Palstalaisten keskinäiset Liiga-vedonlyönnit 2017–2018

  • 86 221
  • 481

Ralph

Jäsen

Jokujoonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Montrèal Canadiens
Löytyisikö innokkaita tällaiseen vetoon?

Tarkoituksena on tietää mahdollisimman monta vähintään 20 maalia tulevassa runkosarjassa iskevää pelaaja.

Kukin luo oman listansa pelaajista joiden uskoo yltävän kyseiseen rajapyykkiin. Pelaajia saa olla listalla niin monta kuin itse haluaa nimetä.

Kauden lopussa jokaisesta listalla olevasta vähintään 20 maalia tehneestä pelaajasta saa 1 pisteen. Jokaisesta listalla olevasta alle 20 maalia tehneestä pelaajasta saa -1 pisteen.

Panos voisi olla vaikka 10€ ja voittaja kerää potin kaikilta osallistuneilta.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei ole oikein KalPaan paljon luottoa tuolla voimasuhdeketjussa niin löytyisikö täältä halukasta lyömään vetoa, että KalPa ei pelaa playoffeissa.

Minulle siis sijat 1-10 ja sinulle 11-15.

Voin lyödä vetoa yhteensä 500 euron edestä.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ole oikein KalPaan paljon luottoa tuolla voimasuhdeketjussa niin löytyisikö täältä halukasta lyömään vetoa, että KalPa ei pelaa playoffeissa.

Minulle siis sijat 1-10 ja sinulle 11-15.

Voin lyödä vetoa yhteensä 500 euron edestä.

Kiinnostaisiko Pelicans vs KalPa veto?
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Ei ole oikein KalPaan paljon luottoa tuolla voimasuhdeketjussa niin löytyisikö täältä halukasta lyömään vetoa, että KalPa ei pelaa playoffeissa.

Minulle siis sijat 1-10 ja sinulle 11-15.

Voin lyödä vetoa yhteensä 500 euron edestä.

Pelicans kelpas. Mites Ässät? Uskon et Kalpalla hyvät mahkut napata noi viimiset playoff paikat koska siinä kohtaa nii tasasta eli vaihtoehtosesti myös veto jossa sulla Kalpan sijat 1-8 ja mulle 9-15?
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Löytyisikö innokkaita tällaiseen vetoon?

Tarkoituksena on tietää mahdollisimman monta vähintään 20 maalia tulevassa runkosarjassa iskevää pelaaja.

Kukin luo oman listansa pelaajista joiden uskoo yltävän kyseiseen rajapyykkiin. Pelaajia saa olla listalla niin monta kuin itse haluaa nimetä.

Kauden lopussa jokaisesta listalla olevasta vähintään 20 maalia tehneestä pelaajasta saa 1 pisteen. Jokaisesta listalla olevasta alle 20 maalia tehneestä pelaajasta saa -1 pisteen.

Panos voisi olla vaikka 10€ ja voittaja kerää potin kaikilta osallistuneilta.

Mukana.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sori tuplat, kysyn nyt vielä kerran löytyykö innokkaita ottamaan vetoa runkosarjasijoituksesta Pelicans vs Sport/KooKoo/Jukurit/SaiPa.
 

Saske

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks
Otetaas sama kuin viime vuonna. Sanon, että TPS on runkosarjan päätteeksi top 6:ssa. Sinä väität, että ei. Panos 50€ luokkaa.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Löytyisikö innokkaita tällaiseen vetoon?

Tarkoituksena on tietää mahdollisimman monta vähintään 20 maalia tulevassa runkosarjassa iskevää pelaaja.

Kukin luo oman listansa pelaajista joiden uskoo yltävän kyseiseen rajapyykkiin. Pelaajia saa olla listalla niin monta kuin itse haluaa nimetä.

Kauden lopussa jokaisesta listalla olevasta vähintään 20 maalia tehneestä pelaajasta saa 1 pisteen. Jokaisesta listalla olevasta alle 20 maalia tehneestä pelaajasta saa -1 pisteen.

Panos voisi olla vaikka 10€ ja voittaja kerää potin kaikilta osallistuneilta.
Voisin olla myös kiinnostunut.

Löytyisköhän tähän joku ulkopuolinen taho joka haluaisi listat kerätä sovittuun päivämäärään mennessä ja julkaista ne sitten tänne niin ei pääse kukaan kilpailuun osallistuva taktikoimaan (tästä voidaan toki joustaa jos kaikki haluavat osallistua itsekin)?
Liiga näyttäisi alkavan 8.9. niin olisiko viimeistään 6.9. hyvä aika palautella listat, jolloin saataisiin vetoon kaikki halukkaat, tällä Listamiehellä olisi pari päivää aikaa julkaista listojamme ja joukkueilla olisi vielä aikaa hommata ne potentiaaliset 20 maalin raapijat riveihinsä?
 

Jokujoonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Montrèal Canadiens
Voisin olla myös kiinnostunut.

Löytyisköhän tähän joku ulkopuolinen taho joka haluaisi listat kerätä sovittuun päivämäärään mennessä ja julkaista ne sitten tänne niin ei pääse kukaan kilpailuun osallistuva taktikoimaan (tästä voidaan toki joustaa jos kaikki haluavat osallistua itsekin)?
Liiga näyttäisi alkavan 8.9. niin olisiko viimeistään 6.9. hyvä aika palautella listat, jolloin saataisiin vetoon kaikki halukkaat, tällä Listamiehellä olisi pari päivää aikaa julkaista listojamme ja joukkueilla olisi vielä aikaa hommata ne potentiaaliset 20 maalin raapijat riveihinsä?
Tämä vaikuttaisi ainakin minusta hyvältä suunnitelmalta.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löytyisikö innokkaita tällaiseen vetoon?

Tarkoituksena on tietää mahdollisimman monta vähintään 20 maalia tulevassa runkosarjassa iskevää pelaaja.

Kukin luo oman listansa pelaajista joiden uskoo yltävän kyseiseen rajapyykkiin. Pelaajia saa olla listalla niin monta kuin itse haluaa nimetä.

Kauden lopussa jokaisesta listalla olevasta vähintään 20 maalia tehneestä pelaajasta saa 1 pisteen. Jokaisesta listalla olevasta alle 20 maalia tehneestä pelaajasta saa -1 pisteen.

Panos voisi olla vaikka 10€ ja voittaja kerää potin kaikilta osallistuneilta.

Voin myös lähteä mukaan tähän.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.

Löytyiskö täältä innokkaita lähtemään tällaiseen mukaan koko kaudeksi? Laitetaan jokainen kolehtiin nimellinen viiden euron panos, käytössä vain yhden joukkueen pelaajat Liigapörssissä. Voittajalle koko summa. Panostus siksi pienempi ettei kynnys osallistua ole ihan mahdoton. Vaihtoja saat käyttää miten huvittaa, jokaisella joukkueella runkosarjassa kuitenkin sama määrä pelejä. Sillähän ei ole merkitystä vaikka mukana olisikin managereita, joilla käytössä sama joukkue, avaa vaan mahdollisuuksia enemmän pakolliseen taktikointiin.
 
Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.

Löytyiskö täältä innokkaita lähtemään tällaiseen mukaan koko kaudeksi? Laitetaan jokainen kolehtiin nimellinen viiden euron panos, käytössä vain yhden joukkueen pelaajat Liigapörssissä. Voittajalle koko summa. Panostus siksi pienempi ettei kynnys osallistua ole ihan mahdoton. Vaihtoja saat käyttää miten huvittaa, jokaisella joukkueella runkosarjassa kuitenkin sama määrä pelejä. Sillähän ei ole merkitystä vaikka mukana olisikin managereita, joilla käytössä sama joukkue, avaa vaan mahdollisuuksia enemmän pakolliseen taktikointiin.
Kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta tuo pleijareihin aika epäedullisen asetelman, kun toisella saattaa olla toistakymmentä peliä enemmän. Toki panos niin pieni, että väliäkö tuolla. Mukana!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta tuo pleijareihin aika epäedullisen asetelman, kun toisella saattaa olla toistakymmentä peliä enemmän. Toki panos niin pieni, että väliäkö tuolla. Mukana!

Ilmasin itseäni päin persettä. Pelataan pelkkä runkosarja vaan. Pleijarit olis tosiaan liian epäreilu.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.

Löytyiskö täältä innokkaita lähtemään tällaiseen mukaan koko kaudeksi? Laitetaan jokainen kolehtiin nimellinen viiden euron panos, käytössä vain yhden joukkueen pelaajat Liigapörssissä. Voittajalle koko summa. Panostus siksi pienempi ettei kynnys osallistua ole ihan mahdoton. Vaihtoja saat käyttää miten huvittaa, jokaisella joukkueella runkosarjassa kuitenkin sama määrä pelejä. Sillähän ei ole merkitystä vaikka mukana olisikin managereita, joilla käytössä sama joukkue, avaa vaan mahdollisuuksia enemmän pakolliseen taktikointiin.

Mukana. Ja jengi luonnollisesti Pelicans.
 

Lättyä

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks,Tappara
Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.

Löytyiskö täältä innokkaita lähtemään tällaiseen mukaan koko kaudeksi? Laitetaan jokainen kolehtiin nimellinen viiden euron panos, käytössä vain yhden joukkueen pelaajat Liigapörssissä. Voittajalle koko summa. Panostus siksi pienempi ettei kynnys osallistua ole ihan mahdoton. Vaihtoja saat käyttää miten huvittaa, jokaisella joukkueella runkosarjassa kuitenkin sama määrä pelejä. Sillähän ei ole merkitystä vaikka mukana olisikin managereita, joilla käytössä sama joukkue, avaa vaan mahdollisuuksia enemmän pakolliseen taktikointiin.

Voisin lähtee tähän Tapparalla, se joukkuen kuka kerää pisteitä enemmän voittaa? Mites noi vaihot että miten ne ilmotetaan?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Voisin lähtee tähän Tapparalla, se joukkuen kuka kerää pisteitä enemmän voittaa? Mites noi vaihot että miten ne ilmotetaan?

Ei niitä tarvi mitenkään ilmoittaa. Mä avaan Liigapörssiin kimpan ja vaihtoja saat käyttää vaikka sen 20 joka jaksolla. Isken kimpan tiedot tänne lähempänä kauden alkua. Lähtemällä mukaan sitoutuu kuittaamaan voittajalle 5€ runkosarjan päätyttyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös