NHL 2003 / NHL 2K3 / FaceOff 2003

  • 21 518
  • 214

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Justus
Tää voi olla mallia tyhmä kysymys, mutta onko tuota ESPN NHL Hockey:a tulossa PC:lle?

Ei ainakaan ole missään ilmoitettu. Tuskin sen kääntäminen Xbox-versiosta kovin vaikeaa olisi.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Justus
Tää voi olla mallia tyhmä kysymys, mutta onko tuota ESPN NHL Hockey:a tulossa PC:lle?

Pelihän on Segan käsialaa, joka ei pahemmin PC-puolta ole harrastanut (eli ei siis oikeastaan lainkaan). Joten tuskin tuota PC-puolella nähdään.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Sega/Visual Concepts vastaa kysymyksiin ESPN NHL Hockey:sta täällä: http://dynamic5.gamespy.com/~sega/espnhockey/interview.shtml

Meikäläistä alkoi kiinnostamaan erityisesti Pond hockey ja noi legenda joukkueet. Ovat saaneet lisensoitua musaakin kun "We will rock you" soi taukojen aikana. Jos maalien jälkeen vielä soi "Rock and roll part 2" niin meikä on tyytyväinen.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
NHL2K3/ ketjujen peluutus

Minkäslaisilla astuksilla kaikki neljä ketjua saisi pyörimään suht tasaisesti.
Tällä hetkellä ykköskenttä pelaa noin puolet pelistä ja neloskenttä käy jäällä ehkä kerran.
Onkos se toi fatigue/väsymys asetus vai mikä?

Nim. Kaikki pelaa!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: NHL2K3/ ketjujen peluutus

Viestin lähetti Helinkopteri
Minkäslaisilla astuksilla kaikki neljä ketjua saisi pyörimään suht tasaisesti.
Tällä hetkellä ykköskenttä pelaa noin puolet pelistä ja neloskenttä käy jäällä ehkä kerran.
Onkos se toi fatigue/väsymys asetus vai mikä?

Nim. Kaikki pelaa!

Kokeiles pistää fatigue effect 7, fatigue recovery 3 tai 4, fatigue time 7. Kun itse pelaan 6 minuutin erillä niin tietokonekin joutuu peluuttamaan ainakin kolmea ketjua. Pelaatko muuten automaatti ketjuvaihdoilla?
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Re: NHL2K3/ ketjujen peluutus

Viestin lähetti Master Chief
Pelaatko muuten automaatti ketjuvaihdoilla?

Luonnollisesti ;)

On ollut tuon tatin käyttö sen verran reeniä vaativaa ettei sormet ratkea joka paikkaan.
Aina ennen (EA) olen pelannut manuaalilla.

Kiitokset neuvosta, itse pelaan 7 minuutin erillä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Re: Re: NHL2K3/ ketjujen peluutus

Viestin lähetti Helinkopteri
Luonnollisesti ;)

On ollut tuon tatin käyttö sen verran reeniä vaativaa ettei sormet ratkea joka paikkaan.
Aina ennen (EA) olen pelannut manuaalilla.

Kiitokset neuvosta, itse pelaan 7 minuutin erillä.

Ne ketjuthan voi vaihtaa ristiohjaimesta tai toisesta tatista. Oliko sulla PS2 vai Xbox? Voi olla helpompaa/vaikeampaa ohjaimesta riippuen.

Mä kokeilin kanssa 7 minuutin erillä mutta laukauksia tuli kummallekin yli 40, enkä viittinyt pudottaa pelinopeutta 1:een tai nollaan niitä hillitäkseni.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Espn NHL Hockey

Espnhockey.netin sivuille on tänään ilmestynyt taas uusia videoita ja screenshotteja pelistä. Aivan helvetin upealta näyttää, valvottuja öitä tiedossa kun tämän käsiini saan. Varsinkin nuo pelaajien naamavärkit on mallinnettu todella onnistuneesti, eikä nuo videopätkätkään huonolta näytä. Varsinkaan se diving shot.
 

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Re: NHL 2004 screenshots!!

Viestin lähetti .creep.
Tämän sivun alareunasta löytyy NHL 2004 uusia screenshotteja. Mukana on näköjään (vihdoinkin) maalivahtien tappelut!

Minusta tuo näyttää ihan samalta kuin viisi vuotta sitten. Joka syksy hehkutetaan uusia ominaisuuksia, ja joka syksy se näyttää, kuulostaa ja tuntuu ihan samalta kuin edellisellä kerralla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös