Ässiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 548 743
  • 2 180

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Siellä on meteliä just sen verran mitä itse metelöi. Jos tuntuu hilaiselta niin kannattaa kurkata sinne omaan meikkipeiliin.

Eiköhän tanssikuoro yritä taas nostaa päätään ensi kaudella. Tai pakkohan se on, ei tätä parempaa tilaisuutta enää tule.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Voisiko joku palstahenkilö olla vielä niin ystävällinen, että jakaisi yksityisviestillä Harri "Halli-Harri" Snellmanin yhteystietoja. Olisi tarve saada henkilö kiinni.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ei ole yhteystietoja, mutta mene Astora-areenalle illalla, niin löydät Harrin hyvin suurella todennäköisyydellä.

Varsinkin, jos katsot junioriässät-sivulta edustuksen treeniajat. Koskahan viimeksi olen käynyt siellä näkemättä Harria? En heti muista.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oliskohan tää oikea ketju?

Elikäs tuleeko nuo kausikortit ihan postissa kotio vai tarviiko jostain noutaa? Ei ole ennen tullut hankittua, niin en näistä mitään tiedä. Luulisi että kuukauden sisään nyt kuitenkin pitäisi kortti olla taskussa?

Viime keskiviikkona sain spostia, että tilaus on postitettu, mutta ei ainakaan vielä tänään ollut loorassa. Onko muille tullu kortti perille? Lienee näinä heikon talouden aikan yksi ainoa kesäpoika, joka fillarilla ajelee pitkin Poria ja jakelee noita.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viime keskiviikkona sain spostia, että tilaus on postitettu, mutta ei ainakaan vielä tänään ollut loorassa. Onko muille tullu kortti perille? Lienee näinä heikon talouden aikan yksi ainoa kesäpoika, joka fillarilla ajelee pitkin Poria ja jakelee noita.
Sama täällä. Eiköhän ne sieltä pian laatikkoon kolahda.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mä en oo saanut edes mitään viestiä. Toivottavasti kesäpoika ei unohda meikäläistä. Toisaalta onhan tohon ekaan kotipeliin jonnin verran vielä aikaa, että ehtii sitä korttia sitten vaikka järvestä mettästää ens kuussakin.
 

J.Ho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle posti toi kausarin jo viime viikolla. Mitään viestiä/vahvistusta ei kyllä ole tullut.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viime keskiviikkona sain spostia, että tilaus on postitettu, mutta ei ainakaan vielä tänään ollut loorassa. Onko muille tullu kortti perille? Lienee näinä heikon talouden aikan yksi ainoa kesäpoika, joka fillarilla ajelee pitkin Poria ja jakelee noita.

Mulla myös sama tilanne, odotellaan.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuten myös, alkais se kausi jo!
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Asuuko Karri Kivi Porissa nykyään? Itse kuvittelen ettei asu?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tietääkö joku mistä saa hommattua liput tuohon Merikarvialla pelattavaan Ässät-Sport matsiin
 

J.Ho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Asuuko Karri Kivi Porissa nykyään? Itse kuvittelen ettei asu?

Et ole tainnut Viasatilta katsoa Jokereiden pelejä? Siellähän Karrin Porissa asuminen tuodaan jollain humoristisella tavalla esiin n. minuutin välein.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Et ole tainnut Viasatilta katsoa Jokereiden pelejä? Siellähän Karrin Porissa asuminen tuodaan jollain humoristisella tavalla esiin n. minuutin välein.
Parhaillaan Jokerien peli pyörii tossa ja tuota olen myös kuunnellut ja sen takia kysyinkin. Mutta kun jostain jäänyt sellanen kuva että olisi muuttanut muualle. Ei kait sitten. Tosiaan porilaisena ja Porissa asuvana hänestä kokoajan jauhetaan.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tietääkö joku mistä saa hommattua liput tuohon Merikarvialla pelattavaan Ässät-Sport matsiin
Perjantain SK:n mainoksen mukaan lippuja myy Porissa urheiluvälineliike InterSport Iso-Karhussa. Liput 15 euroa.

Ja otteluhan on keskiviikkona 2.9. klo 18.30 Merikarvian jäähallissa.
 

Kumura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Köyhät kyykkyyn. Aika jäätävä hinta harkkamatsista, ainakin mun mielestä. Liekö "legendaarinen 8-tien derby" vai millä tekösyyllä on saatu hintaa kelattua noin ylös.
Asiahan lienee aika yksinkertainen. Lipun myyjä hinnoittelee hinnan mahdollisimman korkeaksi. Ostajan tunteita ei niin ajatella, kuten ei kuulukaan. Eihöhän pikkuhalli suunnilleen myydä loppuun, ja silloin myyjä on onnistunut. Itse hain pari lippua.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Asiahan lienee aika yksinkertainen. Lipun myyjä hinnoittelee hinnan mahdollisimman korkeaksi. Ostajan tunteita ei niin ajatella, kuten ei kuulukaan. Eihöhän pikkuhalli suunnilleen myydä loppuun, ja silloin myyjä on onnistunut. Itse hain pari lippua.
Vanha myyjän sääntöhän hinnasta on se, että asiakas valittaa hinnan olevan korkea mutta maksaa silti. :)
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Köyhät kyykkyyn. Aika jäätävä hinta harkkamatsista, ainakin mun mielestä. Liekö "legendaarinen 8-tien derby" vai millä tekösyyllä on saatu hintaa kelattua noin ylös.
Muistetaan nyt että peli pelataan Merikarvialla. Siellä liiga harjoituspeli on vähän suurempi ja ainutlaatuisempi tapaus. Ei ehkä ihan niin iso juttu kuin jos änäri joukkueet tulis pelaan Poriin harkkamatsin, mutta vähän sinne päin kuitenkin... Ja eiköhän tuotot mene hyvään tarkoitukseen tukemaan pikkupaikkakunnan jääkiekkotoimintaa.
En kehtais valittaa.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Kyllä se halli täyteen tulee tuolla hinnalla. Ei sitä kovin montaa kertaa merikarvialaiset ja siikailaiset pääse liigajoukkueita katselemaan lähes omalta kotiportilta. Kaikki innokkaimmat porilaiset ja vaasalaiset kun täyttävävät jo yli puolet hallista kohtuu nopeasti. Kapasiteetti on kuitenkin hyvin pieni tuossa hallissa. Jos et lippua ennakkoon osta, ei tarvitse mun mielestä ovelle mennä katselemaan, vaikka on munkin mielestä kova hinta.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tietääkö joku minkä värisellä paidalla Ässät pelaa huomenna? Ja kuinka usein ja missä tilanteissa ylipäätään vieraissa punaset paidat? SaiPaa vastaan ainakin ollut viime kaudella.

Toki yleensä sääntönä on että tummempi väri kotijoukkueella, mutta voisihan sitä Lukko vetää sinisissä ja Ässät punaisessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös