NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 330 129
  • 2 128

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ensimmäinen peli takana ja 6-1 tjsp voitin. Mutta kyllä mulle tuli taas liikaa fiilis, että jatkaisin vain NHL16-peliä uudestaan alusta.

Kaukana ollaan siitä mitä beta oli gameplayn osalta.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Onnistuin viikottaisesta packista saamaan ihmeen kaupalla Drew Doughtyn ja hänet myytyäni kassani on nyt n. 230k ja tuli mieli hommata joku näistä HUT-heroista omaan tiimiini hyökkäystä vahvistamaan. Mitä nopeasti selasin markettia, niin kovia nimiä tuolla saisi hankittua (Kurri, Lindros, LaFontaine jne.), mutta erityisesti Trevor Linden kiinnostaisi synenergioiden takia. Matkaa hänen hintalappuun on vielä 50k ja tällä hetkellä mietiskelen grindausta Lindenin saavuttamiseksi, mutta jos jollakin on erityisen positiivisia sanoja sanottavana jostain muusta HUT-herosta, niin mielelläni kuulisin ne.

E: Pavel Bure olisi unelma, mutta järkyttävän kallis. 450k jos oikein muistan.

Miten olisi Milestone Modano (93 ovr)? Pelkästään tällä kortilla ja pyörityspeliin 3 pistettä antavalla valmentajalla (Abbot? tjsp.) saa tuon joukkuesynergian käyttöön. Lisäksi kortti antaa 2 pistettä vastuussa puolustuksesta (DR) -synergiaan. Nopea ja hyvä veto, ei ole tosin mikään "jyrä", vaikka ihan miehekkäät mitat (191 96) löytyvät, toisaalta ei lapanenkaan. Mielestäni parempi kortti kuin muutamat herot mm. Bucyk ja Graves, joita olen kokeillut. Maksaa marketissa muistaakseni n. 160 000. Toki setin itse tekemällä saa lisäki keräilykortin, joka on EA:n twiittausten perusteella arvokas myöhemmin.

Täällä jo aiemmin vinkatulta HutPlazan -sivuilta löytyy kortin yksityiskohtaiset statsit. Linkki vie suoraan sinne ja MS Modanon -korttiin MS 93 Mike Modano - HUT 17 - HutPlaza
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkanu tämä HUT kyllä ärsyttämään aika urakalla taas. Oli pakko kysyä yhdeltä vastustajalta tappiopelin jälkeen, että paljonko se on laittanut euroja joukkueeseensa kiinni. Vastaus 600 euroa. Vittu 600 euroa. Jokainen heppu vähintään 94. Se on sinänsä ihan hienoa, että näitä "legenda" pelaajia on tässä pelissä, mutta miksi ne pitää vetää noin yli? Miksi ne eivät voi olla vain tavallisia pelaajia muiden joukossa sellaisena, kun he aikanaan olivat. Esim. Jollain Al Iafratella olisi shot power 99 yms. Nyt jokainen legenda ukko on maailman nopein luistelija yms. Olihan Al MacInnis kova pakki, mutta ei noin kova. Lisäksi kun näillä normi pelaajilla, on nuo synergia arvot +1 johonkin, niin näillä legenda pelaajilla se on +2,+2. Saa jotkut synergiat täyteen kahdella pelaajalla ja lisäksi varmasti useamman joukkuesynergian. Tasoerot kasvaa entisestään. Sitten iso osa näistä 94 joukkueen kasaavista pelaajista on ihan täysiä kusipäitä. Rimpuilet ja taistelet mukana ja perään tulee vaan vittuilua, vaikka et viestiäkään ensin laita. Yhdellekin tälläiselle jengille hävisin jatkoilla, niin alkaa tippumaan noob, looser viestejä perään. Oli pakko blokata koko kaveri, että sai loppumaan. Lisäksi yleisin maali näitä vastaan on sellainen,että Vs saa jonkun irtokiekon haltuunsa ja painaa Burella tms. laidasta läpi ja yrität ottaa pakkia, et saa vaikka kuinka hakkaat ja sitten se onkin jo 3 mertriä karussa, kun saat. Ollut pakko opetella tuo maalivahdilla torjuminen.

Mikäli VS peleissä saisi joukkueen ketjut ja strategiat tallennettua, niin en koskisi tähän jätteeseen lainkaan. Jo tuo ranking listaus on oksettava. Siellä top 100 on kavereita, jotka pelaa 6 divarissa.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Alkanu tämä HUT kyllä ärsyttämään aika urakalla taas. Oli pakko kysyä yhdeltä vastustajalta tappiopelin jälkeen, että paljonko se on laittanut euroja joukkueeseensa kiinni. Vastaus 600 euroa. Vittu 600 euroa. Jokainen heppu vähintään 94. Se on sinänsä ihan hienoa, että näitä "legenda" pelaajia on tässä pelissä, mutta miksi ne pitää vetää noin yli? Miksi ne eivät voi olla vain tavallisia pelaajia muiden joukossa sellaisena, kun he aikanaan olivat. Esim. Jollain Al Iafratella olisi shot power 99 yms. Nyt jokainen legenda ukko on maailman nopein luistelija yms. Olihan Al MacInnis kova pakki, mutta ei noin kova. Lisäksi kun näillä normi pelaajilla, on nuo synergia arvot +1 johonkin, niin näillä legenda pelaajilla se on +2,+2. Saa jotkut synergiat täyteen kahdella pelaajalla ja lisäksi varmasti useamman joukkuesynergian. Tasoerot kasvaa entisestään. Sitten iso osa näistä 94 joukkueen kasaavista pelaajista on ihan täysiä kusipäitä. Rimpuilet ja taistelet mukana ja perään tulee vaan vittuilua, vaikka et viestiäkään ensin laita. Yhdellekin tälläiselle jengille hävisin jatkoilla, niin alkaa tippumaan noob, looser viestejä perään. Oli pakko blokata koko kaveri, että sai loppumaan. Lisäksi yleisin maali näitä vastaan on sellainen,että Vs saa jonkun irtokiekon haltuunsa ja painaa Burella tms. laidasta läpi ja yrität ottaa pakkia, et saa vaikka kuinka hakkaat ja sitten se onkin jo 3 mertriä karussa, kun saat. Ollut pakko opetella tuo maalivahdilla torjuminen.

Mikäli VS peleissä saisi joukkueen ketjut ja strategiat tallennettua, niin en koskisi tähän jätteeseen lainkaan. Jo tuo ranking listaus on oksettava. Siellä top 100 on kavereita, jotka pelaa 6 divarissa.
Samaa mieltä tuosta listauksesta, mutta eipä sitä nyt toivottavasti kukaan ihan hirveen tosissaan ota. Oon ite katellu sitä top 100 -listaa silleen että oon katellu kellä siellä on vähiten häviöitä. Siellä oli jollain jampalla rekordi tyylin 160-6 ja se on kyllä jotain aivan käsittämätöntä. Ei ole tommosta kaveria vielä tullu vastaan, mutta toivottavasti tulee niin sais hieman oppia miten tätä peliä pelataan niin etti käytännössä häviä ikinä.

Itellä on vähän kaksjakoiset fiilikset noista legendoista sun muista hut-heroista ja 97halloweenheatlyista. Ihan kiva että niitä tuodaan mukaan just semmosia vähän tuntemattomiakin "suuruuksia" mutta just tuo, että jo tässä vaiheessa siellä on 97 kokonaisuuden jamppaa liikkeellä niin mites parin kuukauden päästä? Siellä on kaikilla kaikki 99 pelaajia ja kaikki mahdolliset synergiat päällä ja pari vielä lisää. Joo ok pelin nimi on ultimate, mutta inflaatiohan tässä tulee. Mun mielestä noi lisäsynergiat on ihan kivat just esimerkiksi team of the week -pelaajiin, koska ei se mun mielestä ole ihan sen arvosta ostaa jotain pari pykälää parempaa Markus Granlundia kymppidonalla vaan koska on totw-pelaaja, mutta noiden lisäsynergioiden takiahan voi jo harkita.

Itellä on ollu aina se periaate, että rahaa en ton pelin hinnan lisäksi tähän peliin laita ja se on ollu ihan mukavaa, että tässä saa noita ihan hyviä 86-88 kokonaisuuden pelaajia suht halvalla ja kyllä niilläkin yleensä hyvin pärjää. Tai ei ainakaan semmosta fiilistä ole vielä kertaakaan tullut, että jos olis ollu parempi jengi itellä niin voitto olis tullu, paitsi maalivahtien kohdalla on ollut aika tuskasta. Ongelma seuraava: kukaan ei saa mitään kiinni ja jos joku saa jotain kiinni niin seuraavassa pelissä ei ainakaan enään saa. En toivo tai vaadi mitään megatorjuntoja, vaan että jos ottais ne siniviivaranteet ilman maskia kiinni ja ne rannevedot huonoista kulmista kiinni ja sitten jokaiseen peliin ei tarvis mennä paria jotain ihan käsittämätöntä pomppua, jossa molkke eka torjuu kudin, mutta sitten tekee jonkun ihme voltin ja tökkää sen omaan maaliin. Joten jos on heittää maalivahtivinkkejä niin kiitollisena otan vastaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Pakki#5 se ihme voltti on se EA:n hieno ja upea maalivahdin torjunta, jonka piti alunperin olla joku superhieno tilanteen pelastus, mutta taitaa olla nyt jo kolmatta änäriä putkeen vain pelaajia rasittava asia, jossa tosiaan liian suurella prosentilla se mokke vaan vetäisee kiekon maaliin.

Ei ole EA vaan jaksanut korjata tuota. Olen kyllä aivan varma että riittävän moni tuosta sinne dev. teamille ja suoraan EA:lle on kertonut.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä oli jollain jampalla rekordi tyylin 160-6 ja se on kyllä jotain aivan käsittämätöntä. Ei ole tommosta kaveria vielä tullu vastaan, mutta toivottavasti tulee niin sais hieman oppia miten tätä peliä pelataan niin etti käytännössä häviä ikinä

Itse olen pelannut. Sellainen nimimerkki/joukkue, kuin Dominointi. En itse tässä yksinpelissä nyt ihan huono ole, vaikka ehkä EASHL:ssä tätä parempi, mutta siinä se muu joukkue tietysti vaikuttaa. No tämä kaveri meni ohi oikealta ja vasemmalta. Ei mitään järkeä. Hippaa ei saanut, vaikka muistaakseni kaverilla ei edes rosteri tuollainen kaikki pelaajat 94 ollut, vaan lähemmäs omaa tasoani. Kyllähän kaveri pelata osaa ja yksi parhaita mitä olen nähnyt. Joitain pelaajia vastaan riittää ihan ykkösdivaritasollakin, kun ottaa 1-2 kikkaa pois ja ovat aika aseettomia, mutta sitten nämä aivan parhaat pelaajat löytävät aina niitä reikiä. Tätä kaveria vastaan ne oman pään rallit jatkuivat ja jatkuivat. Taklaat niin se taklattava pelaaja nousee nopeammin ylös, kun kerkeän ottamaan kiekon jos se ylipäätänsä siitä taklauksesta edes horjahtaa tai jos poketat, niin menee ohi tai kimpoaa takaisin toiselle vastustajan pelaajalle. Ohilaukauksista ja muista kiekko lähes aina vastustajalle. Tätä pelaajaa vastaan se ei ollut vaihto tai kaksi vaan koko saatanan peli. Aivan älytöntä. Kaveri pystyi puikkaamaan mistä reiästä tahansa ja vaikka tiesit mistä tulee, niin ei pystynyt estämään. Siis niin aitava kaveri kyseessä, että nenään olisi varmasti tullut muutenkin, mutta joku siinä oli jo ihan luonnotonta. Pelissähän on tuo momentum vaihde tietysti, mutta se ei ikinä kestä koko peliä. Jotenkin tuntui, että oma yhteys ei ollut hyvä ja vastaavasti vastustajalla oli ihan täydellinen. Se on tuon tason pelaajia vastaan ihan mahdoton yhtälö. Kyseistä heppua vastaan en enää pelaa ja siitä hänelle viestin laitoinkin, että sori ei vaan pysty.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Itse olen pelannut. Sellainen nimimerkki/joukkue, kuin Dominointi.


Siinä on kyllä pätevä kaveri pelaamaan ja striimailee myös huttipelejä/Eashl jos jotain kiinnostaa katsoa miten yksi Suomen parhaista pelaa. "Seppohan" on myös Eashl puolella ehkäpä paras sentteri mitä euroopasta löytyy. Yleensä parhaat Eashl pelaajat ovat myös loistavia 1v1 pelaajia mutta toisinpäin asia ei päde. Vaikka olet kuinka hyvä 1v1 pelaaja niin jos lähdet kylmiltään vaikka pelaamaan kovia 6v6 pelejä niin kyyti on kylmää.
Tuon kiekon suojaamisen jalon taidon ja sen miten irtokiekot jäävät kovalla% itselleen oppii hyvin kun pelaa Eashl:ssä 6v6 pelejä. Siellä oppii hyvin väistelemään vastustajia ja veivailemaan ohi ja kun tämän oppii niin se auttaa paljon myös 1v1 peleissä. Pelasit siis @Apassi yhtä Euroopan taitavinta ja monipuolisinta pelaajaa vastaan.

Täytyy sen verran mainostaa että tulevana viikonloppuna pelataan European Champions Leaguen Season 3 lohkovaiheessa vastakkain. Elikkä Dominoinnin Laser HT joka on/oli 6v6 rankingin #1 ja meikäläisen seura Nordic Nightmare rank #2 parhaimmillaan. Laser lähtee pienenä ennakkosuosikkina otteluihin vaikka juuri viime ECL2-kaudella Nordic Nightmare onnistui kaatamaan Playoffeissa "Dominoinnin" edustaman Nordic Blizzardin ( Käytännössä sama tiimi kuin Laser HT ) joka oli voittanut ensimmäisen ECL-turnauksen.
Ottakaa seurantaan Twitchistä,Twitteristä,Facebookista Laser HT & Nordic Nightmare ja tulkaa viikonloppuna katsomaan kun kaksi Euroopan top 6v6 tiimiä kohtaa.
 

Vahtimestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Ohilaukauksista ja muista kiekko lähes aina vastustajalle. Tätä pelaajaa vastaan se ei ollut vaihto tai kaksi vaan koko saatanan peli. Aivan älytöntä. Kaveri pystyi puikkaamaan mistä reiästä tahansa ja vaikka tiesit mistä tulee, niin ei pystynyt estämään. Siis niin aitava kaveri kyseessä, että nenään olisi varmasti tullut muutenkin, mutta joku siinä oli jo ihan luonnotonta. Pelissähän on tuo momentum vaihde tietysti, mutta se ei ikinä kestä koko peliä. Jotenkin tuntui, että oma yhteys ei ollut hyvä ja vastaavasti vastustajalla oli ihan täydellinen. Se on tuon tason pelaajia vastaan ihan mahdoton yhtälö. Kyseistä heppua vastaan en enää pelaa ja siitä hänelle viestin laitoinkin, että sori ei vaan pysty.

Hän oli siis selkeästi parempi kuin sinä. Ei siinä ole mitään luonnotonta.

Itse olen keskitasoa hieman parempi pelaaja, joka dominoi kaveripelejä. Siellä saa kuulla aina tätä "sulle ne irtokiekot pomppii" ja "eihän nää sun pelaajat kaadu taklauksista" jne, Ykkösdivarissa sitä sitten huomaakin, että matkaa on näihin parhaimpiin vetureihin valovuosi.

Kyllä tässä pelissä joku momentum on, mutta jatkuva selittely ja kitinä siitä on ihan turhaa. Parhaimmat kaivaa nihkeistäkin matseista voiton. Näistä viesteistä päätellen Apassi sun kasetti hajoaa vastustajan ekan vitosen kahteen pomppumaaliin. Korjaa toki, jos olen väärässä.

Täytyy sen verran mainostaa että tulevana viikonloppuna pelataan European Champions Leaguen Season 3 lohkovaiheessa vastakkain. Elikkä Dominoinnin Laser HT joka on/oli 6v6 rankingin #1 ja meikäläisen seura Nordic Nightmare rank #2 parhaimmillaan. Laser lähtee pienenä ennakkosuosikkina otteluihin vaikka juuri viime ECL2-kaudella Nordic Nightmare onnistui kaatamaan Playoffeissa "Dominoinnin" edustaman Nordic Blizzardin ( Käytännössä sama tiimi kuin Laser HT ) joka oli voittanut ensimmäisen ECL-turnauksen.
Ottakaa seurantaan Twitchistä,Twitteristä,Facebookista Laser HT & Nordic Nightmare ja tulkaa viikonloppuna katsomaan kun kaksi Euroopan top 6v6 tiimiä kohtaa.

Kiitos mainostuksesta! Laadukas EASHL-peli on tätä änäriä parhaimmillaan. Jos sattuu osumaan aikatauluihin, niin varmasti tulee väijyttyä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Osittain samaa mieltä noista herokorteista. Liian hyviä pelaajia liian nopeasti. 96 Roy oli ihan ok koska sen saaminen oli sen verran kovan työn takana.
Neljästä milestone legendasta ensin se kultainen faceoff kortti ja niillä sitten Royta kasaamaan.
Jos nämä herot olisivat no-trade kortteja niin se pikkaisen hillitsisi hankintaa, koska silloin se maksaisi sen 120-300k.

Tietenkin se on hyvä että tässä pelissä hyvän ja huippupelaajan eron huomaa selvästi. Mun mielestä paljon paremmin kuin viimevuotisessa.

Taitaa olla vaan laskelmoitua EA lta että tehdään heroista juuri näin hyviä ja helposti saatavia, mikä tuo taas lisää rahaa laariin.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Itse olen pelannut. Sellainen nimimerkki/joukkue, kuin Dominointi.

Pari viikkoa sitten pelasin itsekin Dominointia vastaan ja turpaan tuli 6-2. Todella hyvä ja monipuolinen pelaaja. Oli erityisesti 1vs1 -tilanteissa luova ja menin pari kertaa täysin vipuun. Pelaa kuitenkin reilusti eikä hänellä ainakaan tuolloin ollut mitenkään erityisen hyvä joukkue paperilla. Kannattaa kokeilla, jos tulee vastaan. Saattaa saada poimittua jotain juttuja omaan peliinkin.

Tuo Dominoinnin rekordi, 180-4-0 tjsp., kyllä kertoo, että huippupelaaja pystyy kääntämään nuo vaikeatkin pelit edukseen.

Täytyy sen verran mainostaa että tulevana viikonloppuna pelataan European Champions Leaguen Season 3 lohkovaiheessa vastakkain. Elikkä Dominoinnin Laser HT joka on/oli 6v6 rankingin #1 ja meikäläisen seura Nordic Nightmare rank #2 parhaimmillaan. Laser lähtee pienenä ennakkosuosikkina otteluihin vaikka juuri viime ECL2-kaudella Nordic Nightmare onnistui kaatamaan Playoffeissa "Dominoinnin" edustaman Nordic Blizzardin ( Käytännössä sama tiimi kuin Laser HT ) joka oli voittanut ensimmäisen ECL-turnauksen.
Ottakaa seurantaan Twitchistä,Twitteristä,Facebookista Laser HT & Nordic Nightmare ja tulkaa viikonloppuna katsomaan kun kaksi Euroopan top 6v6 tiimiä kohtaa.

Pitääpä katsella tuo Grannyn mainitsema EASHL-matsi.

Onko porukkalla muuten veikkauksia Movember-korttien suhteen? Tuleeko ollenkaan vai ovatko seteissä? Miten synergiat toimivat noissa?
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aivan varmasti tulee Movemberit, koska EA:lla ainakin pitäisi edelleen olla yhteistyötä tuohon hyväntekeväisyyden muodossa. Ja olisihan tuo nyt täysin luoti polveen jos pudottaisivat suosituimmat korttinsa pelistä. Ovat myös varmasti jossain muodossa seteissä, saattaa tulla jopa setti jossa voi pistää movember-kortin settiin ja saada pakan/jotain hyvää, mutta samalla riskeeraa sitten sen että menettää äkkiä kalliin kortin.

Itse "nollapakasta" turhan TOTW-kortin saaneena olen tässä toivonut ja odottanut, että tulisi joku TOTW-setti.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tässä pelissä joku momentum on, mutta jatkuva selittely ja kitinä siitä on ihan turhaa. Parhaimmat kaivaa nihkeistäkin matseista voiton. Näistä viesteistä päätellen Apassi sun kasetti hajoaa vastustajan ekan vitosen kahteen pomppumaaliin. Korjaa toki, jos olen väärässä.

Ei hajoa. Yleensä vielä kairaan ne voitoiksi, jos ihan puhtaasti oikeasti pompuilla tulleet. Mulla hajoaa pää oikeastaan vasta sitten, kun menee monta peliä putkeen, että tuntuu EA pistävän kaiken hanttiin. Edelleen suurimman osan peleistä voitan. Se täytyy kyllä myöntää, että eilen hävisin 5-4 yhden pelin ja 4 vastustajan maalia meni pomppujen kautta, niin se alkoi jo olemaan liikaa. Seuraavassa pelissä vs teki sitten sellaisen maalin takaa maalin eteen syötön, jonka mv kauhoi omiin niin alkoi jo miettimään, että onko tämä todellista. Siitä pelistä kairasin sitten selkeän voiton.

Tuosta dominointi pelistä vielä, että kuten sanoin nenään olisi todennäköisesti tullut joka tapauksessa, mutta omasta mielestäni myös oma yhteys ei pelittänyt normaalisti. Niin tapahtuu joskus, vaikka yhteys näyttää vihreää. Tosin yleensä noita venäläisiä ja slovakeja yms vastaan, mutta kyllä kotimaisiakin välillä. Se ei tuon tasoista pelaajaa vastaan tarvitse olla, kuin ihan pien, niin olet ihan katsojana.
 

Eskelarit

Jäsen
Laser lähtee pienenä ennakkosuosikkina otteluihin vaikka juuri viime ECL2-kaudella Nordic Nightmare onnistui kaatamaan Playoffeissa "Dominoinnin" edustaman Nordic Blizzardin ( Käytännössä sama tiimi kuin Laser HT ) joka oli voittanut ensimmäisen ECL-turnauksen.

Höpsis, NBz ei todellakaan ole sama kuin Laser. Laserilla on pitkä historia Xboxin puolella ja NBz omistaa vähintään yhtä pitkän historian Pleikkarilla. Satuttiin vaan pelailemaan yhdessä viime versio.

Tämä nyt ei liittynyt ketjun aiheeseen mitenkään, kunhan korjasin :)
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kolmosdivarissa mennään. 0-4-1 rekordilla. Kaikki pelit ovat olleet voitettavissa, mutta oma hölmöily kostautunut.
Viimeisessä pelissä johdin 2-0 kolmanteen erään lähtiessä ja kaveri pääsi tasoihin vaikka pelin hallinta selkeästi mulla, mutta kun ei pistä paikoista sisälle niin ei niin ei. Voittomaalin vastustaja teki purjehtimalla 3-5 alivoimatilanteessa koko kentän läpi 4.5 sek ennen loppua. Pitäisi vaan olla paljon huolellisempi

Mä en jaksa lakata ihmettelemästä miten muutamalle nimimerkille kertyy tätä EA momentumia vastaan niin helvetinmoiset määrät. Itsellä nyt 170 peliä Hutia takana ja voittoprosentti siinä 50 tienoilla enkä kyllä ole vieläkään huomannut mitään erikoista.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en jaksa lakata ihmettelemästä miten muutamalle nimimerkille kertyy tätä EA momentumia vastaan niin helvetinmoiset määrät. Itsellä nyt 170 peliä Hutia takana ja voittoprosentti siinä 50 tienoilla enkä kyllä ole vieläkään huomannut mitään erikoista.

Niin sanoppa se. Äsken oli peli, joka olisi pitänyt saada nauhalle. Katselin kaksi erää, kun vastustaja teki ihan mitä halusi. 6-0 oli taulussa toisen erän lopussa. Oli sellainen olo, että mulla ei ole mailaa lainkaan. Tämä näkyi mm. siinä kun vastustaja pääsi läpiajoon, kun vedin kiekon ränniin ja kiekko lipui rännistä toisen puolen siniviivalle kohti Hedmania, joka paineettomassa tilassa vain katseli kun kiekko meni keskialueelle ja vs läpi. No voitin jatkoajalla 7-6. Olin 6-4 tappiolla vielä minuutti ennen loppua. Pointti tässä on se, että ne pelin kaksi ensimmäistä erää olisi pitänyt saada nauhalle ja youtubeen. En lähde nyt sanomaan mitään mistään momentumista, mutta siitä olisi jokainen voinut thedä johtopäätöksensä. Toki voidaan sitten kysyä myös sitä, että miten helvetissä tein 6 maalia pelin loppua kohti. Kai minä sitten vain paransin niin paljon.

Piti käydä katsomassa vastustajan tilastot. Oli hävinnyt noin puolet peleistään.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Höpsis, NBz ei todellakaan ole sama kuin Laser. Laserilla on pitkä historia Xboxin puolella ja NBz omistaa vähintään yhtä pitkän historian Pleikkarilla. Satuttiin vaan pelailemaan yhdessä viime versio.

Tämä nyt ei liittynyt ketjun aiheeseen mitenkään, kunhan korjasin :)
Kommentti ei liittynyt mitenkään seuroihin ja niiden historiaan vaan siihen että NBZ:tan lineupissa viime poffeissa niin 4kpl ainakin pelaa tällä hetkellä Laserisssa. Joten aikalailla sama tiimi tulee vastaan kuin viime vuoden poffeissa. Enemmän siinä NBZ:tan lineupissa oli nykyisiä Laserin pelaajia kuin pelaajia jotka pelaavat NBZ:ssa tällä kaudella.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Niin sanoppa se. Äsken oli peli, joka olisi pitänyt saada nauhalle. Katselin kaksi erää, kun vastustaja teki ihan mitä halusi. 6-0 oli taulussa toisen erän lopussa. Oli sellainen olo, että mulla ei ole mailaa lainkaan. Tämä näkyi mm. siinä kun vastustaja pääsi läpiajoon, kun vedin kiekon ränniin ja kiekko lipui rännistä toisen puolen siniviivalle kohti Hedmania, joka paineettomassa tilassa vain katseli kun kiekko meni keskialueelle ja vs läpi. No voitin jatkoajalla 7-6. Olin 6-4 tappiolla vielä minuutti ennen loppua. Pointti tässä on se, että ne pelin kaksi ensimmäistä erää olisi pitänyt saada nauhalle ja youtubeen. En lähde nyt sanomaan mitään mistään momentumista, mutta siitä olisi jokainen voinut thedä johtopäätöksensä. Toki voidaan sitten kysyä myös sitä, että miten helvetissä tein 6 maalia pelin loppua kohti. Kai minä sitten vain paransin niin paljon.

Piti käydä katsomassa vastustajan tilastot. Oli hävinnyt noin puolet peleistään.

Kai sä olit selkeästi parempi pelaaja ja varmasti oli jotain outoa siinä pelissä. Alkoiko lagi vastustajalla tai jotain muuta, mutta 6-0 menettäminen kolmannessa erässä kertoo enemmän pelaajan taidoista näin äkkiä ajateltuna. Peli on helppo jäädyttää sulkemalla jokainen kiekko maalivahdilla ja hyökkämäällä järkevästi ränniin vaan ja pelin alle. Jokaisesta katkosta vaihtaa tuoreimmat kentät jäälle.

Jostain syystä sulla tuntuu tulevan näitä outoja pelejä paljon. Itselle ei niitä juurikaan tule. Välillä kaveri lyö 5-0 taululle ekassa erässä ja loppu on pelailua. Pelin jälkeen kun käy katsomassa statseja niin lähes poikkeuksetta tälläiset kaverit on >80% tilastoilla pelejä voittavia pelaajia.

Näiden 45-60% statseilla pelaavia vastaan pelit ovat tasaisia ja heittopussit voitan aika hyvällä prosentilla.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Äsken oli peli, joka olisi pitänyt saada nauhalle.

Eikö Xboxilla oikeasti saa pelikuvaa nauhoitettua? Oletan että sillä pelaat, koska PS nelosella sen vartin pätkän taltiointi on sen verran vaivaton homma.
 

Vahtimestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Niin sanoppa se. Äsken oli peli, joka olisi pitänyt saada nauhalle. Katselin kaksi erää, kun vastustaja teki ihan mitä halusi. 6-0 oli taulussa toisen erän lopussa. Oli sellainen olo, että mulla ei ole mailaa lainkaan. Tämä näkyi mm. siinä kun vastustaja pääsi läpiajoon, kun vedin kiekon ränniin ja kiekko lipui rännistä toisen puolen siniviivalle kohti Hedmania, joka paineettomassa tilassa vain katseli kun kiekko meni keskialueelle ja vs läpi. No voitin jatkoajalla 7-6. Olin 6-4 tappiolla vielä minuutti ennen loppua. Pointti tässä on se, että ne pelin kaksi ensimmäistä erää olisi pitänyt saada nauhalle ja youtubeen. En lähde nyt sanomaan mitään mistään momentumista, mutta siitä olisi jokainen voinut thedä johtopäätöksensä. Toki voidaan sitten kysyä myös sitä, että miten helvetissä tein 6 maalia pelin loppua kohti. Kai minä sitten vain paransin niin paljon.

Piti käydä katsomassa vastustajan tilastot. Oli hävinnyt noin puolet peleistään.

Viihdyttäviä pelejä. Olisipa itsellänikin, niin saattaisi jaksaa HUTia enemmänkin. Nyt homma on sellaista keskialueen trappia pelistä toiseen, jos meinaa pärjätä.

Sun täytyy ihan ehdottomasti jatkossa nauhottaa näistä joku kooste. Hockey is a momentum game.
 
Nyt ihan oikeasti joku vihjaa mulle jotain edes siedettävää maalivahtia. Kolmikkoon Jones-Mason-Dubnyk alkaa ihan totaalisesti hajoamaan pää.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Nyt ihan oikeasti joku vihjaa mulle jotain edes siedettävää maalivahtia. Kolmikkoon Jones-Mason-Dubnyk alkaa ihan totaalisesti hajoamaan pää.
Siinähän juuri luettelit pelin top 3 maalivahdit. Et löydä pelistä parempaa maalivahtia joten ehkä kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja miten voi vähentää päästettyjä maaleja.
 
Siinähän juuri luettelit pelin top 3 maalivahdit. Et löydä pelistä parempaa maalivahtia joten ehkä kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja miten voi vähentää päästettyjä maaleja.
Oikeasti? Ei siinä siis mitään, en väitä että maalivahtien piikkiin päästetyt maalit menisi suurimmilta osin, mutta nyt on sattunut viime aikoina taas niin paljon, että alkaa hermo menemään. Lähinnä semmoinen yleinen holtittomuus(ylipelaaminen) ja turha pomputtaminen ottaa päähän.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Oikeasti? Ei siinä siis mitään, en väitä että maalivahtien piikkiin päästetyt maalit menisi suurimmilta osin, mutta nyt on sattunut viime aikoina taas niin paljon, että alkaa hermo menemään. Lähinnä semmoinen yleinen holtittomuus(ylipelaaminen) ja turha pomputtaminen ottaa päähän.
Siinä on omasta mielestä tämän vuoden top 3 maalivahdit. Mason ei ole niin hyvä kuin edellisissä versioissa mutta Rightin räpylä on on vieläkin iso etu maalivahdeilla. Jones ollut ylivoimaisesti paras maalivahti mitä itse olen käyttänyt. Jos pelaa Jonesilla niin puolustaa vaan silleen että vastustaja ei pääse ampumaan kilpipuolelle ylös niin muuten Jones ottaa muut laukaukset hyvin kiinni.

Edit: Jos jotain kalliimpaa haluat kokeilla niin Bishop on joka versiossa hyvä.
 
Siinä on omasta mielestä tämän vuoden top 3 maalivahdit. Mason ei ole niin hyvä kuin edellisissä versioissa mutta Rightin räpylä on on vieläkin iso etu maalivahdeilla. Jones ollut ylivoimaisesti paras maalivahti mitä itse olen käyttänyt. Jos pelaa Jonesilla niin puolustaa vaan silleen että vastustaja ei pääse ampumaan kilpipuolelle ylös niin muuten Jones ottaa muut laukaukset hyvin kiinni.

Edit: Jos jotain kalliimpaa haluat kokeilla niin Bishop on joka versiossa hyvä.
Jones toimi alussa todella hyvin, mutta nyt on viime aikoina alkanut lirahtamaan helppoja jostain välistä toistuvasti. Sama Masonilla. Tiedä sitten, että peluutinko kaverit puhki, hymiö.

Bishop ja Dubnyk eivät toimineet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös