Palstalaisten keskinäiset Liiga-vedonlyönnit 2017–2018

  • 86 377
  • 481
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.

Löytyiskö täältä innokkaita lähtemään tällaiseen mukaan koko kaudeksi? Laitetaan jokainen kolehtiin nimellinen viiden euron panos, käytössä vain yhden joukkueen pelaajat Liigapörssissä. Voittajalle koko summa. Panostus siksi pienempi ettei kynnys osallistua ole ihan mahdoton. Vaihtoja saat käyttää miten huvittaa, jokaisella joukkueella runkosarjassa kuitenkin sama määrä pelejä. Sillähän ei ole merkitystä vaikka mukana olisikin managereita, joilla käytössä sama joukkue, avaa vaan mahdollisuuksia enemmän pakolliseen taktikointiin.

Mukana Tepsillä.
 

Jokujoonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Montrèal Canadiens
Löytyisikö innokkaita tällaiseen vetoon?

Tarkoituksena on tietää mahdollisimman monta vähintään 20 maalia tulevassa runkosarjassa iskevää pelaaja.

Kukin luo oman listansa pelaajista joiden uskoo yltävän kyseiseen rajapyykkiin. Pelaajia saa olla listalla niin monta kuin itse haluaa nimetä.

Kauden lopussa jokaisesta listalla olevasta vähintään 20 maalia tehneestä pelaajasta saa 1 pisteen. Jokaisesta listalla olevasta alle 20 maalia tehneestä pelaajasta saa -1 pisteen.

Panos voisi olla vaikka 10€ ja voittaja kerää potin kaikilta osallistuneilta.


Voisin olla myös kiinnostunut.

Löytyisköhän tähän joku ulkopuolinen taho joka haluaisi listat kerätä sovittuun päivämäärään mennessä ja julkaista ne sitten tänne niin ei pääse kukaan kilpailuun osallistuva taktikoimaan (tästä voidaan toki joustaa jos kaikki haluavat osallistua itsekin)?
Liiga näyttäisi alkavan 8.9. niin olisiko viimeistään 6.9. hyvä aika palautella listat, jolloin saataisiin vetoon kaikki halukkaat, tällä Listamiehellä olisi pari päivää aikaa julkaista listojamme ja joukkueilla olisi vielä aikaa hommata ne potentiaaliset 20 maalin raapijat riveihinsä?

Voin myös lähteä mukaan tähän.

Saataisiinko tähän vielä muita osallistujia? Myös ulkopuolista vastausten kerääjää/julkaisijaa vielä kaivataan.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tuolla veikkausketjussa ei oikein löydy luottoa SaiPalle, katsotaan miten asian laita on täällä. Minä väitän, että SaiPa sijoittuu paremmin runkosarjassa kuin KooKoo tai Jukurit. Sinä väität ettei näin ole. Panos 20 euroa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tuolla veikkausketjussa ei oikein löydy luottoa SaiPalle, katsotaan miten asian laita on täällä. Minä väitän, että SaiPa sijoittuu paremmin runkosarjassa kuin KooKoo tai Jukurit. Sinä väität ettei näin ole. Panos 20 euroa.

Isä vainaa se aina sano että hulluhan se on joka ei Ilvestä tarjoo vastaan sillon veikkei pyydettäiskää. Eli 20 € veto Ilves vastaan SaiPa runkosarjasijoitus on mun viiminen tarjous.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Veikkausketjussa oli yllättävänkin monella Ässien suhteen aika mielenkiintoisia veikkauksia. Taisipa olla jumbosijakin veikattuna..
Eli: Väitän että Ässät on runkosarjan jälkeen vähintään sijalla 10, sinä saat sijat 11-15.
Panos: 5-30€
Veikkaajat, kuka tarttuu?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Isä vainaa se aina sano että hulluhan se on joka ei Ilvestä tarjoo vastaan sillon veikkei pyydettäiskää. Eli 20 € veto Ilves vastaan SaiPa runkosarjasijoitus on mun viiminen tarjous.
Eipä löydy täältä niin suurta luottoa jengiin, että uskaltaisin tähän lähteä.

Mutta sen sijaan erääseen SaiPan pelaajaan löytyy luottoa. Jos otettaisiin entiset SaPKon pelaajat vetoon. Tanus vs Lepaus pisteet. Otteluraja 40 ottelua. Tasatilanteessa PPG ratkaisee. Jos sekin on sama niin maalimäärät. Jos sekin on sama niin raha ei vaihdu.

Mites on?
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Veikkausketjussa oli yllättävänkin monella Ässien suhteen aika mielenkiintoisia veikkauksia. Taisipa olla jumbosijakin veikattuna..
Eli: Väitän että Ässät on runkosarjan jälkeen vähintään sijalla 10, sinä saat sijat 11-15.
Panos: 5-30€
Veikkaajat, kuka tarttuu?
Aika vähä vaikuttaisi olevan kiinnostuneita..
Entäs runkosarjasijoitus vs oma joukkue?
Minulla Ässät, sinulla joku joukosta Jukurit, KooKoo, Saipa, Kalpa - Panos maltillinen 20€
 
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Mä teen kimpan valmiiks sitten kun Liigapörssi avaa sivunsa taas. Varmaan tällä viikolla. Laitan tänne sitten infoa.

On näköjään auennut. Tosin jonkin verran puuttuu vielä pelaajia. Onko muuten kimpassa käytössä vakoilunesto? Lähinnä, jos tulee saman joukkueen joukkueita, niin näkisi, ettei kauheasti olisi samoja pelaajia. Eipä taida toisaalta ainakaan toistaiseksi olla yhtään samoja joukkueita kenelläkään.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
On näköjään auennut. Tosin jonkin verran puuttuu vielä pelaajia. Onko muuten kimpassa käytössä vakoilunesto? Lähinnä, jos tulee saman joukkueen joukkueita, niin näkisi, ettei kauheasti olisi samoja pelaajia. Eipä taida toisaalta ainakaan toistaiseksi olla yhtään samoja joukkueita kenelläkään.
Kyllä siinä voi vakoiluneston asetuksen kimpan luoja laittaa. Ja kannattaakin. Suositteten myös pitämään kimpan siihen osallistuvien tiedossa vain. Helpompi seurata sitten etenemistä ja pisteiden kertymistä. Ettei kukaan tee vain joukkuetta ja laita sinne sekaak sotkemaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Gemondo @viikst

Kun tuohon kolmikkovetoon porukkaa nyt ei ilmeisesti halua osallistua, niin vedetäänkö kolmistaan vai jätetäänkö sikseen?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun puolesta vedon aloittajana saat päättää, että vedetäänkö vai ei. Meneehän tuo kolmestaankin, vaikka tietysti olis mukava saada lisää porukkaa mukaan.

Komppaan @viikst iä. @Lico saa mun puolesta päättää mitä tehdään.

Vedetään siis näillä ja mukaan saa edelleen osallistua. Ensimmäisellä sivulla avausviestissä säännöt. Potissa 100 euroa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
On näköjään auennut. Tosin jonkin verran puuttuu vielä pelaajia. Onko muuten kimpassa käytössä vakoilunesto? Lähinnä, jos tulee saman joukkueen joukkueita, niin näkisi, ettei kauheasti olisi samoja pelaajia. Eipä taida toisaalta ainakaan toistaiseksi olla yhtään samoja joukkueita kenelläkään.

Jep, ei toki pidetä vakoilunestoa päällä. Hyödytöntä tässä hommassa.

Tarviiko kutsua vai salasanalla sisään or what?

Tein kimpan ja laitan alle tiedot. Jokainen saa sillä kirjautua sisään.

Kimpan nimi: Läheltä ylös
Salasana: Omatpojat18

Erityishuomiot: Sitoudut runkosarjan päättyessä maksamaan voittajan tilille 5€. Huomioikaa, että jotkut pelaavat omalla nimellään joten nimiä ei saa tuoda esiin Jatkoajan palstalla. Ja käytät ainoastaan valitsemasi joukkueen pelaajia koko runkosarjan ajan.

Listaan kaikki mukanaolijat vielä tänne ennen runkosarjan ensimmäistä kierrosta.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, ei toki pidetä vakoilunestoa päällä. Hyödytöntä tässä hommassa.



Tein kimpan ja laitan alle tiedot. Jokainen saa sillä kirjautua sisään.

Kimpan nimi: Läheltä ylös
Salasana: Omatpojat18

Erityishuomiot: Sitoudut runkosarjan päättyessä maksamaan voittajan tilille 5€. Huomioikaa, että jotkut pelaavat omalla nimellään joten nimiä ei saa tuoda esiin Jatkoajan palstalla. Ja käytät ainoastaan valitsemasi joukkueen pelaajia koko runkosarjan ajan.

Listaan kaikki mukanaolijat vielä tänne ennen runkosarjan ensimmäistä kierrosta.
Voisin tulla mukaan IFK:lla.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Laitetaan taasen yksi väittämä tänne. Minä väitän, että KalPan puolustaja Mathew Maione tekee liigan 2017-2018 runkosarjassa yli 17 pistettä pelatessaan vähintään 45 ottelua. Panosta 20euroa. Sinä pelaat tätä väittämää vastaan.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.

Löytyiskö täältä innokkaita lähtemään tällaiseen mukaan koko kaudeksi? Laitetaan jokainen kolehtiin nimellinen viiden euron panos, käytössä vain yhden joukkueen pelaajat Liigapörssissä. Voittajalle koko summa. Panostus siksi pienempi ettei kynnys osallistua ole ihan mahdoton. Vaihtoja saat käyttää miten huvittaa, jokaisella joukkueella runkosarjassa kuitenkin sama määrä pelejä. Sillähän ei ole merkitystä vaikka mukana olisikin managereita, joilla käytössä sama joukkue, avaa vaan mahdollisuuksia enemmän pakolliseen taktikointiin.

Mä voisin tulla messiin jos vielä pääsee?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mä voisin tulla messiin jos vielä pääsee?

Tietysti pääsee. Ei ole mitään ylärajaa osanottajissa. Eikä silläkään ole väliä jos samalla joukkueella pelaa useampi tyyppi, kapteenivalinnat viimeistään tekee eron voittajien välille.

Mukaan vaan.
 

Niemi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Macilta lainaan ideaa seuraavanlaiseen:

Junnuviisikko (vuonna 1997 ja sen jälkeen syntyneet):

- Ensimmäinen draft vuoro on minulla. Toinen ja kolmas sinulla, jonka jälkeen etenemme vuorotellen.
- Kolme hyökkääjää, kaksi puolustajaa
- Yhden pelaajan vaihtosääntö: saa vaihtaa yhden pelaajan ennen runkosarjan alkua (ennen 8.9. kello 16), mikäli pelaaja on loukkaantunut tai siirtynyt johonkin muuhun liigaan.
- Viisikon yhteispisteet runkosarjan loputtua ratkaisee tuloksen. Tasatilanteessa +/- ratkaisee.
- Panoksena 20-50€

Toinen veto:
Väitän, että Markus Ruusu pelaa enemmän otteluita runkosarjan aikana kuin Antti Lehtonen, panos 20€.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös