Kiinnostaako EHT?

  • 4 765
  • 29

Oletko kiinnostunut EHT-turnauksista?

  • En osaa sanoa.

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä
    196

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kysyisin vain, että kuka helkatin mikkihiiri on laatinut tämän vuoden liigaohjelman?
EHT pelien aikaan pitäisi olla kunnon tauko liigassa. Sitten välillä on sellaisia jaksoja, että joku joukkue huilaa viikon ja pelaa sitten yhtäkkiä kolmesti neljään päivään.

Itse kysymykseen. Olen kiinnostunut. Liigapelien määrää pitäisi vain tiputtaa jonkin verran. Toisaalta nykyinen systeemi toimii koska jollain yhdellä runkosarjapelillä ei ole mitään merkitystä toisin kuin @Kiakonsyöjä tuossa edellä paasaa.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Käsittääkseni ainakin loukkaantumisesta maajoukkueesta tulisi jonkinlainen korvaus, sitä en osaa sanoa vastaako normaalia palkka loukkaantumisen ajalta, mutta jotain sentään. Voi muistikuva toki pettää. Joku päivärahakin taitaa tulla pelaajille.
Okei, hyvä jos jotain edes tulisi mutta uskon että seurat jäisivät silti selvästi miinukselle.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Toisaalta nykyinen systeemi toimii koska jollain yhdellä runkosarjapelillä ei ole mitään merkitystä toisin kuin @Kiakonsyöjä tuossa edellä paasaa.
Jokaisella saa olla mielipiteensä, ja haluan esittää perusteluita omalleni.

Kärpäthän on voittaneet kahdella viime kaudella runkosarjan että mestaruuden. Tappara on ollut kolmella viime kaudella runkosarjan kakkonen ja playoffien kakkonen. Kaksi viimeisintä finaalisarjaa venyivät aina legendaariseen Game 7 asti, joissa Kärpillä oli kummassakin kotietu. Mä olen 95% varma että jos Tapparalla olisi edes toisessa Game 7 ollut kotietu, olisi Poika kylpenyt Keskustorin suihkulähteellä ainakin kerran. Otan vielä tilastoja väitteeni tueksi.

Tapparalla oli kausilla 2012-2015 55 playoff-peliä, joista 28 kotona. Voittoja kertyi 19 ja tappioita 9.
Eli Tapparan voittoprosentti kotona on 52,63%. Kotona pelatuissa 7. peleissä (2) voittoprosentti on 100%.

Playoffeja ajatellen jokainen piste on elintärkeä. Kotiedun menettäminen voi tarkoittaa pahimmassa tapauksessa jopa mestaruuden menettämistä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jokaisella saa olla mielipiteensä, ja haluan esittää perusteluita omalleni.

Kärpäthän on voittaneet kahdella viime kaudella runkosarjan että mestaruuden. Tappara on ollut kolmella viime kaudella runkosarjan kakkonen ja playoffien kakkonen. Kaksi viimeisintä finaalisarjaa venyivät aina legendaariseen Game 7 asti, joissa Kärpillä oli kummassakin kotietu. Mä olen 95% varma että jos Tapparalla olisi edes toisessa Game 7 ollut kotietu, olisi Poika kylpenyt Keskustorin suihkulähteellä ainakin kerran. Otan vielä tilastoja väitteeni tueksi.

Tapparalla oli kausilla 2012-2015 55 playoff-peliä, joista 28 kotona. Voittoja kertyi 19 ja tappioita 9.
Eli Tapparan voittoprosentti kotona on 52,63%. Kotona pelatuissa 7. peleissä (2) voittoprosentti on 100%.

Playoffeja ajatellen jokainen piste on elintärkeä. Kotiedun menettäminen voi tarkoittaa pahimmassa tapauksessa jopa mestaruuden menettämistä.

Pelaajia tulee ja menee. Hyvällä joukkueella on laaja materiaali, eikä sen kausi ole riippuvainen muutaman kotipelin määrästä. Vain hyvä joukkue voittaa. Jos muutamasta pelistä puuttuu pari pelaajaa, ei väliä. Näin tuumasi myös Karri Kivi Nelosella.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Pelaajia tulee ja menee. Hyvällä joukkueella on laaja materiaali, eikä sen kausi ole riippuvainen muutaman kotipelin määrästä. Vain hyvä joukkue voittaa. Jos muutamasta pelistä puuttuu pari pelaajaa, ei väliä. Näin tuumasi myös Karri Kivi Nelosella.
Tuumasikin ihan järkevästi. Haluaisin kuitenkin pitää ykkösmiehet ihan seurajoukkueen käytettävissä, kun heidät on kerran hankittu vahvistamaan seuraa, ei maajoukkuetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös