Liigan siirtohuhut kaudelle 2015–2016

  • 1 802 604
  • 3 997
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
JYPissä ois tilaa, mutta kassa taitaa olla tyhjä, ellei sponsorit kaiva kuvettaan.
Tilaa JYPissä olisi todella hyvin, kaksi hyökkäyskenttää telakalla ja maalinteko on aika tuskaista tällä hetkellä.Tyni taisi alkukaudesta mainita että kassassa on kyllä liikkumavaraa, mikäli tarvetta myöhemmin tulee. Nyt Holtari voisi katsoa tän Pare kortin loppuun asti.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Pare kyllä sopisi täydellisesti siihen koloon mikä JYPin hyökkäyksessä on! Ihmettelen suuresti jos JYP ei olisi vähintään kiinnostunut Paren palveluksista, etenkin kun porukkaa on niin paljon telakalla.
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Tapparaanhan kaikkia huhutaan, joten mikä jottei Parékin menisi. Ehdottomasti tykkäisin, jos pelaisi Kaksosen paikalla. Saataisiin samalla hyvää pelaavuutta neljään ketjuun.
Minun muistikuvani mukaan Paree on lähinnä yksilöurheilija, joka veti ainakin Tepsissä härskisti omaan pussiinsa koko ajan. Varasti puolustuspelissä ronskisti ja ainoa mikä hepun päässä tuntui soivan oli "minä, minä, minä". Älkää vaan Tapparaan tätä haikailko, menee peli ihan vituralleen, jos näitä ei joukkuepelaajia on yksikään porukassa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minun muistikuvani mukaan Paree on lähinnä yksilöurheilija, joka veti ainakin Tepsissä härskisti omaan pussiinsa koko ajan. Varasti puolustuspelissä ronskisti ja ainoa mikä hepun päässä tuntui soivan oli "minä, minä, minä". Älkää vaan Tapparaan tätä haikailko, menee peli ihan vituralleen, jos näitä ei joukkuepelaajia on yksikään porukassa.

Melko heikot on muistikuvat. Mediassa ajojahdin kohteena Kai Suikkasen sammakkojen jälkeen. Kaukalossa ihan päällikkö. Pari kertaa hänen menetyksistään rangaistiin muistaakseni jatkoajalla jolloin sai tuon leiman että ei nappaa alaspäin pelaaminen. Muissa tilanteissa polki kurinalaisesti omiin ja teki parhaansa. Ei ollut mikään puolustusekspertti, se on totta, mutta ei todellakaan mikään "minä, minä,minä"-tyyppi eikä varsinkaan varastanut missään mitenkään.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paree on yksi kovimmista liigassa nähdyistä ulkomaalaisista viime vuosina. Olisi tehnyt jossakin organisoidussa joukkueessa varmaan 60 pistettä. Ehdottomasti vahvistus jos saa pelata omilla avuillaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laitetaan nyt tänne, kun Joni Pitkänen siirtyy suomisarjaan Uleåborg AIK:n riveihin hakemaan pelituntumaa. Todennäköinen osoitehan loppukaudeksi on Kärpät.

Lähde: Samuli Aho twitterissä.
 

Ralph

Jäsen
Mika Noronen ilmeisesti jättämässä Malmön, joten mahtaakohan suuntana olla Liiga?
Millä Liigan joukkueella olisi tarvetta saada Noronen penkilleen istumaan? Sportilla?

Eiköhän Noronen jatka Euroopan kiertämistä ja päädy Saksaan tai Itävaltaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eikös jossain lukenut, että Noronen palasi kotiin perheen luokse (Malmölle yllätyksenä) eli olisiko siellä jotain mikä ajaa jääkiekon edelle? Tässä tapauksessa tuskin lähtee heti uudelle euroopan kierrokselle....
 

Gooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös jossain lukenut, että Noronen palasi kotiin perheen luokse (Malmölle yllätyksenä) eli olisiko siellä jotain mikä ajaa jääkiekon edelle? Tässä tapauksessa tuskin lähtee heti uudelle euroopan kierrokselle....

Viime kaudella teki sopimuksen Slovakiaan, mutta ei päässyt Pirkkalan lähtöselvitystiskiä pidemmälle (Aamulehden uutinen). Ehkä mies vain viihtyy kotona.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Viime kaudella teki sopimuksen Slovakiaan, mutta ei päässyt Pirkkalan lähtöselvitystiskiä pidemmälle (Aamulehden uutinen). Ehkä mies vain viihtyy kotona.

Aikamoinen tuuliviiri, ehkä kannattaisi jo jäädä pysyvästi sinne kotiin ja lopettaa seurojen kiusaaminen?
 

JPL

Jäsen
Itse henkilökohtaisesti olen melkoisen varma siitä, että jos Pitkänen liigassa pelaa tänä tai ensi vuonna, niin joukkue on Kärpät.

Palataanpa tähän hieman, kun Joni aloittaa perjantaina harjoittelun Kärppien kanssa. Ei ole sopimusta vielä, mutta kokeilee, kestääkö jalka rääkkiä tällä tasolla. Jos kestää, niin lopputulema lienee aika selvä.
 
Laitetaan nyt tänne, kun Joni Pitkänen siirtyy suomisarjaan Uleåborg AIK:n riveihin hakemaan pelituntumaa. Todennäköinen osoitehan loppukaudeksi on Kärpät.

Lähde: Samuli Aho twitterissä.
Pitkänen kiisti tämän jossain iltahölynpölyn jutussa. Kärppien mukana harjoittelee ja testaa jalan kestoa, mutta tuohon Suomi-Sarja -joukkueeseen ei ole menossa.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Hienoa nähdä Pitkänen taas jäällä ja toivotaan että pystyisi taas pelaamaan huipputasolla, vaikka kilpakumppanin riveihin päätyisikin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisihan se vähintäänkin toivottavaa, että Pitkäsen jalka kestää lajin rasitukset. Pakki parhaassa iässään ja vielä pitäisi lopulle elämää ehtiä edes vähän tekemään tiliä.

Mahtuisi minun Kärppiini.. ;)
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Olisihan se vähintäänkin toivottavaa, että Pitkäsen jalka kestää lajin rasitukset. Pakki parhaassa iässään ja vielä pitäisi lopulle elämää ehtiä edes vähän tekemään tiliä.

Mahtuisi minun Kärppiini.. ;)

Mitä kaikkea Jonilla on nyt ollut? Kuinka kauan pois peleistä? Tullut tosi vähän luettua juttuja hänestä, et mitä kaikkia vaivoja on ollut.
 

Ralph

Jäsen
Mitä kaikkea Jonilla on nyt ollut? Kuinka kauan pois peleistä? Tullut tosi vähän luettua juttuja hänestä, et mitä kaikkia vaivoja on ollut.
Kaksi ja puoli kautta sitten Hurricanesin paidassa kaatui jalat edellä päin laitaa, jolloin kantapää hajosi palasiksi. Eikä ole sen jälkeen pelejä pelaillut.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mitä, Pitkänen kunnon takinkääntäjä tosiaankin ja juoksee rahan perässä. Eikö sen pitäny KalPaan tulla? Nyt onki sit Kärppiin menossa.. tutka
 

Paksuerkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No miksi ihmeessä se ois kalpaan menossa jos Oulussa perhe ja kärpissä mahdollisuus reenata? :D mistähän tuokin huhu peräisin... Mikä suhde sillä on kalpaan verrattuna kärppiin?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No miksi ihmeessä se ois kalpaan menossa jos Oulussa perhe ja kärpissä mahdollisuus reenata? :D mistähän tuokin huhu peräisin... Mikä suhde sillä on kalpaan verrattuna kärppiin?
Ehkäpä se perhe-elämä ei ole niin auvoisaa kun aikanaan Kapasen Samin nurkissa asustelu. Yksi peli Samin joukkueessa on jo pelattunakin, joten miksei pelaisi jatkossakin?
Ja muutenkin, kukapa ei KalPaan haluaisi jos vaihtoehtona on Ouluun jämähtäminen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No miksi ihmeessä se ois kalpaan menossa jos Oulussa perhe ja kärpissä mahdollisuus reenata? :D mistähän tuokin huhu peräisin... Mikä suhde sillä on kalpaan verrattuna kärppiin?
Itse asiassa olen kuullut itsekin suht. luotettavalta taholta että jotain keskusteluja Pitkäsen siirtymisestä KalPaan olisi käyty, mutta lienee kyseessä sitten enemmänkin sellaista vanhojen pelikavereiden läpän heittoa. Pitkänen ja Kapanenhan pelasivat samaan aikaan Philadelphiassa, joten onhan Sami voinut toimia NHL-uraansa aloittaneelle Pitkäselle jonkinlaisena mentorina tuolloin.

Näitä huhuja siis liikkui silloin Kapasen juhlapelin aikaan ja sen jälkeen hetken, mutta nopeasti ne kyllä loppuivat. Korostan siis että mistään kovin vakavasta keskustelusta ei käsittääkseni ollut kyse, mutta ei kuitenkaan ihan täysin tuulesta temmattua ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös