Hyvää ja halpaa ei olekaan! Vai onko kuitenkin?

  • 14 733
  • 103

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ostin kolmisen vuotta sitten Lidlistä vaelluskengät. Hintaa noilla oli muistaakseni n. 40€. Ovat olleet aivan loistavat hintaansa nähden: pitävät vettä, ovat yhtä aikaa sopivan tukevat ja kevyet, hengittävät melko hyvin, ja niiden pohja vaikuttaa sopivan pitävältä. Ovat myös kestäneet käytössä, vaikka oletin niiden hajoavan jo vuoden sisään. En minä noilla uskaltaisi Lappiin vaeltelemaan lähteä - sitä varten minulla on laadukkaammat kengät. Nuo ovat kuitenkin oikein hyvät pienillä metsäretkillä, ja olen vienyt ne kakkosasunnolle, jossa ne ovat olleet kovalla käytöllä. Ei tarvitse joka kerta roudailla noita parempia kenkiä mukana, kun noilla pärjää aivan hyvin. Kertaalleen olen noilla tehnyt noin 15 kilometrin patikan, ja hyvin toimivat.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
2000- ja 2010-luvun Citroënit ja Peugeotit ovat oikeasti ihan hyviä autoja, mutta Suomessa niillä on erityisen pitkä huono jälkimaine 90-luvulta. Näissä autoissa onkin ostajan markkinat, sillä hyvänkin yksilön myydäkseen se täytyy myydä halvalla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lidlin käyttötavarat ovat kieltämättä usein laadukkaita hintaansa nähden, esim. sukat, kalsarit, pyyhkeet ja lakanat on tullut ostettua pitkälti sieltä viime vuosina. Hutejakin tulee kyllä välillä. Keväällä ostamani kävelykengät vaikuttivat aluksi istuvan kuin hansikas (jos kengästä voi niin sanoa) ja harkitsin että pitää ostaa varastoon toinenkin pari, mutta aika pian ne rupesivat tuntumaan epämukavalta jalassa ja mikälie keinonahkapäällyste rupesi kulumaan pois sieltä täältä. Muutaman kuukauden vanhat kengät ja näyttävät jo nyt ihan loppuun ajetuilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös