Kalsarikänniketju

  • 5 201 112
  • 66 623

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä rakastan maailmankaikkeutta. Mä rakastan fitnesstyttöjen pyllyjä ja reisiä. Tuolla kuntosalin ovella pussikaljottelin ja tuijottelin niitä. Sukupuolivietti on maailman luonnollisin asia. Miettikää kukkia ja mehiläisiä. Kalatkin kutee vedessä. Samaan aikaan perhonen lentää taivaalla.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mä rakastan maailmankaikkeutta. Mä rakastan fitnesstyttöjen pyllyjä ja reisiä. Tuolla kuntosalin ovella pussikaljottelin ja tuijottelin niitä. Sukupuolivietti on maailman luonnollisin asia. Miettikää kukkia ja mehiläisiä. Kalatkin kutee vedessä. Samaan aikaan perhonen lentää taivaalla.

Dude, oot jo vähäsen outo.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Cult Of Luna soi ja Wings on johdossa. @Ollakseni pääkallopaikalla?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
En ostanut yhtään kaljaa. Olen ylpeä. Korkkasin vodkan, aika kova yhdistelmä, fun light mehu ja kraanavesi lantrinkina. Kai tää päähän käy.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelkkä viina on mautonta ja tylsää juotavaa.
Mutta ei kait se lantrattuna sen parempaakaan ole. Vituttaa vaan kun joutuu juomaan niin hitaasti ja vähän vaan, vaikka mieli tekisi vetää kerralla naamaan, toisin kuin kaljassa. Ja viinassa se kivasti hieman pistelee ainakin ekoissa paukuissa ja tuntuu myöhemminkin miellyttävältä suussa, vaikkakin joo aika mauttomalta. Se tuo jotenkin sielulle rauhan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko se? No kaipa se on.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Sandelsin kanssa sovittiin treffit. On se vitun hyvä tyyppi. Ilta kotona tai vieraissa. Pääasia, että on Sandelsia.
Eversti ois munkin kans sopinut illanistujaiset mutten ollut kotona.

Hyvä että löysi sieltäpäin juttuseuraa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvää stooria lentää. Vaihdoin juttuseuran hetkeksi johonkin belgialaiseen, mutta sen jutut oli täys farssi. Sandelsin kanssa taas iltaa viettämässä. Kohta baariin.
Rasistit. Mulla Suomalainen. Karhu. Tosin saksalainen on myös läsnä. En voi moittia
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hyvää stooria lentää. Vaihdoin juttuseuran hetkeksi johonkin belgialaiseen, mutta sen jutut oli täys farssi. Sandelsin kanssa taas iltaa viettämässä. Kohta baariin.
Joo everstin kans läppä aina lentää. Ja Karhun kans tuloo hyvin toimeen, välillä jopa innostus lähtiä tanssilattialle / karaookkeen. Liekkö kielimuuri esteenä kun Koffin seuraa ei pysty sietämäänkään?

Rasistit. Mulla Suomalainen. Karhu. Tosin saksalainen on myös läsnä. En voi moittia
Tosin pakko sanoa et saksalaisen vähän riskimpi serkku, oliko nimi nyt Jaegermeister tai muu vastaava on kans oikea ilopilleri. Sen kans kun samaan pöytään joutuu niin johan on hauskaa koko ehtoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös