Vedonlyönti

  • 3 959 736
  • 21 685
Voittava vedonlyöjä voi olla vain jos lyö isoilla panoksilla. Pienet kertoimet ja iso panos on aivain onneen.
Onko tämä joku uusi oivallus. Siinä kilpailussa näki helposti, että sinulla on pahasti pielessä panosten ja kerrointen suhde. Hirvitti katsoa kun laitoit liian isoja panoksia suhteessa kertoimiin.
Minulla oli 131 vetoa panosten keskiarvon ollessa 5870.
Sinulla taas 100 vetoa vähemmän, panos ka. 14277 ja kerrointen keskiarvo jossain 2,5-3 tietämissä arviolta. Olit vain senttien päässä perikadosta, mutta hyvällä tuurilla vältyit siltä. Oli todelliset katastrofin ainekset.
 
Tuohon tuplaus-kyselyyn vastailin ja siellä oli kysymys liittyen kerroinrajaan. Siinä kysymyksessä kävi ilmi, että vastaavanlaisia kilpailuja olisi muuallakin. Osaako kukaan vihjata, että miltä bookkerilta voisi löytyä? Voisin kyllä muuallakin kokeilla. Itse olen pelaillut tuplausta myös vihjeparatiisin sivuilla silloin tällöin, mutta varsinaisilla bookkereilla ei ole tullut vastaan.

En osaa sanoa kun en jaksa monessa paikassa pitää samaan aikaan pelitilejä aktiivisena. Mutta se mitä piti kirjoittamani, niin ihan hauskaa viihdettä tuollainen tuplaus on ainakin itselleni. Siis ihan ilman mitään kilpailuja voin laittaa kympin tai kaksi maanantaina peliin ja jatkaa niin pitkään kuin osuu. Kerran tai kaksi olen päässyt lauantaille saakka. Toki maanantaina voi parantaa mahdollisuuksiaan ja laittaa vaikka 4-5 lappua peliin ja jatkaa sitten niillä niin pitkään kuin osuu. Ihan hauskaa viihdettä kuten sanoin, mutta ei toki mitään voittavaa vedonlyöntiä.
 
Ihan jeesi päivä. Reilut 700 euroa ylöspäin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Huomiselle miesten 15km perinteiselle Paf tarjoaa Johan Olssonille voitosta kerrointa 15 ja 1-3 sijoille 3.5.

Norjan Niklas Dyrhaugille samaiseen kisaan kerrointa 41 ja 1-3 sijoille 9.

Sitten kuitenkin head to head vedossa kertoimet ovat Dyrhaug 1.6 ja Olsson 2.2. Mikähän logiikka tuossa?
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Huomiselle miesten 15km perinteiselle Paf tarjoaa Johan Olssonille voitosta kerrointa 15 ja 1-3 sijoille 3.5.

Norjan Niklas Dyrhaugille samaiseen kisaan kerrointa 41 ja 1-3 sijoille 9.

Sitten kuitenkin head to head vedossa kertoimet ovat Dyrhaug 1.6 ja Olsson 2.2. Mikähän logiikka tuossa?

Kohteesta en mitään osaa sanoa, mutta kaikki informaatio puoltaa Olssonin pelattavuutta. On kaikissa paikoissa mitä olen tarkistanut pienemmillä kertoimilla sijoittumaan.

Edit: Tarkennuksena tuo H2H on pelattava.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Huomiselle miesten 15km perinteiselle Paf tarjoaa Johan Olssonille voitosta kerrointa 15 ja 1-3 sijoille 3.5.

Norjan Niklas Dyrhaugille samaiseen kisaan kerrointa 41 ja 1-3 sijoille 9.

Sitten kuitenkin head to head vedossa kertoimet ovat Dyrhaug 1.6 ja Olsson 2.2. Mikähän logiikka tuossa?
Ainakin ampumahiihdossa joskus näkee tuollaisia tilanteita, yleensä "on/off" -tyylisten urheilijoiden kohdalla. Eli sellaisia, joilla onnistuessaan mahdollisuudet vaikka minne, kun taas huonona päivänä voi löytyä taas listan aivan toisesta päästä. Yleensä tällaisilla tapauksilla voittajakertoimet ovat suhteellisen matalat, kun taas sitten H2H -kertoimet jotain taunotasalakkeja vastaan ei ole välttämättä yhtään linjassa voittajakertoimeen.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Ja huomio vielä Unibetistä. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Homma meni siis näin:

Yritin lyödä Unibetille h2h -vetoa Heidi Weng vs. Charlotte Kalla. Veto ei kuitenkaan mene läpi, vaan Unibet ilmoittaa: "Suurin hyväksytty panos kohteeseen Weng vs. Kalla 0,00€"

Tässä vaiheessa kilpailuun oli aikaa joitakin minuutteja ja menin kiireellä lyömään vedon Veikkaukselle. Kilpailun jälkeen ihmettelen, kun Unibetin tililtäni on hävinnyt 129,03€. Osa vedosta oli siis jollain ihmeellä mennytkin läpi, en edes lähettänyt tuota vetoa mihinkään manuaaliseen hyväksyntään, koska halusin saada sen varmuudella menemään läpi, joten löin vedon Veikkauksella.

Ja pelasin siis Wengiä, eli hävisin vedon, minkä tein Veikkauksella sekä myös tuon Unibetin vedon, täysin turhaan. En olisi Veikkaukselle enää kyseistä kohdetta lyönyt, mikäli tuo olisi mennyt läpi tai jos olisiin sen lähettänyt manuaaliseen hyväksyntään. En myöskään olisi tuota Unibetin vetoa tietenkään enää siinä vaiheessa halunnut lyödä, kun olin ehtinyt lyödä vedon jo Veikkaukselle.

Tässä olen koko päivän vääntänyt aspan kanssa ja heidän lopputuloksensa oli, että minulle on sattunut mitä ilmeisimmin näppäilyvirhe ja case is closed. Sanottakoon, että summassa mitä yritin tuohon kohteeseen alunperin lyödä, ei ollut lähelläkään (näppäimistössä) tuota summaa, joka pelitililtä oli hävinnyt joten se siitä näppäilyvirheestä.

Joten haista sinä Unibet vittu. Minun asiakassuhteeni noihin huijareihin loppui ainakin välittömästi tuon episodin myötä. Varoituksena vain muille, jotka jatkossa tuohon puljuun rahojaan pelaavat. Rahat voi siis hävitä pelitililtä satunnaisesti, vaikka Unibet ilmoittaa, että veto on hylätty, kohde ottaa sisään 0,00€ etkä sitä lähetä mihinkään manuaaliseen tarkasteluun.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Näkyikö tuo veto historiassasi keskeneräisenä? Omalla kohdalla tuo sama kävi, mutta toisen yhtiön kanssa. Rahat palautui tilille parin vuorokauden jälkeen, reklamaation tein heti kun huomasin että vetoa ei avoimissa näy, mutta raha hävisi pelitililtä. Nuo on mielenkiintoisia selvitellä, kun pitäis olla näytönkaappaus kuvaa tai muuta kättäpidempää aina mukana. Mullekin ensin aspasta selitettiin ettei sieltä tililtä ole edes rahaa lähtenyt. No, se onneksi näkyi helposti historiasta ja homma eteni mulle suotuisasti maaliin. Veto itsessään meni 5 min sisällä persiilleen, eli loppujen lopuksi kävi tuuri.
Ei, ihan hävityksi on merkitty. Tuon vedon huomasin itse siinä vaiheessa kun kisa oli jo käynnissä. Rahat ei kuitenkaan heti vedonlyömisen yhteydessä lähteneet tililtä, vaan koko summa palautui ensin takaisin ja sanottiin, että panosrajoitus 0,00€. Tuossa vaiheessa olisi saanut laittaa vedon manuaaliseen tarkasteluun, mutta en tätä tehnyt, koska halusin saada vedon maksettua.

Aspassa tuo nyt pyytää tästä tilanteesta jotain screenshottia todisteeksi, mutta eipä käynyt mielessä siinä vaiheessa, että jotain tuollaista voisi käydä. Aika usein noilla Unibet, Nordicbet, Coolbet jne. bookkereilla vastaavia tilanteita käy ja siinä vaiheessa joko jätän vedon lyömättä tai laitan sen manuaaliseen tarkasteluun.

Nythän minulla ei kupongissa edes lue mitään, että vetopyyntö on osittain hyväksytty tms. Sen takia aspa luuleekin, että yritän huijata heitä tai että minulle on sattunut näppäilyvirhe.. Tuollainen vetopyyntö hyväksytty -tekstihän siis tulee, mikäli veto on mennyt manuaalisen hyväksynnän kautta läpi. Nyt tilanne heidän näkökulmastaan näyttää siltä, että olen lyönyt vedon 129,03€ panoksella, maksanut ja vahvistanut sen tavallisesti, mutta minä itse tiedän ettei näin ole, koska tuo ei suostunut ottamaan senttiäkään panosta sisään siinä vaiheessa, joten menin lyömään vedon muualle.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Huomiselle miesten 15km perinteiselle Paf tarjoaa Johan Olssonille voitosta kerrointa 15 ja 1-3 sijoille 3.5.

Norjan Niklas Dyrhaugille samaiseen kisaan kerrointa 41 ja 1-3 sijoille 9.

Sitten kuitenkin head to head vedossa kertoimet ovat Dyrhaug 1.6 ja Olsson 2.2. Mikähän logiikka tuossa?

Minusta tuo on siinä mielessä ymmärrettävää, että Olssonin potentiaali on kovempi, mutta Dyrhaug on taas tasaisempi kilpailija. Dyrhaug hyvin suurella todennäköisyydellä hiihtää pistesijoille, mutta harvemmin yltää ihan pallille ja voittanut ei ole vissiin koskaan maailmancupissa.

Tässä on tietysti sekin aspekti, että Olsson hiihtää vain mitalista ja jos mitali on karannut, hän ei välttämättä hiihdä ihan satasella asti maaliin. Dyrhaug taas joka tapauksessa hiihtää viimeiseen asti, koska antaa myös näyttöä viestiä varten.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ainakin ampumahiihdossa joskus näkee tuollaisia tilanteita, yleensä "on/off" -tyylisten urheilijoiden kohdalla. Eli sellaisia, joilla onnistuessaan mahdollisuudet vaikka minne, kun taas huonona päivänä voi löytyä taas listan aivan toisesta päästä. Yleensä tällaisilla tapauksilla voittajakertoimet ovat suhteellisen matalat, kun taas sitten H2H -kertoimet jotain taunotasalakkeja vastaan ei ole välttämättä yhtään linjassa voittajakertoimeen.

Tämän olen myös itse huomannut ampumahiihdossa, mutta tuo huominen ei ole linjassa muiden toimistojen H2H vetoihin. Olsson esim. selvä suosikki parissa De Fabiania vastaan 1.40 (Bet365). De Fabiani saa samoja kertoimia kun Dyrhaug sijoittumisessa.

Edit: @erku hyvä pohdinta tuohon tilanteeseen.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Osaako joku tämän ketjun lukijoista tarkastaa, paljonko oli eilen 87 peliminuutin jälkeen kerroin Barcelonan jatkoonmenolle? @Mazaa, @Saul Goodman, joku?
Jonkun jutun näin että 390 oli jatkoonmeno ja mestaruus 700.

Betsiguru Valavuori toki pelasi livessä auringonvarmaa PSG:n jatkoonmenoa kertoimella 1,02.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Valavuori juttu läppä vai oikeasti?
Hehkutti Twitterissä saavansa ilmaisen aamukahvin, kun pelaa satasella PSG:n jatkopaikkaa Cavanin kavennusmaalin jälkeen. :D

Lisäksi uhosi Mika Väyryselle, että mikäli Barca jatkoon menee, lupaa hän tarjota Väykälle 10 lounasta.

Ja olihan Valavuorella vielä 972 riviä sisältänyt moniveto eiliselle kierrokselle. Kuitenkaan yhtäkään peliä ei saanut siihen rivimäärään osumaan. Ei sillä, että olisin itsekään Barcan jatkoonmenoon uskonut tai monivedossa onnistunut, mutta on tuon betsigurun "osumatarkkuus" ja jinxaus-taidot aivan omaa luokkaansa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kohtalaisen mielenkiintoinen ominaisuus tuli bet365:lle. Eli ilmeisesti omaa valintaansa pystyy muokkaamaan kesken pelin ja esimerkiksi yhdistelmiin lisäämään, muokkaamaan ja/tai poistamaan kohteita, vaikka joku kohde olisikin jo päättynyt. Saapa nähdä miten tuo käytännössä skulaa, mutta jos menee niinkuin mun päässäni menee niin tuohan antaa ihan mielettömän paljon variaatiota pelaamiseen.

Tuossa juttua lontooksi tuosta uudistuksesta: linkki bet365.com vedonlyöntisivustolle.

Jos joku on tuota jo testannut tai testaa, niin laittakaahan käytännön kokemuksia ilmoille. Teen saman kun seuraavan kerran on asiaa ko. lafkan peleihin.
 

Colin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletteko törmänneet missä saisi vielä tässä vaiheessa kautta pelattua mestiksen voittajaa? Jossain sivustolla näin muutama päivä sitten, mutta enää en löydä. Liekkö poistaneet.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kohtalaisen mielenkiintoinen ominaisuus tuli bet365:lle. Eli ilmeisesti omaa valintaansa pystyy muokkaamaan kesken pelin ja esimerkiksi yhdistelmiin lisäämään, muokkaamaan ja/tai poistamaan kohteita, vaikka joku kohde olisikin jo päättynyt. Saapa nähdä miten tuo käytännössä skulaa, mutta jos menee niinkuin mun päässäni menee niin tuohan antaa ihan mielettömän paljon variaatiota pelaamiseen.

Tuossa juttua lontooksi tuosta uudistuksesta: linkki bet365.com vedonlyöntisivustolle.

Jos joku on tuota jo testannut tai testaa, niin laittakaahan käytännön kokemuksia ilmoille. Teen saman kun seuraavan kerran on asiaa ko. lafkan peleihin.
Mielenkiintoista. Laitahan viestiä tänne sitten!
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Kokeilin Saipa-Kookoo peliin tuota vedon muokkaamista ja hyvin toimikin vaikka tulos oli tappio Saipan tärkeän kavennusmaalin takia. Oli parillakympillä siis livestä otettu Kookoon -5,5 ja kun cash out oli 50€ luokkaa niin vaihdoin sen -6,5 tulokseen ja voittomahdollisuus oli sen jälkeen 65€-->170€.

Kolmen kohteen vedossa oli Kärppien voitosta homma kiinni ja toimi siis siten että kahden muun pelin livekertoimet olivat luokkaa 1.1 ja Kärppien silloinen 2.60, olisin voinut vaihtaa Kärpät johonkin tyystin toiseen kohteeseen tai tiputtaa kokonaan lapulta ja ottaa rahat pois, jätin lapulle ja tappio siitäkin.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Haha Bournemouth- Hammers peliin over 2,5 lapulla ja kotijengi missannut jo kaksi pilkkua ekalla jaksolla :D Peli tosin 1-1 että eiköhän toi osu, mutta olisi klassista tuuria jos loppu peli mentäis maalittomana.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Vähän puolivillaista on TPS:n tekeminen. Pyörittävät kyllä, eikä SaiPa juuri kiekkoon pääse, mutta ihan parhaimman sektorin maalipaikkoja, eikä tiettyä halua tehdä väkisin maaleja ole. On siellä toki noiden laukausten ja maalien lisäksi kolme tolppaa, jotka eivät ole vahingossakaan pompanneet tolpasta sisään, vaan ulos..
 

Nick Neim

Jäsen
Täytyypi tuohon liigakierrokseen liittyen todeta, että eipä ole hetkeen ollut näin runsasmaalista kierrosta kotimaisessa. Overpojat tykkäävät hyvää kassan ohella. Oma kassa ei tosin tykkää, kun jäi kierros kokonaan välistä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jaa Kurikassa Mietaa tippui tuolilta kun ilmeisesti siellä Töpselien kaveri missannut rankkipotkunkin.. Noni heti perään 3-2 Tepsukoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös