksa uskoa ilman oikeaa sentteriä. Johtajaa tuo ketju mielestäni kaipaa, joka voisi tuoda monen alisuorittajan toimintaan järkeä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään kyllä valitettavasti joudutaan kääntymään Jukureiden kelkkaan. Viimeisestä seitsemästä pelistä yksi tappio varsinaisella, Kärppien pakisto sekä alamäki ylipäätään, sekä Mamban jääräpäisyys hyökkäysketjujen suhteen. Kakkosketjuunkin saa kajota. Viimeiset pelit eivät ole antaneet tarpeeksi syitä pitää tuo kolmikko kasassa.

Ja mitä tulee liigan parhaaseen pakistoon, kyllähän Tappara sen tuossa torstaina osoitti, keneltä se löytyy. Heshkan puuttuminen vain korosti tätä entisestään. Vittasmäki on aivan järkyttävä upgrade tämän hetken Kukkoseen. Lehtonen taitaa olla liigan paras puolustaja. Ja niin edelleen.

Tulosvetoon tänään 4-3 ja uudenvuoden viettoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös